Leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:34 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Fulcrum tochWas daar nou leuk aan
![]()
Zal ff de OP.txt updeejte
Ik ga nu eerst even warm ontbijten met een kliekje van afgelopen zondag en melk met een houdbaarheidsdatum van 14 augustus [afbeelding]
quote:
Zielûg zo alleen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:25 schreef worldpimber het volgende:
Magoed, Popijn:
[afbeelding]
Die staat daar wel goed zoVanaf het begin vond ik dat plekje wel goed achter de paaltjes. Maar na dat verhaal maar voortaan ook altijd netjes de motor op slot
Geen zandbakken hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zielûg zo alleen.![]()
Jullie wonen toch aan het water, maak hem functioneel en doe er een paar schoepen op, dan kan je de zandbak daar leegmaken, en daarna vullen met water zodat de kinderen in de buurt een zwembadje hebben.![]()
Of stuur hem naar de derde wereld, dynamo met een riempje aan het achterwiel en ze hebben een prachtige stroomgenerator.![]()
Gas er'bij en er komt zo 380 volt uit.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:21 schreef worldpimber het volgende:Ga maar weer naar beneden, het wachten is op OPM's
post.
![]()
edit: Oh nee, hij heeft al op een andere manier gereageerd
Mergelland route isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen zandbakken hier
Ik wil weer eens rijden![]()
Dus je ideeën mogen de binnenkant van je darm eens nader bekijken.
Als het goed is zet ik dezer dagen weer zo 1000 opWel veel snelweg ook maar jaH
Mergellandroute ofzo
Je mocht hem toch voor de voorkant brengen.quote:
Over de probbige minivakantie?quote:het wachten is op OPM'spost.
![]()
Ga je de Pilot's Power Race kopen?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon Pilot Power nemen, die zijn ook erg goed in de regen.
:d hij is hem toch maar voor de zekerheid op slot zettenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mocht hem toch voor de voorkant brengen.
[..]
Over de probbige minivakantie?![]()
![]()
Ja doe is, en dan een mail met iets meer inhoudt dan de vorige aubquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet je nog ff mailen, doe ik vanavond.![]()
Sommige mensen rijden alleen in de zomermaanden, waaronder de meeste mensen die ik ken. Maar gelukkig zijn er nog bikkels!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou je niet in de winter kunnen rijden? Als er geen sneeuw ligt of als het niet ijzelt rijd ik gewoon.
netjesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon de normale PowerrrrrrrrrrrAl eens aan Continental RoadAttack's gedacht
Verwacht ze vandaag of morgen binnen maar uit de vele testen die ik gelezen heb schijnen ze qua grip op de Power te lijken en qua levensduur op de Pilot Road te lijken.... vanwege 7mm diep profiel
Ennnnn is een erg mooie band
Foto'tje
Test
Continental heeft een echte come-back
PatM rijd er ook al mee en is er ook erg over te spreken...... veel MF-ers ook. En hij is gemiddeld goedkoper dan de ''bekende'' merken zoals BT, Michelin en Pirelli
Zekers een mooi filmpjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Hier nog een vaag / mooi animatiefilmpje van 6 minuten >> 500 miles is not enough
[..]
Ik was ff poepen........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:05 schreef bwt het volgende:
Waar is iedereen?
zo zo, daar heb je wel tijd voor nodig gehad danquote:
daar moet je ook altijd rustig de tijd voor nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef bwt het volgende:
[..]
zo zo, daar heb je wel tijd voor nodig gehad dan
Hij zat overdwars en vervolgens kwam hij er zo hard uitzetten dat het glazuur van de pot sprong, al met al ben ik er wel ff mee zoet geweest jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef bwt het volgende:
[..]
zo zo, daar heb je wel tijd voor nodig gehad dan
Nee dat dan weer niet. Heb hem wel ff met ducktape aan elkaar gesjeffed maar kon nergens een oven vinden om het glazuur in te bakken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef bwt het volgende:
Hmm, de pot ook al weer bijgewerkt met nieuwe glazuur?
Doh, ook in de winter ben je welkomquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Hallo, ik denk, ik kom weer ff binnen rellen!
Hoe is het hier? Nog naar Breda geweest dit weekend? (was toch in Breda?)
Ik vroeg me af of jullie ook in de winter nog rijden!?!Ik ga nl. pas op 10 okt. me examen rijden... Ben inmiddels al in het bezit van voertuigbeheersing en van me theorie certificaat, maar ik ga eerst nog even op vakantie!
Heb ook nog steeds geen motor eigenlijk...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ZX7R het volgende:
Hé OPM,
Moet je nog een mooie username hebben?
Wie zal het weten, ik post morgen graag de pics als alles klaar is en ik kan gaan.quote:
Hij stond toch nog buiten zonder achterwielquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mocht hem toch voor de voorkant brengen.
quote:Over de probbige minivakantie?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ZX7R het volgende:
Hé OPM,
Weer voor de 2e keer wakker vandaag?quote:
heb ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ZX7R het volgende:
Hé OPM,
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef Taxi het volgende:
Een bijzonder zonnig goedemiddag toegewenst motherfuckers motorfokkers!
Gisteravond nog iemand in IJmuiden geweest? Ik was nl niet de enige op de 'tor aldaar. Ff joekels van zeilboten bekijken.
Ook mooi.![]()
Waarmee?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijden![]()
Raus is nu even lekker rijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij begint Sail nu in Amsterdam, misschien ff een plekje zoeken om al jankend erdoorheen te rijden![]()
Jongens... ik durf het bijna niet te zeggen maareeuhhHet is volgens mij zomer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
hoop wireless netwerkjes in de buurt
zelf geheel open netwerkjes
Waarom ben je niet online, ik verveel mequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er zijn best veel mensen die een Wireless router zo uit de doos aangezet hebben
![]()
toen ik net zo'n ding aangeschaft had kon ik ook gelijk internetten e.d maar kreeg mijn router niet geconfigureerdna even zoeken kwam ik erachter dat ik mezelf bij de buren of zo had aangemeld
ik heb zelf toen maar Mac adres beveliging & wep e.d aangezet om ongenode gasten niet toe te laten
![]()
quote:Een intelligentie zo laag dat je er een gat voor moet graven en een eigendunk/arrogantie zo hoog dat je er met een spaceshuttle nog niet bij kan![]()
Daar hoop ik nou in de toekomst op, gratizz met de buuren mee internetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
Misschien moet je eens een Microsoft cursus volgen, dan weet je de noodzakelijke van die niet noodzakelijke updates te scheiden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef bwt het volgende:
Verbinding is helaas erg zwak
wordt er om de have klap afgegooit.
Damn, gruwelijk veel updates van MicroSoft nodig zeg.
Hebbie die band alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie sig Hicham, het hele Marokkaanse volk in 1 zin?![]()
Ik stond in mijn pauze te wachten voor linksaf, komt er een politiebusjes van rechts.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Au mijn spieren..
Ik kwam net een motoragent tegen, ik zwaaien.. je zag die man helemaal flippen! Hij wist niet wat ie moest doen
Flauw geintje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef bwt het volgende:
en idd, misschien toch maar eens een MS cursusje doen.
Hmmm, laat ik 29 augustus maar beginnen daarmee
quote:
quote:
Heerlijk.. heb er zin inquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef Makster het volgende:
[..]
eten scoren, voetbal kijken, rukken en pitten. Beloofd een mooie avond te worden![]()
fijn hoor een SMquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
Net thuis, ruim een uur later dan normaal.
Ik was probleemloos thuisgekomen eerder, maar duwde de CR in de schuur en zie dit:
[afbeelding]
De kentekenplaat is eraf getrild(?)
Ben even met de KLX teruggereden naar mijn werk, en heb de route langzaam teruggereden.
Maar die plaat is spoorloos. En de bouten zitten gewoon nog op de motor.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik was probleemloos thuisgekomen eerder, maar duwde de CR in de schuur en zie dit:
[afbeelding]
Ben even met de KLX teruggereden naar mijn werk, en heb de route langzaam teruggereden.
![]()
Ghe ghe, schot voor open doel.quote:
Hey gaafquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef bwt het volgende:
Yippy
notebookie binnen
spelen met dat ding
Je hoort er ook niet mee op de weg te rijden met zo'n ploetermachine.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er hoort ook geen kentekenplaat op zo'n wedstrijdmachine.![]()
Stomme regels.![]()
![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Heerlijk is'ie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Je hoort er ook niet mee op de weg te rijden met zo'n ploetermachine.![]()
HeH, mijn woorden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef Makster het volgende:
Heerlijk![]()
![]()
Karakter noemen ze datMaar maak dat de tourbuffel kaknakker maar een wijs
is bodemloze put een niet betere benaming ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heerlijk is'ie.![]()
![]()
[..]
HeH, mijn woorden.![]()
![]()
Officieel heeft de CR500 ook geen typegoedkeuring voor een kenteken enzo.![]()
Vrijdag maar een nieuwe plaat scoren.![]()
Zal de boutgaatjes precies op diameter maken, misschien waren ze net te ruim.
En ook met de oude uitlaat zal de plaat wat te verduren hebben gekregen, nu ook nog wel wat.
Nog net even iets opschuiven dus en misschien ook wat superlijm d'abij.![]()
Wordt wel een langeduurtestverbeteringsmachine zo onderhand.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met dank aan Nick die ijsjes had gemaakt in de vriezer waardoor ik deze moet ontdooien om schoon te maken
-dus alles eruit moet en dus even niets in kan vriezen voor een stock voorraadje..
Leuk dat van die kentekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
Officieel heeft de CR500 ook geen typegoedkeuring voor een kenteken enzo.![]()
dat verwacht ik ook wel dat ie nog ingereden moet wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ennuh, martie.. dat van me voorhoofd had ik ook in het begin. Vooral na een lang stuk is dat reteirritant / pijnlijk. Maar nu sluit en zit de helm heerlijk op me bolle kopBehalve met véél tegenwind icm lang rijden kan heb ik nog weleens last
Hmm .. weet niet meer of ik nog zin heb om te rijden nu...Kan ook al niet meer naar OPM en Hicham.
Val ik in slaap onderweg
Ik heb nog oordopjes nodig, maar kan die waardebon van 19 euro niet vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat me al wel heel erg opviel aan deze helm dat ie rete stil isvolgens mij kan ik zelfs zonder oordopjes rijden
![]()
niet dat ik dat van plan ben hoor
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nog oordopjes nodig, maar kan die waardebon van 19 euro niet vinden
Niet dat ik hier een disclaimer hoef neer te zetten![]()
Ik zei 19 euro, niet 19 cent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is toch dat Hollandse bloed heH
![]()
![]()
met de invoeringvan de euro zijn ook die prijzen omhoog gegaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zei 19 euro, niet 19 cent.![]()
Stiekem.quote:
Hij mag naar Makster.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
is bodemloze put een niet betere benaming ?![]()
Blijf je nou met die pop-up imageshack komenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img145.imageshack.us/img145/8866/s3wn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kijk edit, maar jij lui om zelf editte?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Blijf je nou met die pop-up imageshack komenJe had toch een photobucket accountje?
Bovendien gaat de site wat langzaam momenteel, dus ik zoek je posts zelf wel op op MF, veel leuker daarzo
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk edit, maar jij lui om zelf editte?![]()
![]()
![]()
quote:De CR gaat op Marktplaatsde KLX as well
going to be a newer and more prosper KLX.
![]()
Hihi.quote:
Iets hoger, en dus boller denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef worldpimber het volgende:
Ik ben voor trouwens van 120/65 naar 120/70 gegaan, schrok die paar keer sturen van dealert naar huis wel van het stuurgedrag. Volgens mij 'valt' ie nu veel sneller een bocht in, das ws een voordeel, maar ik moet er nog flink aan wennen.
Magoed, de avond is zwoel ende warm dus ik ga rijden![]()
Die keken je zeker heel verdacht aan ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik stond in mijn pauze te wachten voor linksaf, komt er een politiebusjes van rechts.
Op een CR knijp je hem dan ook wel even.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]Incl. muisaanwijzer weer.
Als beloning
^^quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Lekker stiekem gedoe heH
Ze reden gewoon door.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef hicham het volgende:
Die keken je zeker heel verdacht aan ?
Vind het een wonder dat ze je niet even staande hebben gehouden![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Iets hoger, en dus boller denk ik.![]()
Geluksvogel, of het ligt gewoon aan de incompetentie van de Hoogvlietse brigadequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze reden gewoon door.![]()
Meer verbaast dan reden denk ik.![]()
Jep, want ik was mooi op tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gelukkig was ik op de heenweg een half uur van te voren vertrokken zodat ik op tijd was, anders had hicham daar een klein uurtje moeten staan wachten![]()
Ik reed ook de verkeerde kant opquote:terugweg zelfde verhaalheb er in totaal 5 kwartier over gedaan waar je normaal 3 kwartier over doet
voorlopig kom ik utrecht niet meer in
quote:
quote:En toen we uit elkaar gingen op het station liep ik trouwens sowieso al de verkeerde kant op
Moest nog een stukje met jou meelopen eigenlijk![]()
Vanaf daar was het makkelijk te vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik weet, toen ik iets verder liep hoorde ik die man op die dingen raggen
![]()
Jump to Imageready.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Vanaf daar was het makkelijk te vinden
Dit knopje bedoelde ik trouwens
[afbeelding]
Ah, leuk dat je aan mij denktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
Pepijn, tijd om weer je verhaal uit de doeken te doen van je les op een klinkerweggetje met instructeur achterop waarbij je onderuit ging in de bochtIn dit topic
Kan ze allebei nog niet vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh ja, de CR en KLX staan op Marktplaats.![]()
Kentekenplaathouderquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef bwt het volgende:
en waar zit die barst nou?
is het frame - uitlaat - ergens anders?
wat doe jij dan hier??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef RB het volgende:
Hey je bent te vroeg, het is nog geen 00:00![]()
Gooi je zomaar een paar ¤ door de plee met je gerukquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef Makster het volgende:
OW ja avondZuipen en eten check, voetbal check (zelf geregeld en aangezet in de bar
![]()
) slapen bijna check, rukken IM on it![]()
Wat dacht jequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:00 schreef RB het volgende:
[[url=Hij bedoeld denk ik de restanten van z`n kentekenplaat onder de bout
![]()
Das wel jammer jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:01 schreef RB het volgende:
[..]
Gooi je zomaar een paar ¤ door de plee met je geruk![]()
quote:
kijken of je de 100+ posts kan halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef RB het volgende:
[..]
Wat dacht je![]()
Wahten tot de meesten op bed liggen en dan kijken of ik fulcrum kan evenaren van gisteren![]()
Gewoon een potje vullen weet je zeker dat je morgen brak bent en lamme handen hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Das wel jammer ja![]()
Hoop wel dat ik morgen brak ben, heb ik nog wat aan de Euro's gehad die ik vanaaf vernageld heb
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef bwt het volgende:
[..]
kijken of je de 100+ posts kan halen?
Hoest me je rug trouwensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:09 schreef RB het volgende:
[..]
Dan moet ik er echt voor gaan zitten liggen
nog maa een bakkie
![]()
Nog niet zo alsik zou willen , maar het gaat langzaam beter wordenquote:
Das redelijk positief.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef RB het volgende:
[..]
Nog niet zo alsik zou willen , maar het gaat langzaam beter worden
ben aan de pil dus ik weet het niet meer,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej RB, jij hebt toch nog wel een beetje zelfrespect he?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef RB het volgende:
Hey je bent te vroeg, het is nog geen 00:00![]()
Dat zullen we morgenvroeg wel zienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef bwt het volgende:
hahahahaha, je gaat voor een nieuw record?
Wordt een poging om topic vol te krijgen zodat we morgen weer met een nieuwe kunnen beginnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:39 schreef bwt het volgende:
dan kom ik je record poging lekker verstoren.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:43 schreef bwt het volgende:
word gezellig als fulcrum nog langs gaat komen
Oké met ons drieen moet het lukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:46 schreef bwt het volgende:
we gaan ons best doen
Externe muis eraan doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:47 schreef bwt het volgende:
damn, ik mis een scroll lock op mijn brand nieuwe notebookje
Dat is ook zo`n nachtmens, of ze hebben in friesland een andere tijds szonequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:39 schreef hicham het volgende:
Fulcrum zal ook nog wel langskomen vannacht denk ik
dan kun je tenminste achter je kijken ipv naar je ellebogenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:51 schreef RB het volgende:
Ga binnenkort org spiegelverlengers kopen van suzuki
Dat zeg ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
ho ff- tiep fout
geen scroll lock maar een scroll wiel
Wat maakt het uit wat er achter je rijd voor je gebeurdt het meestequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef bwt het volgende:
[..]
dan kun je tenminste achter je kijken ipv naar je ellebogen
Als je tot half 10 geslapen hebt kun je rustig een paar urtje meehelpenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nee sorry ik vannacht niet meer. Na vandaag weer de hele middag gereden te hebben (met de nodige zitposities) ben ik bekaf.. ben nu echt een wrak. Na het eten in slaap gevallen tot half 10
en wel 1000 keer zoveel vlooienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef bwt het volgende:
sbs6 heeft nu een leuk programma, soort van beesten bende. - animal cops
iemand die zeker 50 katten in huis heeft.
man wat een bende daar in huis.
watjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nee sorry ik vannacht niet meer. Na vandaag weer de hele middag gereden te hebben (met de nodige zitposities) ben ik bekaf.. ben nu echt een wrak. Na het eten in slaap gevallen tot half 10
De jeugd van tegenwoordig is niks meer gewendquote:
jij hebt nog een excuusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:00 schreef hicham het volgende:
Nou succes jongemannen![]()
Ik ga pitten namelijk![]()
Trustequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:00 schreef hicham het volgende:
Nou succes jongemannen![]()
Ik ga pitten namelijk![]()
Wat zal het stinken daarquote:
Je zit nu op 1377 posts zins 2001 dus je kunt nog ff vooruitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:06 schreef bwt het volgende:
ik zou niet eens weten hoeveel posts ik moet doen om het gemiddelde te verbeteren.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:07 schreef bwt het volgende:
hey, rb, je verbinding blijft wel schommelen he
Gaat mij net zo ben volgens de lijst een olbie maar aan mijn posts te ziet lijk ik wel een newbiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:07 schreef bwt het volgende:
heb veels te lang nix gedaan met mijn fok accountje
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:10 schreef bwt het volgende:
shit ben dus de 1337 al voorbij
dan moet dat nu ook lukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja tuurlijk ik ben een watje, ga normaal gesproken 4:00 naar bed
nou dan nog ff 2:45 doorzetten en het is 4 uurquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja tuurlijk ik ben een watje, ga normaal gesproken 4:00 naar bed
En een zinvolle op voor het volgende topicquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:16 schreef bwt het volgende:
eens kijken of we het topic ook met zinvolle shit vol kunnen gooien?
betekent wel wat meer werk maar is wel leuker
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nee, ik ga heeeeeeeeeeeerlijk maffen![]()
Oant moarn![]()
Hebben er nog tijd genoeg voor. De laatste die ik geopend heb werd me niet in dank afgenomenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:17 schreef bwt het volgende:
hmmmm, zinvolle OP?
betekend wel - nog meer werk
ikke jij ook, samen uit samen thuisquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
dan begin je er mee als we op pagina 6 komen
Was bezig maar kon niet zosnel een kopie maken van de foto van pdfquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef bwt het volgende:
zijn er nog andere motoren die je e rbij wilt hebben?
quote:
Maar wel eenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:42 schreef bwt het volgende:
klopt is lastig
buell site is een en al pdf en flash
Helaas 't aantal prenten in dit land maakt dat ik mijn bike alleen nog voor ritten in die heimat pak.quote:
En dan bij winschoten de grens over de A31 op en dan tot oberhausen en weer terugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helaas 't aantal prenten in dit land maakt dat ik mijn bike alleen nog voor ritten in die heimat pak.![]()
Het is ieder geval een all road machine volgens de tekst die ik dus niet kan copieerenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]
De R 1200 gs misschien?
25 jaar geleden heeft BMW Motorrad het allroadsegment geïntroduceerd en staat sindsdien soeverein aan de top. Om deze positie te behouden is het nu tijd geworden om nieuwe maatstaven te zetten met de BMW R 1200 GS. Geheel in de stijl van haar voorgangers is de R 1200 GS de optimale motorfiets voor on- en offroadgebruik.
Ten opzichte van de succesvolle R 1150 GS onderscheidt de R 1200 GS zich wezenlijk: 12% lager gewicht en 15% meer motorvermogen zijn overduidelijk merkbaar. Andere wijzigingen als het nieuwe BMS-K Motormanagement, het Single-Wire-System en het compacte dashboard maken dit met afstand de beste BMW Motorrad reisenduro.
In het terrein zorgt de exact controleerbare power voor grote prestaties, op asfalt is het de lichte maar stabiele handling die scoort.
U kunt de revolutionaire BMW R 1200 GS bij de erkende BMW Motorrad dealer komen aanschouwen en ervaren. Prijzen en uitvoeringsspecificaties vindt u in de prijslijst.
hey, we doen ons best hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:52 schreef hicham het volgende:
Lekker bezig jullie heH
Maar het niveau is best laag ja
Wat zijn ballon banden?
banden waar teveel lucht in zitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:52 schreef hicham het volgende:
Lekker bezig jullie heH
Maar het niveau is best laag ja
Wat zijn ballon banden?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:57 schreef bwt het volgende:
jij hebt het aantal posts ook op 50 staan merk ik
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:59 schreef bwt het volgende:
hebben jullie deze wel eens bekeken?
filmpje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:01 schreef bwt het volgende:
gaan we er een motor merk en type in gooien?
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:11 schreef bwt het volgende:
geloof dat RB en ik er wel uit zijn wat het gaat worden
Greedkillikgz zal er blij mee zijnquote:
Euuhhh...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:10 schreef bwt het volgende:
ja, hisj, geef eens een mooi voorbeeld wat we zo kunnen gaan gebruiken
d`r moet een motor in staan geen snorfitsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuhhh...Suzuki
Bandit
[afbeelding]
(jammer van die kuip)
[afbeelding]
Ja hoor, pas als we triest bezig zijn komt ze ineens langshobbelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef ondeugend het volgende:
Damn ... jullie zijn triest
Mag ik meedoen ?
Hoe krijg jij in vredesnaam zo een quote gequoted ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef RB het volgende:
[..]
d`r moet een motor in staan geen snorfits![]()
![]()
Ik wil je slaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef RB het volgende:
[..]
d`r moet een motor in staan geen snorfits![]()
![]()
Owwwwww... ik heb nog mosselen voor makster !!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja hoor, pas als we triest bezig zijn komt ze ineens langshobbelen
Ga pannekoeke maken!!
Die 2 plaatjes die je nog ziet heb ik met de IMG tag geresized, en de 2 die je niet ziet heb ik de normale IMG tag gebruikt. Bij de normale IMG tag gaat het plaatje weg in de quote, bij die andere niet. Vandaar die 2 losse plaatjes in de quotequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe krijg jij in vredesnaam zo een quote gequoted ?
Dat wil je niet weten met pillen op kan ik alles wat niet mogelijk is schijnt hetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe krijg jij in vredesnaam zo een quote gequoted ?
tuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef ondeugend het volgende:
Damn ... jullie zijn triest
Mag ik meedoen ?
Zijn jullie al alleen thuis ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Die 2 plaatjes die je nog ziet heb ik met de IMG tag geresized, en de 2 die je niet ziet heb ik de normale IMG tag gebruikt. Bij de normale IMG tag gaat het plaatje weg in de quote, bij die andere niet. Vandaar die 2 losse plaatjes in de quote
Of als je bovenstaande niet begrijpt: Ik heb twee verschillende soorten bakpoeder gebruikt
Waarom denk je anders dat ik op dit tijdstip nog postquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zijn jullie al alleen thuis ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwwww... ik heb nog mosselen voor makster !!!
Wacht ff....![]()
[[url=http://img213.imageshack.us/img213/7734/pict00113tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
niet aan die rooie geven die is al potent genoeg met z`n gerukquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwwww... ik heb nog mosselen voor makster !!!
Wacht ff....![]()
[[url=http://img213.imageshack.us/img213/7734/pict00113tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Whehehehequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:23 schreef RB het volgende:
[..]
niet aan die rooie geven die is al potent genoeg met z`n geruk![]()
Nodig mij dan ook uit zeg in die kliek van jullie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:21 schreef bwt het volgende:
[..]
tuurlijk
maar dan wel mee helpen met de TT voor straks
msn vor info
quote:
Mensen die afwezig zijn nodig je toch niet uit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nodig mij dan ook uit zeg in die kliek van jullie.
Tssssssssss....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Die 2 plaatjes die je nog ziet heb ik met de IMG tag geresized, en de 2 die je niet ziet heb ik de normale IMG tag gebruikt. Bij de normale IMG tag gaat het plaatje weg in de quote, bij die andere niet. Vandaar die 2 losse plaatjes in de quote
Of als je bovenstaande niet begrijpt: Ik heb twee verschillende soorten bakpoeder gebruikt
Ruien jullie ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:26 schreef bwt het volgende:
ja, ehhh, hoe moeten wij ruien dat jij in ees NU mee wilt gaan posten hier??
hebben je al een tijdje niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |