Nietes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kak aan laat komers, de voorronde gaat nu dicht. Troost je maar met de gedachte dat het toch allemaal flutfilms zijn.![]()
keijz natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Ronde 1![]()
25. Palwolui Christmas (Christmas in August) vs. The Big Lebowski
De rest maakt me voorlopig minder uit, eens benieuwd hoeveel mensen nu "plots" Chrismas in August hebben gezien.
Natuurlijk gaat Big Lebowski wel door. Maar Palwolui Christmas is echt héél goed...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef NRH het volgende:
Big Lebowski is toch voor veel mensen één van de favoriete films aller tijden, maar die gaat de eerste niet overleven omdat het tegen een film geloot wordt die door heel weinig mensen gezien is. Leuk dat deze mensen dan wel weer meteen af gaan geven op de mensen die wel op Big Lebowski stemmen. Maar het toernooi wordt er niet leuker op als er films doorgaan die op IMDB slechts 527 stemmen hebben en dus waarschijnlijk door heel weinig mensen hier gezien zijn en één van de grootste favorieten door de snobs (sorry, vind het aardig klinken dan Asian filmfreaks) wordt weggestemd.
Serieus? Vinden we die niet alleen maar goed omdat het arty farty klinkt om die goed te vinden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Big Lebowski wel door. Maar Palwolui Christmas is echt héél goed...
Waarom? 't is allebei typisch Hollywood; dat blief jij toch niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef kamagurka het volgende:
32. Saving Private Ryan vs. The Truman Show![]()
Laatste is een kutloting natuurlijk...
Da's niet eerlijk, je weet dat ik niet boos kan worden op jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef Mike het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om toch maar een stem op The Big Lebowski uit te brengen.![]()
Ik blijf natuurlijk wel eerlijk en zal eerst Christmas in August gaan kijken voordat ik op The Big Lebowski stem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, je weet dat ik niet boos kan worden op jou.
Blijf je nou zo randdebiel bezig?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom? 't is allebei typisch Hollywood; dat blief jij toch niet?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:16 schreef Sai het volgende:
2. Lola rennt vs. Buffalo '66 go Buffalo! Schop die oninteressante doos van een Lola uit het tournament!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |