niks moet, alles magquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef XoloX het volgende:
mensen kunnen jullie wat minder posten, moet ik het allemaal weer gaan lezen
Er is geen aparte ingang, maar er staat in principe alleen donderdagmiddag t/m 18:00 een rij. Daarna staan er maximaal 10 man voor je ofzo. Voor zover ik weet van de afgelopen jaren danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:11 schreef GreenEyes het volgende:
Als ik al een polsbandje heb en ik ga donderdagavond het terein af, moet ik dan weer helemaal achteraan in de rij aansluiten om naar binnen te mogen of is er ergens een ingang voor mensen die al een bandje hebben!?
Ik heb zeker het verkeerde topic zitten lezen dan....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef mordradead het volgende:
ik wil wel gaan baggeren maar dat is zonde van een kwaliteitstopic als dit
Nee dat moeten we niet doen, want dan zal je net zien dat we bij deel 21 zijn als LL begintquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef mordradead het volgende:
als ik ze nu in de koelkast stop gaan ze bij nederland-duitsland toch op dus dat doe ik nietom deel 20 te halen stel ik voor deel 19 over te slaan
heb je ook een auto ingepakt ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef -Sum- het volgende:
zo ik ben eindelijk gepakttis maar goed dat we met de auto gaan want tis redelijk zwaar
maar dan heb ik ook wat
ik ga niet elk lullig dingetje wat ik inpak opnoemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef peaceman het volgende:
Kom op mensen... zo halen we deeltje 20 nooit
Je vergeet [/sub]quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:43 schreef coz het volgende:
[..]
ik ga niet elk lullig dingetje wat ik inpak opnoemen
daarnaast ben ik nu eerst bezig (zometeen) om van 2 zakjes een stuk of 15 zakjes te maken ... verstopt makkelijker![]()
dat moet ook in een ander topicquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:43 schreef coz het volgende:
[..]
ik ga niet elk lullig dingetje wat ik inpak opnoemen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je ook een auto ingepakt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |