Een grog is voor het algehele griepgevoel, een boost om je weer op de been te helpen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Xilantof het volgende:
En dat moet ik in mijn luchtpijp/longen gieten?![]()
(heb geen keelpijn richting de slokdarm ofzo....)
denk dat als ik dat mijn luchtpijp in giet dat je me dan wel langer onder die dekens krijgtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat moet je idd naar binnen werken, onder de dekens gaan liggen en de boel eruit zwetengaarne wel douchen voor je bij mij in de auto stapt
Niet in je luchtpijp eigenwijsie...tssssquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
denk dat als ik dat mijn luchtpijp in giet dat je me dan wel langer onder die dekens krijgt
ah, ik zal het onthouden... meestal ben ik niet zo van dat soort middeltjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een grog is voor het algehele griepgevoel, een boost om je weer op de been te helpen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet in je luchtpijp eigenwijsie...tssss
zie het dan als middeltje om je weer beter te voelen, en door al die suiker en fruitsappen proef je de alcohol niet hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ah, ik zal het onthouden... meestal ben ik niet zo van dat soort middeltjes
(bovendien heb ik nooit echt alcohol gedronken)
Het is ook niet dat je meteen een fles leeg moet drinken hoor....het is eigenlijk net als een toetje of een taart waar alcohol in verwerkt zitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ah, ik zal het onthouden... meestal ben ik niet zo van dat soort middeltjes
(bovendien heb ik nooit echt alcohol gedronken)
Evenementenbierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Re het volgende:
nog nooit echt alkohol gedronkenalleen nep alkohol dan he, en nep dronken dat je daar van wordt
![]()
Stella Artoisquote:
Leeuwquote:
2 euro voor een kwartliter in een plastic bekertjequote:
Wil jij mijn überbier niet afkrakenquote:
quote:
met lekkerbierwagenmeisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 euro voor een kwartliter in een plastic bekertje
maar... MET bierwagenmeisje
Evenementen-HJquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil jij mijn überbier niet afkraken![]()
HJ forever!!!!!![]()
jah, ik krijg er zowaar dorst vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
Al dat geleuter over bier...ik ga maar eens aardappels schillen
Hmmm aardappels schillen... ik ga vanavond maar eens wat lekkers koken denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef pea4fun het volgende:
Al dat geleuter over bier...ik ga maar eens aardappels schillen
Lekker en snel? Zakje verse wokgroenten, garnalen en kip in een pan met wat hete olie kwakken, roeren tot het gaar genoeg is, woksaus erbij flikkeren, en ondertussen rijst kokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm aardappels schillen... ik ga vanavond maar eens wat lekkers koken denk ik
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:34 schreef Astridj0h het volgende:
nou ook maar een berichtje van mij dan in slowchat. met de nadruk op slow, want fins internet is niet zo snel nog. ik moet ook aardappels schillen en eten koken. heb wel beetje honger ook.
aangezien ik nog niet zo veel te doen heb hier in la finlande hoop ik dat het beetje drukke slowchat wordt hiero!
mexicana en bitterballenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm aardappels schillen... ik ga vanavond maar eens wat lekkers koken denk ik
Das geen eten, das vullingquote:
Maar wel lekkere vullingquote:
bitterballen zijn wel lekker ja, maar mexicano'squote:
Waarvan probeerde je nou een foto te maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Altijd gezellig met een potje bier erbijIk hoop dat het vanavond droog blijft dan zit ik hier weer
[afbeelding]
Hoi Astrid!!
Oh ja wacht ik gooi zo nog ff 2 pikanto's in t vetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:44 schreef Subhuman het volgende:
Ik wou dat ik een frituur had, dan had ik nu gelijk bitterballen gemaakt!
Ja, stuur maar door!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht ik gooi zo nog ff 2 pikanto's in t vet
nee je moet een god-hoeres eind rijden zie ik netquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem, dat durf ik niet...
Waar ik ook heenwil, ik moet altijd een god-hoeres eind rijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee je moet een god-hoeres eind rijden zie ik netdan zou ik gewoon de lokale snekboer pakken als ik jou was
Gewoon van de gezellige avond die wij gisteren hebben gehad, ik heb alleen mijn vriend eraf geknipt voordat ik 'm hier plaatste. Het kan heel gezellig (en warm) worden zo met zo'n kachel in je tuinquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvan probeerde je nou een foto te maken?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Waar ik ook heenwil, ik moet altijd een god-hoeres eind rijden.
Gijlieden rookt allebei?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon van de gezellige avond die wij gisteren hebben gehad, ik heb alleen mijn vriend eraf geknipt voordat ik 'm hier plaatste. Het kan heel gezellig (en warm) worden zo met zo'n kachel in je tuin
verraden de aanstekers op tafel het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |