Vannacht komt er nog een HH van VIquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Johan nog nieuws?
Sterrenslag is te leuk om te zappen.
Werkendequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vannacht komt er nog een HH van VI.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef TheGHunter het volgende:
Meneer Huub, wat vinden ze van Ajax - Ado in Duitsland
Nee, het is veel makkelijker vooroordelen bevestigd te willen zien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Spideyman het volgende:
JONGENS GEEF DIE BAREND NOU ES EEN KANS
Zo slecht is ze niet en het seizoen is nog maar 1 wedstrijd oud.
Dus.
Ze wordt beoordeeld op afgelopen woensdag en vrijdag. Dus helaas geen vooroordeel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het is veel makkelijker vooroordelen bevestigd te willen zien.
Kuch:quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ze wordt beoordeeld op afgelopen woensdag en vrijdag. Dus helaas geen vooroordeel.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
Barend is de anti-babe uit de Nederlandse televisiewereld
De tijd dat we cultheld serieus namen ligt toch al een tijdje achter ons, niet waar?quote:
Golfert, jij hebt haar nog nooit bij zappsport of jouw geliefde zender AT5 gezien?quote:
Hij heeft het G-team uit Doetinchem persoonlijk naar de eerste divisie geleid.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:46 schreef showmelove het volgende:
Ik hoorde BB trouwens bij de intro van Peter Bosz zeggen "debutant in de eredivisie blabla", maar hij heeft toch Sparta getraind voordat ze degradeerden
Ah, de Superboeren!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft het G-team uit Doetinchem persoonlijk naar de eerste divisie geleid.
Bij AT5 deed ze het prima, daarom geeft ik haar ook het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef cultheld het volgende:
Golfert, jij hebt haar nog nooit bij zappsport of jouw geliefde zender AT5 gezien?![]()
Wel debutant op eredivisie-nivau als trainer. Geen foutje dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:48 schreef showmelove het volgende:
Ah, de Superboeren!Maar geen debutant dus. Foutje Barb!
Heb je zelf ooit gevoetbald? Er gaat niks boven echt gras, dat is 99% van de voetballers met me eens volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dr wordt gewoon een kunstgras syndroom aangepraat...
Is het echt zo'n ramp? Geloof dr nix van.
Ze maakt domme grapjes, stelt domme vragen en biedt niet echt tegenstand aan Derksen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij AT5 deed ze het prima, daarom geeft ik haar ook het voordeel van de twijfel.
Je kunt nou eenmaal presentatoren niet mel elkaar vergelijken.
Barend is geen Genee en Genee is geen Dione de Graaff of Tom Egberts.
Tot nu toe vind ik het niet slecht doen vanavond.
Je bent niet goed geïnformeerd. Hij heeft De Graafschap uit de eredivisie gehaald, door afgetekend als laatste te eindigen in de eredivisie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel debutant op eredivisie-nivau als trainer. Geen foutje dus.
Ja, ik heb gevoetbald, maar ik heb het over professionals... Het lijkt me niet dat je vaak zal verliezen terwijl je zo maar had gewonnen als het op gewoon gras was...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef showmelove het volgende:
[..]
Heb je zelf ooit gevoetbald? Er gaat niks boven echt gras, dat is 99% van de voetballers met me eens volgens mij
Hij heeft in het seizoen 2002/2003 De Graafschap getraind, en als ik me niet vergis was dat toch echt in de eredivisie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel debutant op eredivisie-nivau als trainer. Geen foutje dus.
Het als excuus aandragen voor slecht spel kan ook niet vind ik, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ja, ik heb gevoetbald, maar ik heb het over professionals... Het lijkt me niet dat je vaak zal verliezen terwijl je zo maar had gewonnen als het op gewoon gras was...
Zo schokkend lijkt het me niet...
Bovendien is dit geen hockeyveld... Je gaat niet dood bij een sliding of zo hoor.
Prettig boeit geen flikker, het gaat erom of je minder presteert. Dat lijkt me erg in de marge.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:56 schreef showmelove het volgende:
[..]
Het als excuus aandragen voor slecht spel kan ook niet vind ik, dat ben ik met je eens.
Maar of men het nou echt prettig vindt voetballen...
idd, en nu hoor je niemand zeikenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering.
Die prijsvraag tussendoor is dus 80x irritanter dan reclame bij "De Wedstrijden". Wat een hoerenzooi
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef showmelove het volgende:
Hij heeft in het seizoen 2002/2003 De Graafschap getraind, en als ik me niet vergis was dat toch echt in de eredivisie.
Dan hoor jij bij de 1%quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het voetballen op kunstgras zelf wel fijn, niks mis mee. Het kwaliteitsverschil zou het juist goed naar boven moeten komen.
Inderdaad. Hypocrietquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, en nu hoor je niemand zeiken![]()
![]()
Commercie prima. Commercials prima. Adverteerders prima.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach ja, commercie hoort erbij, anders is het blijkbaar niet meer mogelijk. Ik leg me daar bij neer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |