abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29751927
[Datingsites] Deeltje 12 alweer
Datingsites, deel 11.
Datingsites deel 10
Datingsites deel 9
Datingsites #8
Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:47:24 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29751967
Deeltje dertien alweer!

En het blijft nieuwe users aantrekken.
Schot in de roos, deze reeks!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29752104
Knuf schreef:
quote:
Knuf meldt zich ook maar eens op dit topic na al het meelezen in de vorige deeltjes.

Vind het daten via datingsites leuk en heb tot nu toe overwegend positieve ervaringen gehad (maar nog steeds single haha). Aankomend weekend heb ik een date met een wel errug leuke meneer. Grote nadeel van datingsites vind ik wel dat je soms zulke hoge verwachtingen hebt van iemand dat daar in RL bijna niet meer aan te voldoen is, merk vooral dat de heren daar vaak last van hebben.

Maar goed.......heb zin in m'n date en hoop er weer het beste van!
Gutteguttegut schreef:
quote:
Kun je mij eens een voorbeeld (of 2) van zulke situaties noemen?
Ik ben eigenlijk ook erg benieuwd naar een voorbeeld. Ik herken wel dat de één een relatie verwacht, terwijl de ander veel afwachtender is of een andere verwachting heeft.
pi_29752132
Voorbeelden vind ik moeilijk.......ff denken. Met internetdates heb je pre-date voornamelijk cnotact via mail/MSN of sms en misschien af en toe bellen. Bij deze vorm van communicatie mis je een aantal prikkels die je bij RL contact wel hebt (geur, bewegingen, lichaamshouding om er maar een paar te noemen). Aangezien je deze informatie niet hebt ga je deze in je hoofd een eigen invulling geven. Als het ware creeer je daarmee een persoon die in vele opzichten lijkt op degene die je gaat ontmoeten maar toch NET een beetje anders is. Dat zorgt ervoor dat je tijdens/na de date wel eens met het gevoel blijft zitten dat het welliswaar ontzettend leuk was maar dat je toch "iets" mistte. Dat ligt niet aan de date maar aan het beeld dat je vantevoren hebt gevormd van die persoon. Netto resultaat is vaak (eigen ervaring) dat je na een aantal te horen krijgt dat je het "net" niet bent. Weet niet of je begrijpt wat ik bedoel?
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29752177
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef Knuf het volgende:
Voorbeelden vind ik moeilijk.......ff denken. Met internetdates heb je pre-date voornamelijk cnotact via mail/MSN of sms en misschien af en toe bellen. Bij deze vorm van communicatie mis je een aantal prikkels die je bij RL contact wel hebt (geur, bewegingen, lichaamshouding om er maar een paar te noemen). Aangezien je deze informatie niet hebt ga je deze in je hoofd een eigen invulling geven. Als het ware creeer je daarmee een persoon die in vele opzichten lijkt op degene die je gaat ontmoeten maar toch NET een beetje anders is. Dat zorgt ervoor dat je tijdens/na de date wel eens met het gevoel blijft zitten dat het welliswaar ontzettend leuk was maar dat je toch "iets" mistte. Dat ligt niet aan de date maar aan het beeld dat je vantevoren hebt gevormd van die persoon. Netto resultaat is vaak (eigen ervaring) dat je na een aantal te horen krijgt dat je het "net" niet bent. Weet niet of je begrijpt wat ik bedoel?
Dit was wat ik in gedachten had buiten de ongelijke verwachtingen. Dit is ook de reden dat je het MSN-contact zo kort mogelijk moet houden. Niet zo kort uiteraard dat je niet de zekerheid hebt dat degene aan de andere kant iemand anders is dan dat hij/zij zich voordoet.
pi_29752251
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
Deeltje dertien alweer!

En het blijft nieuwe users aantrekken.
Schot in de roos, deze reeks!
Gezien het aantal views van de topics, zijn er denk ik wel wat vaste meelezers. Datingsites zijn populair, het is veel interactiever dan de oude contactadvertentie in de krant. Contactadvertenties konden overigens goed gevolg hebben; mijn ouders zijn na deze stap bijna 30 jaar getrouwd.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:59:51 #7
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29752296
Voorbeeldje van te hoge verwachtingen:

De foto die je vaak in je profiel hebt staan zijn de mooiste die je hebt (vind je zelf vaak want je wilt jezelf "verkopen". Via een aantal mailtjes denk je dat er een klik is, maar bij mailen kan je vaak wat langer nadenken over wat je tegen de persoon wil zeggen of hoe je ergens op wilt reageren.

Eenmaal IRL kan je toch bedrogen uitkomen. De persoon ziet er niet uit zoals op de foto (valse foto's of hele oude foto's), de persoon is verschrikkelijk verlegen IRL en er komt geen zinnig woord uit of misschien blijken de interesses toch heel anders te liggen, maar soms kan de manier van praten ook een afkeer geven. Heb dat zelf een keer gehad met een date... het was een rasechte boer, zo sprak hij, zo deed hij (met een vork het griekse eten prakken (ja echt waar) en dan op zijn boers eten) en zo was het ook echt. Een echte regelrechte mega afknapper dus.

we doen ons best Copycat
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29752742
Webcams zijn in deze wel een handig hulpmiddels. Heb ook eigenlijk nog nooit gehad dat het niet goed ging met iemand waarmee ik voor de date ook webcamcontact had gehad. Ben momenteel ook een aanhanger van de niet-te-veel-contact-voor-de-date theorie. Mijn verwachtingspatroon ligt ook altijd redelijk hoog maar ik reken iemand er niet op af na 1 date (tenzij het heel verschrikkelijk is geweest haha).
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29752787
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:59 schreef Mickeys het volgende:
...zelf een keer gehad met een date... het was een rasechte boer, zo sprak hij, zo deed hij (met een vork het griekse eten prakken (ja echt waar) en dan op zijn boers eten) en zo was het ook echt. Een echte regelrechte mega afknapper dus.
we doen ons best Copycat
Wat erg!! Zulke dingen zul je inderdaad nooit achter komen als je veel mailt, chat en belt. Ben zelf ook wel een voorstander van snel iets afspreken en niet oeverloos mailen en chatten. Iemands uitstraling, manieren, geur... zijn toch heel erg belangrijk en mede doorslaggevend.

Mickeys hoe heb je het kunnen volhouden! Echt de hele restaurant-sessie uitgezeten? Ik was gillend weggerend denk ik!
pi_29752791
ja, tafelmanieren. Daar kunnen een hoop mensen nog heel wat van leren.
pi_29752988
Vind ik altijd wel moeilijk.......je hebt een date, valt wat tegen maar hoe neem je dan op een nette manier voortijdig afscheid? Ik zit het altijd maar uit en that's it
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:38:13 #12
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29753439
ehm... ik ben gek van Grieks eten dus dat laat ik mij niet door mijn neus boren... en ik betaalde het zelf. Wel heb ik sneller gegeten dan anders en daarna was ik moe

Later heb ik hem ook verteld dat het tussen hem en mij niks zou worden en dat had die al verwacht zei hij
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29753807
Hahaha, ja zo ben ik ook. Of de date nu ietwat tegenvalt of niet......ik ben wel een avondje uit en probeer er dan toch het beste van te maken. Uit eten is altijd lekker haha. Tja.....en de befaamde after-dinner-dipjes ken ik ook, prima excuus om op te stappen ;-)
pi_29754100
Ik zou zelf nooit gaan uit eten op 'n eerste date, om die reden. Als het tegenvalt dan zit je daar maar wat te kauwen en duurt het allemaal veel te lang. Liever eerst ergens wat gaan drinken, mocht het klikken dan zou je daarna altijd nog kunnen gaan eten of iets anders gaan doen.
pi_29754146
Moet zeggen dat eten bij mij bijna altijd onderdeel is van een date. Heeft er ook mee te maken dat mijn dates "somehow" altijd vanaf de andere kant van Nederland moeten komen en dan ga je niet "alleen" maar wat drinken.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 17:40:10 #16
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_29757700
weer geen berichtjes/reacties op lexa ...
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_29758209
Ik heb wel weer een berichtje gehad van de meid die ik een paar dagen terug had geschreven. Tot nu toe niks mis met haar

Amarillo
pi_29758261
1e date: altijd om 16:00 thee/koffie/wijn gaan drinken ergens

- Is ze vervelend, dan moet je opeens om 18:00 bij vrienden gaan eten
- Is ze leuk, dan ga je om 19:00 met haar ergens een hapje eten....

Werkt altijd!
2e date overigens altijd naar een klimhal... kun je haar fysiek goed uitchecken....
pi_29758329
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef Solitarias het volgende:
1e date: altijd om 16:00 thee/koffie/wijn gaan drinken ergens

- Is ze vervelend, dan moet je opeens om 18:00 bij vrienden gaan eten
- Is ze leuk, dan ga je om 19:00 met haar ergens een hapje eten....

Werkt altijd!
2e date overigens altijd naar een klimhal... kun je haar fysiek goed uitchecken....
LOL een heel schema En derde date? Laat je haar autorijden
pi_29759029
Volgens mij is het knelpunt van de allergie ook echt een knelpunt voor de dame die mij had benaderd, ze reageert in ieder geval minder snel dan de vorige keren. Nu eens kijken of ik een dezer dagen alsnog iets krijg of dat ze toch maar is afgehaakt
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:51:56 #21
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29759140
Dit is geen tvp.
pi_29760261
Vandaag een artikeltje in de Metro over datingsites.

Hoe staat het hier (ben ff weggeweest)? Nog spannende dates plaatsgevonden?

Ik ontving gisteren een kaartje van mijn uit Egypte.
pi_29760503
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag een artikeltje in de Metro over datingsites.

Hoe staat het hier (ben ff weggeweest)? Nog spannende dates plaatsgevonden?

Ik ontving gisteren een kaartje van mijn uit Egypte.
Er wordt veel gepost, maar weinig gedatetet.
pi_29760626
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:45 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Er wordt veel gepost, maar weinig gedatetet.
Wat een walgelijk voltooid deelwoord.
pi_29760634
Er staat wel een 'et' te veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')