Jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:23 schreef PogueMahone het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
is het echt waar?
niet zover ik weet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:31 schreef psychosucker het volgende:
Babs is van de vrouwenliefde
Zeker wel. Ze werd door Ruud de Wildt uit bed gebeld vanochtend. Althans dat was de bedoeling, maar hij kreeg haar vriendin aan de lijn.quote:
Ze neukte ook met Harvey Esajas de Feijnoorder.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:37 schreef psychosucker het volgende:
Vroeger luste ze ook wel pap van de mannenliefde en fungeerde regelmatig als matras voor de ajax selectie(s) ( misschien is ze daarom van de vrouwenliefde geworden)
En jij weet dit omdat? Je ook in de selectie hebt gezeten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:37 schreef psychosucker het volgende:
Vroeger luste ze ook wel pap van de mannenliefde en fungeerde regelmatig als matras voor de ajax selectie(s) ( misschien is ze daarom van de vrouwenliefde geworden)
iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:41 schreef twi het volgende:
Derksen moet gewoon naar Tien en daar ook met Genee zo'n zelfde programma maken. Simpel. Die twee horen bij elkaar, irriteren elkaar maar respecteren elkaar wel.
wilfred is op die foto best wel lekker, daar kan geen barbara barend tegenopquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Een trieste dag in het bestaan van Voetbal Insite.
Dag Wilfred
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is gewoon Frits (Barend, d'r vader )met een zonder pruik
Ik vind Dione het anders prima doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ga nooit meer voetbal insite kijken. Vrouwen horen geen voetbal programma's te presenteren. Bovendien heeft zij een uiterst irritante stem en ik denk dat Johan Derksen nu ook stopt met voetbal insite met zo'n presentatrice.
Ja, zij doet het prima. Maar zij hoeft dan ook geen interviews te houden, over inhoudelijke voetbalzaken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:08 schreef DeTolk het volgende:
Ik vind Dione het anders prima doen
Maar die doet ook algemene sport
Of er komen juist meer vrouwelijke (lesbische) kijkers voor onze Roodharige Stoeipoesquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, zij doet het prima. Maar zij hoeft dan ook geen interviews te houden, over inhoudelijke voetbalzaken.
Zoals interviewers van NOS doen na wedstrijden, of wat dus gebeurt bij voetbal insite.
Dit is echt de dood van voetbal insite. Dat programma word echt gauw ingetrokken na een aantal uitzendingen met geen kijkers.
dacht je dat nou echtquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:39 schreef psychosucker het volgende:
redelijk uitgewoond dus...dan kan ze Johan D ook wel de baas...
Bar:quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Kunnen we geen Actie-mails sturen!!!!!!!!!
quote:
Het is waarquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als het echt waar is kijk ik echt niet meer.
En dan nu de mails...:{quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bar:
"En dan nu een berichtje van....
Die slaan we maar over.."
![]()
Ja, maar gelukkig niet te close met B geweestquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En jij weet dit omdat? Je ook in de selectie hebt gezeten?
Wacht nou eerst eens af?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef golfer het volgende:
Denk dat we eerst maar eens moeten afwachten wat het format van het programma gaat worden.
Lijkt mij niet dat ze klakkeloos dezelfde stijl en opzet als met Genee zullen handhaven.
Maar die stem van haar is niet normaal irritant. Dan kan je toch al niet meer een programma presenteren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op, geef haar een kans. Het kan alleen maar meevallen.
Oh?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
Als ze nou nog lekker was, was er nog een reden om dit wel leuk te vinden..maar nee..
Niet bepaald, maar die heeft tenminste wat van de kwaliteiten die een presentator van een voetbalprogramma moet hebben..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh?
Je viel wel heftig op Wilfred Genee?
Ik hoop dat onze grote vriend JD Barbara de hele tijd bokt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:51 schreef psychosucker het volgende:
och zal de eerste uitzendingen elkaar aftasten zijn...ben wel benieuwd of JD wat milder zal zijn
Hoe letterlijk moeten we dit nemen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:51 schreef psychosucker het volgende:
och zal de eerste uitzendingen elkaar aftasten zijn...ben wel benieuwd of JD wat milder zal zijn
Heb je ooit Barbara gezien bij AT-5 om een (voor)oordeel al over haar te hebben of ga je alleen op het uiterlijk en het feit dat ze een vrouw is af?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald, maar die heeft tenminste wat van de kwaliteiten die een presentator van een voetbalprogramma moet hebben..
Ik heb zapsport een aantal keer gezien, daarnaast is ze ook al enkele keren bij het NL-elftal als interviewster na de wedstrijd geweest..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je ooit Barbara gezien bij AT-5 om een (voor)oordeel al over haar te hebben of ga je alleen op het uiterlijk en het feit dat ze een vrouw is af?
Ajax-only.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:04 schreef psychosucker het volgende:
zou de provincie nou nog wel in het vizier komen...of wordt het randstad only ?
ik wil zoieozo geen vrouw als presentatrice eigenlijk om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je ooit Barbara gezien bij AT-5 om een (voor)oordeel al over haar te hebben of ga je alleen op het uiterlijk en het feit dat ze een vrouw is af?
Vooroordelen dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wil zoieozo geen vrouw als presentatrice eigenlijk om eerlijk te zijnals ik heel eerlijk ben he
![]()
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:19 schreef johannes1986 het volgende:
Sex en voetbal...een goeie combinatie lijkt meZe weet iig van een heleboel spelers of ze lekker neuken, of ze rechtsdragend of linksdragend zijn, wel Ajacied de grootste lul heeft enzovoort.
Hartstikke leuk om te weten allemaal toch?
ga k wel vanuit, klint allemaal erg veel belovend die vrijdagavondquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
De kijkersvragen zitten er wel weer in toch?
ach we zijn waarschijnlijk wel verlost van die belachelijk kwizquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef tong80 het volgende:
Ziet er slecht uit. Krijgen we allemaal beelden die we al gezien hebben. Ze lullen dan alleen nog over die twee clubs en over de wedstrijd. Ik wil geen beelden, daar zijn andere programma's voor. Krijgen we sfeerreportages ipv gepeperde uitspraken. Ik zie dit helemaal niet zitten. Maar zal gedwongen als ik word door m'n eigen honger naar voetbal toch wel gaan kijken.
Nou, dat weet ik niet, want Wilfred Genee wordt eindredacteur sport bij Talpa. En laat de quiz nou net het favoriete onderdeel zijn van Genee...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach we zijn waarschijnlijk wel verlost van die belachelijk kwiz
Ja, iedere vrijdagavond een live-wedstrijd op RTL5quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef DrDentz het volgende:
krijgen we nu live eredivisie voetbal op rtl5 dan, of vat ik het verhaaltje niet zo goed
1e wedstrijd wordt er eentje van AZ toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, iedere vrijdagavond een live-wedstrijd op RTL5
Volgens mij wel ja. Tegen Sparta dacht ik, moet ergens in een topic over de Eredivisie staan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
1e wedstrijd wordt er eentje van AZ toch?
Staat trouwens al vermeld in dit topic, het is inderdaad AZ-Spartaquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:55 schreef Ciurlizza het volgende:
Dom en lelijk wijf. Voetbal Insite wordt er niet echt beter van.
k denk dat een aantaal mensen blij verrast zal zijn, maarja nu nog hopen dat ze dat nog durven toe te gevenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wait and see, het kan best meevallen.
Klopt, jammer dat sommige mensen nu al hun oordeel klaar hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat een aantaal mensen blij verrast zal zijn, maarja nu nog hopen dat ze dat nog durven toe te geven
Beter als die we nou hebben iig.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Henk Wisman zou een betere minister president zijn.
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef kriele het volgende:
Derksen heeft zich sterk gemaakt voor de komst van Barend. Dat zegt hij in zijn nieuwe column op de VI site. Hij houdt een lofparade die zijn weerga niet kent....voor Derksen's doen dan!
quote:We denken gewoon dat Barbara geschikt is voor deze rol. Vrouwen in de voetbaljournalistiek zijn schaars. Marga van Arnhem was ooit een struise presentator bij Studio Sport, Annette van Trigt kwam niet verder dan gebabbel, Elsemiek Havinga miste parate kennis en als ik Marie Carmen Oudendijk met Peter van Vossen zie optreden, heb ik het idee dat ik naar Jiskefet zit te kijken. Dione de Graaff en Astrid Kersseboom lezen de autocue keurig voor, terwijl Marleen Houter en Griselda Visser van het toneel zijn verdwenen. Sommige kranten hebben nog wel een vrouw in dienst, maar zij schrijft nergens de commentaren, een pittige column of onthullende verhalen. Het valt ook niet mee, want het topvoetbal is niet het meest geëmancipeerde onderdeel van de samenleving.
Barbara is eigenlijk de enige volwassen vrouwelijke voetbaljournalist van Nederland. Ze zal er even aan moeten wennen dat er ook buiten Amsterdam wordt gevoetbald, maar ze heeft een uitstekende staat van dienst. Ze schreef voor Het Parool en De Groene Amsterdammer. Ze deed ervaring op bij Studio Sport en Radio Noord-Holland. Op AT5 presenteerde ze FC Godenzonen en op Nederland 3 Z@ppsport. Bij de TROS presenteerde ze Jongerenforum, ze werkte voor Nickelodeon en zat in de jury van het BNN-programma Komt dat schot. Ze voetbalde bij Buitenveldert, speelde tennis voor de University of Texas in San Antonio, waar ze business administration studeerde. Barbara is de dochter van Frits Barend, maar daar kan zij ook niets aan doen.
Ze krijgt regelmatig te horen dat ze haar televisie-carrière vooral te danken heeft aan de contacten en de kruiwagen van haar vader. Ik kan u verzekeren dat Frits geen enkele rol heeft gespeeld in het contracteren van zijn dochter. Ik denk dat hij net zo verrast was als Barbara.
Intussen heb ik alle vooroordelen over vrouwen in het voetbal alweer over me heen gehad. Ik geef toe dat er weinig vrouwen slagen in ons hanenwereldje, maar Barbara kan op basis van haar feitenkennis, netwerk, journalistieke ervaring en instelling bijna niet mislukken. We hebben ook niet meer te maken met een onvolwassen bakvis, want ze is dertig jaar en heeft een schat aan ervaring. Vanaf vrijdag 12 augustus, als we van start gaan met AZ-Sparta, zijn we een duo. En dat had ik ook nooit durven dromen.
Selloutquote:
hahahaquote:als ik Marie Carmen Oudendijk met Peter van Vossen zie optreden, heb ik het idee dat ik naar Jiskefet zit te kijken
Mwah ik denk dat hij z'n hachje probeert te redden. Het kan niet anders dan dat hij een stem gehad heeft in het aantrekken van BB (oftewel: Babe). Nu iedereen zoeits heeft van pffquote:Op maandag 18 juli 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Hij was enkele columns eerder ook al zeer lovend over Genee. Zal het weer wel zijn.
Een groot gevaar zit ook in politiek correct gedoe. JD kon WG regelmatig afzeiken - en vice versa - en dat dat nu gebeurt is met BB toch minder waarschijnlijk denk ik. Maar wellicht ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:18 schreef sqlsmurft het volgende:
'k zie het gewoon niet zitten dit seizoen met Voetbalinsite :s
Ik ben meestal niet zo vrouwonvriendelijk, maar nadat ik Vera Pauw een kans heb gegeven met de insteek dat ze er verstand van zou hebben geloof ik er niet meer in.
Barbara zal vast een lieve meid zijn, maar ik vrees met grote vreze voor een gigantische deceptie.
Ik wil ouwe mannen horen praten over voetbal (het bbc sfeertje) en flauwe grappen tussendoor horen maken. Een vrouw met voetbalhumor bestaat niet ook al zal het best een lieve meid zijn die Barbara, maar alsjeblieft zeg ... 'k zie het gewoon niet zitten*zucht
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Een groot gevaar zit ook in politiek correct gedoe. JD kon WG regelmatig afzeiken - en vice versa - en dat dat nu gebeurt is met BB toch minder waarschijnlijk denk ik. Maar wellicht ...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:27 schreef Loohcs het volgende:
[...]
Toch is het wel jammer dat je nu sowieso minder haantjes-gedrag krijgen wat er wel was tussen Wilfred en Johan. Dat leverde vaak leuke momenten op en dat luchtige sfeertje was toch een sterk punt van het programma.
Ben ik ook bang voor, als hij haar een domme kut vindt moet dat gezegd kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Een groot gevaar zit ook in politiek correct gedoe. JD kon WG regelmatig afzeiken - en vice versa - en dat dat nu gebeurt is met BB toch minder waarschijnlijk denk ik. Maar wellicht ...
Daar ben ik ook bang voor. Van die gespeelde knusheid zoals bij Studio Voetbal, waar men vooral gezellig moet doen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Is hij ook niet, maar men probeert het gezellig te laten overkomen, dat uit zich in die misselijkmakende pseudo-knusheid. Studio Voetbal is dan ook gewoon een kutprogramma. Voetbal Insite was leuk omdat de mensen aan tafel het meestal alles behalve met elkaar eens waren.quote:
Scherpte ? Ik heb haar gezien bij FC Godenzonen bij AT5, maar anders dan Johan Derksen die alleen kritiek heeft als betrokken speler/coach niet aanwezig is, krijg je van Barbara het gewoon recht voor je kiezen geworpen, ze doet het best aardigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ja dat gevaar bestaat, de scherpte zal wel verdwijnen nu.
Een programma rondom de wedstrijd op vrijdagavond staat wel op de planning idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de site maandag de 15de de eerste uitzending, maar ik neem aan dat ze er komende vrijdag al live bij zijn met een VI rondom de vrijdagavond wedstrijd?
Ik geef haar een kans natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Scherpte ? Ik heb haar gezien bij FC Godenzonen bij AT5, maar anders dan Johan Derksen die alleen kritiek heeft als betrokken speler/coach niet aanwezig is, krijg je van Barbara het gewoon recht voor je kiezen geworpen, ze doet het best aardig
Werkt ze ook in een crematorium dan ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, ze gaat je verassen.
Ik vrees er ook voor, maar ga natuurlijk wel de eerste paar keer kijken. Het blijft balla ballaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:18 schreef sqlsmurft het volgende:
'k zie het gewoon niet zitten dit seizoen met Voetbalinsite :s
Ik ben meestal niet zo vrouwonvriendelijk, maar nadat ik Vera Pauw een kans heb gegeven met de insteek dat ze er verstand van zou hebben geloof ik er niet meer in.
Barbara zal vast een lieve meid zijn, maar ik vrees met grote vreze voor een gigantische deceptie.
Ik wil ouwe mannen horen praten over voetbal (het bbc sfeertje) en flauwe grappen tussendoor horen maken. Een vrouw met voetbalhumor bestaat niet ook al zal het best een lieve meid zijn die Barbara, maar alsjeblieft zeg ... 'k zie het gewoon niet zitten*zucht
Ik ben ook benieuwd naar Barbara en ik hoop dat er weer wat vuur in de studio is tussen de aanwezigen, dát maakte het tot een leuk programma.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werkt ze ook in een crematorium dan ?
Oe dat wordt alles of niks.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Woensdag dr debuut bij Brondby - Ajax trouwens.
makkelijk begin voor dr met de ajaxachtergrondquote:
maar welquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
Barend is de anti-babe uit de Nederlandse televisiewereld
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
Ironie is leuk, maar in dit topic niet gewenst, eend
Freudiaanse foutquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:06 schreef rubbereend het volgende:
ze moet alleen nog even leren dat ze niet probeert mee te na te beschouwen maar dat aan de heren overlaat en zelf het gesprek lijdt. leidt.
Wilfred sprak nauwelijks door Derksen heen, en gaf al helemaal niet zo doordrammerig zijn eigen mening ook al sprak Derksen onwaarheden. Laat 'm dan gewoon lullen, wat interesseert het haar of het waar of niet is. Ze is een pot, geen moeder van de Ajax-selectie. Hoogstens hun matras...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze was echt slecht ze brabbelt hele tijd tussen Johan Derksen door , hij lult gewoon gezellig door wehhe, maar ja dat was ook met Wilfred. Ze komt ook best zenuwachtig over en het lijkt echt dat elk vraagje van dr kaartje komt.
Ik mis Wilfred
en ik word gek van al die reclames !!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:16 schreef komrad het volgende:
Wilfred is binnenkort weer te zien, chef sport bij talpamoet niet gekker worden
Aanvoerder ben je altijd en overal!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:15 schreef paultjuhhh het volgende:
wat heeft Frank de Boer voor band om zn arm
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:26 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Aanvoerder ben je altijd en overal!![]()
Ze vergist zich dat het nu natuurlijk om 18 elftallen gaat ipv 1tje, maar het was haar eerste aflevering dus het zij haar vergeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef Suijk het volgende:
Derksen stond toch een paar keer op het punt haar af te branden... 'Dan kun jij wel anders vinden, maar ik vind...'.
Ze moet idd nog even wennen, iets andere omgeving dan AT5.
Ik zie alleen een mogelijkheid voor haar als co-host naast Gerard Joling bij shownieuws. Ze is nietszeggend en heeft dezelfde uitstraling als haar vader ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Groot in de branche kan ze denk ik niet worden vanwege een totaal gebrek aan uitstraling, haar ogen zijn doods..
True,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:34 schreef ___MDJ___ het volgende:
[..]
Ik zie alleen een mogelijkheid voor haar als co-host naast Gerard Joling bij shownieuws. Ze is nietszeggend en heeft dezelfde uitstraling als haar vader ....
De Boer en Barend zijn beiden ongeschikt om lang aan het woord te zijn en om na te denken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:45 schreef Bartjaah het volgende:
Pfff wordt heeeeeeel erg wennen, ze kakelde maar door iedereen heen, haar vragen waren niet echt heel goed en ze was inderdaad wel erg voor ajax. Maar goed, ook een lekkere zet om Frank de Boer als deskundige neer te zetten. Hij zal ongetwijfeld verstand hebben van het spelletje, maar dat binnensmondse gewauwel daar kan ik niet naar luisteren...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De Boer en Barend zijn beiden ongeschikt om lang aan het woord te zijn en om na te denken.
Dat hoeft hij niet te doen. Johan Derksen is de voetbalcriticaster en weet iedereen in de voetbalwereld af te kraken die in zijn ogen terecht slecht zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ga nooit meer voetbal insite kijken. Vrouwen horen geen voetbal programma's te presenteren. Bovendien heeft zij een uiterst irritante stem en ik denk dat Johan Derksen nu ook stopt met voetbal insite met zo'n presentatrice.
Zoiets noemen we de Barend & van Dorp-actie. Een duo verzorgt een programma op een bijzondere manier, maar doordat het duo Derksen-Genée uit elkaar wordt gehaald, verliest Voetbal Insite een beetje zijn waarde.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze was echt slecht ze brabbelt hele tijd tussen Johan Derksen door , hij lult gewoon gezellig door wehhe, maar ja dat was ook met Wilfred. Ze komt ook best zenuwachtig over en het lijkt echt dat elk vraagje van dr kaartje komt.
Ik mis Wilfred
en ik word gek van al die reclames !!!!!!!!!!
En toen ze daarop gewezen werd: "Je mag toch wel een beetje chauvinistisch zijn?"quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:45 schreef Bartjaah het volgende:
Pfff wordt heeeeeeel erg wennen, ze kakelde maar door iedereen heen, haar vragen waren niet echt heel goed en ze was inderdaad wel erg voor ajax.
Leo Driessen is ongeschikt om commentaar te leveren en analist te zijn, het is Harry Vermegen in het kwadraat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoiets noemen we de Barend & van Dorp-actie. Een duo verzorgt een programma op een bijzondere manier, maar doordat het duo Derksen-Genée uit elkaar wordt gehaald, verliest Voetbal Insite een beetje zijn waarde.
Een leuker idee was om Leo Driessen naar voren te schuiven als presentator van Voetbal Insite, ik vind dat de redactie van RTL Sport hem in de vergetelheid doet raken.![]()
Helaas:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
Goed voor SBS6 niveau, maar laat hem van de eredivisie afblijven aub.
Driessen was verschrikkelijk woensdag, bij de eerste de beste kans van Brondby: "Oei, komen WE daar goed weg!!", het is de WK finale Nederland-Duitsland niet... En hij deed er 40 minuten over om door te hebben dat het Denen waren en geen Zweden (lastig genoeg, want ze speelden in het geel-blauw)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Leo Driessen is ongeschikt om commentaar te leveren en analist te zijn, het is Harry Vermegen in het kwadraat.
Hij kan geen objectief commentaar leveren.
Nu vind ik meeslepend commentaar juist geweldig zoals je het bij de BBC ziet, maar time dat dan wel juist en je moet de kijkers kunnen overtuigen en hen erin meeslepen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef belanov het volgende:
[..]
Driessen was verschrikkelijk woensdag, bij de eerste de beste kans van Brondby: "Oei, komen WE daar goed weg!!", het is de WK finale Nederland-Duitsland niet... En hij deed er 40 minuten over om door te hebben dat het Denen waren en geen Zweden (lastig genoeg, want ze speelden in het geel-blauw)
Topcoach als het gaat om amateurclubs. Hij bakt er geen fl****r van als het gaat om het trainen van een betaalde voetbalclub. Als het slecht gaat, dan gooit hij de verkeerde woorden in de strijd waardoor hij een onmiddelijke congé op zijn broek krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
Wat is er mis met Henk Wisman? Dat is een topcoach man.
Misschien zou Ruud ter Weijden terug moeten komen, maar ik weet niet hoe het met zijn kennis van voetbalzaken staat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Leo Driessen is ongeschikt om commentaar te leveren en analist te zijn, het is Harry Vermegen in het kwadraat.
Hij kan geen objectief commentaar leveren.
I agreequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:33 schreef pfaf het volgende:
Sonja![]()
ik kijk niet meer naar VI, zolang zij het presenteert.
psst: Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
"Hoe zag uw dag eruit?"
"Ik heb een keer kunnen uitslapen, dat was lang geleden"
"Dus eigenlijk een dag zoals altijd?"
"Nee, ik zeg net dat ik ....."
"Ja, op het uitslapen na dan..."
Zucht.
Nederland is klein, dat zie je in alles terug en we zijn dan ook karig bezaaid met goede analitici, commentatoren of presentatoren op Sport- of Voetbalgebied. Dat Driessen nog niet met pensioen is en van Cuilenborg nog niet in de WW zit bewijst mijn gelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien zou Ruud ter Weijden terug moeten komen, maar ik weet niet hoe het met zijn kennis van voetbalzaken staat.
Eigenlijk net zoiets als in de SpitS! itroduceren, dat we Barbara weg mogen stemmen of willen behouden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:15 schreef komrad het volgende:
vanavond lastige keuze, ergeren aan bb of gewoon laten schieten
Zijn die dan allemaal Kosjer?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef komrad het volgende:
ik gok 2/3 ongeveer, net zoals de hoeveelheid ajax spelers waarmee ze naar bed is geweest
Als potquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef komrad het volgende:
ik gok 2/3 ongeveer, net zoals de hoeveelheid ajax spelers waarmee ze naar bed is geweest
je moet wat voor je baan overhebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
is het echt een pot, of is ze stiekem bi?
ik wist niet eens dat ze pot of bi wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:02 schreef psychosucker het volgende:
[..]
je moet wat voor je baan overhebben![]()
ik denk dat VI er wel op achteruitgaat idd. Ik twijfel of ik haar nog een kans geef vanavondquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
deze vaste kijker kijkt niet meer... al was het alleen al omdat ze voortkomt uit FB.
Tja, Johan is niet altijd de dwarsligger als hij zichzelf graag laat zien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:13 schreef komrad het volgende:
nou ik vraag het me af, volgens mij zit JD erg positief te wezen
Inderdaad. Nooit gezeur gezien over de seksuele voorkeuren van Genee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:06 schreef Suijk het volgende:
Nou, ik kijk het wel, boeit mij het nou of ze van de kut is.
Ik ook niet eigenlijk, maar nu moet ik koken, anders sterf ik. Misschien straks nog even wat opsturen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verzin er nog even wat, helemaal niet aan gedacht.
Heel het dorp op z'n kopquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
2 x Warffum, zou wat zijn.
en om 21.30 valt het nog meer tegenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef MaxPower het volgende:
Ik zat om 20:30 ook klaar... viel dat ff tegen
ik denk dat ik toch evne ga kijken, laatste kans enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
en om 21.30 valt het nog meer tegen
En haar overduidelijk Ajaxvoorliefdequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef cultheld het volgende:
Ja heel erg verrassend Barbara. Net zo verrassend als jouw gebrek aan humor.
Vannacht komt er nog een HH van VIquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Johan nog nieuws?
Sterrenslag is te leuk om te zappen.
Werkendequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vannacht komt er nog een HH van VI.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef TheGHunter het volgende:
Meneer Huub, wat vinden ze van Ajax - Ado in Duitsland
Nee, het is veel makkelijker vooroordelen bevestigd te willen zien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Spideyman het volgende:
JONGENS GEEF DIE BAREND NOU ES EEN KANS
Zo slecht is ze niet en het seizoen is nog maar 1 wedstrijd oud.
Dus.
Ze wordt beoordeeld op afgelopen woensdag en vrijdag. Dus helaas geen vooroordeel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het is veel makkelijker vooroordelen bevestigd te willen zien.
Kuch:quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ze wordt beoordeeld op afgelopen woensdag en vrijdag. Dus helaas geen vooroordeel.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
Barend is de anti-babe uit de Nederlandse televisiewereld
De tijd dat we cultheld serieus namen ligt toch al een tijdje achter ons, niet waar?quote:
Golfert, jij hebt haar nog nooit bij zappsport of jouw geliefde zender AT5 gezien?quote:
Hij heeft het G-team uit Doetinchem persoonlijk naar de eerste divisie geleid.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:46 schreef showmelove het volgende:
Ik hoorde BB trouwens bij de intro van Peter Bosz zeggen "debutant in de eredivisie blabla", maar hij heeft toch Sparta getraind voordat ze degradeerden
Ah, de Superboeren!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft het G-team uit Doetinchem persoonlijk naar de eerste divisie geleid.
Bij AT5 deed ze het prima, daarom geeft ik haar ook het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef cultheld het volgende:
Golfert, jij hebt haar nog nooit bij zappsport of jouw geliefde zender AT5 gezien?![]()
Wel debutant op eredivisie-nivau als trainer. Geen foutje dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:48 schreef showmelove het volgende:
Ah, de Superboeren!Maar geen debutant dus. Foutje Barb!
Heb je zelf ooit gevoetbald? Er gaat niks boven echt gras, dat is 99% van de voetballers met me eens volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dr wordt gewoon een kunstgras syndroom aangepraat...
Is het echt zo'n ramp? Geloof dr nix van.
Ze maakt domme grapjes, stelt domme vragen en biedt niet echt tegenstand aan Derksen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij AT5 deed ze het prima, daarom geeft ik haar ook het voordeel van de twijfel.
Je kunt nou eenmaal presentatoren niet mel elkaar vergelijken.
Barend is geen Genee en Genee is geen Dione de Graaff of Tom Egberts.
Tot nu toe vind ik het niet slecht doen vanavond.
Je bent niet goed geïnformeerd. Hij heeft De Graafschap uit de eredivisie gehaald, door afgetekend als laatste te eindigen in de eredivisie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel debutant op eredivisie-nivau als trainer. Geen foutje dus.
Ja, ik heb gevoetbald, maar ik heb het over professionals... Het lijkt me niet dat je vaak zal verliezen terwijl je zo maar had gewonnen als het op gewoon gras was...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef showmelove het volgende:
[..]
Heb je zelf ooit gevoetbald? Er gaat niks boven echt gras, dat is 99% van de voetballers met me eens volgens mij
Hij heeft in het seizoen 2002/2003 De Graafschap getraind, en als ik me niet vergis was dat toch echt in de eredivisie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel debutant op eredivisie-nivau als trainer. Geen foutje dus.
Het als excuus aandragen voor slecht spel kan ook niet vind ik, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ja, ik heb gevoetbald, maar ik heb het over professionals... Het lijkt me niet dat je vaak zal verliezen terwijl je zo maar had gewonnen als het op gewoon gras was...
Zo schokkend lijkt het me niet...
Bovendien is dit geen hockeyveld... Je gaat niet dood bij een sliding of zo hoor.
Prettig boeit geen flikker, het gaat erom of je minder presteert. Dat lijkt me erg in de marge.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:56 schreef showmelove het volgende:
[..]
Het als excuus aandragen voor slecht spel kan ook niet vind ik, dat ben ik met je eens.
Maar of men het nou echt prettig vindt voetballen...
idd, en nu hoor je niemand zeikenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering.
Die prijsvraag tussendoor is dus 80x irritanter dan reclame bij "De Wedstrijden". Wat een hoerenzooi
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef showmelove het volgende:
Hij heeft in het seizoen 2002/2003 De Graafschap getraind, en als ik me niet vergis was dat toch echt in de eredivisie.
Dan hoor jij bij de 1%quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het voetballen op kunstgras zelf wel fijn, niks mis mee. Het kwaliteitsverschil zou het juist goed naar boven moeten komen.
Inderdaad. Hypocrietquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, en nu hoor je niemand zeiken![]()
![]()
Commercie prima. Commercials prima. Adverteerders prima.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach ja, commercie hoort erbij, anders is het blijkbaar niet meer mogelijk. Ik leg me daar bij neer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |