iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:41 schreef twi het volgende:
Derksen moet gewoon naar Tien en daar ook met Genee zo'n zelfde programma maken. Simpel. Die twee horen bij elkaar, irriteren elkaar maar respecteren elkaar wel.
wilfred is op die foto best wel lekker, daar kan geen barbara barend tegenopquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Een trieste dag in het bestaan van Voetbal Insite.
Dag Wilfred
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het is gewoon Frits (Barend, d'r vader )met een zonder pruik
Ik vind Dione het anders prima doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik ga nooit meer voetbal insite kijken. Vrouwen horen geen voetbal programma's te presenteren. Bovendien heeft zij een uiterst irritante stem en ik denk dat Johan Derksen nu ook stopt met voetbal insite met zo'n presentatrice.
Ja, zij doet het prima. Maar zij hoeft dan ook geen interviews te houden, over inhoudelijke voetbalzaken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:08 schreef DeTolk het volgende:
Ik vind Dione het anders prima doen
Maar die doet ook algemene sport
Of er komen juist meer vrouwelijke (lesbische) kijkers voor onze Roodharige Stoeipoesquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, zij doet het prima. Maar zij hoeft dan ook geen interviews te houden, over inhoudelijke voetbalzaken.
Zoals interviewers van NOS doen na wedstrijden, of wat dus gebeurt bij voetbal insite.
Dit is echt de dood van voetbal insite. Dat programma word echt gauw ingetrokken na een aantal uitzendingen met geen kijkers.
dacht je dat nou echtquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:39 schreef psychosucker het volgende:
redelijk uitgewoond dus...dan kan ze Johan D ook wel de baas...
Bar:quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Kunnen we geen Actie-mails sturen!!!!!!!!!
quote:
Het is waarquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als het echt waar is kijk ik echt niet meer.
En dan nu de mails...:{quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bar:
"En dan nu een berichtje van....
Die slaan we maar over.."
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |