We zullen zien. Feit blijft dat Heracles zelf in uitwedstrijden beter presteert dan thuis op het plastic. Dat geeft op zich toch te denken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Prettig boeit geen flikker, het gaat erom of je minder presteert. Dat lijkt me erg in de marge.
Inderdaad. Hypocrietquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, en nu hoor je niemand zeiken![]()
![]()
Commercie prima. Commercials prima. Adverteerders prima.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach ja, commercie hoort erbij, anders is het blijkbaar niet meer mogelijk. Ik leg me daar bij neer...
Die stomme SMS-spelletjes zouden wettelijk verboden moeten worden inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar geen debiele prijsvraag tijdens het programma!
Iets jonger dan Derksen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef BB-King het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
32quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef BB-King het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
Inderdaad. Gelul willen we horen, er is al genoeg voetbal op televisiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het is nog maar een uur, maar er worden veel meer fragmeneten vertoond. Daar zijn andere programma's voor. We zijnj een half uur onderweg maar Stevens is amper aan het woord gewest.
31quote:
Ow my Gowd heel het weekend bij studio soprt en Talpa is het woord Ajax niet gevallen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef TheGHunter het volgende:
vd Vaart nu weer.
Who's next in the Ajax line?
Ik vind het gewoon jammer dat wanneer er een trainer van een subtopclub in de studio zit er nog altijd 50 minuten over de top-3 gepraat moet worden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ow my Gowd heel het weekend bij studio soprt en Talpa is het woord Ajax niet gevallen.
Een item over van der Vaart waar ie niet eens de credits krijgt die hij verdient en een Calimero klimt weer uit z'n eicel.
ajax is rechterrijtje hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat wanneer er een trainer van een subtopclub in de studio zit er nog altijd 50 minuten over de top-3 gepraat moet worden.
Ik vind Ajax thuishoren in de top van de nederlandse competitie maar je kan qua aandacht ook overdrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
En van Basten wordt afgekraakt voor z'n Ajax beleid.
Wat wil jij Hunter dat we Ajax helemaal opheffen of terugzetten naar de amateurs ?
Het stoorde mij dat je wer Ajax-jankgeluiden liet horen. Het ging ook over Pierre bijvoorbeeld. Dan hoor ik je niet 2 minuten van de 60 gingen over een ex-speler van Ajax, niet eens over Ajax zerlf en je begon alweer met die clichés te strooien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik vind Ajax thuishoren in de top van de nederlandse competitie maar je kan qua aandacht ook overdrijven.
Zet Blind in de studio en je mag best een halfuurtje over Ajax praten maar als Huub in de studio zit wil ik ook wel wat horen over mijn eigen cluppie
Het laagste unieke bod wint.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Dan bied je toch gewoon 1 eurocent?
Het gaat erom of je bod uniek is. Dus deze knakker was de enige die 26 cent bood. Er waren misschien wel 10 mensen die 1 cent boden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Dan bied je toch gewoon 1 eurocent?
met het laagste unieke bod win je ietsquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zo laag mogelijk bieden? WHAT THE FUCK?
Laten we het erop houden dat ik Ajax niet veel gun en dat ik zo ook wat gekleurd naar uitzendingen kijk en Ajax dingen sneller oppikquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stoorde mij dat je wer Ajax-jankgeluiden liet horen. Het ging ook over Pierre bijvoorbeeld. Dan hoor ik je niet 2 minuten van de 60 gingen over een ex-speler van Ajax, niet eens over Ajax zerlf en je begon alweer met die clichés te strooien.
Vooral het feit dat ze met haar armen aan het spasten was tijdens de afsluiting...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Nette afsluiting van Barbara, dat is iig beter geworden.
Dan bied je 25,44 centquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het gaat erom of je bod uniek is. Dus deze knakker was de enige die 26 cent bood. Er waren misschien wel 10 mensen die 1 cent boden.
Zijn contract loopt eind van dit seizoen af. Het contract van Hugo Borst bij de NOS ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef Jay_Leno het volgende:
Had johan niet mee gekund naar Talpa met Wilfred, wat een ontiegelijk mutsen programma zeg, misschien 5 kijkersvragen, teveel voetbalbeelden en een muts met zulke domme vragen.![]()
Shit, moet ik toch de herhaling kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als je goed keek zag je dat Barbara een zwarte string aan had![]()
JD kom op met die geruchtenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zijn contract loopt eind van dit seizoen af. Het contract van Hugo Borst bij de NOS ook.
Ze hebben al ruim 2 jaar het plan om samen "iets" te gaan doen in de toekomst.
Hoe dit invulling krijgt, is nog niet duidelijk, maar ik zit redelijk dicht bij het vuur... Verwacht wel dat er later dit seizoen meer over te vertellen valt.
Ik zag het ook! Na 2x had de regie het door kwam haar achterkant met een marge van 20cm niet meer in beeldquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als je goed keek zag je dat Barbara een zwarte string aan had![]()
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Johan hier met veel plezier aan meewerkt, vrouwen en voetbalquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zijn contract loopt eind van dit seizoen af. Het contract van Hugo Borst bij de NOS ook.
Ze hebben al ruim 2 jaar het plan om samen "iets" te gaan doen in de toekomst.
Hoe dit invulling krijgt, is nog niet duidelijk, maar ik zit redelijk dicht bij het vuur... Verwacht wel dat er later dit seizoen meer over te vertellen valt.
Zelfs Mari-Carmen Oudendijk vond ik vroeger minder irritant dan dit gedrocht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind het jammer dat men Barbara afschrijft vanwege haar geslacht of zelfs vanwege haar geaardheid.
Ik ben niet dolgelukkig met haar gezien haar auto-cue teksten, tenminste zo komt het over, en haar slechte, ondoordachte vragen... Over PSV "Peter, was het een verrassing? Een punt tegen PSV? "
Ze hebben jarenlang samen gewerkt en kunnen het redelijk goed met elkaar vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:45 schreef G0009 het volgende:
Derksen en Borst in 1 programma, dat zou echt meesterlijk zijn! Maar ik dacht dat ze niet door 1 deur konden?
Bron: http://www.johan-derksen.com/interv.htmquote:Ik ken Hugo goed, hij heeft nog bij ons gewerkt. Ik ken hem al vanaf het moment dat hij in de journalistiek kwam.
Maar zoals Hugo nu op tv is: Dat is niet de Hugo Borst die ik ken. Een fantastische columnist, een hele goede schrijver en een hele aardige jongen. Maar ik heb af en toe het idee dat hij een kunstje opvoert.
Een tikje geforceerd hier en daar maar dat heeft hij niet nodig... Ik heb wel een zwak voor hem. In zijn columns vind ik hem beter, maar op tv toont hij een stukje minachting naar het publiek. Ook omdat hij er onverzorgd uitziet.
Je hoeft voor mij niet in pak te gaan zitten maar het lijkt er soms op dat hij net onder een brug vandaan komt. Van zijn kruin tot zijn achillespees gesponsord door Quick (?) Ik weet het niet, maar goed, ik heb er verder ook geen oordeel over.
Hij moet doen wat hij zelf wil. En als hij zich dan prettig voelt in deze rol, dan moet hij dat doen.
Als de ruzie intussen is bijgelegd, kan Johan dan alsnog zijn belofte aan Hugo waarmaken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:45 schreef G0009 het volgende:
Derksen en Borst in 1 programma, dat zou echt meesterlijk zijn! Maar ik dacht dat ze niet door 1 deur konden?
Oh my god, ik had zo hard m'n best gedaan om haar te vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs Mari-Carmen Oudendijk vond ik vroeger minder irritant dan dit gedrocht.
Ok, misschien serveren we haar wel errug snel af, maar het gaat allemaal zo knullig en en geforceerd. moet allemaal gewoon lekker spontaner. dan hadden ze nog beter ruud ter weijden terug kunnen halen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind het jammer dat men Barbara afschrijft vanwege haar geslacht of zelfs vanwege haar geaardheid.
Ik ben niet dolgelukkig met haar gezien haar auto-cue teksten, tenminste zo komt het over, en haar slechte, ondoordachte vragen... Over PSV "Peter, was het een verrassing? Een punt tegen PSV? "
Maar verder oordelen we niet over het uiterlijk van een presentator?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef cultheld het volgende:
We mogen haar zeker beoordelen op haar tv-carriere voordat ze dit presenteerde EN op haar 3 uitzendingen tot nu toe.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef Jay_Leno het volgende:
[..]
Ok, misschien serveren we haar wel errug snel af, maar het gaat allemaal zo knullig en en geforceerd. moet allemaal gewoon lekker spontaner. dan hadden ze nog beter ruud ter weijden terug kunnen halen.
Tja zoals Jay_leno al zei.. voetbal en vrouwenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ken zat vrouwen met zeer veel verstand van voetbal, dus nee, ik onderschrijf je seksistische stelling niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef Jay_Leno het volgende:
Ok, laten we eerlijk wezen vrouwen en voetbal gaan niet samen , zonder Barbara tekort te doen dan,kan iedereen daar zich in vinden?
Wat jammer nouquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken zat vrouwen met zeer veel verstand van voetbal, dus nee, ik onderschrijf je seksistische stelling niet.
Ik beoordeel haar niet op haar uiterlijk, al blijft het leuk om af te geven op die kenau.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar verder oordelen we niet over het uiterlijk van een presentator?![]()
...vanwege het lage verwachtingspatroon? Ik had het ook hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef MaxPower het volgende:
Vergeet niet dat Wilfred in het begin ook niet de relaxte soepele presentator van nu was. Zoiets heeft tijd nodig.
Ik vond het eigenlijk niet eens tegenvallen vanavond.
Nogmaals, ze heeft jarenlang een voetbal programma bij AT5 erg goed gedaan en is mede op basis daarvan gevraagd door RTL5/Johan Derksen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef komrad het volgende:
barbera allemaal leuk en aardig maar voor een voetbalprogramma niet capabel.
Dat kinderprogramma op NED3 deed ze wel erg leuk maar dit is niet voor haar weggelegd
Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:10 schreef The_M het volgende:
Wat een D-R-A-M-A die uitzending van vanavond![]()
Die Barbararara is zo onspontaan als het maar kan. Alleen maar van die ingestudeerde kutvragen die totaal geen diepgang hebben en dan idd nog maar te zwijgen over het aantal minuten dat de gasten aan het woord komt, echt baggerEn laat Nederland eens ophouden met die klote belspelletjes, die verneuken de hele sfeer van het programma, net als de reclame tussendoor.... Maar goed, ik herhaal geloof ik wat de meesten van jullie al gezegd hebben....Ik had zin om weer lekker ouderwets op maandagavond Voetbal Insite te kijken maar dat viel dus vies tegen (en daar komt bij dat ik dacht dat GTST weer begon, bleek het een herhaling te zijn
![]()
)
Je bent aan het ouwehoeren toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ben helemaal om. Barbara heeft haar waarde vanavond bewezen. Geweldig hoe ze het deed. Ik geef het je te doen 1.000.000 mannelijke voetballiefhebbers die het beter weten. Die je beoordelen op het neukgehalte. Ik ben het met sommigen eens datr ze niet fuckable is, maar verder deed ze het prima. Goede keuze achteraf na het afscheid van Genée. Weinigen zullen het toe gaan geven. Maar ik slik m'n kritiek in. Of ze moet het nog gaan verpesten.
Nee hoor, niks op aan te merken.quote:
Duidelijk geval van iemand die de andere kant van een medaille wil doen belichten maar nogal doorslaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ben helemaal om. Barbara heeft haar waarde vanavond bewezen. Geweldig hoe ze het deed. Ik geef het je te doen 1.000.000 mannelijke voetballiefhebbers die het beter weten. Die je beoordelen op het neukgehalte. Ik ben het met sommigen eens datr ze niet fuckable is, maar verder deed ze het prima. Goede keuze achteraf na het afscheid van Genée. Weinigen zullen het toe gaan geven. Maar ik slik m'n kritiek in. Of ze moet het nog gaan verpesten.
Kan me redelijk vinden in jouw analyse, maar geef het toch nog even een uitzending of 3 de voordeel van mijn twijfel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef Schupi het volgende:
-knip-
Je slaat de spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef Schupi het volgende:
-Goed onderbouwd verhaal-
Best ingevoerde journalist bij Ajax mischien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft het agendaboekje van de best ingvoerde journalist van Nedeland in haar pocket.
Vileine bedoel je zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ze kan fileinne vragen stellen
Ik had eigenlijk niks gemist..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
De herhaling begint, even het begin kijken wat ik nog niet gezien heb.
Ja, dat vond ik ook vreemd. Ik zat nog te denken: moet die Stevens daar nou helemaal voor uit Limburg komen, om 3 slappe vragen te beantwoorden? Sneu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
De grootste blunder was natuurlijk dat de gasten nauwelijks iets gevraagd werd, spek en bonen uitzending voor Peter en Huub.
Waar is ze gebleven....? MCO ou est tu?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij beloofd heeft en wel en niet is nagekomen. Het enige dat ik wel weet is dat ze geen ruzie met elkaar hebben en nog steeds geregeld contact hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
Maar JD vertel eens: hebben Johan en Hugo hun akkefietje uit het verleden (die beloftes van Johan aan Hugo) intussen bijgelegd of zijn ze daar nog steeds niet over uit?
Ze doet haar best om haar reputatie van kak-dame wat te ontkrachten door een "yacht"-programma te presenteren, waarin dieper wordt ingegaan op de aanschaf van een eigen schip.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waar is ze gebleven....? MCO ou est tu?
Tja, Ajax heeft niet gespeeld dit weekend, terwijl PSV gelijk speelde tegen Heracles, waarvan de coach ook nog aanwezig was....Dus in principe vond ik 2 keer ajax nog veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ja ga maar leker door met selecteerd quoten.
Je zal het met har moeten doen. En ik ben er tevreden me.
Trouwens vandaag heeft ze twee keer het woord Ajax in haar mond genomen en 59 PSV.
Slaap zacht Calimero's
Had jij de allereerste aflevering van VI gezien met Genee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:10 schreef maril het volgende:
De chemie tussen Derksen en Genee was gewoon beter, jammer dat ze niet samenwerken
en dat heeft niet met het geslacht of sexuele voorkeuren van Barbara te maken, want ik denk dat een vrouw evengoed over voetbal kan praten, voetbalinsite is gewoon leuker met Genee.![]()
koopje dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij beloofd heeft en wel en niet is nagekomen. Het enige dat ik wel weet is dat ze geen ruzie met elkaar hebben en nog steeds geregeld contact hebben.
[..]
Ze doet haar best om haar reputatie van kak-dame wat te ontkrachten door een "yacht"-programma te presenteren, waarin dieper wordt ingegaan op de aanschaf van een eigen schip.
De prijs van een zo'n schip is ongeveer gelijk aan 3 jaarsalarissen voor mij
ik moet bekennen nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Had jij de allereerste aflevering van VI gezien met Genee?
Als je daar hebt doorgeklikt, kom je op dezelfde site als voetbalinsite.nlquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:30 schreef methodmich het volgende: maar ik zag ook ineens dat je die via www.rtlsport.nl had moeten verzenden?
We zijn gewoon verwend met Genee, die werd ook gehaald om SMS spelletjes aan te kondigen, maar bleek nog 'iets' meer te kunnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef dioretix het volgende:
De rol van BB is trouwens volslagen onbelangrijk. Laten we eerlijk zijn, dit programma draait om het fenomeen Johan Derksen, die kan goed lullen, is altijd spraakmakend en moet de aanwezige gasten al dan niet attaqueren. BB moet gewoon de SMS-spelletjes aankondigen, afsluiten en verder zoveel mogelijk haar snater houden.
Tuurlijk, maar Derksen is niets zonder een host.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef dioretix het volgende:
De rol van BB is trouwens volslagen onbelangrijk. Laten we eerlijk zijn, dit programma draait om het fenomeen Johan Derksen, die kan goed lullen, is altijd spraakmakend en moet de aanwezige gasten al dan niet attaqueren. BB moet gewoon de SMS-spelletjes aankondigen, afsluiten en verder zoveel mogelijk haar snater houden.
het is een lesbo hoorquote:
Vandaar dat ze een voetbalprogramma presenteeerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:39 schreef komrad het volgende:
[..]
het is een lesbo hoor
maakt verder niet uit maar ik denk laat ik het ff melden
ze presenteert het voetbal ook op BVN tvquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waar is ze gebleven....? MCO ou est tu?
Belachelijk dat ze die lamlul nog vragen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Kieft
ik zit nu de herhaling te kijken, maar het is niet fijnquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Slechte vragen, geen creativiteit, het lijkt op een voorleesverhaaltje voor het slapen gaan.
Jammer, gemiste kans..
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef MaxPower het volgende:
Vragen komen er niet lekker uit. Ze is nog steeds bloednerveus
Jammer want de aankleding van Voetbal Insite is toch allemaal wat vlotter geworden.
Die quote wordt een wekelijks ritueelquote:
Precies, als het maar geen vrouw is, dat werkt gewoon nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Van mijn part mag Leo Driessen er ook gaan zitten, maar met haar is het een hopeloze zaak.
Misschien moeten ze dat echt gaan overwegen. Driessen heeft tenminste een babbeltje. Babs moet steeds in haar holle hoofd gaan vissen naar woorden. Slechter dan dit kan nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Van mijn part mag Leo Driessen er ook gaan zitten, maar met haar is het een hopeloze zaak.
Dat was inderdaad een heel duidelijk voorbeeld van dat ze totaal niet luisteren kan en daardoor domme vragen stelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
Of dat Johan net zegt dat hij denkt dat het tussen PSV en Ajax gaat en vervolgens vraagt BB of PSV nog wel een titelkandidaat is
Verschrikkelijk
Dat moment was echt zo genant, ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:51 schreef Greetings het volgende:
En toen Barbara zei dat het "dom" was dat Perez geen afspraken had met Scheringa, en Perez vroeg hoezo dat? Was ze helemaal klem geluld en kon ze niks anders meer dan een slok water drinken en zeggen dat ze er zo nog wel op terug kwam, al kwam ze dat niet echt.![]()
Even herformuleren, nu ik het zo nalees..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef showmelove het volgende:
Wat een stemmingmakerij in dit topic zeg. Ik heb me zowaar tijdens het programma ook geërgerd aan bijna alles wat hier genoemd wordt (en vorige week genoemd werd), dus mission accomplished zeggen we dan
Inderdaad. Ruud Gullit en Petrovic ophoepelen, en Derksen en Borst halen. Borst op de zaterdagavond en Derksen op de zondagavond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:52 schreef addictivebeat het volgende:
Voetbal Insite is dood. De enige manier om de zaak nog te redden is Derksen naar Talpa halen waar hij samen met Genee weer aan de slag kan.
Youri Mulder mag ook wel bij dequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Robar het volgende:Barbara
Gullit
Kieft
Petrovic
Derksen
Genee
Borst
Ik heb eigenlijk nu al de hoop opgegevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef Toewan het volgende:
[..]
Maar ja, misschien wordt het nog wat beter.
John moet het contract gewoon afkopen, Johan verdient een betere plekquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:02 schreef H.Flick het volgende:
Ze moeten Genee op Talpa een discussieprogramma geven over voetbal, gooi Jack Spijkerman er uit en laat Tan en Genee het doen. Zodra het contract van Derksen afloopt komt hij ook wel naar Talpa en dan is alles weer goed
En dan mag BB samen met Kieft op RTL5 blijven klooien
Ach zet haar bij haar vader in het programma, dan heb je tenminste maar 1 show met een paar klunzen i.p.v. 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:02 schreef H.Flick het volgende:
Ze moeten Genee op Talpa een discussieprogramma geven over voetbal, gooi Jack Spijkerman er uit en laat Tan en Genee het doen. Zodra het contract van Derksen afloopt komt hij ook wel naar Talpa en dan is alles weer goed
En dan mag BB samen met Kieft op RTL5 blijven klooien
Volgens mij zei ze dat omdat ze dan steeds van de regie hoort dat ze naar de prijsvraag of naar de reclame moet. Ze heeft het niet in haar om dat dan taktisch af te sluiten maar begint gewoon schaamteloos af te kappenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
BB slaat echt een modder figuur.
je moet eens opletten hoe vaak die troela "OK" zegt midden in antwoorden van anderen, continue zit ze er van die korte dingen tussendoor te wauwelen, "OK", "Ja maar..." etc.
Echt vreselijk storend.
Lijk me niet toch een groot probleem? Borst gaf al kritisch commentaar toen het voetbal nog bij nl2 zatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:55 schreef Radegast het volgende:
Derksen en Borst kunnen niet naar Talpa.
Ze zijn te kritisch, en dat mag niet van Van Praag.
Ze zei ook nog heel kort iets van: "Want die volgen hem al een tijdje." Totaal nergens op gebaseerd. Erwin Koeman zei tijdens de persconferentie voor de grap dat hij de opvolger van Kalou die dag aan het werk had gezien, meer niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Die vragen die zij stelt slaan werkelijk nergens op.
"Is Bouahouzan een goede speler voor Feijenoord" op basis van die paar aardige acties tegen Feijenoord.
quote:'Barbara Barend, vrouw in hanenwereld'
18/7/2005 9 :00
Om je huwelijk in stand te houden en de homogeniteit in het gezin te bewaken, moet je tegenwoordig over een batterij televisietoestellen beschikken. Mijn kinderen zijn intussen de deur uit, maar ik spreek uit ervaring. In de jaren vijftig heb ik die knusse zaterdagavonden met de hele familie voor de buis ook meegemaakt. Pension Hommeles stond garant voor een topavond met Coca-Cola, pinda’s en zelfgebakken cake. Nu wil iedereen zijn eigen afstandsbediening binnen handbereik hebben. De één wil de actualiteit volgen, een ander is sportgek, er zit altijd wel iemand te snotteren bij Spoorloos, pubers zijn gek op muziekzenders, er woont altijd wel een filmfan bij je in huis en ik wil geen voetbalwedstrijd missen.
Om de onderlinge sfeer draaglijk te houden moet je in elke ruimte een televisie installeren. In de huiskamer, de keuken, de werkkamer en op alle slaapkamers. Mijn televisieboer, de vader van RBC Roosendaal-spits Donny de Groot, vaart er wel bij. Je kunt je gezin niet terroriseren met avond aan avond voetbal en in het weekeinde zelfs van vrijdag avond tot zondagnacht non-stop voetbal. Toch bestrijd ik dat er te veel voetbal op tv wordt uitgezonden.
Dat zijn ongenuanceerde kreten van voetbalhaters of van gefrustreerde sporters die toevallig een sport bedrijven waarin geen kijker is geïnteresseerd. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: voetbal is de grootste amusementsindustrie ter wereld. Een belangrijke wedstrijd wint het qua kijkcijfers altijd nog van de commerciële humbug die allerlei producenten maken. En de kijkcijfers zijn zaligmakend op het Mediapark in Hilversum. RTL-baas Fons van Westerloo zei het zondag nog heel treffend in De Telegraaf. 'Mijn leven wordt geregeerd door de kijkcijfers. Jarenlang zat ik scherp op de klok van vijf uur ingelogd om de kijkcijfers te controleren. Kijkcijfers staan voor mij gelijk aan een ramp of aan euforisch geluk.'
Die cijfers, de kijkers dus, bepalen hoeveel voetbal er wordt uitgezonden en dat valt eigenlijk reuze mee. We beschikken over tientallen zenders en er wordt op één of twee zenders gevoetbald. Ik hoor die klagers over te veel voetbal nooit zeuren over te veel soaps, lullige quizjes, slappe B-films, gedateerde series, geweld of mooi uitgelichte droogneukers uit soft pornofilms. Als er geen behoefte en geen markt voor voetbal is, zouden televisiebaronnen Van Westerloo en John de Mol er niet zoveel geld voor over hebben. Ik vind dat Linda de Mol, Bart Chabot, Ivo Niehe en Caroline Tensen te veel op de buis verschijnen. Daar klaag ik niet over, dan zap ik. Mijn enige angst is nu nog dat de staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (waartoe ook media behoort) Medy van der Laan zich tegen het voetbal richt, want zij is een ongeleid projectiel dat een spoor van vernieling achterlaat.
De voetbalhaters kunnen deze maand even hun hart ophalen. Na het WK Onder-20 en de Confederations Cup maakt het voetbal even plaats voor de Tour de France, waarmee ik me trouwens ook kostelijk vermaak. Intussen wordt er in televisieland koortsachtig gewerkt aan een nieuw seizoen dat meer voetbal in uw huiskamer brengt dan ooit. Studio Sport kan zich concentreren op het naderende WK in Duitsland en de Champions League, met Johan Cruijff en Willem van Hanegem. SBS6 buigt zich weer over de Gouden Gids Divisie en de Amstel Cup, terwijl Talpa de eredivisie uitzendt als u op zondagavond met het bord op schoot zit.
Versatel en Canal+ hebben een scala aan wedstrijden in de aanbieding en op vrijdagavond voegt RTL5 zich bij dit gezelschap. Dat betekent voor mij dat ik op vrijdagavond niet meer naar Hilversum ga, maar het land in moet. Want Voetbal Insite wordt op locatie rond de live-wedstrijd uitgezonden. Op maandagavond komt de discussievariant van het programma wel uit de studio in Hilversum. Wim Kieft zal weer regelmatig aanschuiven, terwijl hij op vrijdagavond co-commentator wordt van Leo Driessen. De kans bestaat dat Willem van Hanegem op maandagavond ook regelmatig langskomt. WK Produkties-baas Kees Jansma had voor De Kromme geen plaats meer bij Canal+ en Talpa wil blijkbaar vooral pleasen, het voetbal aardig en positief benaderen.
Het probleem met Van Hanegem is dat zijn management – zijn vrouw – zich nogal zakelijk opstelt. Heel Hilversum is huiverig voor die onderhandelingen. Ik zou zijn komst toejuichen. Nu Wilfred Genee de nationale voetbalanchorman is geworden bij Talpa, gaat Barbara Barend de uitzendingen van Voetbal Insite presenteren. Er was opvallend veel belangstelling vanuit de televisiewereld voor die positie, maar RTL5-directeur Jaap Hofman en ik waren er na een goede sigaar snel uit. Een mannelijke presentator die Genee kan evenaren is er niet, daarom leek Barbara ons het beste alternatief. We willen geen Aletta Jacobs – voorvechtster van de vrouwenemancipatie – van haar maken, trendy feministische argumenten hebben geen rol gespeeld. We hebben ook geen behoefte in het vrouwencafé te scoren.
We denken gewoon dat Barbara geschikt is voor deze rol. Vrouwen in de voetbaljournalistiek zijn schaars. Marga van Arnhem was ooit een struise presentator bij Studio Sport, Annette van Trigt kwam niet verder dan gebabbel, Elsemiek Havinga miste parate kennis en als ik Marie Carmen Oudendijk met Peter van Vossen zie optreden, heb ik het idee dat ik naar Jiskefet zit te kijken. Dione de Graaff en Astrid Kersseboom lezen de autocue keurig voor, terwijl Marleen Houter en Griselda Visser van het toneel zijn verdwenen. Sommige kranten hebben nog wel een vrouw in dienst, maar zij schrijft nergens de commentaren, een pittige column of onthullende verhalen. Het valt ook niet mee, want het topvoetbal is niet het meest geëmancipeerde onderdeel van de samenleving.
Barbara is eigenlijk de enige volwassen vrouwelijke voetbaljournalist van Nederland. Ze zal er even aan moeten wennen dat er ook buiten Amsterdam wordt gevoetbald, maar ze heeft een uitstekende staat van dienst. Ze schreef voor Het Parool en De Groene Amsterdammer. Ze deed ervaring op bij Studio Sport en Radio Noord-Holland. Op AT5 presenteerde ze FC Godenzonen en op Nederland 3 Z@ppsport. Bij de TROS presenteerde ze Jongerenforum, ze werkte voor Nickelodeon en zat in de jury van het BNN-programma Komt dat schot. Ze voetbalde bij Buitenveldert, speelde tennis voor de University of Texas in San Antonio, waar ze business administration studeerde. Barbara is de dochter van Frits Barend, maar daar kan zij ook niets aan doen.
Ze krijgt regelmatig te horen dat ze haar televisie-carrière vooral te danken heeft aan de contacten en de kruiwagen van haar vader. Ik kan u verzekeren dat Frits geen enkele rol heeft gespeeld in het contracteren van zijn dochter. Ik denk dat hij net zo verrast was als Barbara.
Intussen heb ik alle vooroordelen over vrouwen in het voetbal alweer over me heen gehad. Ik geef toe dat er weinig vrouwen slagen in ons hanenwereldje, maar Barbara kan op basis van haar feitenkennis, netwerk, journalistieke ervaring en instelling bijna niet mislukken. We hebben ook niet meer te maken met een onvolwassen bakvis, want ze is dertig jaar en heeft een schat aan ervaring. Vanaf vrijdag 12 augustus, als we van start gaan met AZ-Sparta, zijn we een duo. En dat had ik ook nooit durven dromen.
Johan Derksen
Godzijdankquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Greetings het volgende:
Gelukkig geen CL met Babs vanavond, maar gewoon ouderwets bij de NOS![]()
"NEEEEEEEEE BABS, JE ZEGT HET VERKEEEEEEERD!!!!!"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:44 schreef methodmich het volgende:
Babs zit ook steeds zo zenuwachtig naar Johan te lachen, zo van "zeg ik dat goed?"
Dat gehakkel af en toe wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:50 schreef The_M het volgende:
[..]
"NEEEEEEEEE BABS, JE ZEGT HET VERKEEEEEEERD!!!!!"
![]()
tisserquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zucht
het zei zoquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
Die gast in combi met die heks
Ik voorspel een monoloog van Rene en domme, vooraf bedachte vragen van Schrik Barend
JD was jij vorige week nog niets gematigd hoopvol op verbetering?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
Die gast in combi met die heks
Ik voorspel een monoloog van Rene en domme, vooraf bedachte vragen van Schrik Barend
doe niet zo flauw, Wilfred zou ook zulke grappen maken hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
"Prachtige naam" --> Deed ze nou een poging grappig te zijn?
wat zit die erbij he helemaal in elkaar gekropen , net quasimodo of hoe je dat ook schrijven magquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het verschil is dat Genee soms grappig kon zijn... als het mee zat...
Maar zeg nou eerlijk... vd Gijp te gast
Dat gaat toch nergens over?
Voor heel profvoetballend Nederlandquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef feyenoord-dude het volgende:
Kuijt is inderdaad een voorbeeld voor alle Ajacieden
Opsporing verzocht.... of vinger aan de pols of zo..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:55 schreef Bonobo11 het volgende:
BB is trouwens wel errrruuuggg goed in het zo smakeloos mogelijk aankondigen van de items.
Ze zou het journaal moeten doen ofzo... Of nee wacht, het jeugdjournaal
komt van FC Utreg hequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef showmelove het volgende:
[..]
Voor heel profvoetballend Nederland
MMquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het programma leeft echtGeen 30 vragen meer vooraf
Straks met Rene van der Gijp
Serieusquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer won Feyenoord voor het laatst tijdens Ajax - Feyenoord
En het juiste antwoord staat er niet eens bij
Heel idioot ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als BB "ok" zegt terwijl iemand aan het woord is, betekent het MOND DICHT! Want ze wil wat anders bespreken
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Of je praat niet zo Amsterdams op sommige momenten BB.
Hij is niet de enige die zich eraan ergert.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]je kan ook een btje overdrijven met zeuren op BB
Verder vond ik het wel meevallen vandaag voor zover ik het heb gezien, dit viel me toevallig op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]je kan ook een btje overdrijven met zeuren op BB
gaan we nou het hele topic dit blijven zeggen tot het einde van het seizoen ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef SteveBallmer het volgende:
Damn wat is ze slecht, zou dat nog over gaan?
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
gaan we nou het hele topic dit blijven zeggen tot het einde van het seizoen ?
Laat ik dan maar de eerste zijn.quote:
Ik ben benieuwd of topicnummer 30 nog voorbij gaat komenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
gaan we nou het hele topic dit blijven zeggen tot het einde van het seizoen ?
quote:DrDentz - vrijdag 27 mei 2005 @ 16:58
zolang er maar geen vrouw als presentator komt als barbara barend of dat andere kind, die ook een sportprogramma bij rtl had
vrouwen die op tv over voetbal praten vind ik echt tenenkrommend, dan kijk ik nooit meer [nooit meer johan derksen, wat een hel zou dat zijn]
Die onderbroekenlol van hem kan ik nog wel om lachen,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwam ook door die irritante Van der Gijp.
Het is dat ze de vergelijking met Johan Cruyff niet erbij haalde, want anders was echt exact een kopie van Studio-voetbalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:31 schreef DrDentz het volgende:
na de nieuwtjes van johan stelt het niet zo veel meer voor, en wat een kerel hier ook al zegt; alles is al 3x besproken; bijv. dat robben te kwetsbaar is, dat de enige manier om hem te pakken onderuit trappen is.. en barbara zegt ook nog "moet ie dan niet leren om ze te ontwijken" een zin die ik dit weekend al eens vaker gehoord heb
En we zijn pas 4 uitzendingen ver ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, ze vallen steeds vaker in herhaling.
True, maar aan de andere kant zullen niet-actieve voetballers minder snel een blad voor de mond nemen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
Konden ze geen actieve voetballers krijgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |