Mwoa niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Anderhalf uur!!![]()
![]()
![]()
wat zeiden ze? en dan nog met een kater aankomen ook![]()
nou dat was dus geen succes hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst zien hoe ik morgen mijn bed uit kom
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:49 schreef Re het volgende:
thank god it's friday
is nu nog lekker enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ook![]()
ff kijken hoe het vanmiddag gaat, ook met het weer en zo
Vergeet je mobiel straks nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef Xilantof het volgende:
Mijn dag is prima hoor
laatste dagje hier... best gezellig
hoe lang heb je dan vakantie Xil?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef Xilantof het volgende:
Mijn dag is prima hoor
laatste dagje hier... best gezellig
Nog maar twaalf dagen en dan ben je weg toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
Er worden hier allerlei lastige vragen over planning gesteldIk krijg een beetje het gevoel dat ik straks zondebok ga spelen voor het niet goed lopen van het project
Ja, bij mijn huidige werkgever jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nog maar twaalf dagen en dan ben je weg toch?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, bij mijn huidige werkgever jaDan ga ik in dienst bij mijn huidige opdrachtgever
1 weekquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe lang heb je dan vakantie Xil?
Dat heb jij goed begrepenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]je veranderd dus niet wezenlijk van werkplek?
Dan mag je op z'n minst wel gaan zorgen dat dat project een beetje gaat lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb jij goed begrepenIk krijg wel meer betaald en betere secundaire arbeidsvoorwaarden
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan mag je op z'n minst wel gaan zorgen dat dat project een beetje gaat lopen![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef pea4fun het volgende:
Wie geeft me een schop onder mijn kont zodat ik iets ga doen...Ik ben nog te lui om de dag aan te kijken...
lekker blijven luierenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef pea4fun het volgende:
Wie geeft me een schop onder mijn kont zodat ik iets ga doen...Ik ben nog te lui om de dag aan te kijken...
Rare schoenen heb jij hoor.quote:
Ow ja, vakantie...hm...nog een weekje dan kan ik weer gaan werken. Dan heb ik tenminste een reden om níet het huishouden te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
lekker blijven luierendat heet vakantie
Het is rond? Mooi zo...nog 2 maandjes danquote:
1,5quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is rond? Mooi zo...nog 2 maandjes dan
Gefeliciteerd!quote:
We gaan niet ziek worden hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Xilantof het volgende:
ik wil naar huishheb het nu wel weer gehad
en mijn longen/luchtpijp doen pijn bij het ademhalendat kan niet goed zijn...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
hee luister eens? Ik voel me eigenlijk alsof het beter is dat ik vanavond maar even heel rustig aan doe, en het weer is ook bepaald niet okee. Ik zie je zondag wel weer, okee?
Dat je je niet lekker voelt is kut rottig, maar het weer is gvd fantastisch. Ik heb vandaag ook iets niet door laten gaan omdat het zogenaamd slecht weer zou zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
hee luister eens? Ik voel me eigenlijk alsof het beter is dat ik vanavond maar even heel rustig aan doe, en het weer is ook bepaald niet okee. Ik zie je zondag wel weer, okee?
We niet, ik misschien wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan niet ziek worden hezo meteen moet ik alleen op stap met allemaal vrouwen
Krijg je het benauwd peetje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan niet ziek worden hezo meteen moet ik alleen op stap met allemaal vrouwen
op tijd naar bed met een grogje, ben je morgen weer een stuk beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
We niet, ik misschien wel.
Longen en luchtpijp zijn haast continu pijnlijk
Ikkequote:
met een wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
op tijd naar bed met een grogje, ben je morgen weer een stuk beter
Grogjequote:
Dat moet je idd naar binnen werken, onder de dekens gaan liggen en de boel eruit zwetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Xilantof het volgende:
En dat moet ik in mijn luchtpijp/longen gieten?![]()
(heb geen keelpijn richting de slokdarm ofzo....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |