abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:02:11 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_29678539
Ja ga maar leker door met selecteerd quoten.

Je zal het met har moeten doen. En ik ben er tevreden me.

Trouwens vandaag heeft ze twee keer het woord Ajax in haar mond genomen en 59 PSV.

Slaap zacht Calimero's

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29678627
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ze kan fileinne vragen stellen
Vileine bedoel je zeker

Ik vind geen enkele vrouw geschikt voor dit programma dus ook Barbara niet.
Mannen houden zich tegenover een vrouw verbaal vaak wat meer in, en bij dit programma was het nou juist zo leuk als het af en toe hard tegen hard ging (op een leuke manier).
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:09:07 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_29678677
Geef haar nou een kans. Ze heeft haar op de tanden. OK niet Fuckable, maar wel met een mening.

Ria Stalman was ook wennen, maar geen verslaggever met meer onderkoelde humor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29678678
De herhaling begint, even het begin kijken wat ik nog niet gezien heb .
sig verwijderd door FA
pi_29679517
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
De herhaling begint, even het begin kijken wat ik nog niet gezien heb .
Ik had eigenlijk niks gemist..
sig verwijderd door FA
pi_29679575
Mooi quote tot twee keer toe van Babs:

"Hiddink komt bijeen"

lag ie uit elkaar dan?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29679666
Ik denk dat Barbara nog in haar rol moet vallen. Spijkerman bij Talpa en Buhnskoek bij RTL Boulevard hebben precies hetzelfde, het programma moet nog een beetje van 'hun' worden.
Mooie opmerking nog van Johan Derksen "Maar als ze van Ajax komen, schijnt dat niet zo'n groot probleem te zijn" Eindelijk iemand die het durft te zeggen. Jammer dat Barbara haar club moest beschermen en niet wist hoe snel ze op een ander onderwerp over moest schakelen.
En Huub Stevens blijft een leuke vent, net als Bosz.
pi_29679777
Ze kijkt nog steeds als een dooie uit der ogen, en lacht als een draak, maar vanavond was zeker voor het eerst een magere voldoende. De grootste blunder was natuurlijk dat de gasten nauwelijks iets gevraagd werd, spek en bonen uitzending voor Peter en Huub.

Ze doet wel heel erg Genee na met die aflsluitertjes na een spraakwaterval van Derksen "Duidelijke taal", "Da's duidelijk" etc. Maar goed, dat ze niet spontaan is en nauwelijks improviseert was al duidelijk.
pi_29680003
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 02:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
De grootste blunder was natuurlijk dat de gasten nauwelijks iets gevraagd werd, spek en bonen uitzending voor Peter en Huub.
Ja, dat vond ik ook vreemd. Ik zat nog te denken: moet die Stevens daar nou helemaal voor uit Limburg komen, om 3 slappe vragen te beantwoorden? Sneu.
pi_29680480
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zelfs Mari-Carmen Oudendijk vond ik vroeger minder irritant dan dit gedrocht.
Waar is ze gebleven....? MCO ou est tu?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 03:26:59 #111
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_29680597
Barbara Barend weet ook wel van de ins en outs in het voetbalwezen.

Quote: "Daar is de halve Amsterdamse kabel overheen geklapt."

Voldoende 'insight' zou ik zeggen...
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:49:59 #112
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29682565
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:24 schreef golfer het volgende:
Maar JD vertel eens: hebben Johan en Hugo hun akkefietje uit het verleden (die beloftes van Johan aan Hugo) intussen bijgelegd of zijn ze daar nog steeds niet over uit?
Ik heb geen idee wat hij beloofd heeft en wel en niet is nagekomen. Het enige dat ik wel weet is dat ze geen ruzie met elkaar hebben en nog steeds geregeld contact hebben.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 03:11 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Waar is ze gebleven....? MCO ou est tu?
Ze doet haar best om haar reputatie van kak-dame wat te ontkrachten door een "yacht"-programma te presenteren, waarin dieper wordt ingegaan op de aanschaf van een eigen schip.
De prijs van een zo'n schip is ongeveer gelijk aan 3 jaarsalarissen voor mij
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:38:16 #113
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29684988
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ja ga maar leker door met selecteerd quoten.

Je zal het met har moeten doen. En ik ben er tevreden me.

Trouwens vandaag heeft ze twee keer het woord Ajax in haar mond genomen en 59 PSV.

Slaap zacht Calimero's

Tja, Ajax heeft niet gespeeld dit weekend, terwijl PSV gelijk speelde tegen Heracles, waarvan de coach ook nog aanwezig was....Dus in principe vond ik 2 keer ajax nog veel
pi_29687190
De chemie tussen Derksen en Genee was gewoon beter, jammer dat ze niet samenwerken
en dat heeft niet met het geslacht of sexuele voorkeuren van Barbara te maken, want ik denk dat een vrouw evengoed over voetbal kan praten, voetbalinsite is gewoon leuker met Genee.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_29687459
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:10 schreef maril het volgende:
De chemie tussen Derksen en Genee was gewoon beter, jammer dat ze niet samenwerken
en dat heeft niet met het geslacht of sexuele voorkeuren van Barbara te maken, want ik denk dat een vrouw evengoed over voetbal kan praten, voetbalinsite is gewoon leuker met Genee.
Had jij de allereerste aflevering van VI gezien met Genee?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29687656
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 09:49 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat hij beloofd heeft en wel en niet is nagekomen. Het enige dat ik wel weet is dat ze geen ruzie met elkaar hebben en nog steeds geregeld contact hebben.
[..]

Ze doet haar best om haar reputatie van kak-dame wat te ontkrachten door een "yacht"-programma te presenteren, waarin dieper wordt ingegaan op de aanschaf van een eigen schip.
De prijs van een zo'n schip is ongeveer gelijk aan 3 jaarsalarissen voor mij
koopje dus
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_29689814
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef Suijk het volgende:

[..]

Had jij de allereerste aflevering van VI gezien met Genee?
ik moet bekennen nee.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_29690703
Ik vind dat dochtertje Barend de term tenenkrommend weer een hele nieuwe dimensie heeft gegeven hehe...
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29694429
Babs was gisteren al meer op dreef, niet hinderlijk er door praten enzo.

Wel wat weinig kijkersvragen, maar ik zag ook ineens dat je die via www.rtlsport.nl had moeten verzenden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29694477
iemand gister voetbal insite gezien? Ik niet, of was dat dat programma wat leek op bvd maar dan zonder discussies en een geforceerde voortzetting

dat ze dan op zijn minst dezelfde setting gehouden hadden. Echt een teleurstelling, ik keek vorig seizoen altijd uit op maandag naar het programma maar nu hopelijk wordt het met de week beter...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:35:04 #121
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29694568
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:30 schreef methodmich het volgende: maar ik zag ook ineens dat je die via www.rtlsport.nl had moeten verzenden?
Als je daar hebt doorgeklikt, kom je op dezelfde site als voetbalinsite.nl
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29694700
De rol van BB is trouwens volslagen onbelangrijk. Laten we eerlijk zijn, dit programma draait om het fenomeen Johan Derksen, die kan goed lullen, is altijd spraakmakend en moet de aanwezige gasten al dan niet attaqueren. BB moet gewoon de SMS-spelletjes aankondigen, afsluiten en verder zoveel mogelijk haar snater houden.
pi_29699894
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef dioretix het volgende:
De rol van BB is trouwens volslagen onbelangrijk. Laten we eerlijk zijn, dit programma draait om het fenomeen Johan Derksen, die kan goed lullen, is altijd spraakmakend en moet de aanwezige gasten al dan niet attaqueren. BB moet gewoon de SMS-spelletjes aankondigen, afsluiten en verder zoveel mogelijk haar snater houden.
We zijn gewoon verwend met Genee, die werd ook gehaald om SMS spelletjes aan te kondigen, maar bleek nog 'iets' meer te kunnen
pi_29823071
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:40 schreef dioretix het volgende:
Tuurlijk, maar Derksen is niets zonder een host.

[ Bericht 0% gewijzigd door pberends op 20-08-2005 23:11:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')