Jazeker. Wij proberen ergens in die buurt weer ons kamp op te slaan dit jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar natuurlijk. kom je stukje meevaren?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen om 5 uur op dusse![]()
Tot moddige!
mooi dan gooi k mn anker vast uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Jazeker. Wij proberen ergens in die buurt weer ons kamp op te slaan dit jaar. Dit jaar ga ik denk ik trouwens wel mee naar de Fok!-meet. Als ik op je boot mag dan
.
haha voor 2 tenten? wij moeten morgen voor een stuk of 10 tenten vrijhoudenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef maniack28 het volgende:
Ik hoor net dat 5 vrienden van me toch nog gaanDus ff kijken... hoe doen jullie dat altijd met plekkie vrijhouden? Want normaal nam degene die als eerst ging altijd al een tent mee van de ander, zodat je die al kon opzetten... maar ik heb nu dus geen tijd meer om die tent bij hem te gaan halen, hoe houden jullie dan 2 plekkies voor 2 tenten vrij?
We hebben afzetlint gehaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
haha voor 2 tenten? wij moeten morgen voor een stuk of 10 tenten vrijhouden![]()
dat wordt nog een chaos..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi dan gooi k mn anker vast uitja die fokmeet is altijd een suc6
vorig jaar meer fokkers rond mn tent gezien en oja nog ergens midden in de nacht op camping 2
Hehe, ga je het afzettenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
haha voor 2 tenten? wij moeten morgen voor een stuk of 10 tenten vrijhouden![]()
dat wordt nog een chaos..
Dit wordt mijn 14 festival ofzo iets en ik heb altijd cash bij me gehad en nog nooit bestolen.. maar ik doe mijn portemonnee dan ook niet in mijn kontzak...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef crossover het volgende:
[..]
met zoveel mensen om me heen heb ik het gevoel alsof m'n geld niet echt veilig is..
Op Groezrock deden onze buren dat, werkte prima... je moet alleen wel bij je tent blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef koston het volgende:
[..]
We hebben afzetlint gehaald
Maar of dat werkt is maar de vraag
Ik heb een schaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef koston het volgende:
[..]
idd, ik moet ook voor nog 3 koepeltentjes vrij houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef koston het volgende:
[..]
Ik neem een blauwe plastic honkbalknuppel meequote:
Mijn groep komt wel in 1 keer in zijn geheelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:13 schreef koston het volgende:
[..]
Ik neem een blauwe plastic honkbalknuppel mee
dat werkt uiteindelijk het beste!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mijn groep komt wel in 1 keer in zijn geheel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |