mooie filmsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zelf nomineer ik alvast
Fear and Loathing in Las Vegas
Pi
American History X
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Rounders
The Negotiator
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lola rennt
There's Something About Mary
Taxi
City of Angels
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:37 schreef Ronno het volgende:
Saving Private Ryan
Deze ondersteun ik van hartequote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:39 schreef Mike het volgende:
Rushmore
Ondersteun ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Los Amantes del Círculo Polar
Het lopende tournament gaat over 2001, dus dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:19 schreef Gorro het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat we alle jaren chronologisch gaan afwerken...
Ik wilde eigenlijk vanavond 1957 gaan openen, maar kan nu misschien beter even wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:19 schreef Gorro het volgende:
* Steunt *quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
Idioterne (1998)
Nou, 2000 en 1999 hebben we ooit al wel eens gehad, dus in principe zijn we nu van het jongste jaartal naar een steeds ouder jaartal aan het aftellen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het lopende tournament gaat over 2001, dus dat lijkt me niet.
Dat hoeft niet per se 32 door en 64 strijden om de overige plaatsen, dus totaal 96 films. Het kan met elk even aantal onder de 128. Je kunt ook de 20 beste door laten gaan en de overige 88 laten strijden om de laatste 44 plaatsen als je 108 films hebt bijvoorbeeld. Het hoeft dus helemaal niet dat er een aantal sowieso afvallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:3. De 32 beste volgens imdb gaan automatisch door. De 64 die daaronder komen vechten het onderling uit in een voorronde. Waarbij de winnaars van die voorronde een plaats in Ronde 1 krijgen. Zoals Gorro gedaan heeft bij het 2000-2004 tournament. Het nadeel is dat hierbij nog steeds een aantal films sowieso afvallen voor de voorronde.
Met oneven ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se 32 door en 64 strijden om de overige plaatsen, dus totaal 96 films. Het kan met elk even aantal onder de 128. Je kunt ook de 20 beste door laten gaan en de overige 88 laten strijden om de laatste 44 plaatsen als je 108 films hebt bijvoorbeeld. Het hoeft dus helemaal niet dat er een aantal sowieso afvallen.
Je hebt helemaal gelijk. Dan gaan we het zo doen. Als iedereen het daar mee eens is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se 32 door en 64 strijden om de overige plaatsen, dus totaal 96 films. Het kan met elk even aantal onder de 128. Je kunt ook de 20 beste door laten gaan en de overige 88 laten strijden om de laatste 44 plaatsen als je 108 films hebt bijvoorbeeld. Het hoeft dus helemaal niet dat er een aantal sowieso afvallen.
Nee hoor 1998 is ook voornamelijk omdat het een goed film jaar was imho. Wat het volgende jaar wordt weet ik nog niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:19 schreef Gorro het volgende:
12 angry men, meer ken ik er nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vanavond 1957 gaan openen, maar kan nu misschien beter even wachten.
Ach ja, waarom nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A Simple Plan
De trip van Teetje
Enemy of the State
Hurlyburly
Primary Colors
The Faculty
Ook goed. Ik had gedacht aan Le Dîner de Cons, Rosie en Overnight Delivery (met Reesequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:44 schreef Mike het volgende:
Ik wil The Thin Red Line van SoK nog wel even ondersteunen.
*steunquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Update:
Deze films hebben nog steun nodig:
A Simple Plan
Buffalo '66
Following
Mia aioniotita kai mia mera (Eternity and a Day)
Rosie
The Thin Red Line
Bedankt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf: Black cat, white cat is al heel vaak genomineerd, maar onder de Joegoslavische naam (Cma nogwat). Valgaften mag niet, want is een short.
Wild Things mag van mij wel meedoen.
Imdb bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:16 schreef Gorro het volgende:
Alles met een 8 of hoger:
Hij zal persoonljike votes bedoelen.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:40 schreef kamagurka het volgende:
Vooruit, één smakeloosheidpunt in mindering... maar nou weer gezelli he?
Nee en met name Idioterne vond ik niets aan. Een aantal mooie dramatische scenes konden niet op tegen de irritaties die de scenes waarin ze de idioot uit hangen opwekten.quote:
Ach zoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:47 schreef Gorro het volgende:
Nou, 2000 en 1999 hebben we ooit al wel eens gehad, dus in principe zijn we nu van het jongste jaartal naar een steeds ouder jaartal aan het aftellen...
Festen heeft op jou geen indruk gemaakt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee en met name Idioterne vond ik niets aan. Een aantal mooie dramatische scenes konden niet op tegen de irritaties die de scenes waarin ze de idioot uit hangen opwekten.
3 en een half jaar geleden inderdaad niet, maar toen had ik wel een andere kijk op films. Dus wellicht als ik hem zou herzien wel. Echter, ik denk niet dat ik hem heel erg goed zal vinden, omdat ik het meest visueel aantrekkelijke films waardeer en als Dogma-films iets niet zijn, is het dat wel...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Festen heeft op jou geen indruk gemaakt?
Bij hem blijkbaar niet. Daar is toch niets mis mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Festen laat zien dat die manier van filmen werkt.
Nou eh... het eerste wat ik zo snel kan bedenken is dat ik ze niet gezien heb.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niemand heeft voorlopig Gia ondersteund. Wat heeft iedereen tegen lesbische sexscenes met Angelina Jolie?
Uit de OP:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat "ondersteunen"?
quote:[...] het nieuwe prachtige ondersteunings mechanisme. Een nominatie doet dus pas als die minimaal twee maal genoemd is of door iemand wordt ondersteund.
Neuh, dat is dus niet zo heel erg nodig.quote:Moet ik nogmaals bekrachtigen dat fear and loathing in las vegas en the big lebowski niet mogen ontbreken in dit tournament?
Iedereen mag films nomineren. Maar films doen pas mee als ze minimaal twee keer genoemd zijn. Dat kan dus doordat twee mensen dezelfde nomineren. Of doordat je via een post laat weten dat je een nominatie van iemand steunt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat "ondersteunen"?
Moet ik nogmaals bekrachtigen dat fear and loathing in las vegas en the big lebowski niet mogen ontbreken in dit tournament?
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Bij hem blijkbaar niet. Daar is toch niets mis mee?
[..]
Ah is La Vie Revee des Anges ook uit 1998. Goed dat je die nog even op de valreep nomineert, maar ik zie dat ie toch al ondersteunt is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:42 schreef Sai het volgende:
Ik nomineer ook nog The Mask of Zorro, 42 Up en La Vie Revee des Anges.
Vooral die laatste verdient ondersteuning. De tweede ook, maar die hebben te weinig mensen gezien (hoeren) en de eerste is een guilty pleasure. En gewoon tof.
OK dan. Die was niet slecht.quote:
Ctrl-Fquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:03 schreef Luutgaert het volgende:
Ik weet niet welke allemaal al genoemd zijn, maar ik steun deze:
American History X
Antz
The Big Lebowski
Blade
A Bug's Life
Saving Private Ryan
There's Something About Mary
The Truman Show
What Dreams May Come
When Trumpets Fade
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef dewd het volgende:
Eitje, lock stock zou dit met gemak moeten winnen.
Ik gok op een Scandinavische winnaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef dewd het volgende:
Eitje, lock stock zou dit met gemak moeten winnen.
Of anders een Gilliam of een Coenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik gok op een Scandinavische winnaar.
Ook niet meteen een persoonlijke favoriet, maar dat zou ik ook een veel hippere winnaar vinden. Die of Happiness.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:16 schreef Sai het volgende:
Ik denk dat Fucking Amal zal winnen, en zie zelf het liefste Rushmore op één eindigen.
51+26/2=64quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sorry ik had een telfout gemaakt. We hebben maar 77 films. Waardoor we in de eerste ronde eigenlijk dan een film te kort komen. (49+28/2=63). Maar ik los dat wel op door een wildcart in te stellen. De verliezer die met het kleinste verschil heeft verloren, krijgt ook een plaats.
you've got mai is ook gewoon een leuke quilty pleasurequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bwahahaha, er zijn mensen die stemmen op die films met Meg Ryan (en dan bedoel ik niet Hurlyburly).
Hahahaha.
Hihihihihi.
Hohohohoho.
Tot zover deze korte mededeling.
Dat kan ik begrijpen bij Sleepless in Seattle of When Harry Met Sally. Maar You've Got Mail is gewoon een cash-in kutkopietje van SiSquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
you've got mai is ook gewoon een leuke quilty pleasure![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen bij Sleepless in Seattle of When Harry Met Sally. Maar You've Got Mail is gewoon een cash-in kutkopietje van SiS.
Het verhaaltje, ja. Maar dat lijkt me bij deze film minder belangrijk. Het is gewoon het Tom Hanks/Meg Ryan/Nora Ephron/romcom-concept uit SiS dat wat verder wordt uitgemolken/geëxploiteerd. Daar waar SiS nog een beetje een onschuldige charme had, is YGM een beredeneerd product.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:17 schreef Hare het volgende:
[..]
You've got mail is een kopietje van The Shop Around the Corner toch?????
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:39 schreef BJB het volgende:
Boeien. Ik vind Meg Ryan gewoon schattig.
Er zijn ook mensen die op Armageddon stemmen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bwahahaha, er zijn mensen die stemmen op die films met Meg Ryan (en dan bedoel ik niet Hurlyburly).
Hahahaha.
Hihihihihi.
Hohohohoho.
Tot zover deze korte mededeling.
Iemand die Der Himmel Uber Berlin heeft gezien, stemt nog liever op Showgirls dan dat hij op City of Angels stemt. De filmverkrachting aller filmverkrachtingen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die op Armageddon stemmen.
Maar hij heeft wel het nummer "Iris" van de Goo Goo Dolls.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iemand die Der Himmel Uber Berlin heeft gezien, stemt nog liever op Showgirls dan dat hij op City of Angels stemt. De filmverkrachting aller filmverkrachtingen.
Dat valt te counteren met de blote kont van Dennis Franzquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel het nummer "Iris" van de Goo Goo Dolls.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef Sokolsky het volgende:
Maar hij heeft wel het nummer "Iris" van de Goo Goo Dolls.
Ik geloof er geen reet van dat je al die 24 films gezien heb, dus...quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:10 schreef keijz het volgende:
1. The Faculty vs. The Hi-Lo Country
2. Hurlyburly vs. The Man in the Iron Mask
3. Babe: Pig in the City vs. The X-Files
4. BASEketball vs. De trip van Teetje
5. Idioterne vs. Taxi
6. Snake Eyes vs. You've Got Mail
7. Meet Joe Black vs. Fallen
8. Armageddon vs. City of Angels
9. Thursday vs. Small Soldiers
10. Wild Things vs. Sitcom
11. Hideous Kinky vs. Godzilla
12. Rush Hour vs. Very Bad Things
13. B. Monkey vs. Apt Pupil
Het zijn er ook maar 13.. en de laatste heeft de poster niet ingevuld..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat je alle 14 films gezien heb, dus...
Ik bedoelde 24 (2*12) aangezien die paar 13 niet gestemd heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het zijn er ook maar 13.. en de laatste heeft de poster niet ingevuld..
Ah, I see (never mind..)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik bedoelde 24 (2*12) aangezien die paar 13 niet gestemd heeft.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:15 schreef Frollo het volgende:
OK, ik heb er zin in!
Denk je dat het nog lukt om de 1e ronde vóór half zes te laten beginnen?
Ik zal de honneurs even waarnemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gorro, schat...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Ronde 1![]()
1. When Trumpets Fade vs. Rosie
2. Lola rennt vs. Buffalo '66
3 Idioterne vs. Elizabeth
4. Blade vs. Enemy of the State
5. Happiness vs. Rushmore
6. A Bug's Life vs. Shakespeare in Love
7. American History X vs. Out of Sight
8. Jin-Rô vs. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
9. Central do Brasil vs. Hurlyburly
10. SLC Punk! vs. There's Something About Mary
11. Pleasantville vs. Thursday
12. A Simple Plan vs. The Mask of Zorro
13. Simon Birch vs. Le Violon rouge
14/ Fear and Loathing in Las Vegas vs. Very Bad Things
15. Hilary and Jackie vs. You've Got Mail
16. Ringu vs. Apt Pupil
17. Left Luggage vs. The Thin Red Line
18. Festen vs. Rounders
19. Gods and Monsters vs. Crna macka, beli macor (Black Cat, White Cat)
20. Pi vs. La Vie Revee des Anges
21. Primary Colors vs. Mia aioniotita kai mia mera (Eternity and a Day)
22. De Poolse Bruid vs. Fucking Åmål
23. City of Angels vs. Sliding Doors
24/ Wandafuru raifu (After Life) vs. Wild Things
25. Palwolui Christmas (Christmas in August) vs. The Big Lebowski
26. Dark City vs. Ronin
27. Chûgoku no chôjin (Bird People in China) vs. The Negotiator
28. The X-Files vs. Seul Contre Tous
29. Hideous Kinky vs. Fallen
30. Los Amantes del Círculo Polar vs. The Faculty
31. Following vs. De trip van Teetje
32. Saving Private Ryan vs. The Truman Show
Nietes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kak aan laat komers, de voorronde gaat nu dicht. Troost je maar met de gedachte dat het toch allemaal flutfilms zijn.![]()
keijz natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Ronde 1![]()
De rest maakt me voorlopig minder uit, eens benieuwd hoeveel mensen nu "plots" Chrismas in August hebben gezien.
Natuurlijk gaat Big Lebowski wel door. Maar Palwolui Christmas is echt héél goed...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef NRH het volgende:
Big Lebowski is toch voor veel mensen één van de favoriete films aller tijden, maar die gaat de eerste niet overleven omdat het tegen een film geloot wordt die door heel weinig mensen gezien is. Leuk dat deze mensen dan wel weer meteen af gaan geven op de mensen die wel op Big Lebowski stemmen. Maar het toernooi wordt er niet leuker op als er films doorgaan die op IMDB slechts 527 stemmen hebben en dus waarschijnlijk door heel weinig mensen hier gezien zijn en één van de grootste favorieten door de snobs (sorry, vind het aardig klinken dan Asian filmfreaks) wordt weggestemd.
Serieus? Vinden we die niet alleen maar goed omdat het arty farty klinkt om die goed te vinden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Big Lebowski wel door. Maar Palwolui Christmas is echt héél goed...
Waarom? 't is allebei typisch Hollywood; dat blief jij toch niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef kamagurka het volgende:
32. Saving Private Ryan vs. The Truman Show![]()
Laatste is een kutloting natuurlijk...
Da's niet eerlijk, je weet dat ik niet boos kan worden op jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef Mike het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om toch maar een stem op The Big Lebowski uit te brengen.![]()
Ik blijf natuurlijk wel eerlijk en zal eerst Christmas in August gaan kijken voordat ik op The Big Lebowski stem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, je weet dat ik niet boos kan worden op jou.
Blijf je nou zo randdebiel bezig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom? 't is allebei typisch Hollywood; dat blief jij toch niet?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:16 schreef Sai het volgende:
2. Lola rennt vs. Buffalo '66 go Buffalo! Schop die oninteressante doos van een Lola uit het tournament!
Excelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Luutgaert het volgende:
Wat bepaalt eigenlijk welke films tegenover elkaar komen te staan?
Er is niet voor niks die vernieuwde nominatie manier verzonnen. Pawablabla Christmas is misschien niet zo populair als TBL maar is ook wel een aantal keer genoemd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef NRH het volgende:
Big Lebowski is toch voor veel mensen één van de favoriete films aller tijden, maar die gaat de eerste niet overleven omdat het tegen een film geloot wordt die door heel weinig mensen gezien is. Leuk dat deze mensen dan wel weer meteen af gaan geven op de mensen die wel op Big Lebowski stemmen. Maar het toernooi wordt er niet leuker op als er films doorgaan die op IMDB slechts 527 stemmen hebben en dus waarschijnlijk door heel weinig mensen hier gezien zijn en één van de grootste favorieten door de snobs (sorry, vind het aardig klinken dan Asian filmfreaks) wordt weggestemd.
Ik natuurlijk, ik zet al mijn favorieten tegen flutfilms en films die ik niet ken. Dan laat ik jullie in de waan dat jullie serieus stemmen. Maar eigenlijk is dat maar allemaal schijn en laat ik al mijn favorieten winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Luutgaert het volgende:
Wat bepaalt eigenlijk welke films tegenover elkaar komen te staan?
Ik denk vrijdag, want ik ben heel het weekend weg. En moet ik hem dan over het weekend heen tillen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:08 schreef Sokolsky het volgende:
Wanneer sluit de ronde Lonewolf?
Morpheus: SPR heeft een hele indrukwekkende openingsscène, maar daarna vond ik het allemaal behoorlijk inzakken. Voeg daar een ongeloofwaardig verhaal aan toe en je hebt een stem voor The Truman Show.
Niet naar imdb kijken voor het nomineren... wie zegt dat imdb overeenkomt met de gemiddelde fokker?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zelf heb ik 4 manieren bedacht om die 64 films te selecteren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, ik zet al mijn favorieten tegen flutfilms en films die ik niet ken. Dan laat ik jullie in de waan dat jullie serieus stemmen. Maar eigenlijk is dat maar allemaal schijn en laat ik al mijn favorieten winnen.![]()
Je moet eerst stemgeld betalen. Dan mag je mee doen. Dat heeft iedereen gedaan. Voor 5 euro mag je voortaan altijd elk tournament van mij stemmen. Voor 2 euro mag je heel dit tournament stemmen, en voor 0.50 cent deze ronde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef double_trouble het volgende:
18. Festen vs. Rounders
26. Dark City vs. Ronin
29. Hideous Kinky vs. Fallen
Zo mijn lijstje als ik mee mag doen tenminste![]()
je moet nog de bijdrage per duel vermeldenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je moet eerst stemgeld betalen. Dan mag je mee doen. Dat heeft iedereen gedaan. Voor 5 euro mag je voortaan altijd elk tournament van mij stemmen. Voor 2 euro mag je heel dit tournament stemmen, en voor 0.50 cent deze ronde.
Ik zal je niet tegenhouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf: als ik het goed heb staat duel 13, tussen Simon Birch en Le Violon Rouge, nog 0-0? En bij een gelijkspel gaat VIolon Rouge door? Anders probeer ik nog even snel Simon Birch te kijken; kan ik tenminste met een gerust hart op één van mijn favorieten stemmen.
Had je mijn Paypal-betaling nou al eens ontvangen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je moet eerst stemgeld betalen. Dan mag je mee doen. Dat heeft iedereen gedaan. Voor 5 euro mag je voortaan altijd elk tournament van mij stemmen. Voor 2 euro mag je heel dit tournament stemmen, en voor 0.50 cent deze ronde.
simon birch is een matige verfilming van A prayer for owen meany van john irvingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf: als ik het goed heb staat duel 13, tussen Simon Birch en Le Violon Rouge, nog 0-0? En bij een gelijkspel gaat VIolon Rouge door? Anders probeer ik nog even snel Simon Birch te kijken; kan ik tenminste met een gerust hart op één van mijn favorieten stemmen.
Goed boek!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
simon birch is een matige verfilming van A prayer for owen meany van john irving
zeker.quote:
The World According to Garp vond ik ook zeer kijkbaar. Die rol van John Litgowquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zeker.
maar de meeste JI-verfilmingen zijn tegenvallers. alleen hotel new hampshire was een meevaller
die was redelijk iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
The World According to Garp vond ik ook zeer kijkbaar. Die rol van John Litgow
Geloof er weer geen reet van dat je je aan de regels houdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef keijz het volgende:
8. Jin-Rô vs. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
10. SLC Punk! vs. There's Something About Mary
14/ Fear and Loathing in Las Vegas vs. Very Bad Things
17. Left Luggage vs. The Thin Red Line
20. Pi vs. La Vie Revee des Anges
22. De Poolse Bruid vs. Fucking Åmål
Neem aan dat je Black Cat, White Cat bedoelt als winnaar.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/741788/5/50#29908648]woensdag 24 augustus 2005
19[b]. Gods and Monsters vs. Crna macka, beli macor (Black Cat, White Cat)![]()
![]()
Hoe werkt dat nou bij gelijke spelen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Ronde 1![]()
De Uitslag
10. SLC Punk! vs. There's Something About Mary 3-3 (5-4)
13. Simon Birch vs. Le Violon rouge 0-0 (6.9-7.8)
21. Primary Colors vs. Mia aioniotita kai mia mera (Eternity and a Day) 1-1(1-2)
Eerst hertel ik ze met gewogen stemmen. (Iemands stem, die 3 rondes heeft gestemd telt voor 3, bij 2 voor 2, bij 4 voor 4 etc). Dit om de trouwe stemmers toch nog iets te belonen. En zo geven stemmmen van mensen die één ronde een keertje alles wat ze kennen bold maken, niet de doorslag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou bij gelijke spelen?
Violon Rouge heeft meer dan 7000 stemmen op IMDB hoor; ik weet ook niet waarom jullie 'm niet gezien hebben. Hij staat in mijn top-100, maar Festen is toch nog een stukje beter, dus deze ronde heb ik tegen gestemd. De vorige ronde had ik de tegenstander niet gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef ranja het volgende:
* Ronde 2![]()
1. Festen vs. Le Violon rouge <- gaat dit de winnaar worden met elke ronde 0-0 en een hele hoge imdb rating?
Het duurt nu wel lang idd.. maar ronde 1 duurde ook bijna een week..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor een nieuwe ronde.
Ik zal hem morgen eens dicht gooien.quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Eluc het volgende:
[..]
Het duurt nu wel lang idd.. maar ronde 1 duurde ook bijna een week..
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes. The Big Lebowski en Pleasantville hadden daarop trouwens ook gewonnen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Sokolsky het volgende:
Big Lebowski door op gewogen stemmen... bah. Lock, Stock eruit... bah. Idioterne weg, ook op gewogen stemmen... bah, bah en nog eens bah. En oh ja, ook Central do Brasil weg.
Ik vind het maar niks; al m'n favorieten vliegen eruitquote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes.
* eensquote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |