Kentekenplaathouderquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef bwt het volgende:
en waar zit die barst nou?
is het frame - uitlaat - ergens anders?
wat doe jij dan hier??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef RB het volgende:
Hey je bent te vroeg, het is nog geen 00:00![]()
Gooi je zomaar een paar ¤ door de plee met je gerukquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef Makster het volgende:
OW ja avondZuipen en eten check, voetbal check (zelf geregeld en aangezet in de bar
![]()
) slapen bijna check, rukken IM on it![]()
Wat dacht jequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:00 schreef RB het volgende:
[[url=Hij bedoeld denk ik de restanten van z`n kentekenplaat onder de bout
![]()
Das wel jammer jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:01 schreef RB het volgende:
[..]
Gooi je zomaar een paar ¤ door de plee met je geruk![]()
quote:
kijken of je de 100+ posts kan halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef RB het volgende:
[..]
Wat dacht je![]()
Wahten tot de meesten op bed liggen en dan kijken of ik fulcrum kan evenaren van gisteren![]()
Gewoon een potje vullen weet je zeker dat je morgen brak bent en lamme handen hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Das wel jammer ja![]()
Hoop wel dat ik morgen brak ben, heb ik nog wat aan de Euro's gehad die ik vanaaf vernageld heb
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef bwt het volgende:
[..]
kijken of je de 100+ posts kan halen?
Hoest me je rug trouwensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:09 schreef RB het volgende:
[..]
Dan moet ik er echt voor gaan zitten liggen
nog maa een bakkie
![]()
Nog niet zo alsik zou willen , maar het gaat langzaam beter wordenquote:
Das redelijk positief.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef RB het volgende:
[..]
Nog niet zo alsik zou willen , maar het gaat langzaam beter worden
ben aan de pil dus ik weet het niet meer,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej RB, jij hebt toch nog wel een beetje zelfrespect he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |