quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Tadaaaaaaaaa!!!
voor de mensen die de behoefte voelen om de vorige nog eens door te lezen:
SC #75 Sub is jarig, Sail is onderweg en de broek is nat
ja doequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Voor morgen op grote schaal onweer!
Ik zal nog even kijken of ik de text erbij kan pakken
Er zal zeker wel weer Hagel en (zware??)windstoten tussen zitten
Krijg jij altijd overal wat je bestelt dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik dacht dat ze redelijk weer hadden besteld voor morgen
meestal wat verlaatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg jij altijd overal wat je bestelt dan?![]()
quote:
Nou ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Gisteren verschillende dingetjes uitgeprobeerd met betrekking tot dat DOF verhaal. Scherpgesteld op het bolletje van de kap van de BBQ op een meter of twee afstand.
F2.0-200mm:
[afbeelding]
F2.0-100mm:
[afbeelding]
F2.0-50mm:
[afbeelding]
F2.0-35mm:
[afbeelding]
aangezien ik nogal visueel ben ingesteld snap ik het met dit soort voorbeeldjes ineens wel
doe niet zo raar gekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb liever F0 op 800mm
Alleen dan zul je er wel een half mil voor moeten neer dokken
Maar goed, deze lens bestaat dus niet
is het standaard objectief op de Sony, die gaat van 35 tot 200mm (in 1.2 secondsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor een über kanon heb jij trouwens dat je F/2 haalt op 200 mm??![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is het standaard objectief op de Sony, die gaat van 35 tot 200mm
Hmmm zo jammer dat er "alleen maar" dat bolletje op staat, en weinig wat niet VEEL verder weg staat. Zo kun je nog niet goed je DOF bepalen. Schiet bijvoorbeeld eens heel schuin langs een heg of een bakstenen muur? Dan ben ik zeer benieuwd naar de verschillen tussen 200/2 en 200/8 (sluitertijdcompensatie mag, statief is dus aan te bevelen denk ik. NIET aan de ISO komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
ow en dit testje was voor mij dus om te zien wat het inzoomen deed met een vaste F waarde
ik heb 'm ook nog gedaan op F8.0 op exact dezelfde manier
intresse in die beeldjes?
Ik + raar =quote:
Jah!! Doei!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]lekker vernaggelatief is dat
want de brandpuntslengte is vast WEL gecorrigeerd voor het feit dat je een kleine sensor hebt, maar de F niet
De F is simpelweg de verhouding tussen de brandpuntslengte en de EFFECTIEVE lichtvangende openingBij 200/2.0 moet je dus gewoon een toeter hebben met 100mm glasdoorsnede. Op z'n minst.
![]()
mja de bomen staan zo'n 8 / 9 meter verderop, is dat niet ver genoeg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm zo jammer dat er "alleen maar" dat bolletje op staat, en weinig wat niet VEEL verder weg staat. Zo kun je nog niet goed je DOF bepalen. Schiet bijvoorbeeld eens heel schuin langs een heg of een bakstenen muur? Dan ben ik zeer benieuwd naar de verschillen tussen 200/2 en 200/8 (sluitertijdcompensatie mag, statief is dus aan te bevelen denk ik. NIET aan de ISO komen)
Ja klopt, dat schjint uit te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah!! Doei!!Dat weet ik allemaal niet hoor! Ik kijk naar de getalletjes op mijn lens en de instellingen van de F en daar komt dit uit. Simpel
er staat op de lens natuurlijk wel bij equiv. 135
ik heb geen digireflex he? Ik heb een DSC, schijnt uit te maken....
Dit staat ook allemaal uitgelegd op onze mooie FOT Wiki!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]lekker vernaggelatief is dat
want de brandpuntslengte is vast WEL gecorrigeerd voor het feit dat je een kleine sensor hebt, maar de F niet
De F is simpelweg de verhouding tussen de brandpuntslengte en de EFFECTIEVE lichtvangende openingBij 200/2.0 moet je dus gewoon een toeter hebben met 100mm glasdoorsnede. Op z'n minst.
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit staat ook allemaal uitgelegd op onze mooie FOT Wiki!
Een beetje reclame kan nooit kwaad!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]oh nou hier
![]()
Daar heb ik het niet eens vandaan trouwens
konjedittopicmakkelijkvinden?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:16 schreef Toeps het volgende:
Zooo,benikweer. Opdeverrotte spatiebalk plek. Ik moest evenbijde TV-experience kijkenhoor.
een mini meetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:03 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, net een mini-vergadering achter de rug. de normale vergadering is volgende week donderdag, maar 1 van de ijverige collega's vond dat er nu toch ff een mini-met georganiseerd moest worden
Nope. Die had ik gegooled. En nu is google not-my-friend, want ik kan het niet terugvindenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Shark hoi![]()
Heb je dat linkje nog met die speedchecks waaruit bleek dat Sandisk UltraII net zo snel was als ExtremeIII?En waaruit bleek dat jouw Kingston allemaal nog veel beter en sneller en zo was?
Hmmm weet je ook niet meer waarop je gegoogled had?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nope. Die had ik gegooled. En nu is google not-my-friend, want ik kan het niet terugvinden
Zoiets denk ik:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm weet je ook niet meer waarop je gegoogled had?
Dankquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zoiets denk ik:
+D100 +compactflash +speed
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6020
De eerste was meteen al raak
Je hebt uit het drop down menu wel je eigen camera uitgezocht? Het scheelt nogal per camera zag ik. De snelste op de mijne hoeft niet de snelste op de jouwe te zijn...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dank
Lexar Media 512MB 80X Write Acceleration *second edition*11 Lexar I 2004/7/29 1.916MB/sec 2.184MB/sec
Tovallig heb ik deze
Wat brengt jou in deze contreien?quote:
Dat dacht ik dus ook...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef elcastel het volgende:
Als ik die verschillen zie in snelheid van CF, dan zou ik toch eerder voor prijs kiezen dan voor snelheid. Er zullen best snellere en langzamere zijn, maar als ik het verschil zie tussen nr1 en nr 13 (Sandisk Ultra 2 1Gb) dan is het bijna niets. En al zijn ze al sneller, dan geldt dat nog altijd alleen bij veel bufferen en bij kaartlezers, ik bedank.
En dat is veranderd ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat dacht ik dus ook...
de GCSC is omgedoopt tot FOT-SC, dus ik nam aan hier de GC te vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat brengt jou in deze contreien?
Sandisk Extreme 512MBquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt uit het drop down menu wel je eigen camera uitgezocht? Het scheelt nogal per camera zag ik. De snelste op de mijne hoeft niet de snelste op de jouwe te zijn...
Ik zie het. beetje Nerden over foto hardware.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:33 schreef D.Rose het volgende:
de GCSC is omgedoopt tot FOT-SC, dus ik nam aan hier de GC te vinden
PdeHoog wannabeequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:48 schreef Xilantof het volgende:
woeimagnum
en voor straks na het eten heb ik er ook nog een stuk of 3
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:47 schreef Xilantof het volgende:
Zo weer thuis, mobiel laten liggen op het werkook niet echt slim. maar wel lekker rustig
(niet dat ik zo populair ben
)
Oeh! ff kijken of er nog ijs is![]()
Yeeyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef elcastel het volgende:
Ik duik het LowLands leven in, hou het een beetje netjes hier hč als ik weg ben.
Hij kan het hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef elcastel het volgende:
Ik duik het LowLands leven in, hou het een beetje netjes hier hč als ik weg ben.
tsk.....je bent een dagje niet op FOK en je naam wordt gelijk misbruiktquote:
We denken constant aan jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
tsk.....je bent een dagje niet op FOK en je naam wordt gelijk misbruikt
Hoi trouwens
* PdeHoog kan eindelijk weer even FOK!-ken
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:43 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, terug uit maastricht, lekker geshopt, maar niks gekocht
* pea4fun voelt ffquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij wel een vrouw?
Hoi Pea
Eerst zelf voelen, dan gelovenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun voelt ff
ja hoor, voelt vrouwelijk
Frankrijk is dan ook verder wegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De foto's van Terneuzen staan sneller online dan die van Frankrijk.
Nu heb'k wel last van, wat een opkomende keelontsteking lijkt. Ik ga vandaag dus es vroeg naar bed.
[afbeelding]
Beterschap, het is bijna weekend, niet echt ziek worden hoor..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De foto's van Terneuzen staan sneller online dan die van Frankrijk.
Nu heb'k wel last van, wat een opkomende keelontsteking lijkt. Ik ga vandaag dus es vroeg naar bed.
[afbeelding]
Ik voel toch zelf!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst zelf voelen, dan geloven
Ik heb op de koop toen ook vakantie ... echt geen tijd om ziek te worden dus. Misschien kan ik dat uitstellen tot de 28stequote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Beterschap, het is bijna weekend, niet echt ziek worden hoor..
Iets heel anders, ken jij het plaatsje Bossuit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb op de koop toen ook vakantie ... echt geen tijd om ziek te worden dus. Misschien kan ik dat uitstellen tot de 28ste
Ik ben er een keer langs gereden, echt kennen doe ik het niet. Heel de streek is daar wel mooi aan de Frans-Belgische grens aan de schelde (die daar eigenlijk nog niet echt breed is)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Iets heel anders, ken jij het plaatsje Bossuit?
Ah, daar ging het me om, er schijnt een motortentoonstelling te zijn van oudere motoren, ik vroeg me af hoe de omgeving is, of het er een beetje leuk rijden isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ben er een keer langs gereden, echt kennen doe ik het niet. Heel de streek is daar wel mooi aan de Frans-Belgische grens aan de schelde (die daar eigenlijk nog niet echt breed is)
hee ik ken dat nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ben er een keer langs gereden, echt kennen doe ik het niet. Heel de streek is daar wel mooi aan de Frans-Belgische grens aan de schelde (die daar eigenlijk nog niet echt breed is)
Het wil niet helemaal lukken geloof ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
* PdeHoog moet nog een dagje converteren morgen
Geloof me.....het gaat niet lukken om het af te krijgen
Mja zit ff te denken.... kan ik bij jou pitten?? Ik wil zaterdag wel ff uitslapen eigenlijkquote:
deur achter je dichttrekken en klaar... pitten kan altijd hoor... weet nog niet precies hoe laat ik ga niet voor 10-11-en iigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja zit ff te denken.... kan ik bij jou pitten?? Ik wil zaterdag wel ff uitslapen eigenlijk
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wil niet helemaal lukken geloof ikNou ja, toch maar gaan nu
Slaap ze
Nou, niet onbelangrijk lijkt me. Moet ik morgenvroeg een slaapzak meenemen of niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef Re het volgende:
[..]
deur achter je dichttrekken en klaar... pitten kan altijd hoor... weet nog niet precies hoe laat ik ga niet voor 10-11-en iig
nee hoor, bed is standaard opgemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet onbelangrijk lijkt me. Moet ik morgenvroeg een slaapzak meenemen of niet?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, bed is standaard opgemaakt, aparte kamer ook nog
eerst zien hoe ik morgen mijn bed uit komquote:
ja dat hoef ik dan weer niet te zien hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst zien hoe ik morgen mijn bed uit kom
Wil ik wel fototjes van zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weltrusten Offy!
Morgen is iedereen er weer Re! Dan zal ik weer hoi zeggen!
Coolquote:
toch maar iets grondiger door lezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarvoor moet je naar de notaris? heb ik iets gemist?
"Casa Re"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarvoor moet je naar de notaris? heb ik iets gemist?
help me een beetje op weg.. is het in dit deel?quote:
Re heeft een huisje gekocht in hartje Amsterdamquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
help me een beetje op weg.. is het in dit deel?
edit: na ff gezocht te hebben ben ik nog niets wijzer..
tips?
Anderhalf uur!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
tering
*Redelijk verknetterd uit bed gerold, anderhalf uur te laat op werk
*Beroerd voelt
in due time in due time my dear.... eerst schilderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ow bij de weg Re, wanneer is de House Wrecking Warming party?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
tering
*Redelijk verknetterd uit bed gerold, anderhalf uur te laat op werk
*Beroerd voelt
Mwoa niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Anderhalf uur!!![]()
![]()
![]()
wat zeiden ze? en dan nog met een kater aankomen ook![]()
nou dat was dus geen succes hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:49 schreef Re het volgende:
thank god it's friday
is nu nog lekker enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ook![]()
ff kijken hoe het vanmiddag gaat, ook met het weer en zo
Vergeet je mobiel straks nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef Xilantof het volgende:
Mijn dag is prima hoor
laatste dagje hier... best gezellig
hoe lang heb je dan vakantie Xil?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef Xilantof het volgende:
Mijn dag is prima hoor
laatste dagje hier... best gezellig
Nog maar twaalf dagen en dan ben je weg toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
Er worden hier allerlei lastige vragen over planning gesteldIk krijg een beetje het gevoel dat ik straks zondebok ga spelen voor het niet goed lopen van het project
Ja, bij mijn huidige werkgever jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog maar twaalf dagen en dan ben je weg toch?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, bij mijn huidige werkgever jaDan ga ik in dienst bij mijn huidige opdrachtgever
1 weekquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe lang heb je dan vakantie Xil?
Dat heb jij goed begrepenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]je veranderd dus niet wezenlijk van werkplek?
Dan mag je op z'n minst wel gaan zorgen dat dat project een beetje gaat lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb jij goed begrepenIk krijg wel meer betaald en betere secundaire arbeidsvoorwaarden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan mag je op z'n minst wel gaan zorgen dat dat project een beetje gaat lopen![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef pea4fun het volgende:
Wie geeft me een schop onder mijn kont zodat ik iets ga doen...Ik ben nog te lui om de dag aan te kijken...
lekker blijven luierenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef pea4fun het volgende:
Wie geeft me een schop onder mijn kont zodat ik iets ga doen...Ik ben nog te lui om de dag aan te kijken...
Rare schoenen heb jij hoor.quote:
Ow ja, vakantie...hm...nog een weekje dan kan ik weer gaan werken. Dan heb ik tenminste een reden om níet het huishouden te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
lekker blijven luierendat heet vakantie
Het is rond? Mooi zo...nog 2 maandjes danquote:
1,5quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is rond? Mooi zo...nog 2 maandjes dan
Gefeliciteerd!quote:
We gaan niet ziek worden hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Xilantof het volgende:
ik wil naar huishheb het nu wel weer gehad
en mijn longen/luchtpijp doen pijn bij het ademhalendat kan niet goed zijn...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
hee luister eens? Ik voel me eigenlijk alsof het beter is dat ik vanavond maar even heel rustig aan doe, en het weer is ook bepaald niet okee. Ik zie je zondag wel weer, okee?
Dat je je niet lekker voelt is kut rottig, maar het weer is gvd fantastisch. Ik heb vandaag ook iets niet door laten gaan omdat het zogenaamd slecht weer zou zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
hee luister eens? Ik voel me eigenlijk alsof het beter is dat ik vanavond maar even heel rustig aan doe, en het weer is ook bepaald niet okee. Ik zie je zondag wel weer, okee?
We niet, ik misschien wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan niet ziek worden hezo meteen moet ik alleen op stap met allemaal vrouwen
Krijg je het benauwd peetje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan niet ziek worden hezo meteen moet ik alleen op stap met allemaal vrouwen
op tijd naar bed met een grogje, ben je morgen weer een stuk beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
We niet, ik misschien wel.
Longen en luchtpijp zijn haast continu pijnlijk
Ikkequote:
met een wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
op tijd naar bed met een grogje, ben je morgen weer een stuk beter
Grogjequote:
Dat moet je idd naar binnen werken, onder de dekens gaan liggen en de boel eruit zwetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Xilantof het volgende:
En dat moet ik in mijn luchtpijp/longen gieten?![]()
(heb geen keelpijn richting de slokdarm ofzo....)
Een grog is voor het algehele griepgevoel, een boost om je weer op de been te helpen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Xilantof het volgende:
En dat moet ik in mijn luchtpijp/longen gieten?![]()
(heb geen keelpijn richting de slokdarm ofzo....)
denk dat als ik dat mijn luchtpijp in giet dat je me dan wel langer onder die dekens krijgtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat moet je idd naar binnen werken, onder de dekens gaan liggen en de boel eruit zwetengaarne wel douchen voor je bij mij in de auto stapt
Niet in je luchtpijp eigenwijsie...tssssquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
denk dat als ik dat mijn luchtpijp in giet dat je me dan wel langer onder die dekens krijgt
ah, ik zal het onthouden... meestal ben ik niet zo van dat soort middeltjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een grog is voor het algehele griepgevoel, een boost om je weer op de been te helpen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet in je luchtpijp eigenwijsie...tssss
zie het dan als middeltje om je weer beter te voelen, en door al die suiker en fruitsappen proef je de alcohol niet hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ah, ik zal het onthouden... meestal ben ik niet zo van dat soort middeltjes
(bovendien heb ik nooit echt alcohol gedronken)
Het is ook niet dat je meteen een fles leeg moet drinken hoor....het is eigenlijk net als een toetje of een taart waar alcohol in verwerkt zitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ah, ik zal het onthouden... meestal ben ik niet zo van dat soort middeltjes
(bovendien heb ik nooit echt alcohol gedronken)
Evenementenbierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Re het volgende:
nog nooit echt alkohol gedronkenalleen nep alkohol dan he, en nep dronken dat je daar van wordt
![]()
Stella Artoisquote:
Leeuwquote:
2 euro voor een kwartliter in een plastic bekertjequote:
Wil jij mijn überbier niet afkrakenquote:
quote:
met lekkerbierwagenmeisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 euro voor een kwartliter in een plastic bekertje
maar... MET bierwagenmeisje
Evenementen-HJquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil jij mijn überbier niet afkraken![]()
HJ forever!!!!!![]()
jah, ik krijg er zowaar dorst vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
Al dat geleuter over bier...ik ga maar eens aardappels schillen
Hmmm aardappels schillen... ik ga vanavond maar eens wat lekkers koken denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
Al dat geleuter over bier...ik ga maar eens aardappels schillen
Lekker en snel? Zakje verse wokgroenten, garnalen en kip in een pan met wat hete olie kwakken, roeren tot het gaar genoeg is, woksaus erbij flikkeren, en ondertussen rijst kokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm aardappels schillen... ik ga vanavond maar eens wat lekkers koken denk ik
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef Astridj0h het volgende:
nou ook maar een berichtje van mij dan in slowchat. met de nadruk op slow, want fins internet is niet zo snel nog. ik moet ook aardappels schillen en eten koken. heb wel beetje honger ook.
aangezien ik nog niet zo veel te doen heb hier in la finlande hoop ik dat het beetje drukke slowchat wordt hiero!
mexicana en bitterballenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm aardappels schillen... ik ga vanavond maar eens wat lekkers koken denk ik
Das geen eten, das vullingquote:
Maar wel lekkere vullingquote:
bitterballen zijn wel lekker ja, maar mexicano'squote:
Waarvan probeerde je nou een foto te maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Altijd gezellig met een potje bier erbijIk hoop dat het vanavond droog blijft dan zit ik hier weer
[afbeelding]
Hoi Astrid!!
Oh ja wacht ik gooi zo nog ff 2 pikanto's in t vetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik wou dat ik een frituur had, dan had ik nu gelijk bitterballen gemaakt!
Ja, stuur maar door!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht ik gooi zo nog ff 2 pikanto's in t vet
nee je moet een god-hoeres eind rijden zie ik netquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem, dat durf ik niet...
Waar ik ook heenwil, ik moet altijd een god-hoeres eind rijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee je moet een god-hoeres eind rijden zie ik netdan zou ik gewoon de lokale snekboer pakken als ik jou was
Gewoon van de gezellige avond die wij gisteren hebben gehad, ik heb alleen mijn vriend eraf geknipt voordat ik 'm hier plaatste. Het kan heel gezellig (en warm) worden zo met zo'n kachel in je tuinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvan probeerde je nou een foto te maken?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Waar ik ook heenwil, ik moet altijd een god-hoeres eind rijden.
Gijlieden rookt allebei?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon van de gezellige avond die wij gisteren hebben gehad, ik heb alleen mijn vriend eraf geknipt voordat ik 'm hier plaatste. Het kan heel gezellig (en warm) worden zo met zo'n kachel in je tuin
verraden de aanstekers op tafel het?quote:
Ik ken het alleen van naam. We gaan binnenkort nog wel een keer naar Xanten, daar ligt een Romeinse opgraving, erg gaaf! Dat ligt ook niet zo heel ver weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe gaaf Bad Bentheim is? fotogeniek gezien?Ga ik graag minstens 1 keer per jaar heen hoor
en dichtbij jou
Dat kan beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verraden de aanstekers op tafel het?die doen ook dienst als flesopener hoor
Probeer nogeens? heb t linkje inmiddels gefixtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Deine Suchanfrage ergab leider keinen Treffer.
Deine Suchanfrage ergab leider keinen Treffer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer nogeens? heb t linkje inmiddels gefixt
een nieuwe tafel! No thank youquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Deine Suchanfrage ergab leider keinen Treffer.
Maar... flessenopener? Een bierflesje open je toch op de rand van de tafel?
Cool!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
daar had ik het dus over
5,99quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Cool!!wat kost ie?? leuk Sinterklaas surprisekadootje
geen geld!!! waar bestel ik dat??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5,99ex shipping handling. Zal wel op een tientje uitkomen of zo
mja onder dat linkie wat het niet deed duschquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geen geld!!! waar bestel ik dat??
okee, ik ben al op MSN trouwens, en het is spitsuurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja onder dat linkie wat het niet deed dusch
Is echt een wereld-ding trouwensik heb de mijne nou ruim 2 jaar, en hij is nog niet noemenswaardig gesleten
kom ff op MSN, dan klep ik je er doorheen
Oh nou ja, geregeld dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
okee, ik ben al op MSN trouwens, en het is spitsuur
schiet straks ff wat vuurwerkplaatjes danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:48 schreef Re het volgende:
[..]
rozeetje dan
t'is wel redelijk droog hier trouwens
Gefeliciteerd! Heel erg leuk hoor, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef Toeps het volgende:
Callsheet van de reclame is binnen! Er zijn 14 figuranten, redelijke kans dat ik met meer dan een oor in beeld kom!
voor maandag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef Toeps het volgende:
Callsheet van de reclame is binnen! Er zijn 14 figuranten, redelijke kans dat ik met meer dan een oor in beeld kom!
Mja wat shotjes uit je raam kan dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:26 schreef Toeps het volgende:
Ik doe een pimpelpaars met een goud randje ding aan, als dat mag.(Serieus!)
ja hij staat al klaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja wat shotjes uit je raam kan dat niet?
zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
Was ik weer eens
Eerste rolletje is bijna klaar met scannenDe resultaten zagen er goed uit
Delft. Tweede rolletje wordt nu gescannedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
Waar zijn het eigenlijk foto's van P?
ow je hoeft je niet te vervelen dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft. Tweede rolletje wordt nu gescannedEn daarna moet ik nog 8 rolletjes van de vakantie
![]()
![]()
Hee, jij bent ook nog wakker? Biertjuh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
rolletjes scannen zou me veel teveel werk zijn
oww het in de CD-ROM friemelen is niet de oplossing dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
echt nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow je hoeft je niet te vervelen dus![]()
Het levert wel een leuke hoeveelheid MB's op hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |