Bij hem blijkbaar niet. Daar is toch niets mis mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Festen laat zien dat die manier van filmen werkt.
Nou eh... het eerste wat ik zo snel kan bedenken is dat ik ze niet gezien heb.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niemand heeft voorlopig Gia ondersteund. Wat heeft iedereen tegen lesbische sexscenes met Angelina Jolie?
Uit de OP:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat "ondersteunen"?
quote:[...] het nieuwe prachtige ondersteunings mechanisme. Een nominatie doet dus pas als die minimaal twee maal genoemd is of door iemand wordt ondersteund.
Neuh, dat is dus niet zo heel erg nodig.quote:Moet ik nogmaals bekrachtigen dat fear and loathing in las vegas en the big lebowski niet mogen ontbreken in dit tournament?
Iedereen mag films nomineren. Maar films doen pas mee als ze minimaal twee keer genoemd zijn. Dat kan dus doordat twee mensen dezelfde nomineren. Of doordat je via een post laat weten dat je een nominatie van iemand steunt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat "ondersteunen"?
Moet ik nogmaals bekrachtigen dat fear and loathing in las vegas en the big lebowski niet mogen ontbreken in dit tournament?
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Bij hem blijkbaar niet. Daar is toch niets mis mee?
[..]
Ah is La Vie Revee des Anges ook uit 1998. Goed dat je die nog even op de valreep nomineert, maar ik zie dat ie toch al ondersteunt is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:42 schreef Sai het volgende:
Ik nomineer ook nog The Mask of Zorro, 42 Up en La Vie Revee des Anges.
Vooral die laatste verdient ondersteuning. De tweede ook, maar die hebben te weinig mensen gezien (hoeren) en de eerste is een guilty pleasure. En gewoon tof.
OK dan. Die was niet slecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |