Ow my Gowd heel het weekend bij studio soprt en Talpa is het woord Ajax niet gevallen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef TheGHunter het volgende:
vd Vaart nu weer.
Who's next in the Ajax line?
Ik vind het gewoon jammer dat wanneer er een trainer van een subtopclub in de studio zit er nog altijd 50 minuten over de top-3 gepraat moet worden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ow my Gowd heel het weekend bij studio soprt en Talpa is het woord Ajax niet gevallen.
Een item over van der Vaart waar ie niet eens de credits krijgt die hij verdient en een Calimero klimt weer uit z'n eicel.
ajax is rechterrijtje hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat wanneer er een trainer van een subtopclub in de studio zit er nog altijd 50 minuten over de top-3 gepraat moet worden.
Ik vind Ajax thuishoren in de top van de nederlandse competitie maar je kan qua aandacht ook overdrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
En van Basten wordt afgekraakt voor z'n Ajax beleid.
Wat wil jij Hunter dat we Ajax helemaal opheffen of terugzetten naar de amateurs ?
Het stoorde mij dat je wer Ajax-jankgeluiden liet horen. Het ging ook over Pierre bijvoorbeeld. Dan hoor ik je niet 2 minuten van de 60 gingen over een ex-speler van Ajax, niet eens over Ajax zerlf en je begon alweer met die clichés te strooien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik vind Ajax thuishoren in de top van de nederlandse competitie maar je kan qua aandacht ook overdrijven.
Zet Blind in de studio en je mag best een halfuurtje over Ajax praten maar als Huub in de studio zit wil ik ook wel wat horen over mijn eigen cluppie
Het laagste unieke bod wint.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Dan bied je toch gewoon 1 eurocent?
Het gaat erom of je bod uniek is. Dus deze knakker was de enige die 26 cent bood. Er waren misschien wel 10 mensen die 1 cent boden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef cultheld het volgende:
Dan bied je toch gewoon 1 eurocent?
met het laagste unieke bod win je ietsquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zo laag mogelijk bieden? WHAT THE FUCK?
Laten we het erop houden dat ik Ajax niet veel gun en dat ik zo ook wat gekleurd naar uitzendingen kijk en Ajax dingen sneller oppikquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stoorde mij dat je wer Ajax-jankgeluiden liet horen. Het ging ook over Pierre bijvoorbeeld. Dan hoor ik je niet 2 minuten van de 60 gingen over een ex-speler van Ajax, niet eens over Ajax zerlf en je begon alweer met die clichés te strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |