coin inserted,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Roellio het volgende:
Game on!
morgen rond deze tijd sta k al op de dijk te wachtenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef Blinker het volgende:
over 24 uur en 9 minuten vertrek ik van huis!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat het morgen in de rij echt wachten is op de eerst Theo die geschreeuwd gaat worden...... ik denk dat nog voor 4 uur het kwaad geschied is.
Eigenljik nou al ergens nieuws voer hoeveel kaarten er verkocht zijn?
quote:Van Rompaey is optimistisch over de kaartverkoop: "Ik kan je geheel uit eigen beweging melden, dat het boven verwachting goed gaat. Vorig jaar eindigden we op 52.000 bezoekers, ik denk dat we daar dit jaar zeker over heen gaan." Of Lowlands 2005 daarmee weer zal uitverkopen, durft hij nog niet te zeggen. "We hebben plek voor 55.000. We zullen zien
Alouette, Gilles de la Tourettequote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alouette, Gilles de la Tourette
Alouette, kutje, piemel, reet
ALLEMAAL!!![]()
dankquote:
de lijst is groter en waarschijnlijk komen er evenveel mensen opdagen als afgelopen jarenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Roellio het volgende:
Voorgaande jaren kwamen we tot deel 8 o.i.d.
Overigens gaan er dit jaar ook veel meer Fok!kers want die "Fok!meet-lijst" bestond altijd maar uit 10 mensen.
Goed dat je me ff herinnertquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef Roellio het volgende:
Ik ga me de laatste keer scheren voor Lowlands.
Vanavond Nederland - Duitsland dus morgenochtend zal wel weer haasten worden.
Met een beetje pech uit de luchtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:05 schreef koen_pijl het volgende:
Waar kan je water krijgen op de camping? Alleen bij het toiletgebouw?
Pakken bar le duc bij de campingwinkel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:05 schreef koen_pijl het volgende:
Waar kan je water krijgen op de camping? Alleen bij het toiletgebouw?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Met een beetje pech uit de lucht
Ik kan het niet als er mensen staan te kijken!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga me gewoon scheren op Lowlands. Ik haat het als ik me een paar dagen niet heb geschoren, brr. Dat beetje luxe wil ik nog net wel hebben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hou ook gewoon mijn bikinilijn bij op LL..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik neem gewoon een scheerapparatus meeEn ik doe het op gevoel, dus als je iemand ziet lopen met een bakkebaard aan een kant dan ben ik het
En dat doe je in het toiletgebouw, zullen de dames leuk vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hou ook gewoon mijn bikinilijn bij op LL..
10 bekertjesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef Twinkeltwin het volgende:
Wat kosten de munten eigelijk dit jaar?
Welnee, gewoon in de Grolschtent, tussen de bedrijven door..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En dat doe je in het toiletgebouw, zullen de dames leuk vinden
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:14 schreef Viper_74 het volgende:
Wie gaat zich nou scheren man
ongeschoren zoals het hoort
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:21 schreef Kletz het volgende:
eej hoe kan ik iedereen nou herkennen op lowlands?
Schaam je niet en post een foto van jezelf
wheheehequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Kletz het volgende:
1 keer is leuk maniack. Ik zit hier toch niet in ONZ.
Ik ben wel de TS hè!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Kletz het volgende:
Die pic van daarnet was op het antwoord van de haren... niet van de fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Kletz het volgende:
Eens!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef maniack28 het volgende:
Weet je wat het ook is he.... we hebben geen zinnig woord meer te melden, iedereen zit achter zn pc te wachten tot de wachttijd verstreken is en daarom krijg je zinloze posts
2 uur bij de bussen, 3 uur in de rij? Weet niet hoe lang het duurt bij de bussen hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoelaat staat hier iedereen morgen in de rij?
Onze touringcar vertrekt om 12 uur uit Alkmaar. Met wat gezonde vertraging en de rit denk ik dat we tussen half 3 en 3 voor de poort arriveren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoelaat staat hier iedereen morgen in de rij?
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:37 schreef peaceman het volgende:
Is er al een vervanger voor The Dresden Dolls bekend?
gvd, ik wist nog niet eens dat ze gecancelled waren..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:37 schreef peaceman het volgende:
Is er al een vervanger voor The Dresden Dolls bekend?
Heel jammer ja... zien hun site en dan ergens bij Tour Diary voor uitleg.... gaat nergens over, Brian wil niet/is lui/is het zat/wil iets anders doen... en daarom cancellen ze... maar goed, gister genoeg over gediscuseerdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:44 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
gvd, ik wist nog niet eens dat ze gecancelled waren..
2 dagen niet op FOK!![]()
![]()
Jammer![]()
5 uur in de middag hoop ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:44 schreef Luni het volgende:
Vertrek vrijdag om een uur of 05.00 uit de omgeving Rotterdam.
Jutter!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:16 schreef XoloX het volgende:
advies van mn oma: als het regent moet je genoeg wiskey drinken om warm te blijven!!!
i (l) oma!
Das niet waar. 2 jaar geleden werd gecontrolleerd op sterke drank in plastic flessen. Desbetreffende personen moesten bij de ingang van lowlands, nog voordat je je bandjes kon halen, hun plastic flessen met alcohol leeggieten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Roellio het volgende:
Je mag plastic en karton meenemen vanaf thuis naar de camping. Wat je in die plastic flessen of die kartonnen pakken doet mag je helemaal zelf weten.
nee , theo is simpeler te onthoudenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alouette, Gilles de la Tourette
Alouette, kutje, piemel, reet
ALLEMAAL!!![]()
i knowquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Roellio het volgende:
Uit de huisregels:
OEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping
notice the brackets?
das niet waar, je mag wel kleine pakjes sap meenemen (wicky ofzo) DUS mag je dichte pakjes drinken meenemen t festivalterrein maar waar ligt dan die grens? een pak coolbest is iets groter...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Roellio het volgende:
Je mag helemaal NIETS meenemen het festivalterrein op, ook geen kartonnen pakken.
Je mag plastic en karton meenemen vanaf thuis naar de camping. Wat je in die plastic flessen of die kartonnen pakken doet mag je helemaal zelf weten.
in je schoen! controleren ze niet!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:52 schreef maniack28 het volgende:
ja 5 gram jamaar gewoon verspreiden he.... in je zak, in je portomonnee, in je sok
nouja alcohol verpakt mee t alcohol terrein op gaat dus overquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Coolbest moet je echt overgieten in grote plastic bekers..
hoorde ook van gasten dat ze het met een veiligheidsspeld aan de binnenkant van hun boxer hingenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
in je schoen! controleren ze niet!
Oeh waar haal je zoiets?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:58 schreef Roellio het volgende:
Een B-merk ghetto blaster met cd-speler kost iets meer dan 30 euro. Met 6 D-cellen doe je gerust het hele festival als je een beetje met mate gebruikt. Ik schat een uur of 10.
10 gram wiet in je schoen loopt niet fijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
in je schoen! controleren ze niet!
als je echt wil smokkelen, maar voor LL is dat overdreven, moet je een pot pindakaas in de magnetron zetten zodat het gaat smelten en daar je zooi in doen, middenin. dan stolt dat weer en ziet het er als nieuw uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:00 schreef coz het volgende:
[..]
10 gram wiet in je schoen loopt niet fijn
kijk eens op www.elcheapo.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Wie o wie weet een goede plek om _zeer_ goedkoop een ghettoblaster te kopen, al dan niet met cd speler? Wat wij hier in huis hebben staan is iets te duur voor n festival.. Waar vind ik de typische festival-ghettoblaster??
(hoe lang doe je trouwens met 6 van die D batterijen in zo'n ding??)
is die pot niet van glas?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:02 schreef crossover het volgende:
[..]
als je echt wil smokkelen, maar voor LL is dat overdreven, moet je een pot pindakaas in de magnetron zetten zodat het gaat smelten en daar je zooi in doen, middenin. dan stolt dat weer en ziet het er als nieuw uit
[..]
kijk eens op www.elcheapo.nl
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Man, gewoon in je slaapzak stoppen, slaapzak dichtritsen, oprollen. Eventueel nog intappen met een plastic tas tegen de regen. Kun je een halve wietplantage meenemen zonder dat er een haan naar kraait.
De block of de mediamarktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:59 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Oeh waar haal je zoiets?
gewoon de Block of moet ik eerder denken aan de aanbiedingsgrootgrutters als action/wibra
Mag je ook serieus geen potje pasta en/of jam meenemen ??quote:
Die pendelbussen rijden stiekem al veel eerder dan 6 uur hoor. Vorig jaar zeker al rond 3/4 uurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:00 schreef Baserunner het volgende:
De enige mogelijkheid om om een uur of 3 al aan te komen via het openbaar vervoer is zeker via de walibi express gezien de lowlands pendelbus pas vanaf 6 uur 's avonds gaat?
Herstel, geen Bac Oro dus... Een niet nader te noemen vader had blijkbaar dorst laatst... De hondquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:16 schreef Jheronimus het volgende:
... Even kijken waar ik een literfles vandaan haal voor de Bacardi Oro. ...
vorig jaar hadden wij vanaf lelystad de eerste pendelbus, rond kwart voor 3 ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die pendelbussen rijden stiekem al veel eerder dan 6 uur hoor. Vorig jaar zeker al rond 3/4 uur
toen we met z'n alle onder een groot zijl stonden tegen de regenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:56 schreef -Sum- het volgende:
[..]
vorig jaar hadden wij vanaf lelystad de eerste pendelbus, rond kwart voor 3 ofzotoen zaten we om 3 uur strak voor de ingang
oooow dan was het iets later, want die wolkbreuk hadden wij in lelystad, daarom waren we dubbelblij dat de pendelbus eraan kwamquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:58 schreef crossover het volgende:
[..]
toen we met z'n alle onder een groot zijl stonden tegen de regen
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Robzilla het volgende:
zjittt ik heb er zin in! net even de tent gechecked of die compleet was en dat zit ook allemaal goed.
zo maar even inpakkenheeft iemand het wat-mee-te-nemen lijstje toevallig bij de hand?
thnx manquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
Niet dus...h0ez0 0nflexibel dat ze zijnquote:Jaiks.... ik heb een s0ll.gesprek de maandag-ik-k0m-brak-thuis-van-Lwlnds... en n0g 0m iets v00r 10 uur s 0chtends... ik h00p maar dat ik t kan verzetten
Prutserquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef XoloX het volgende:
net 2 uur gedaan om te proberen mijn tent van 30 kilo op te zetten...niet gelukt :S hoop maar dat er morgen mensen in de buurt zijn met meer technisch inzicht dan ik
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! ! !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:28 schreef Baserunner het volgende:
Weten jullie trouwens wat ook wel mag ipv Dresden Dolls?
KEANE!!!
(enige britpop merk naast coldplay wat ik zeker wel te pruimen vind)
ja, veel echte metal is er dit jaar niet he! niet coolquote:
Verf zien opdrogen is ook best leukquote:
Tool is zo'n beetje volledig uitgesloten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:34 schreef Baserunner het volgende:
Hahaok mij maakt het dan niet zoveel uit, keane of tool wha'ever, ik zal van beide kunnen genieten
Zieke trommelaarquote:Vanwege een zieke trommelaar moeten THE DRESDEN DOLLS hun optreden op Lowlands helaas afzeggen. We zijn druk aan het neuzen naar een geschikte vervanger! Hou de site in de gaten!
Morgen rond deze tijd is het nog niet open toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen rond deze tijd hoop ik mijn tentje te hebben staan.
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:57 schreef knox_ het volgende:
[..]
Morgen rond deze tijd is het nog niet open toch?
en waar laat ik mn spullen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef maniack28 het volgende:
ja idd... beetje jammer voor de mensen die niet willen
Daar kan je mee gooienquote:
Ik neem aan van wel.... dat formulier moet wel rechtsgeldig zijn anders zou je je ook niet kunnen legitimeren als je op de fiets zit ofzo... terwijl je dat dan ook moet kunnen zeggen. Heb je geen OV? Die is geldig als legitimatiebewijs dus..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vraagje.
Enkele dagen terug ben ik mijn paspoort verloren in het buitenland. Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie en heb daarvan dus ook een (ingevuld en gestempeld) formulier. Zou dit, in combinatie met bijvoorbeeld mijn voordeelurenkaart en schoolpas, genoeg moeten zijn voor de identifcatie? Ik ben namelijk 18 en heb niet echt zin om een <16-bandje te krijgen. Dat gaat me niet eens om de alcohol, maar om het feit dat ik gewoon een origineel bandje wil. Iemand een idee?
Ik heb trouwens al gemaild naar info@lowlands.nl, maar nog geen reactie terug gekregen.
Ik heb de situatie uitgelegd aan de agent en die vertelde me dat het formulier officieel geen gerechtigd identificatiemiddel is. Als ik op straat me moet identificeren kon ik wel gewoon zeggen dat ik m'n paspoort verloren was en al aangifte had gedaan, dat was dan geen probleem. Jammergenoeg heb ik geen OV, anders had ik dat idd wel gebruiktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.... dat formulier moet wel rechtsgeldig zijn anders zou je je ook niet kunnen legitimeren als je op de fiets zit ofzo... terwijl je dat dan ook moet kunnen zeggen. Heb je geen OV? Die is geldig als legitimatiebewijs dus..
dat wordt het sowieso wel heurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef maniack28 het volgende:
Kenk niet.... Als er morgen nog een vervanger bekend wordt dan download ik nog ff snel wat en anders wordt het gewoon een feestje bij Dropkick Murphys
Ah das kut... njah... dan zou ik het maar meenemen, want iedereen kan wel zeggen dat ie hem verloren is en daar zullen ze dus geen genoegen meenemen. Formulier + schoolpas ofzo mee dan, suc6!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb de situatie uitgelegd aan de agent en die vertelde me dat het formulier officieel geen gerechtigd identificatiemiddel is. Als ik op straat me moet identificeren kon ik wel gewoon zeggen dat ik m'n paspoort verloren was en al aangifte had gedaan, dat was dan geen probleem. Jammergenoeg heb ik geen OV, anders had ik dat idd wel gebruikt.
niks moet, alles magquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef XoloX het volgende:
mensen kunnen jullie wat minder posten, moet ik het allemaal weer gaan lezen
Er is geen aparte ingang, maar er staat in principe alleen donderdagmiddag t/m 18:00 een rij. Daarna staan er maximaal 10 man voor je ofzo. Voor zover ik weet van de afgelopen jaren danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:11 schreef GreenEyes het volgende:
Als ik al een polsbandje heb en ik ga donderdagavond het terein af, moet ik dan weer helemaal achteraan in de rij aansluiten om naar binnen te mogen of is er ergens een ingang voor mensen die al een bandje hebben!?
Ik heb zeker het verkeerde topic zitten lezen dan....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef mordradead het volgende:
ik wil wel gaan baggeren maar dat is zonde van een kwaliteitstopic als dit
Nee dat moeten we niet doen, want dan zal je net zien dat we bij deel 21 zijn als LL begintquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef mordradead het volgende:
als ik ze nu in de koelkast stop gaan ze bij nederland-duitsland toch op dus dat doe ik nietom deel 20 te halen stel ik voor deel 19 over te slaan
heb je ook een auto ingepakt ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef -Sum- het volgende:
zo ik ben eindelijk gepakttis maar goed dat we met de auto gaan want tis redelijk zwaar
maar dan heb ik ook wat
ik ga niet elk lullig dingetje wat ik inpak opnoemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef peaceman het volgende:
Kom op mensen... zo halen we deeltje 20 nooit
Je vergeet [/sub]quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:43 schreef coz het volgende:
[..]
ik ga niet elk lullig dingetje wat ik inpak opnoemen
daarnaast ben ik nu eerst bezig (zometeen) om van 2 zakjes een stuk of 15 zakjes te maken ... verstopt makkelijker![]()
dat moet ook in een ander topicquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:43 schreef coz het volgende:
[..]
ik ga niet elk lullig dingetje wat ik inpak opnoemen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je ook een auto ingepakt ofzo?
nee ,je reageerd te snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je vergeet [/sub]
zo komen we wel bij de 20
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:45 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik denk dat wij op het dak van de auto moeten, een swift en daarin moeten 4 personen en bagage
Anders bestel je een treintaxi? Ik weet niet of er dan nog bussen rijden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:49 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik moet om 01:00 nog vanaf het station naar de camping, wordt dat kamperen op het station? Of rijden er zo laat nog bussen?
ik ben klaaaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:49 schreef maniack28 het volgende:
Ik wou net al zeggen.... iedereen is aan het inpakken want niemand post
nou niet de mijne hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk best jammer dat Within Temptation niet komt, onze nationale trots...![]()
wtf!!! ik heb 1/5de deel daarvan..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik ben klaaaar![]()
volgens mij is het bij elkaar 50 kilo
idd en direct moet ook komenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk best jammer dat Within Temptation niet komt, onze nationale trots...![]()
zojuist genoemdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:57 schreef mordradead het volgende:
jongens toch, jongens houden we het wel een beetje netjes ik bedoel nederlansch beste band is toch echt wel Kane
quote:
En Epica, was vorig jaar ook zo geweldig goed!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Epica, was vorig jaar ook zo geweldig goed!
was t maar waarquote:
kampeerstoelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
was t maar waar
neej 4persoontent (we zijn met zn 3en, die moet ik meeslepen) inc kampeerstoeldenk dat bij elkaar minstens 15 kilo. hikersrugzak met blikjes drinken, 1,5 liter sterke drank, slaapzak, kleding, toiletspullen, extra schoenen etc, ook minstens 15 kilo en dan nog een eastpack met 2 barleduc pakken, 1 met 2 liter water, andere met 1,5 liter wijn, en nog wat eten
ow en nog een schoudertas met peuken en telefoon en portemonnee
ja want als ik een rubberboot mee zou nemen ipv die kampeerstoel heb ik een stuk minder te slepenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kampeerstoeldaar heb je rubberboten voor
moet je daarna jezelf wel weer inpakken hèquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:Ik ben ingepakt
Morgen nog even eet en drink halen en een nieuwe tandenborstel en dan ben ik er klaar voor
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:02 schreef coz het volgende:
[..]
moet je daarna jezelf wel weer inpakken hè![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:05 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja want als ik een rubberboot mee zou nemen ipv die kampeerstoel heb ik een stuk minder te slepen
Waarom ga je morgenochtend pas beslissen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Ben net terug van vakantie vanavond en ga morgenochtend op het laatste moment beslissen of ik nog ga. Nu zag ik dat het nog niet uitverkocht was, maarreh je zal morgenochtend toch nog wel gewoon kaarten kunnen kopen bij het postkantoor???
Aan de poort zal het ook wel kunnen (???) maar daarvoor wil ik de gok niet nemen om er eerst naar toe te reizen. Ben al wel vaker geweest, maar had altijd m'n kaartje al wel een paar weken van tevoren![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:08 schreef RoaRRR het volgende:
Zo nu nog even mijn telefoon aan de lader leggen zodat ie ook weer een volle batterij heeft... Scheelt me hopelijk weer een keer opladen ( en dus telefoon een uurtje kwijt zijn )
Nu ga ik eerst eens ff douchen en scheren want dan hoef ik dit morgenochtend niet te doen...
A: gaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef knox_ het volgende:
[..]
Waarom ga je morgenochtend pas beslissen?
nu kaartjes halen is ook zo lastigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef knox_ het volgende:
[..]
Waarom ga je morgenochtend pas beslissen?
Ach al was uitverkocht dan nog kom je altijd wel binnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Ben net terug van vakantie vanavond en ga morgenochtend op het laatste moment beslissen of ik nog ga. Nu zag ik dat het nog niet uitverkocht was, maarreh je zal morgenochtend toch nog wel gewoon kaarten kunnen kopen bij het postkantoor???
Aan de poort zal het ook wel kunnen (???) maar daarvoor wil ik de gok niet nemen om er eerst naar toe te reizen. Ben al wel vaker geweest, maar had altijd m'n kaartje al wel een paar weken van tevoren![]()
en bier koudleggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel vast je tas inpakken en je mentaal voorbereiden.
10 autoantennes aan elkaar solderen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef crossover het volgende:
ik heb nog een vlag, als herkenningspunt..maar hoe kan ik die aan iets hoogs bevestigen zodat die ook echt te zien is?
en ik zie het niet zitten om een 10 meter lange paal mee te nemen..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
En rubbereend, dit jaar weer ergens achteraan camping 1 met een lekkere rubberboot?
Ik wil het wel bij me houden voor jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:10 schreef crossover het volgende:
waren er nou ook kluisjes? ik heb namelijk alleen cash..
jazekerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:10 schreef crossover het volgende:
waren er nou ook kluisjes? ik heb namelijk alleen cash..
zondag is er ook een speciale plek om je tassen in bewarnig te geven en kluisjes zijn er het hele weekendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef maniack28 het volgende:
Ja? Cash zit toch in je portomonnee en die heb je toch altijd bij je?
Kluisjes zijn er sowiezo zondag, de rest v.h.weekend weet ik niet..
met zoveel mensen om me heen heb ik het gevoel alsof m'n geld niet echt veilig is..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef maniack28 het volgende:
Ja? Cash zit toch in je portomonnee en die heb je toch altijd bij je?
Kluisjes zijn er sowiezo zondag, de rest v.h.weekend weet ik niet..
Jazeker. Wij proberen ergens in die buurt weer ons kamp op te slaan dit jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar natuurlijk. kom je stukje meevaren?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen om 5 uur op dusse![]()
Tot moddige!
mooi dan gooi k mn anker vast uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jazeker. Wij proberen ergens in die buurt weer ons kamp op te slaan dit jaar. Dit jaar ga ik denk ik trouwens wel mee naar de Fok!-meet. Als ik op je boot mag dan
.
haha voor 2 tenten? wij moeten morgen voor een stuk of 10 tenten vrijhoudenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef maniack28 het volgende:
Ik hoor net dat 5 vrienden van me toch nog gaanDus ff kijken... hoe doen jullie dat altijd met plekkie vrijhouden? Want normaal nam degene die als eerst ging altijd al een tent mee van de ander, zodat je die al kon opzetten... maar ik heb nu dus geen tijd meer om die tent bij hem te gaan halen, hoe houden jullie dan 2 plekkies voor 2 tenten vrij?
We hebben afzetlint gehaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
haha voor 2 tenten? wij moeten morgen voor een stuk of 10 tenten vrijhouden![]()
dat wordt nog een chaos..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi dan gooi k mn anker vast uitja die fokmeet is altijd een suc6
vorig jaar meer fokkers rond mn tent gezien en oja nog ergens midden in de nacht op camping 2
Hehe, ga je het afzettenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
haha voor 2 tenten? wij moeten morgen voor een stuk of 10 tenten vrijhouden![]()
dat wordt nog een chaos..
Dit wordt mijn 14 festival ofzo iets en ik heb altijd cash bij me gehad en nog nooit bestolen.. maar ik doe mijn portemonnee dan ook niet in mijn kontzak...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef crossover het volgende:
[..]
met zoveel mensen om me heen heb ik het gevoel alsof m'n geld niet echt veilig is..
Op Groezrock deden onze buren dat, werkte prima... je moet alleen wel bij je tent blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef koston het volgende:
[..]
We hebben afzetlint gehaald
Maar of dat werkt is maar de vraag
Ik heb een schaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef koston het volgende:
[..]
idd, ik moet ook voor nog 3 koepeltentjes vrij houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef koston het volgende:
[..]
Ik neem een blauwe plastic honkbalknuppel meequote:
Mijn groep komt wel in 1 keer in zijn geheelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:13 schreef koston het volgende:
[..]
Ik neem een blauwe plastic honkbalknuppel mee
dat werkt uiteindelijk het beste!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mijn groep komt wel in 1 keer in zijn geheel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |