Gutteguttegut schreef:quote:Knuf meldt zich ook maar eens op dit topic na al het meelezen in de vorige deeltjes.
Vind het daten via datingsites leuk en heb tot nu toe overwegend positieve ervaringen gehad (maar nog steeds single haha). Aankomend weekend heb ik een date met een wel errug leuke meneer. Grote nadeel van datingsites vind ik wel dat je soms zulke hoge verwachtingen hebt van iemand dat daar in RL bijna niet meer aan te voldoen is, merk vooral dat de heren daar vaak last van hebben.
Maar goed.......heb zin in m'n date en hoop er weer het beste van!
Ik ben eigenlijk ook erg benieuwd naar een voorbeeld. Ik herken wel dat de één een relatie verwacht, terwijl de ander veel afwachtender is of een andere verwachting heeft.quote:Kun je mij eens een voorbeeld (of 2) van zulke situaties noemen?
Dit was wat ik in gedachten had buiten de ongelijke verwachtingen. Dit is ook de reden dat je het MSN-contact zo kort mogelijk moet houden. Niet zo kort uiteraard dat je niet de zekerheid hebt dat degene aan de andere kant iemand anders is dan dat hij/zij zich voordoet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef Knuf het volgende:
Voorbeelden vind ik moeilijk.......ff denken. Met internetdates heb je pre-date voornamelijk cnotact via mail/MSN of sms en misschien af en toe bellen. Bij deze vorm van communicatie mis je een aantal prikkels die je bij RL contact wel hebt (geur, bewegingen, lichaamshouding om er maar een paar te noemen). Aangezien je deze informatie niet hebt ga je deze in je hoofd een eigen invulling geven. Als het ware creeer je daarmee een persoon die in vele opzichten lijkt op degene die je gaat ontmoeten maar toch NET een beetje anders is. Dat zorgt ervoor dat je tijdens/na de date wel eens met het gevoel blijft zitten dat het welliswaar ontzettend leuk was maar dat je toch "iets" mistte. Dat ligt niet aan de date maar aan het beeld dat je vantevoren hebt gevormd van die persoon. Netto resultaat is vaak (eigen ervaring) dat je na een aantal te horen krijgt dat je het "net" niet bent. Weet niet of je begrijpt wat ik bedoel?
Gezien het aantal views van de topics, zijn er denk ik wel wat vaste meelezers. Datingsites zijn populair, het is veel interactiever dan de oude contactadvertentie in de krant. Contactadvertenties konden overigens goed gevolg hebben; mijn ouders zijn na deze stap bijna 30 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
Deeltje dertien alweer!
En het blijft nieuwe users aantrekken.
Schot in de roos, deze reeks!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:59 schreef Mickeys het volgende:
...zelf een keer gehad met een date... het was een rasechte boer, zo sprak hij, zo deed hij (met een vork het griekse eten prakken (ja echt waar) en dan op zijn boers eten) en zo was het ook echt. Een echte regelrechte mega afknapper dus.
we doen ons best Copycat
LOL een heel schemaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef Solitarias het volgende:
1e date: altijd om 16:00 thee/koffie/wijn gaan drinken ergens
- Is ze vervelend, dan moet je opeens om 18:00 bij vrienden gaan eten
- Is ze leuk, dan ga je om 19:00 met haar ergens een hapje eten....
Werkt altijd!
2e date overigens altijd naar een klimhal... kun je haar fysiek goed uitchecken....
Er wordt veel gepost, maar weinig gedatetet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag een artikeltje in de Metro over datingsites.
Hoe staat het hier (ben ff weggeweest)? Nog spannende dates plaatsgevonden?
Ik ontving gisteren een kaartje van mijnuit Egypte.
Wat een walgelijk voltooid deelwoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:45 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Er wordt veel gepost, maar weinig gedatetet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |