Freudiaanse foutquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:06 schreef rubbereend het volgende:
ze moet alleen nog even leren dat ze niet probeert mee te na te beschouwen maar dat aan de heren overlaat en zelf het gesprek lijdt. leidt.
Wilfred sprak nauwelijks door Derksen heen, en gaf al helemaal niet zo doordrammerig zijn eigen mening ook al sprak Derksen onwaarheden. Laat 'm dan gewoon lullen, wat interesseert het haar of het waar of niet is. Ze is een pot, geen moeder van de Ajax-selectie. Hoogstens hun matras...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze was echt slecht ze brabbelt hele tijd tussen Johan Derksen door , hij lult gewoon gezellig door wehhe, maar ja dat was ook met Wilfred. Ze komt ook best zenuwachtig over en het lijkt echt dat elk vraagje van dr kaartje komt.
Ik mis Wilfred
en ik word gek van al die reclames !!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:16 schreef komrad het volgende:
Wilfred is binnenkort weer te zien, chef sport bij talpamoet niet gekker worden
Aanvoerder ben je altijd en overal!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
wat heeft Frank de Boer voor band om zn arm
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:26 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Aanvoerder ben je altijd en overal!![]()
Ze vergist zich dat het nu natuurlijk om 18 elftallen gaat ipv 1tje, maar het was haar eerste aflevering dus het zij haar vergeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef Suijk het volgende:
Derksen stond toch een paar keer op het punt haar af te branden... 'Dan kun jij wel anders vinden, maar ik vind...'.
Ze moet idd nog even wennen, iets andere omgeving dan AT5.
Ik zie alleen een mogelijkheid voor haar als co-host naast Gerard Joling bij shownieuws. Ze is nietszeggend en heeft dezelfde uitstraling als haar vader ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Groot in de branche kan ze denk ik niet worden vanwege een totaal gebrek aan uitstraling, haar ogen zijn doods..
True,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:34 schreef ___MDJ___ het volgende:
[..]
Ik zie alleen een mogelijkheid voor haar als co-host naast Gerard Joling bij shownieuws. Ze is nietszeggend en heeft dezelfde uitstraling als haar vader ....
De Boer en Barend zijn beiden ongeschikt om lang aan het woord te zijn en om na te denken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:45 schreef Bartjaah het volgende:
Pfff wordt heeeeeeel erg wennen, ze kakelde maar door iedereen heen, haar vragen waren niet echt heel goed en ze was inderdaad wel erg voor ajax. Maar goed, ook een lekkere zet om Frank de Boer als deskundige neer te zetten. Hij zal ongetwijfeld verstand hebben van het spelletje, maar dat binnensmondse gewauwel daar kan ik niet naar luisteren...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De Boer en Barend zijn beiden ongeschikt om lang aan het woord te zijn en om na te denken.
Dat hoeft hij niet te doen. Johan Derksen is de voetbalcriticaster en weet iedereen in de voetbalwereld af te kraken die in zijn ogen terecht slecht zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ga nooit meer voetbal insite kijken. Vrouwen horen geen voetbal programma's te presenteren. Bovendien heeft zij een uiterst irritante stem en ik denk dat Johan Derksen nu ook stopt met voetbal insite met zo'n presentatrice.
Zoiets noemen we de Barend & van Dorp-actie. Een duo verzorgt een programma op een bijzondere manier, maar doordat het duo Derksen-Genée uit elkaar wordt gehaald, verliest Voetbal Insite een beetje zijn waarde.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze was echt slecht ze brabbelt hele tijd tussen Johan Derksen door , hij lult gewoon gezellig door wehhe, maar ja dat was ook met Wilfred. Ze komt ook best zenuwachtig over en het lijkt echt dat elk vraagje van dr kaartje komt.
Ik mis Wilfred
en ik word gek van al die reclames !!!!!!!!!!
En toen ze daarop gewezen werd: "Je mag toch wel een beetje chauvinistisch zijn?"quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:45 schreef Bartjaah het volgende:
Pfff wordt heeeeeeel erg wennen, ze kakelde maar door iedereen heen, haar vragen waren niet echt heel goed en ze was inderdaad wel erg voor ajax.
Leo Driessen is ongeschikt om commentaar te leveren en analist te zijn, het is Harry Vermegen in het kwadraat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoiets noemen we de Barend & van Dorp-actie. Een duo verzorgt een programma op een bijzondere manier, maar doordat het duo Derksen-Genée uit elkaar wordt gehaald, verliest Voetbal Insite een beetje zijn waarde.
Een leuker idee was om Leo Driessen naar voren te schuiven als presentator van Voetbal Insite, ik vind dat de redactie van RTL Sport hem in de vergetelheid doet raken.![]()
Helaas:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
Goed voor SBS6 niveau, maar laat hem van de eredivisie afblijven aub.
Driessen was verschrikkelijk woensdag, bij de eerste de beste kans van Brondby: "Oei, komen WE daar goed weg!!", het is de WK finale Nederland-Duitsland niet... En hij deed er 40 minuten over om door te hebben dat het Denen waren en geen Zweden (lastig genoeg, want ze speelden in het geel-blauw)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Leo Driessen is ongeschikt om commentaar te leveren en analist te zijn, het is Harry Vermegen in het kwadraat.
Hij kan geen objectief commentaar leveren.
Nu vind ik meeslepend commentaar juist geweldig zoals je het bij de BBC ziet, maar time dat dan wel juist en je moet de kijkers kunnen overtuigen en hen erin meeslepen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef belanov het volgende:
[..]
Driessen was verschrikkelijk woensdag, bij de eerste de beste kans van Brondby: "Oei, komen WE daar goed weg!!", het is de WK finale Nederland-Duitsland niet... En hij deed er 40 minuten over om door te hebben dat het Denen waren en geen Zweden (lastig genoeg, want ze speelden in het geel-blauw)
Topcoach als het gaat om amateurclubs. Hij bakt er geen fl****r van als het gaat om het trainen van een betaalde voetbalclub. Als het slecht gaat, dan gooit hij de verkeerde woorden in de strijd waardoor hij een onmiddelijke congé op zijn broek krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Wat is er mis met Henk Wisman? Dat is een topcoach man.
Misschien zou Ruud ter Weijden terug moeten komen, maar ik weet niet hoe het met zijn kennis van voetbalzaken staat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Leo Driessen is ongeschikt om commentaar te leveren en analist te zijn, het is Harry Vermegen in het kwadraat.
Hij kan geen objectief commentaar leveren.
I agreequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:33 schreef pfaf het volgende:
Sonja![]()
ik kijk niet meer naar VI, zolang zij het presenteert.
psst: Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
"Hoe zag uw dag eruit?"
"Ik heb een keer kunnen uitslapen, dat was lang geleden"
"Dus eigenlijk een dag zoals altijd?"
"Nee, ik zeg net dat ik ....."
"Ja, op het uitslapen na dan..."
Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |