you've got mai is ook gewoon een leuke quilty pleasurequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bwahahaha, er zijn mensen die stemmen op die films met Meg Ryan (en dan bedoel ik niet Hurlyburly).
Hahahaha.
Hihihihihi.
Hohohohoho.
Tot zover deze korte mededeling.
Dat kan ik begrijpen bij Sleepless in Seattle of When Harry Met Sally. Maar You've Got Mail is gewoon een cash-in kutkopietje van SiSquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
you've got mai is ook gewoon een leuke quilty pleasure![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen bij Sleepless in Seattle of When Harry Met Sally. Maar You've Got Mail is gewoon een cash-in kutkopietje van SiS.
Het verhaaltje, ja. Maar dat lijkt me bij deze film minder belangrijk. Het is gewoon het Tom Hanks/Meg Ryan/Nora Ephron/romcom-concept uit SiS dat wat verder wordt uitgemolken/geëxploiteerd. Daar waar SiS nog een beetje een onschuldige charme had, is YGM een beredeneerd product.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:17 schreef Hare het volgende:
[..]
You've got mail is een kopietje van The Shop Around the Corner toch?????
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:39 schreef BJB het volgende:
Boeien. Ik vind Meg Ryan gewoon schattig.
Er zijn ook mensen die op Armageddon stemmen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bwahahaha, er zijn mensen die stemmen op die films met Meg Ryan (en dan bedoel ik niet Hurlyburly).
Hahahaha.
Hihihihihi.
Hohohohoho.
Tot zover deze korte mededeling.
Iemand die Der Himmel Uber Berlin heeft gezien, stemt nog liever op Showgirls dan dat hij op City of Angels stemt. De filmverkrachting aller filmverkrachtingen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die op Armageddon stemmen.
Maar hij heeft wel het nummer "Iris" van de Goo Goo Dolls.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iemand die Der Himmel Uber Berlin heeft gezien, stemt nog liever op Showgirls dan dat hij op City of Angels stemt. De filmverkrachting aller filmverkrachtingen.
Dat valt te counteren met de blote kont van Dennis Franzquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel het nummer "Iris" van de Goo Goo Dolls.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef Sokolsky het volgende:
Maar hij heeft wel het nummer "Iris" van de Goo Goo Dolls.
Ik geloof er geen reet van dat je al die 24 films gezien heb, dus...quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:10 schreef keijz het volgende:
1. The Faculty vs. The Hi-Lo Country
2. Hurlyburly vs. The Man in the Iron Mask
3. Babe: Pig in the City vs. The X-Files
4. BASEketball vs. De trip van Teetje
5. Idioterne vs. Taxi
6. Snake Eyes vs. You've Got Mail
7. Meet Joe Black vs. Fallen
8. Armageddon vs. City of Angels
9. Thursday vs. Small Soldiers
10. Wild Things vs. Sitcom
11. Hideous Kinky vs. Godzilla
12. Rush Hour vs. Very Bad Things