Je hebt helemaal gelijk. Dan gaan we het zo doen. Als iedereen het daar mee eens is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se 32 door en 64 strijden om de overige plaatsen, dus totaal 96 films. Het kan met elk even aantal onder de 128. Je kunt ook de 20 beste door laten gaan en de overige 88 laten strijden om de laatste 44 plaatsen als je 108 films hebt bijvoorbeeld. Het hoeft dus helemaal niet dat er een aantal sowieso afvallen.
Nee hoor 1998 is ook voornamelijk omdat het een goed film jaar was imho. Wat het volgende jaar wordt weet ik nog niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:19 schreef Gorro het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat we alle jaren chronologisch gaan afwerken...
12 angry men, meer ken ik er nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vanavond 1957 gaan openen, maar kan nu misschien beter even wachten.
Ach ja, waarom nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A Simple Plan
De trip van Teetje
Enemy of the State
Hurlyburly
Primary Colors
The Faculty
Ook goed. Ik had gedacht aan Le Dîner de Cons, Rosie en Overnight Delivery (met Reesequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:44 schreef Mike het volgende:
Ik wil The Thin Red Line van SoK nog wel even ondersteunen.
*steunquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Update:
Deze films hebben nog steun nodig:
A Simple Plan
Buffalo '66
Following
Mia aioniotita kai mia mera (Eternity and a Day)
Rosie
The Thin Red Line
Bedankt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf: Black cat, white cat is al heel vaak genomineerd, maar onder de Joegoslavische naam (Cma nogwat). Valgaften mag niet, want is een short.
Wild Things mag van mij wel meedoen.
Imdb bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:16 schreef Gorro het volgende:
Alles met een 8 of hoger:
Hij zal persoonljike votes bedoelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |