Excelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Luutgaert het volgende:
Wat bepaalt eigenlijk welke films tegenover elkaar komen te staan?
Er is niet voor niks die vernieuwde nominatie manier verzonnen. Pawablabla Christmas is misschien niet zo populair als TBL maar is ook wel een aantal keer genoemd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef NRH het volgende:
Big Lebowski is toch voor veel mensen één van de favoriete films aller tijden, maar die gaat de eerste niet overleven omdat het tegen een film geloot wordt die door heel weinig mensen gezien is. Leuk dat deze mensen dan wel weer meteen af gaan geven op de mensen die wel op Big Lebowski stemmen. Maar het toernooi wordt er niet leuker op als er films doorgaan die op IMDB slechts 527 stemmen hebben en dus waarschijnlijk door heel weinig mensen hier gezien zijn en één van de grootste favorieten door de snobs (sorry, vind het aardig klinken dan Asian filmfreaks) wordt weggestemd.
Ik natuurlijk, ik zet al mijn favorieten tegen flutfilms en films die ik niet ken. Dan laat ik jullie in de waan dat jullie serieus stemmen. Maar eigenlijk is dat maar allemaal schijn en laat ik al mijn favorieten winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:09 schreef Luutgaert het volgende:
Wat bepaalt eigenlijk welke films tegenover elkaar komen te staan?
Ik denk vrijdag, want ik ben heel het weekend weg. En moet ik hem dan over het weekend heen tillen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:08 schreef Sokolsky het volgende:
Wanneer sluit de ronde Lonewolf?
Morpheus: SPR heeft een hele indrukwekkende openingsscène, maar daarna vond ik het allemaal behoorlijk inzakken. Voeg daar een ongeloofwaardig verhaal aan toe en je hebt een stem voor The Truman Show.
Niet naar imdb kijken voor het nomineren... wie zegt dat imdb overeenkomt met de gemiddelde fokker?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zelf heb ik 4 manieren bedacht om die 64 films te selecteren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, ik zet al mijn favorieten tegen flutfilms en films die ik niet ken. Dan laat ik jullie in de waan dat jullie serieus stemmen. Maar eigenlijk is dat maar allemaal schijn en laat ik al mijn favorieten winnen.![]()
Je moet eerst stemgeld betalen. Dan mag je mee doen. Dat heeft iedereen gedaan. Voor 5 euro mag je voortaan altijd elk tournament van mij stemmen. Voor 2 euro mag je heel dit tournament stemmen, en voor 0.50 cent deze ronde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef double_trouble het volgende:
4. Blade vs. Enemy of the State
6. A Bug's Life vs. Shakespeare in Love
7. American History X vs. Out of Sight
18. Festen vs. Rounders
23. City of Angels vs. Sliding Doors
26. Dark City vs. Ronin
28. The X-Files vs. Seul Contre Tous
29. Hideous Kinky vs. Fallen
32. Saving Private Ryan vs. The Truman Show
Zo mijn lijstje als ik mee mag doen tenminste![]()
je moet nog de bijdrage per duel vermeldenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je moet eerst stemgeld betalen. Dan mag je mee doen. Dat heeft iedereen gedaan. Voor 5 euro mag je voortaan altijd elk tournament van mij stemmen. Voor 2 euro mag je heel dit tournament stemmen, en voor 0.50 cent deze ronde.
Ik zal je niet tegenhouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf: als ik het goed heb staat duel 13, tussen Simon Birch en Le Violon Rouge, nog 0-0? En bij een gelijkspel gaat VIolon Rouge door? Anders probeer ik nog even snel Simon Birch te kijken; kan ik tenminste met een gerust hart op één van mijn favorieten stemmen.
Had je mijn Paypal-betaling nou al eens ontvangen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je moet eerst stemgeld betalen. Dan mag je mee doen. Dat heeft iedereen gedaan. Voor 5 euro mag je voortaan altijd elk tournament van mij stemmen. Voor 2 euro mag je heel dit tournament stemmen, en voor 0.50 cent deze ronde.
simon birch is een matige verfilming van A prayer for owen meany van john irvingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf: als ik het goed heb staat duel 13, tussen Simon Birch en Le Violon Rouge, nog 0-0? En bij een gelijkspel gaat VIolon Rouge door? Anders probeer ik nog even snel Simon Birch te kijken; kan ik tenminste met een gerust hart op één van mijn favorieten stemmen.
Goed boek!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
simon birch is een matige verfilming van A prayer for owen meany van john irving
zeker.quote:
The World According to Garp vond ik ook zeer kijkbaar. Die rol van John Litgowquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zeker.
maar de meeste JI-verfilmingen zijn tegenvallers. alleen hotel new hampshire was een meevaller
die was redelijk iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
The World According to Garp vond ik ook zeer kijkbaar. Die rol van John Litgow
Geloof er weer geen reet van dat je je aan de regels houdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef keijz het volgende:
4. Blade vs. Enemy of the State
6. A Bug's Life vs. Shakespeare in Love
7. American History X vs. Out of Sight
8. Jin-Rô vs. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
10. SLC Punk! vs. There's Something About Mary
14/ Fear and Loathing in Las Vegas vs. Very Bad Things
17. Left Luggage vs. The Thin Red Line
20. Pi vs. La Vie Revee des Anges
22. De Poolse Bruid vs. Fucking Åmål
23. City of Angels vs. Sliding Doors
25. Palwolui Christmas (Christmas in August) vs. The Big Lebowski
28. The X-Files vs. Seul Contre Tous
32. Saving Private Ryan vs. The Truman Show
Neem aan dat je Black Cat, White Cat bedoelt als winnaar.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/741788/5/50#29908648]woensdag 24 augustus 2005
19[b]. Gods and Monsters vs. Crna macka, beli macor (Black Cat, White Cat)![]()
![]()
Hoe werkt dat nou bij gelijke spelen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Ronde 1![]()
De Uitslag
10. SLC Punk! vs. There's Something About Mary 3-3 (5-4)
13. Simon Birch vs. Le Violon rouge 0-0 (6.9-7.8)
21. Primary Colors vs. Mia aioniotita kai mia mera (Eternity and a Day) 1-1(1-2)
Eerst hertel ik ze met gewogen stemmen. (Iemands stem, die 3 rondes heeft gestemd telt voor 3, bij 2 voor 2, bij 4 voor 4 etc). Dit om de trouwe stemmers toch nog iets te belonen. En zo geven stemmmen van mensen die één ronde een keertje alles wat ze kennen bold maken, niet de doorslag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou bij gelijke spelen?
Violon Rouge heeft meer dan 7000 stemmen op IMDB hoor; ik weet ook niet waarom jullie 'm niet gezien hebben. Hij staat in mijn top-100, maar Festen is toch nog een stukje beter, dus deze ronde heb ik tegen gestemd. De vorige ronde had ik de tegenstander niet gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef ranja het volgende:
* Ronde 2![]()
1. Festen vs. Le Violon rouge <- gaat dit de winnaar worden met elke ronde 0-0 en een hele hoge imdb rating?
Het duurt nu wel lang idd.. maar ronde 1 duurde ook bijna een week..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor een nieuwe ronde.
Ik zal hem morgen eens dicht gooien.quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Eluc het volgende:
[..]
Het duurt nu wel lang idd.. maar ronde 1 duurde ook bijna een week..
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes. The Big Lebowski en Pleasantville hadden daarop trouwens ook gewonnen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Sokolsky het volgende:
Big Lebowski door op gewogen stemmen... bah. Lock, Stock eruit... bah. Idioterne weg, ook op gewogen stemmen... bah, bah en nog eens bah. En oh ja, ook Central do Brasil weg.
Ik vind het maar niks; al m'n favorieten vliegen eruitquote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes.
* eensquote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |