Ik ken het alleen van naam. We gaan binnenkort nog wel een keer naar Xanten, daar ligt een Romeinse opgraving, erg gaaf! Dat ligt ook niet zo heel ver weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe gaaf Bad Bentheim is? fotogeniek gezien?Ga ik graag minstens 1 keer per jaar heen hoor
en dichtbij jou
Dat kan beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verraden de aanstekers op tafel het?die doen ook dienst als flesopener hoor
Probeer nogeens? heb t linkje inmiddels gefixtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Deine Suchanfrage ergab leider keinen Treffer.
Deine Suchanfrage ergab leider keinen Treffer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer nogeens? heb t linkje inmiddels gefixt
een nieuwe tafel! No thank youquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Deine Suchanfrage ergab leider keinen Treffer.
Maar... flessenopener? Een bierflesje open je toch op de rand van de tafel?
Cool!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
daar had ik het dus over
5,99quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Cool!!wat kost ie?? leuk Sinterklaas surprisekadootje
geen geld!!! waar bestel ik dat??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5,99ex shipping handling. Zal wel op een tientje uitkomen of zo
mja onder dat linkie wat het niet deed duschquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geen geld!!! waar bestel ik dat??
okee, ik ben al op MSN trouwens, en het is spitsuurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja onder dat linkie wat het niet deed dusch
Is echt een wereld-ding trouwensik heb de mijne nou ruim 2 jaar, en hij is nog niet noemenswaardig gesleten
kom ff op MSN, dan klep ik je er doorheen
Oh nou ja, geregeld dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
okee, ik ben al op MSN trouwens, en het is spitsuur
schiet straks ff wat vuurwerkplaatjes danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:48 schreef Re het volgende:
[..]
rozeetje dan
t'is wel redelijk droog hier trouwens
Gefeliciteerd! Heel erg leuk hoor, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef Toeps het volgende:
Callsheet van de reclame is binnen! Er zijn 14 figuranten, redelijke kans dat ik met meer dan een oor in beeld kom!
voor maandag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:15 schreef Toeps het volgende:
Callsheet van de reclame is binnen! Er zijn 14 figuranten, redelijke kans dat ik met meer dan een oor in beeld kom!
Mja wat shotjes uit je raam kan dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:26 schreef Toeps het volgende:
Ik doe een pimpelpaars met een goud randje ding aan, als dat mag.(Serieus!)
ja hij staat al klaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja wat shotjes uit je raam kan dat niet?
zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
Was ik weer eens
Eerste rolletje is bijna klaar met scannenDe resultaten zagen er goed uit
Delft. Tweede rolletje wordt nu gescannedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:47 schreef pea4fun het volgende:
Waar zijn het eigenlijk foto's van P?
ow je hoeft je niet te vervelen dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft. Tweede rolletje wordt nu gescannedEn daarna moet ik nog 8 rolletjes van de vakantie
![]()
![]()
Hee, jij bent ook nog wakker? Biertjuh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
rolletjes scannen zou me veel teveel werk zijn
oww het in de CD-ROM friemelen is niet de oplossing dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
rolletjes scannen zou me veel teveel werk zijn
echt nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow je hoeft je niet te vervelen dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |