Ja, maar gelukkig niet te close met B geweestquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En jij weet dit omdat? Je ook in de selectie hebt gezeten?
Wacht nou eerst eens af?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef golfer het volgende:
Denk dat we eerst maar eens moeten afwachten wat het format van het programma gaat worden.
Lijkt mij niet dat ze klakkeloos dezelfde stijl en opzet als met Genee zullen handhaven.
Maar die stem van haar is niet normaal irritant. Dan kan je toch al niet meer een programma presenteren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op, geef haar een kans. Het kan alleen maar meevallen.
Oh?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
Als ze nou nog lekker was, was er nog een reden om dit wel leuk te vinden..maar nee..
Niet bepaald, maar die heeft tenminste wat van de kwaliteiten die een presentator van een voetbalprogramma moet hebben..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh?
Je viel wel heftig op Wilfred Genee?
Ik hoop dat onze grote vriend JD Barbara de hele tijd bokt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:51 schreef psychosucker het volgende:
och zal de eerste uitzendingen elkaar aftasten zijn...ben wel benieuwd of JD wat milder zal zijn
Hoe letterlijk moeten we dit nemen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:51 schreef psychosucker het volgende:
och zal de eerste uitzendingen elkaar aftasten zijn...ben wel benieuwd of JD wat milder zal zijn
Heb je ooit Barbara gezien bij AT-5 om een (voor)oordeel al over haar te hebben of ga je alleen op het uiterlijk en het feit dat ze een vrouw is af?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald, maar die heeft tenminste wat van de kwaliteiten die een presentator van een voetbalprogramma moet hebben..
Ik heb zapsport een aantal keer gezien, daarnaast is ze ook al enkele keren bij het NL-elftal als interviewster na de wedstrijd geweest..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je ooit Barbara gezien bij AT-5 om een (voor)oordeel al over haar te hebben of ga je alleen op het uiterlijk en het feit dat ze een vrouw is af?
Ajax-only.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:04 schreef psychosucker het volgende:
zou de provincie nou nog wel in het vizier komen...of wordt het randstad only ?
ik wil zoieozo geen vrouw als presentatrice eigenlijk om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je ooit Barbara gezien bij AT-5 om een (voor)oordeel al over haar te hebben of ga je alleen op het uiterlijk en het feit dat ze een vrouw is af?
Vooroordelen dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wil zoieozo geen vrouw als presentatrice eigenlijk om eerlijk te zijnals ik heel eerlijk ben he
![]()
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:19 schreef johannes1986 het volgende:
Sex en voetbal...een goeie combinatie lijkt meZe weet iig van een heleboel spelers of ze lekker neuken, of ze rechtsdragend of linksdragend zijn, wel Ajacied de grootste lul heeft enzovoort.
Hartstikke leuk om te weten allemaal toch?
ga k wel vanuit, klint allemaal erg veel belovend die vrijdagavondquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
De kijkersvragen zitten er wel weer in toch?
ach we zijn waarschijnlijk wel verlost van die belachelijk kwizquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef tong80 het volgende:
Ziet er slecht uit. Krijgen we allemaal beelden die we al gezien hebben. Ze lullen dan alleen nog over die twee clubs en over de wedstrijd. Ik wil geen beelden, daar zijn andere programma's voor. Krijgen we sfeerreportages ipv gepeperde uitspraken. Ik zie dit helemaal niet zitten. Maar zal gedwongen als ik word door m'n eigen honger naar voetbal toch wel gaan kijken.
Nou, dat weet ik niet, want Wilfred Genee wordt eindredacteur sport bij Talpa. En laat de quiz nou net het favoriete onderdeel zijn van Genee...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach we zijn waarschijnlijk wel verlost van die belachelijk kwiz
Ja, iedere vrijdagavond een live-wedstrijd op RTL5quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef DrDentz het volgende:
krijgen we nu live eredivisie voetbal op rtl5 dan, of vat ik het verhaaltje niet zo goed
1e wedstrijd wordt er eentje van AZ toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, iedere vrijdagavond een live-wedstrijd op RTL5
Volgens mij wel ja. Tegen Sparta dacht ik, moet ergens in een topic over de Eredivisie staan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
1e wedstrijd wordt er eentje van AZ toch?
Staat trouwens al vermeld in dit topic, het is inderdaad AZ-Spartaquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:55 schreef Ciurlizza het volgende:
Dom en lelijk wijf. Voetbal Insite wordt er niet echt beter van.
k denk dat een aantaal mensen blij verrast zal zijn, maarja nu nog hopen dat ze dat nog durven toe te gevenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wait and see, het kan best meevallen.
Klopt, jammer dat sommige mensen nu al hun oordeel klaar hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat een aantaal mensen blij verrast zal zijn, maarja nu nog hopen dat ze dat nog durven toe te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |