dan moet dat nu ook lukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja tuurlijk ik ben een watje, ga normaal gesproken 4:00 naar bed
nou dan nog ff 2:45 doorzetten en het is 4 uurquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja tuurlijk ik ben een watje, ga normaal gesproken 4:00 naar bed
En een zinvolle op voor het volgende topicquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:16 schreef bwt het volgende:
eens kijken of we het topic ook met zinvolle shit vol kunnen gooien?
betekent wel wat meer werk maar is wel leuker
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nee, ik ga heeeeeeeeeeeerlijk maffen![]()
Oant moarn![]()
Hebben er nog tijd genoeg voor. De laatste die ik geopend heb werd me niet in dank afgenomenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:17 schreef bwt het volgende:
hmmmm, zinvolle OP?
betekend wel - nog meer werk
ikke jij ook, samen uit samen thuisquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:22 schreef bwt het volgende:
dan begin je er mee als we op pagina 6 komen
Was bezig maar kon niet zosnel een kopie maken van de foto van pdfquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:28 schreef bwt het volgende:
zijn er nog andere motoren die je e rbij wilt hebben?
quote:
Maar wel eenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:42 schreef bwt het volgende:
klopt is lastig
buell site is een en al pdf en flash
Helaas 't aantal prenten in dit land maakt dat ik mijn bike alleen nog voor ritten in die heimat pak.quote:
En dan bij winschoten de grens over de A31 op en dan tot oberhausen en weer terugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helaas 't aantal prenten in dit land maakt dat ik mijn bike alleen nog voor ritten in die heimat pak.![]()
Het is ieder geval een all road machine volgens de tekst die ik dus niet kan copieerenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]
De R 1200 gs misschien?
25 jaar geleden heeft BMW Motorrad het allroadsegment geïntroduceerd en staat sindsdien soeverein aan de top. Om deze positie te behouden is het nu tijd geworden om nieuwe maatstaven te zetten met de BMW R 1200 GS. Geheel in de stijl van haar voorgangers is de R 1200 GS de optimale motorfiets voor on- en offroadgebruik.
Ten opzichte van de succesvolle R 1150 GS onderscheidt de R 1200 GS zich wezenlijk: 12% lager gewicht en 15% meer motorvermogen zijn overduidelijk merkbaar. Andere wijzigingen als het nieuwe BMS-K Motormanagement, het Single-Wire-System en het compacte dashboard maken dit met afstand de beste BMW Motorrad reisenduro.
In het terrein zorgt de exact controleerbare power voor grote prestaties, op asfalt is het de lichte maar stabiele handling die scoort.
U kunt de revolutionaire BMW R 1200 GS bij de erkende BMW Motorrad dealer komen aanschouwen en ervaren. Prijzen en uitvoeringsspecificaties vindt u in de prijslijst.
hey, we doen ons best hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:52 schreef hicham het volgende:
Lekker bezig jullie heH
Maar het niveau is best laag ja
Wat zijn ballon banden?
banden waar teveel lucht in zitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:52 schreef hicham het volgende:
Lekker bezig jullie heH
Maar het niveau is best laag ja
Wat zijn ballon banden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |