Daar ben ik ook bang voor. Van die gespeelde knusheid zoals bij Studio Voetbal, waar men vooral gezellig moet doen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Een groot gevaar zit ook in politiek correct gedoe. JD kon WG regelmatig afzeiken - en vice versa - en dat dat nu gebeurt is met BB toch minder waarschijnlijk denk ik. Maar wellicht ...
Is hij ook niet, maar men probeert het gezellig te laten overkomen, dat uit zich in die misselijkmakende pseudo-knusheid. Studio Voetbal is dan ook gewoon een kutprogramma. Voetbal Insite was leuk omdat de mensen aan tafel het meestal alles behalve met elkaar eens waren.quote:
Scherpte ? Ik heb haar gezien bij FC Godenzonen bij AT5, maar anders dan Johan Derksen die alleen kritiek heeft als betrokken speler/coach niet aanwezig is, krijg je van Barbara het gewoon recht voor je kiezen geworpen, ze doet het best aardigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ja dat gevaar bestaat, de scherpte zal wel verdwijnen nu.
Een programma rondom de wedstrijd op vrijdagavond staat wel op de planning idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de site maandag de 15de de eerste uitzending, maar ik neem aan dat ze er komende vrijdag al live bij zijn met een VI rondom de vrijdagavond wedstrijd?
Ik geef haar een kans natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Scherpte ? Ik heb haar gezien bij FC Godenzonen bij AT5, maar anders dan Johan Derksen die alleen kritiek heeft als betrokken speler/coach niet aanwezig is, krijg je van Barbara het gewoon recht voor je kiezen geworpen, ze doet het best aardig
Werkt ze ook in een crematorium dan ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, ze gaat je verassen.
Ik vrees er ook voor, maar ga natuurlijk wel de eerste paar keer kijken. Het blijft balla ballaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:18 schreef sqlsmurft het volgende:
'k zie het gewoon niet zitten dit seizoen met Voetbalinsite :s
Ik ben meestal niet zo vrouwonvriendelijk, maar nadat ik Vera Pauw een kans heb gegeven met de insteek dat ze er verstand van zou hebben geloof ik er niet meer in.
Barbara zal vast een lieve meid zijn, maar ik vrees met grote vreze voor een gigantische deceptie.
Ik wil ouwe mannen horen praten over voetbal (het bbc sfeertje) en flauwe grappen tussendoor horen maken. Een vrouw met voetbalhumor bestaat niet ook al zal het best een lieve meid zijn die Barbara, maar alsjeblieft zeg ... 'k zie het gewoon niet zitten*zucht
Ik ben ook benieuwd naar Barbara en ik hoop dat er weer wat vuur in de studio is tussen de aanwezigen, dát maakte het tot een leuk programma.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werkt ze ook in een crematorium dan ?
Oe dat wordt alles of niks.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Woensdag dr debuut bij Brondby - Ajax trouwens.
makkelijk begin voor dr met de ajaxachtergrondquote:
maar welquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
Barend is de anti-babe uit de Nederlandse televisiewereld
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
Ironie is leuk, maar in dit topic niet gewenst, eend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |