Eerst hertel ik ze met gewogen stemmen. (Iemands stem, die 3 rondes heeft gestemd telt voor 3, bij 2 voor 2, bij 4 voor 4 etc). Dit om de trouwe stemmers toch nog iets te belonen. En zo geven stemmmen van mensen die één ronde een keertje alles wat ze kennen bold maken, niet de doorslag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou bij gelijke spelen?
Violon Rouge heeft meer dan 7000 stemmen op IMDB hoor; ik weet ook niet waarom jullie 'm niet gezien hebben. Hij staat in mijn top-100, maar Festen is toch nog een stukje beter, dus deze ronde heb ik tegen gestemd. De vorige ronde had ik de tegenstander niet gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef ranja het volgende:
* Ronde 2![]()
1. Festen vs. Le Violon rouge <- gaat dit de winnaar worden met elke ronde 0-0 en een hele hoge imdb rating?
Het duurt nu wel lang idd.. maar ronde 1 duurde ook bijna een week..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor een nieuwe ronde.
Ik zal hem morgen eens dicht gooien.quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Eluc het volgende:
[..]
Het duurt nu wel lang idd.. maar ronde 1 duurde ook bijna een week..
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes. The Big Lebowski en Pleasantville hadden daarop trouwens ook gewonnen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Sokolsky het volgende:
Big Lebowski door op gewogen stemmen... bah. Lock, Stock eruit... bah. Idioterne weg, ook op gewogen stemmen... bah, bah en nog eens bah. En oh ja, ook Central do Brasil weg.
Ik vind het maar niks; al m'n favorieten vliegen eruitquote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes.
* eensquote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind gewogen stemmen nog steeds iets eerlijker dan een shoot-out of imdb cijfer/votes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |