Nederland is klein, dat zie je in alles terug en we zijn dan ook karig bezaaid met goede analitici, commentatoren of presentatoren op Sport- of Voetbalgebied. Dat Driessen nog niet met pensioen is en van Cuilenborg nog niet in de WW zit bewijst mijn gelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien zou Ruud ter Weijden terug moeten komen, maar ik weet niet hoe het met zijn kennis van voetbalzaken staat.
Eigenlijk net zoiets als in de SpitS! itroduceren, dat we Barbara weg mogen stemmen of willen behouden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:15 schreef komrad het volgende:
vanavond lastige keuze, ergeren aan bb of gewoon laten schieten
Zijn die dan allemaal Kosjer?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef komrad het volgende:
ik gok 2/3 ongeveer, net zoals de hoeveelheid ajax spelers waarmee ze naar bed is geweest
Als potquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef komrad het volgende:
ik gok 2/3 ongeveer, net zoals de hoeveelheid ajax spelers waarmee ze naar bed is geweest
je moet wat voor je baan overhebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
is het echt een pot, of is ze stiekem bi?
ik wist niet eens dat ze pot of bi wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:02 schreef psychosucker het volgende:
[..]
je moet wat voor je baan overhebben![]()
ik denk dat VI er wel op achteruitgaat idd. Ik twijfel of ik haar nog een kans geef vanavondquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
deze vaste kijker kijkt niet meer... al was het alleen al omdat ze voortkomt uit FB.
Tja, Johan is niet altijd de dwarsligger als hij zichzelf graag laat zien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:13 schreef komrad het volgende:
nou ik vraag het me af, volgens mij zit JD erg positief te wezen
Inderdaad. Nooit gezeur gezien over de seksuele voorkeuren van Genee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:06 schreef Suijk het volgende:
Nou, ik kijk het wel, boeit mij het nou of ze van de kut is.
Ik ook niet eigenlijk, maar nu moet ik koken, anders sterf ik. Misschien straks nog even wat opsturen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verzin er nog even wat, helemaal niet aan gedacht.
Heel het dorp op z'n kopquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
2 x Warffum, zou wat zijn.
en om 21.30 valt het nog meer tegenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef MaxPower het volgende:
Ik zat om 20:30 ook klaar... viel dat ff tegen
ik denk dat ik toch evne ga kijken, laatste kans enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
en om 21.30 valt het nog meer tegen
En haar overduidelijk Ajaxvoorliefdequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef cultheld het volgende:
Ja heel erg verrassend Barbara. Net zo verrassend als jouw gebrek aan humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |