Vileine bedoel je zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ze kan fileinne vragen stellen
Ik had eigenlijk niks gemist..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
De herhaling begint, even het begin kijken wat ik nog niet gezien heb.
Ja, dat vond ik ook vreemd. Ik zat nog te denken: moet die Stevens daar nou helemaal voor uit Limburg komen, om 3 slappe vragen te beantwoorden? Sneu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
De grootste blunder was natuurlijk dat de gasten nauwelijks iets gevraagd werd, spek en bonen uitzending voor Peter en Huub.
Waar is ze gebleven....? MCO ou est tu?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs Mari-Carmen Oudendijk vond ik vroeger minder irritant dan dit gedrocht.
Ik heb geen idee wat hij beloofd heeft en wel en niet is nagekomen. Het enige dat ik wel weet is dat ze geen ruzie met elkaar hebben en nog steeds geregeld contact hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
Maar JD vertel eens: hebben Johan en Hugo hun akkefietje uit het verleden (die beloftes van Johan aan Hugo) intussen bijgelegd of zijn ze daar nog steeds niet over uit?
Ze doet haar best om haar reputatie van kak-dame wat te ontkrachten door een "yacht"-programma te presenteren, waarin dieper wordt ingegaan op de aanschaf van een eigen schip.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waar is ze gebleven....? MCO ou est tu?
Tja, Ajax heeft niet gespeeld dit weekend, terwijl PSV gelijk speelde tegen Heracles, waarvan de coach ook nog aanwezig was....Dus in principe vond ik 2 keer ajax nog veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ja ga maar leker door met selecteerd quoten.
Je zal het met har moeten doen. En ik ben er tevreden me.
Trouwens vandaag heeft ze twee keer het woord Ajax in haar mond genomen en 59 PSV.
Slaap zacht Calimero's
Had jij de allereerste aflevering van VI gezien met Genee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:10 schreef maril het volgende:
De chemie tussen Derksen en Genee was gewoon beter, jammer dat ze niet samenwerken
en dat heeft niet met het geslacht of sexuele voorkeuren van Barbara te maken, want ik denk dat een vrouw evengoed over voetbal kan praten, voetbalinsite is gewoon leuker met Genee.![]()
koopje dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij beloofd heeft en wel en niet is nagekomen. Het enige dat ik wel weet is dat ze geen ruzie met elkaar hebben en nog steeds geregeld contact hebben.
[..]
Ze doet haar best om haar reputatie van kak-dame wat te ontkrachten door een "yacht"-programma te presenteren, waarin dieper wordt ingegaan op de aanschaf van een eigen schip.
De prijs van een zo'n schip is ongeveer gelijk aan 3 jaarsalarissen voor mij
ik moet bekennen nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Had jij de allereerste aflevering van VI gezien met Genee?
Als je daar hebt doorgeklikt, kom je op dezelfde site als voetbalinsite.nlquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:30 schreef methodmich het volgende: maar ik zag ook ineens dat je die via www.rtlsport.nl had moeten verzenden?
We zijn gewoon verwend met Genee, die werd ook gehaald om SMS spelletjes aan te kondigen, maar bleek nog 'iets' meer te kunnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef dioretix het volgende:
De rol van BB is trouwens volslagen onbelangrijk. Laten we eerlijk zijn, dit programma draait om het fenomeen Johan Derksen, die kan goed lullen, is altijd spraakmakend en moet de aanwezige gasten al dan niet attaqueren. BB moet gewoon de SMS-spelletjes aankondigen, afsluiten en verder zoveel mogelijk haar snater houden.
Tuurlijk, maar Derksen is niets zonder een host.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef dioretix het volgende:
De rol van BB is trouwens volslagen onbelangrijk. Laten we eerlijk zijn, dit programma draait om het fenomeen Johan Derksen, die kan goed lullen, is altijd spraakmakend en moet de aanwezige gasten al dan niet attaqueren. BB moet gewoon de SMS-spelletjes aankondigen, afsluiten en verder zoveel mogelijk haar snater houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |