oooow dan was het iets later, want die wolkbreuk hadden wij in lelystad, daarom waren we dubbelblij dat de pendelbus eraan kwamquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:58 schreef crossover het volgende:
[..]
toen we met z'n alle onder een groot zijl stonden tegen de regen
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Robzilla het volgende:
zjittt ik heb er zin in! net even de tent gechecked of die compleet was en dat zit ook allemaal goed.
zo maar even inpakkenheeft iemand het wat-mee-te-nemen lijstje toevallig bij de hand?
thnx manquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
Niet dus...h0ez0 0nflexibel dat ze zijnquote:Jaiks.... ik heb een s0ll.gesprek de maandag-ik-k0m-brak-thuis-van-Lwlnds... en n0g 0m iets v00r 10 uur s 0chtends... ik h00p maar dat ik t kan verzetten
Prutserquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef XoloX het volgende:
net 2 uur gedaan om te proberen mijn tent van 30 kilo op te zetten...niet gelukt :S hoop maar dat er morgen mensen in de buurt zijn met meer technisch inzicht dan ik
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! ! !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:28 schreef Baserunner het volgende:
Weten jullie trouwens wat ook wel mag ipv Dresden Dolls?
KEANE!!!
(enige britpop merk naast coldplay wat ik zeker wel te pruimen vind)
ja, veel echte metal is er dit jaar niet he! niet coolquote:
Verf zien opdrogen is ook best leukquote:
Tool is zo'n beetje volledig uitgesloten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:34 schreef Baserunner het volgende:
Hahaok mij maakt het dan niet zoveel uit, keane of tool wha'ever, ik zal van beide kunnen genieten
Zieke trommelaarquote:Vanwege een zieke trommelaar moeten THE DRESDEN DOLLS hun optreden op Lowlands helaas afzeggen. We zijn druk aan het neuzen naar een geschikte vervanger! Hou de site in de gaten!
Morgen rond deze tijd is het nog niet open toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen rond deze tijd hoop ik mijn tentje te hebben staan.
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:57 schreef knox_ het volgende:
[..]
Morgen rond deze tijd is het nog niet open toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |