quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:57 schreef bwt het volgende:
jij hebt het aantal posts ook op 50 staan merk ik
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:59 schreef bwt het volgende:
hebben jullie deze wel eens bekeken?
filmpje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:01 schreef bwt het volgende:
gaan we er een motor merk en type in gooien?
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:11 schreef bwt het volgende:
geloof dat RB en ik er wel uit zijn wat het gaat worden
Greedkillikgz zal er blij mee zijnquote:
Euuhhh...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:10 schreef bwt het volgende:
ja, hisj, geef eens een mooi voorbeeld wat we zo kunnen gaan gebruiken
d`r moet een motor in staan geen snorfitsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuhhh...Suzuki
Bandit
[afbeelding]
(jammer van die kuip)
[afbeelding]
Ja hoor, pas als we triest bezig zijn komt ze ineens langshobbelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef ondeugend het volgende:
Damn ... jullie zijn triest
Mag ik meedoen ?
Hoe krijg jij in vredesnaam zo een quote gequoted ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef RB het volgende:
[..]
d`r moet een motor in staan geen snorfits![]()
![]()
Ik wil je slaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef RB het volgende:
[..]
d`r moet een motor in staan geen snorfits![]()
![]()
Owwwwww... ik heb nog mosselen voor makster !!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja hoor, pas als we triest bezig zijn komt ze ineens langshobbelen
Ga pannekoeke maken!!
Die 2 plaatjes die je nog ziet heb ik met de IMG tag geresized, en de 2 die je niet ziet heb ik de normale IMG tag gebruikt. Bij de normale IMG tag gaat het plaatje weg in de quote, bij die andere niet. Vandaar die 2 losse plaatjes in de quotequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe krijg jij in vredesnaam zo een quote gequoted ?
Dat wil je niet weten met pillen op kan ik alles wat niet mogelijk is schijnt hetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe krijg jij in vredesnaam zo een quote gequoted ?
tuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef ondeugend het volgende:
Damn ... jullie zijn triest
Mag ik meedoen ?
Zijn jullie al alleen thuis ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Die 2 plaatjes die je nog ziet heb ik met de IMG tag geresized, en de 2 die je niet ziet heb ik de normale IMG tag gebruikt. Bij de normale IMG tag gaat het plaatje weg in de quote, bij die andere niet. Vandaar die 2 losse plaatjes in de quote
Of als je bovenstaande niet begrijpt: Ik heb twee verschillende soorten bakpoeder gebruikt
Waarom denk je anders dat ik op dit tijdstip nog postquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zijn jullie al alleen thuis ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwwww... ik heb nog mosselen voor makster !!!
Wacht ff....![]()
[[url=http://img213.imageshack.us/img213/7734/pict00113tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
niet aan die rooie geven die is al potent genoeg met z`n gerukquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwwwww... ik heb nog mosselen voor makster !!!
Wacht ff....![]()
[[url=http://img213.imageshack.us/img213/7734/pict00113tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Whehehehequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:23 schreef RB het volgende:
[..]
niet aan die rooie geven die is al potent genoeg met z`n geruk![]()
Nodig mij dan ook uit zeg in die kliek van jullie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:21 schreef bwt het volgende:
[..]
tuurlijk
maar dan wel mee helpen met de TT voor straks
msn vor info
quote:
Mensen die afwezig zijn nodig je toch niet uit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nodig mij dan ook uit zeg in die kliek van jullie.
Tssssssssss....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Die 2 plaatjes die je nog ziet heb ik met de IMG tag geresized, en de 2 die je niet ziet heb ik de normale IMG tag gebruikt. Bij de normale IMG tag gaat het plaatje weg in de quote, bij die andere niet. Vandaar die 2 losse plaatjes in de quote
Of als je bovenstaande niet begrijpt: Ik heb twee verschillende soorten bakpoeder gebruikt
Ruien jullie ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:26 schreef bwt het volgende:
ja, ehhh, hoe moeten wij ruien dat jij in ees NU mee wilt gaan posten hier??
hebben je al een tijdje niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |