nee ,je reageerd te snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je vergeet [/sub]
zo komen we wel bij de 20
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:45 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik denk dat wij op het dak van de auto moeten, een swift en daarin moeten 4 personen en bagage
Anders bestel je een treintaxi? Ik weet niet of er dan nog bussen rijden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:49 schreef Poppetjuh het volgende:
Ik moet om 01:00 nog vanaf het station naar de camping, wordt dat kamperen op het station? Of rijden er zo laat nog bussen?
ik ben klaaaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:49 schreef maniack28 het volgende:
Ik wou net al zeggen.... iedereen is aan het inpakken want niemand post
nou niet de mijne hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk best jammer dat Within Temptation niet komt, onze nationale trots...![]()
wtf!!! ik heb 1/5de deel daarvan..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik ben klaaaar![]()
volgens mij is het bij elkaar 50 kilo
idd en direct moet ook komenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk best jammer dat Within Temptation niet komt, onze nationale trots...![]()
zojuist genoemdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:57 schreef mordradead het volgende:
jongens toch, jongens houden we het wel een beetje netjes ik bedoel nederlansch beste band is toch echt wel Kane
quote:
En Epica, was vorig jaar ook zo geweldig goed!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
En Epica, was vorig jaar ook zo geweldig goed!
was t maar waarquote:
kampeerstoelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
was t maar waar
neej 4persoontent (we zijn met zn 3en, die moet ik meeslepen) inc kampeerstoeldenk dat bij elkaar minstens 15 kilo. hikersrugzak met blikjes drinken, 1,5 liter sterke drank, slaapzak, kleding, toiletspullen, extra schoenen etc, ook minstens 15 kilo en dan nog een eastpack met 2 barleduc pakken, 1 met 2 liter water, andere met 1,5 liter wijn, en nog wat eten
ow en nog een schoudertas met peuken en telefoon en portemonnee
ja want als ik een rubberboot mee zou nemen ipv die kampeerstoel heb ik een stuk minder te slepenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kampeerstoeldaar heb je rubberboten voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |