mooie filmsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zelf nomineer ik alvast
Fear and Loathing in Las Vegas
Pi
American History X
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Rounders
The Negotiator
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lola rennt
There's Something About Mary
Taxi
City of Angels
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:37 schreef Ronno het volgende:
Saving Private Ryan
Deze ondersteun ik van hartequote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:39 schreef Mike het volgende:
Rushmore
Ondersteun ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Los Amantes del Círculo Polar
Het lopende tournament gaat over 2001, dus dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:19 schreef Gorro het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat we alle jaren chronologisch gaan afwerken...
Ik wilde eigenlijk vanavond 1957 gaan openen, maar kan nu misschien beter even wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:19 schreef Gorro het volgende:
* Steunt *quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
Idioterne (1998)
Nou, 2000 en 1999 hebben we ooit al wel eens gehad, dus in principe zijn we nu van het jongste jaartal naar een steeds ouder jaartal aan het aftellen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het lopende tournament gaat over 2001, dus dat lijkt me niet.
Dat hoeft niet per se 32 door en 64 strijden om de overige plaatsen, dus totaal 96 films. Het kan met elk even aantal onder de 128. Je kunt ook de 20 beste door laten gaan en de overige 88 laten strijden om de laatste 44 plaatsen als je 108 films hebt bijvoorbeeld. Het hoeft dus helemaal niet dat er een aantal sowieso afvallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:3. De 32 beste volgens imdb gaan automatisch door. De 64 die daaronder komen vechten het onderling uit in een voorronde. Waarbij de winnaars van die voorronde een plaats in Ronde 1 krijgen. Zoals Gorro gedaan heeft bij het 2000-2004 tournament. Het nadeel is dat hierbij nog steeds een aantal films sowieso afvallen voor de voorronde.
Met oneven ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se 32 door en 64 strijden om de overige plaatsen, dus totaal 96 films. Het kan met elk even aantal onder de 128. Je kunt ook de 20 beste door laten gaan en de overige 88 laten strijden om de laatste 44 plaatsen als je 108 films hebt bijvoorbeeld. Het hoeft dus helemaal niet dat er een aantal sowieso afvallen.
Je hebt helemaal gelijk. Dan gaan we het zo doen. Als iedereen het daar mee eens is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se 32 door en 64 strijden om de overige plaatsen, dus totaal 96 films. Het kan met elk even aantal onder de 128. Je kunt ook de 20 beste door laten gaan en de overige 88 laten strijden om de laatste 44 plaatsen als je 108 films hebt bijvoorbeeld. Het hoeft dus helemaal niet dat er een aantal sowieso afvallen.
Nee hoor 1998 is ook voornamelijk omdat het een goed film jaar was imho. Wat het volgende jaar wordt weet ik nog niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:19 schreef Gorro het volgende:
12 angry men, meer ken ik er nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vanavond 1957 gaan openen, maar kan nu misschien beter even wachten.
Ach ja, waarom nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A Simple Plan
De trip van Teetje
Enemy of the State
Hurlyburly
Primary Colors
The Faculty
Ook goed. Ik had gedacht aan Le Dîner de Cons, Rosie en Overnight Delivery (met Reesequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:44 schreef Mike het volgende:
Ik wil The Thin Red Line van SoK nog wel even ondersteunen.
*steunquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Update:
Deze films hebben nog steun nodig:
A Simple Plan
Buffalo '66
Following
Mia aioniotita kai mia mera (Eternity and a Day)
Rosie
The Thin Red Line
Bedankt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf: Black cat, white cat is al heel vaak genomineerd, maar onder de Joegoslavische naam (Cma nogwat). Valgaften mag niet, want is een short.
Wild Things mag van mij wel meedoen.
Imdb bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:16 schreef Gorro het volgende:
Alles met een 8 of hoger:
Hij zal persoonljike votes bedoelen.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:40 schreef kamagurka het volgende:
Vooruit, één smakeloosheidpunt in mindering... maar nou weer gezelli he?
Nee en met name Idioterne vond ik niets aan. Een aantal mooie dramatische scenes konden niet op tegen de irritaties die de scenes waarin ze de idioot uit hangen opwekten.quote:
Ach zoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:47 schreef Gorro het volgende:
Nou, 2000 en 1999 hebben we ooit al wel eens gehad, dus in principe zijn we nu van het jongste jaartal naar een steeds ouder jaartal aan het aftellen...
Festen heeft op jou geen indruk gemaakt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:32 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee en met name Idioterne vond ik niets aan. Een aantal mooie dramatische scenes konden niet op tegen de irritaties die de scenes waarin ze de idioot uit hangen opwekten.
3 en een half jaar geleden inderdaad niet, maar toen had ik wel een andere kijk op films. Dus wellicht als ik hem zou herzien wel. Echter, ik denk niet dat ik hem heel erg goed zal vinden, omdat ik het meest visueel aantrekkelijke films waardeer en als Dogma-films iets niet zijn, is het dat wel...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Festen heeft op jou geen indruk gemaakt?
Bij hem blijkbaar niet. Daar is toch niets mis mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Festen laat zien dat die manier van filmen werkt.
Nou eh... het eerste wat ik zo snel kan bedenken is dat ik ze niet gezien heb.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niemand heeft voorlopig Gia ondersteund. Wat heeft iedereen tegen lesbische sexscenes met Angelina Jolie?
Uit de OP:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat "ondersteunen"?
quote:[...] het nieuwe prachtige ondersteunings mechanisme. Een nominatie doet dus pas als die minimaal twee maal genoemd is of door iemand wordt ondersteund.
Neuh, dat is dus niet zo heel erg nodig.quote:Moet ik nogmaals bekrachtigen dat fear and loathing in las vegas en the big lebowski niet mogen ontbreken in dit tournament?
Iedereen mag films nomineren. Maar films doen pas mee als ze minimaal twee keer genoemd zijn. Dat kan dus doordat twee mensen dezelfde nomineren. Of doordat je via een post laat weten dat je een nominatie van iemand steunt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef kamagurka het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat "ondersteunen"?
Moet ik nogmaals bekrachtigen dat fear and loathing in las vegas en the big lebowski niet mogen ontbreken in dit tournament?
Dat hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Bij hem blijkbaar niet. Daar is toch niets mis mee?
[..]
Ah is La Vie Revee des Anges ook uit 1998. Goed dat je die nog even op de valreep nomineert, maar ik zie dat ie toch al ondersteunt is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:42 schreef Sai het volgende:
Ik nomineer ook nog The Mask of Zorro, 42 Up en La Vie Revee des Anges.
Vooral die laatste verdient ondersteuning. De tweede ook, maar die hebben te weinig mensen gezien (hoeren) en de eerste is een guilty pleasure. En gewoon tof.
OK dan. Die was niet slecht.quote:
Ctrl-Fquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:03 schreef Luutgaert het volgende:
Ik weet niet welke allemaal al genoemd zijn, maar ik steun deze:
American History X
Antz
The Big Lebowski
Blade
A Bug's Life
Saving Private Ryan
There's Something About Mary
The Truman Show
What Dreams May Come
When Trumpets Fade
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef dewd het volgende:
Eitje, lock stock zou dit met gemak moeten winnen.
Ik gok op een Scandinavische winnaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:38 schreef dewd het volgende:
Eitje, lock stock zou dit met gemak moeten winnen.
Of anders een Gilliam of een Coenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik gok op een Scandinavische winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |