We zullen zien. Feit blijft dat Heracles zelf in uitwedstrijden beter presteert dan thuis op het plastic. Dat geeft op zich toch te denken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Prettig boeit geen flikker, het gaat erom of je minder presteert. Dat lijkt me erg in de marge.
Inderdaad. Hypocrietquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, en nu hoor je niemand zeiken![]()
![]()
Commercie prima. Commercials prima. Adverteerders prima.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach ja, commercie hoort erbij, anders is het blijkbaar niet meer mogelijk. Ik leg me daar bij neer...
Die stomme SMS-spelletjes zouden wettelijk verboden moeten worden inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar geen debiele prijsvraag tijdens het programma!
Iets jonger dan Derksen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef BB-King het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
32quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef BB-King het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
Inderdaad. Gelul willen we horen, er is al genoeg voetbal op televisiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het is nog maar een uur, maar er worden veel meer fragmeneten vertoond. Daar zijn andere programma's voor. We zijnj een half uur onderweg maar Stevens is amper aan het woord gewest.
31quote:
Ow my Gowd heel het weekend bij studio soprt en Talpa is het woord Ajax niet gevallen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef TheGHunter het volgende:
vd Vaart nu weer.
Who's next in the Ajax line?
Ik vind het gewoon jammer dat wanneer er een trainer van een subtopclub in de studio zit er nog altijd 50 minuten over de top-3 gepraat moet worden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ow my Gowd heel het weekend bij studio soprt en Talpa is het woord Ajax niet gevallen.
Een item over van der Vaart waar ie niet eens de credits krijgt die hij verdient en een Calimero klimt weer uit z'n eicel.
ajax is rechterrijtje hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat wanneer er een trainer van een subtopclub in de studio zit er nog altijd 50 minuten over de top-3 gepraat moet worden.
Ik vind Ajax thuishoren in de top van de nederlandse competitie maar je kan qua aandacht ook overdrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
En van Basten wordt afgekraakt voor z'n Ajax beleid.
Wat wil jij Hunter dat we Ajax helemaal opheffen of terugzetten naar de amateurs ?
Het stoorde mij dat je wer Ajax-jankgeluiden liet horen. Het ging ook over Pierre bijvoorbeeld. Dan hoor ik je niet 2 minuten van de 60 gingen over een ex-speler van Ajax, niet eens over Ajax zerlf en je begon alweer met die clichés te strooien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik vind Ajax thuishoren in de top van de nederlandse competitie maar je kan qua aandacht ook overdrijven.
Zet Blind in de studio en je mag best een halfuurtje over Ajax praten maar als Huub in de studio zit wil ik ook wel wat horen over mijn eigen cluppie
Het laagste unieke bod wint.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Dan bied je toch gewoon 1 eurocent?
Het gaat erom of je bod uniek is. Dus deze knakker was de enige die 26 cent bood. Er waren misschien wel 10 mensen die 1 cent boden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Dan bied je toch gewoon 1 eurocent?
met het laagste unieke bod win je ietsquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zo laag mogelijk bieden? WHAT THE FUCK?
Laten we het erop houden dat ik Ajax niet veel gun en dat ik zo ook wat gekleurd naar uitzendingen kijk en Ajax dingen sneller oppikquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stoorde mij dat je wer Ajax-jankgeluiden liet horen. Het ging ook over Pierre bijvoorbeeld. Dan hoor ik je niet 2 minuten van de 60 gingen over een ex-speler van Ajax, niet eens over Ajax zerlf en je begon alweer met die clichés te strooien.
Vooral het feit dat ze met haar armen aan het spasten was tijdens de afsluiting...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Nette afsluiting van Barbara, dat is iig beter geworden.
Dan bied je 25,44 centquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het gaat erom of je bod uniek is. Dus deze knakker was de enige die 26 cent bood. Er waren misschien wel 10 mensen die 1 cent boden.
Zijn contract loopt eind van dit seizoen af. Het contract van Hugo Borst bij de NOS ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef Jay_Leno het volgende:
Had johan niet mee gekund naar Talpa met Wilfred, wat een ontiegelijk mutsen programma zeg, misschien 5 kijkersvragen, teveel voetbalbeelden en een muts met zulke domme vragen.![]()
Shit, moet ik toch de herhaling kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als je goed keek zag je dat Barbara een zwarte string aan had![]()
JD kom op met die geruchtenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zijn contract loopt eind van dit seizoen af. Het contract van Hugo Borst bij de NOS ook.
Ze hebben al ruim 2 jaar het plan om samen "iets" te gaan doen in de toekomst.
Hoe dit invulling krijgt, is nog niet duidelijk, maar ik zit redelijk dicht bij het vuur... Verwacht wel dat er later dit seizoen meer over te vertellen valt.
Ik zag het ook! Na 2x had de regie het door kwam haar achterkant met een marge van 20cm niet meer in beeldquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als je goed keek zag je dat Barbara een zwarte string aan had![]()
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Johan hier met veel plezier aan meewerkt, vrouwen en voetbalquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zijn contract loopt eind van dit seizoen af. Het contract van Hugo Borst bij de NOS ook.
Ze hebben al ruim 2 jaar het plan om samen "iets" te gaan doen in de toekomst.
Hoe dit invulling krijgt, is nog niet duidelijk, maar ik zit redelijk dicht bij het vuur... Verwacht wel dat er later dit seizoen meer over te vertellen valt.
Zelfs Mari-Carmen Oudendijk vond ik vroeger minder irritant dan dit gedrocht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind het jammer dat men Barbara afschrijft vanwege haar geslacht of zelfs vanwege haar geaardheid.
Ik ben niet dolgelukkig met haar gezien haar auto-cue teksten, tenminste zo komt het over, en haar slechte, ondoordachte vragen... Over PSV "Peter, was het een verrassing? Een punt tegen PSV? "
Ze hebben jarenlang samen gewerkt en kunnen het redelijk goed met elkaar vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:45 schreef G0009 het volgende:
Derksen en Borst in 1 programma, dat zou echt meesterlijk zijn! Maar ik dacht dat ze niet door 1 deur konden?
Bron: http://www.johan-derksen.com/interv.htmquote:Ik ken Hugo goed, hij heeft nog bij ons gewerkt. Ik ken hem al vanaf het moment dat hij in de journalistiek kwam.
Maar zoals Hugo nu op tv is: Dat is niet de Hugo Borst die ik ken. Een fantastische columnist, een hele goede schrijver en een hele aardige jongen. Maar ik heb af en toe het idee dat hij een kunstje opvoert.
Een tikje geforceerd hier en daar maar dat heeft hij niet nodig... Ik heb wel een zwak voor hem. In zijn columns vind ik hem beter, maar op tv toont hij een stukje minachting naar het publiek. Ook omdat hij er onverzorgd uitziet.
Je hoeft voor mij niet in pak te gaan zitten maar het lijkt er soms op dat hij net onder een brug vandaan komt. Van zijn kruin tot zijn achillespees gesponsord door Quick (?) Ik weet het niet, maar goed, ik heb er verder ook geen oordeel over.
Hij moet doen wat hij zelf wil. En als hij zich dan prettig voelt in deze rol, dan moet hij dat doen.
Als de ruzie intussen is bijgelegd, kan Johan dan alsnog zijn belofte aan Hugo waarmaken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:45 schreef G0009 het volgende:
Derksen en Borst in 1 programma, dat zou echt meesterlijk zijn! Maar ik dacht dat ze niet door 1 deur konden?
Oh my god, ik had zo hard m'n best gedaan om haar te vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs Mari-Carmen Oudendijk vond ik vroeger minder irritant dan dit gedrocht.
Ok, misschien serveren we haar wel errug snel af, maar het gaat allemaal zo knullig en en geforceerd. moet allemaal gewoon lekker spontaner. dan hadden ze nog beter ruud ter weijden terug kunnen halen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind het jammer dat men Barbara afschrijft vanwege haar geslacht of zelfs vanwege haar geaardheid.
Ik ben niet dolgelukkig met haar gezien haar auto-cue teksten, tenminste zo komt het over, en haar slechte, ondoordachte vragen... Over PSV "Peter, was het een verrassing? Een punt tegen PSV? "
Maar verder oordelen we niet over het uiterlijk van een presentator?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:47 schreef cultheld het volgende:
Zelfs Mari-Carmen Oudendijk vond ik vroeger minder irritant dan dit gedrocht.
We mogen haar zeker beoordelen op haar tv-carriere voordat ze dit presenteerde EN op haar 3 uitzendingen tot nu toe.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef Jay_Leno het volgende:
[..]
Ok, misschien serveren we haar wel errug snel af, maar het gaat allemaal zo knullig en en geforceerd. moet allemaal gewoon lekker spontaner. dan hadden ze nog beter ruud ter weijden terug kunnen halen.
Tja zoals Jay_leno al zei.. voetbal en vrouwenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ken zat vrouwen met zeer veel verstand van voetbal, dus nee, ik onderschrijf je seksistische stelling niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef Jay_Leno het volgende:
Ok, laten we eerlijk wezen vrouwen en voetbal gaan niet samen , zonder Barbara tekort te doen dan,kan iedereen daar zich in vinden?
Wat jammer nouquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken zat vrouwen met zeer veel verstand van voetbal, dus nee, ik onderschrijf je seksistische stelling niet.
Ik beoordeel haar niet op haar uiterlijk, al blijft het leuk om af te geven op die kenau.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar verder oordelen we niet over het uiterlijk van een presentator?![]()
...vanwege het lage verwachtingspatroon? Ik had het ook hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef MaxPower het volgende:
Vergeet niet dat Wilfred in het begin ook niet de relaxte soepele presentator van nu was. Zoiets heeft tijd nodig.
Ik vond het eigenlijk niet eens tegenvallen vanavond.
Nogmaals, ze heeft jarenlang een voetbal programma bij AT5 erg goed gedaan en is mede op basis daarvan gevraagd door RTL5/Johan Derksen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef komrad het volgende:
barbera allemaal leuk en aardig maar voor een voetbalprogramma niet capabel.
Dat kinderprogramma op NED3 deed ze wel erg leuk maar dit is niet voor haar weggelegd
Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:10 schreef The_M het volgende:
Wat een D-R-A-M-A die uitzending van vanavond![]()
Die Barbararara is zo onspontaan als het maar kan. Alleen maar van die ingestudeerde kutvragen die totaal geen diepgang hebben en dan idd nog maar te zwijgen over het aantal minuten dat de gasten aan het woord komt, echt baggerEn laat Nederland eens ophouden met die klote belspelletjes, die verneuken de hele sfeer van het programma, net als de reclame tussendoor.... Maar goed, ik herhaal geloof ik wat de meesten van jullie al gezegd hebben....Ik had zin om weer lekker ouderwets op maandagavond Voetbal Insite te kijken maar dat viel dus vies tegen (en daar komt bij dat ik dacht dat GTST weer begon, bleek het een herhaling te zijn
![]()
)
Je bent aan het ouwehoeren toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ben helemaal om. Barbara heeft haar waarde vanavond bewezen. Geweldig hoe ze het deed. Ik geef het je te doen 1.000.000 mannelijke voetballiefhebbers die het beter weten. Die je beoordelen op het neukgehalte. Ik ben het met sommigen eens datr ze niet fuckable is, maar verder deed ze het prima. Goede keuze achteraf na het afscheid van Genée. Weinigen zullen het toe gaan geven. Maar ik slik m'n kritiek in. Of ze moet het nog gaan verpesten.
Nee hoor, niks op aan te merken.quote:
Duidelijk geval van iemand die de andere kant van een medaille wil doen belichten maar nogal doorslaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Ik ben helemaal om. Barbara heeft haar waarde vanavond bewezen. Geweldig hoe ze het deed. Ik geef het je te doen 1.000.000 mannelijke voetballiefhebbers die het beter weten. Die je beoordelen op het neukgehalte. Ik ben het met sommigen eens datr ze niet fuckable is, maar verder deed ze het prima. Goede keuze achteraf na het afscheid van Genée. Weinigen zullen het toe gaan geven. Maar ik slik m'n kritiek in. Of ze moet het nog gaan verpesten.
Kan me redelijk vinden in jouw analyse, maar geef het toch nog even een uitzending of 3 de voordeel van mijn twijfel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef Schupi het volgende:
-knip-
Je slaat de spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:45 schreef Schupi het volgende:
-Goed onderbouwd verhaal-
Best ingevoerde journalist bij Ajax mischien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft het agendaboekje van de best ingvoerde journalist van Nedeland in haar pocket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |