Natuurlijk gaat Big Lebowski wel door. Maar Palwolui Christmas is echt héél goed...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef NRH het volgende:
Big Lebowski is toch voor veel mensen één van de favoriete films aller tijden, maar die gaat de eerste niet overleven omdat het tegen een film geloot wordt die door heel weinig mensen gezien is. Leuk dat deze mensen dan wel weer meteen af gaan geven op de mensen die wel op Big Lebowski stemmen. Maar het toernooi wordt er niet leuker op als er films doorgaan die op IMDB slechts 527 stemmen hebben en dus waarschijnlijk door heel weinig mensen hier gezien zijn en één van de grootste favorieten door de snobs (sorry, vind het aardig klinken dan Asian filmfreaks) wordt weggestemd.
Serieus? Vinden we die niet alleen maar goed omdat het arty farty klinkt om die goed te vinden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Big Lebowski wel door. Maar Palwolui Christmas is echt héél goed...
Waarom? 't is allebei typisch Hollywood; dat blief jij toch niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef kamagurka het volgende:
32. Saving Private Ryan vs. The Truman Show![]()
Laatste is een kutloting natuurlijk...
Da's niet eerlijk, je weet dat ik niet boos kan worden op jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef Mike het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om toch maar een stem op The Big Lebowski uit te brengen.![]()
Ik blijf natuurlijk wel eerlijk en zal eerst Christmas in August gaan kijken voordat ik op The Big Lebowski stem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, je weet dat ik niet boos kan worden op jou.
Blijf je nou zo randdebiel bezig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom? 't is allebei typisch Hollywood; dat blief jij toch niet?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:16 schreef Sai het volgende:
2. Lola rennt vs. Buffalo '66 go Buffalo! Schop die oninteressante doos van een Lola uit het tournament!
Excelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Luutgaert het volgende:
Wat bepaalt eigenlijk welke films tegenover elkaar komen te staan?
Er is niet voor niks die vernieuwde nominatie manier verzonnen. Pawablabla Christmas is misschien niet zo populair als TBL maar is ook wel een aantal keer genoemd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef NRH het volgende:
Big Lebowski is toch voor veel mensen één van de favoriete films aller tijden, maar die gaat de eerste niet overleven omdat het tegen een film geloot wordt die door heel weinig mensen gezien is. Leuk dat deze mensen dan wel weer meteen af gaan geven op de mensen die wel op Big Lebowski stemmen. Maar het toernooi wordt er niet leuker op als er films doorgaan die op IMDB slechts 527 stemmen hebben en dus waarschijnlijk door heel weinig mensen hier gezien zijn en één van de grootste favorieten door de snobs (sorry, vind het aardig klinken dan Asian filmfreaks) wordt weggestemd.
Ik natuurlijk, ik zet al mijn favorieten tegen flutfilms en films die ik niet ken. Dan laat ik jullie in de waan dat jullie serieus stemmen. Maar eigenlijk is dat maar allemaal schijn en laat ik al mijn favorieten winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Luutgaert het volgende:
Wat bepaalt eigenlijk welke films tegenover elkaar komen te staan?
Ik denk vrijdag, want ik ben heel het weekend weg. En moet ik hem dan over het weekend heen tillen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:08 schreef Sokolsky het volgende:
Wanneer sluit de ronde Lonewolf?
Morpheus: SPR heeft een hele indrukwekkende openingsscène, maar daarna vond ik het allemaal behoorlijk inzakken. Voeg daar een ongeloofwaardig verhaal aan toe en je hebt een stem voor The Truman Show.
Niet naar imdb kijken voor het nomineren... wie zegt dat imdb overeenkomt met de gemiddelde fokker?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zelf heb ik 4 manieren bedacht om die 64 films te selecteren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, ik zet al mijn favorieten tegen flutfilms en films die ik niet ken. Dan laat ik jullie in de waan dat jullie serieus stemmen. Maar eigenlijk is dat maar allemaal schijn en laat ik al mijn favorieten winnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |