quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Of je praat niet zo Amsterdams op sommige momenten BB.
Hij is niet de enige die zich eraan ergert.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]je kan ook een btje overdrijven met zeuren op BB
Verder vond ik het wel meevallen vandaag voor zover ik het heb gezien, dit viel me toevallig op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]je kan ook een btje overdrijven met zeuren op BB
gaan we nou het hele topic dit blijven zeggen tot het einde van het seizoen ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef SteveBallmer het volgende:
Damn wat is ze slecht, zou dat nog over gaan?
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
gaan we nou het hele topic dit blijven zeggen tot het einde van het seizoen ?
Laat ik dan maar de eerste zijn.quote:
Ik ben benieuwd of topicnummer 30 nog voorbij gaat komenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
gaan we nou het hele topic dit blijven zeggen tot het einde van het seizoen ?
quote:DrDentz - vrijdag 27 mei 2005 @ 16:58
zolang er maar geen vrouw als presentator komt als barbara barend of dat andere kind, die ook een sportprogramma bij rtl had
vrouwen die op tv over voetbal praten vind ik echt tenenkrommend, dan kijk ik nooit meer [nooit meer johan derksen, wat een hel zou dat zijn]
Die onderbroekenlol van hem kan ik nog wel om lachen,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwam ook door die irritante Van der Gijp.
Het is dat ze de vergelijking met Johan Cruyff niet erbij haalde, want anders was echt exact een kopie van Studio-voetbalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:31 schreef DrDentz het volgende:
na de nieuwtjes van johan stelt het niet zo veel meer voor, en wat een kerel hier ook al zegt; alles is al 3x besproken; bijv. dat robben te kwetsbaar is, dat de enige manier om hem te pakken onderuit trappen is.. en barbara zegt ook nog "moet ie dan niet leren om ze te ontwijken" een zin die ik dit weekend al eens vaker gehoord heb
En we zijn pas 4 uitzendingen ver ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, ze vallen steeds vaker in herhaling.
True, maar aan de andere kant zullen niet-actieve voetballers minder snel een blad voor de mond nemen.quote:Op maandag 5 september 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
Konden ze geen actieve voetballers krijgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |