Ik had de firstpost/quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
JOEPIE:D:D
Hippe OP![]()
Je ben t wel te vroeg
Dankje! Nee joh, niet te vroegquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
JOEPIE:D:D
Hippe OP![]()
Je ben t wel te vroeg
Gabry is n kloon van Mo!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef -Mo- het volgende:
Bij deze wel ik even de diehard posters bedanken:
Mo en zijn tweelingbroer Gabry, goed gedaan jongens!
We zullen het niet weten!quote:
Ik heb geprobeerd hem te wijzigen maar als ik op Invoeren klik dan gebeurt er helemaal niks. Ligt aan Fokm die heeft moeite met wijzigen. Je staat iig wel gewijzigd in Wiki.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
J mijn avatar even aanpassen in de OP
* Jaguarized trakteert op champagne.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We zullen het niet weten!
Maare? moeten we niet het 100ste slowchat topic vieren?
Oke...doen we gek!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We zullen het niet weten!
Maare? moeten we niet het 100ste slowchat topic vieren?
whehehequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er moet nog in dat ik de eerste was die, begonnen is met de op zoals we die nu kennen
vanaf topic 11 was dat
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef saaw het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100
hoiik was ff mn broer naar de trein brengen
heb ik nog spannende dingen gemisd?
met een citroenschijfje condoom om het glasquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke...doen we gek!![]()
Ik trakteer je op een breezer gek!![]()
Lekkerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke...doen we gek!![]()
Ik trakteer je op een breezer gek!![]()
Owquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd hem te wijzigen maar als ik op Invoeren klik dan gebeurt er helemaal niks. Ligt aan Fokm die heeft moeite met wijzigen. Je staat iig wel gewijzigd in Wiki.
Wow...you're the man!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.
maar moet wel ff gek doen om t te vieren dus...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow...you're the man!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.
maar moet wel ff gek doen om t te vieren dus...
Je kan grote posts/OPs niet wijzigen door n bug. Je kan wel t zelfde plaatje uploaden onder de naam zoals deze nu in de OP staat, dan zie je m wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow
Ik dacht dat je gewoon http://members.lycos.nl/kevinvroomen/tlkvrmontella.gif deze moest plaatsen en de vorige moest weghalen.
en dan met [[url= ]afbeelding[/url]]
Alleen deel 99 volgemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef saaw het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100
hoiik was ff mn broer naar de trein brengen
heb ik nog spannende dingen gemisd?
Respect homie!11!!!111!1!11!1!!!111!quote:
Heb ik gedaan, ik heb gewoon die linkjes vervangen maar dat werkt dus niet. Heeft niet met die link te maken maar is een Fok! probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow
Ik dacht dat je gewoon http://members.lycos.nl/kevinvroomen/tlkvrmontella.gif deze moest plaatsen en de vorige moest weghalen.
en dan met [[url= ]afbeelding[/url]]
Beier!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen deel 99 volgemaakt
BIER !
Ik heb laatst ook een OP gemaakt met [img] [/img] op die manier en het luktequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Je kan grote posts/OPs niet wijzigen door n bug. Je kan wel t zelfde plaatje uploaden onder de naam zoals deze nu in de OP staat, dan zie je m wel.
Heeft Zwolle geen voetbalploeg ofsow?quote:
Zwolle voor in de GGDquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Heeft Zwolle geen voetbalploeg ofsow?
FC Zwollequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Heeft Zwolle geen voetbalploeg ofsow?
GGD? Verrek, ik heb nog SOA voorlichtings blaadjes van de GGD gister gekregen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zwolle voor in de GGD
PSV voor in de HCE
Bij t invoeren komt er een Database error.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk ga naar edit en dan mijn vorige avatar deleten en dan [[url= url ]afbeelding[/url]] en voila !
geloof me maar.
Raar was bij mij niet bij PSV topicquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij t invoeren komt er een Database error.![]()
* -Mo- draait die nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized draait VA - Alexandra Knallrotes Gummiboot![]()
FS mag van mij 2de wordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hebben Fortuna Sittard![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hebben Fortuna Sittard![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
FS mag van mij 2de worden![]()
Me vader en diens familie komen allemaal uit Sittard
Gouden Gids Divisiequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Eix het volgende:
[..]
GGD? Verrek, ik heb nog SOA voorlichtings blaadjes van de GGD gister gekregen.![]()
Precies !quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ze slurpen dan wel de kas leeg bij de gemeente, maar t blijft dn Zittisje club.
neequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand die het Yvonne en Iteejer plaatje heeft gezien?![]()
ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
Jij had hem al in de sneak gezien.quote:
Ah, ik zie net dat er een gratis condoom bij de voorlichtingsblaadjes zat.quote:
zeg je dat dan ook hardop?quote:
precies.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij had hem al in de sneak gezien.
Toen was ie al grappig.quote:
nu niet meerquote:
Gooi maar weg...heb jij toch niks aanquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, ik zie net dat er een gratis condoom bij de voorlichtingsblaadjes zat.![]()
veel te groot.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gooi maar weg...heb jij toch niks aan
Doe je niet aan?quote:
Flauw.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gooi maar weg...heb jij toch niks aan
Tuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
nee absoluut niet maar de pil werkt ook primaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij wilt jong moeder worden.
jazeker. Kijk maar in mijn postgeschiedenisquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En zaten daar ook nog wat kwaliteitsposts tussen?![]()
Bijna altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Tuurlijk
Want ik lees altijd netjes de OP door
Zeg saaw, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef saaw het volgende:
[..]
nee absoluut niet maar de pil werkt ook prima
Tegen soa's niet hequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb nog een leven naast Fok!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit al over de 26000
jammer genoeg welquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Kom maar op met je 'jammer genoeg wel' reactie![]()
Als ik met verschillende meisjes slaap over korte periode gebruik ik toch liever een condoom dan dat ze allemaal aan de pil zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef saaw het volgende:
[..]
sure, of ik antwoord geef zien we daarna welquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg saaw, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
Ik lees ook bijna alleen maar, behalve hierquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik heb nog een leven naast Fok!
In vergelijking met jullie lees ik teveel in verhouding toot mijn post aantal
kenmerk der kwaliteitsusers.
ja qua SOA's maar dat heeft verder niets met zwanger raken te makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik met verschillende meisjes slaap over korte periode gebruik ik toch liever een condoom dan dat ze allemaal aan de pil zitten.
Ik heb ook een leven naast fokquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik heb nog een leven naast Fok!
In vergelijking met jullie lees ik teveel in verhouding toot mijn post aantal
kenmerk der kwaliteitsusers.
Ok komt ie:quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:43 schreef saaw het volgende:
[..]
sure, of ik antwoord geef zien we daarna wel
Doe is?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:45 schreef Eix het volgende:
Ey Saaw, moet ik de chlamydia-test eens posten?![]()
aha. ik snap het wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ja qua SOA's maar dat heeft verder niets met zwanger raken te maken
en dat zoe ik zowiezo niet, dus dnek ik nieteens over na
best hardquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:45 schreef Eix het volgende:
Ey Saaw, moet ik de chlamydia-test eens posten?![]()
sorry dat kan ik niet beantwoordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:46 schreef saaw het volgende:
[..]
sorry dat kan ik niet beantwoordenWaar ga je naar toe vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
hier 40*30=1200 uur school en 700 uur werk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven naast fok
zeker 1600 uur school , stage en dan elke avond weg.
Met slowchat kom je zo aan je daggemiddelde
that sucks!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aha. ik snap het wel.
Ik wil trouwens wel jong vader worden
Alleen dan heb je een vriendin waar het goed meegaat en die ook jong kinderen wil en dan loopt de relatie op de klippen![]()
Sinds zaterdag...
Was een mooie tijd.
de occii, ken je wss niet, is een kraakpandje hier in amsterdam op de amstelveense weg, meteen bij het eind va het vondelparkquote:
Ik liefst over 2 jaar dan ben ik 20.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef saaw het volgende:
[..]
that sucks!
succes!
ik wil ook wel jong kinderen, maar niet nu al![]()
Das niet bekend nee, veel plezier!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:48 schreef saaw het volgende:
[..]
de occii, ken je wss niet, is een kraakpandje hier in amsterdam op de amstelveense weg, meteen bij het eind va het vondelpark
Doei veel plezier morgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:48 schreef Casparovvv het volgende:
ik ga maar eens
morgen werken enzo
Dag jongen, slaap lekkâh.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:48 schreef Casparovvv het volgende:
ik ga maar eens
morgen werken enzo
Ok danquote:
Reken je score maar uitquote:Leeftijd: V M
15-19 jr: 1 1
20-29 jr: 0 0
dorp: 0 0
stad: 2 2
Opleiding:
V M
hbo/universiteit: 0 0
anders: 2 2
Wel eens klachten: V M
bloedverlies na seks: 1 0
vaker plassen dan normaal in laatste 4 wkn: 0 1
Condoom gebruikt bij laatste seks:
M V
nee: 1 1
Aantal sekspartners tot nu toe:
M V
1: 0 0
2-5: 3 2
6-+: 5 3
Een nieuwe partner in laatste 2 maanden:
M V
Ja:1 1
Ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Chanandler het volgende:
Wie kijkt er 'The Fifth element'?
* RoOoYtJuH ook! Fok! ze mensenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:48 schreef Casparovvv het volgende:
ik ga maar eens
morgen werken enzo
Ik ook niet, ik Fok!quote:
Al gezienquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Chanandler het volgende:
Wie kijkt er 'The Fifth element'?
Ik vind em nu al Pauperquote:
Doeiiiaaaaaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef saaw het volgende:
maargoed ik ga douche en weg
dagdagdagdag![]()
doeiquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef saaw het volgende:
dagdagdagdag![]()
Byebye.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef saaw het volgende:
dagdagdagdag![]()
hoek em neerquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef Chanandler het volgende:
Wat een gedoe om iemand die de PC uitzet.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs noch roken![]()
Zo heet zo'n wijf nou eenmaal
Opbokken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef Chanandler het volgende:
Wat een gedoe om iemand die de PC uitzet.
Ik ben ook ff een paar minuten weg, ff douchen enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
ik geloof dat het opeens weer rustig is ?
Tsja, ik, de gene die dit topic in leven houdt, heeft hoofdpijn dus...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
ik geloof dat het opeens weer rustig is ?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja, ik, de gene die dit topic in leven houdt, heeft hoofdpijn dus...
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja, ik, de gene degene die dit topic in leven houdt, heeft hoofdpijn dus...
Dag Roy! Vanavond alvast lekker dromen voor morgen he.quote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dag Roy! Vanavond alvast lekker dromen voor morgen he.![]()
Ja dacht ik iets te laat aanquote:
Zo! Doe je goed!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
En voor vandaag ook weer 200 post
Jeeej!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Rene is oke ole ole
Daar ben ik blij om!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:19 schreef B_BOY het volgende:
jeuh ook ik mag het 100e slowchattopic nog mee maken. ik voel me nu echt bere-geil. ga zo slape. morge zes uur op en naar het vliegveld. ik gaat naar London toe:D:D ik zal zeggen tegen de queen dat de pubers het honderste topic hebben gehaald oke?
Ik wil niet weten hoeveel ik al heb vandaag.quote:
We zien het morgen wel hequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel ik al heb vandaag.![]()
00.00 is het weer zover maar ik zit wel rond de 350.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zien het morgen wel he![]()
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat onze "mod" hier nog niet geweest is.
Dat trekt de laptop accu nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
00.00 is het weer zover maar ik zit wel rond de 350.
Je stroomstekker er in douwen dus.quote:
daarom hadden ze mij ook mod moeten maken/quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat onze "mod" hier nog niet geweest is.
Apart niet? Terwijl ik de link toch gewoon heb doorgegeven. Misschien was ze niet zo blij met het Yvonne en Iteejer plaatje.quote:
die van dell zijn zo ongelovelijk kort!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je stroomstekker er in douwen dus.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daarom hadden ze mij ook mod moeten maken/![]()
niet gezienquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Apart niet? Terwijl ik de link toch gewoon heb doorgegeven. Misschien was ze niet zo blij met het Yvonne en Iteejer plaatje.
Koop dan ook geen Dell.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
die van dell zijn zo ongelovelijk kort!
SPEECH SPEECH SPEECH!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:29 schreef Brechtje het volgende:
Super mooie opening!![]()
![]()
Ik ben een beetje te laat, maar was een dvd aan het kijken.
Deel 100 alweer, super!![]()
Hehe dat duurde lang.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:29 schreef Brechtje het volgende:
![]()
Echt geweldig hequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:29 schreef Brechtje het volgende:
![]()
Inkoppertje, ik moest me al inhouden. 17e toch pas?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
SPEECH SPEECH SPEECH!
Morgen je 1 maandig bestaan, maandelijkse periode enzo,,,
Als je het krijgt ok....quote:
Ik las 16..quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inkoppertje, ik moest me al inhouden. 17e toch pas?
Oh ik meende dat ze de 17e waren begonnen met dit forum.quote:
16de en 17de dit topicquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik meende dat ze de 17e waren begonnen met dit forum.
Warempel, nog echt ook.quote:
Als je iets krijgt heb je eigenlijk niks om over te klagen.quote:
Maar maar maar maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je iets krijgt heb je eigenlijk niks om over te klagen.
Haha.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik las het ook maar toevallig in de OP
Wat zijn de specs?quote:
dunno, lowbudget.quote:
Dat is klotequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
dunno, lowbudget.
Je kreeg een laptop bij een nieuwe badkamer.
Simcity3000 werkt amper hier, hij pakt de 2e cdrom steeds niet, kut dvdrom!!!
toch dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:44 schreef Renesite het volgende:
Nieuw themaforum: Puber en Tienertalk
De 17e
Bij een nieuwe badkamer....quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
dunno, lowbudget.
Je kreeg een laptop bij een nieuwe badkamer.
Simcity3000 werkt amper hier, hij pakt de 2e cdrom steeds niet, kut dvdrom!!!
Ah boeie, die ene dag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:44 schreef Renesite het volgende:
Nieuw themaforum: Puber en Tienertalk
De 17e
Juli ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef Brechtje het volgende:
Ja, ik dacht al, hij is in de middag gemaakt. Niet laat 's avonds.
PUB is misschien wel 16 juni avond aangemaakt, maar toen was het nog niet open, toen zagen alleen de moderators etc zo'n leeg forum staan.op de 17e is het open gegaan. Dus ik weet niet echt wat nou de echte dag is, de 16e of de 17e. Op de 16e dus aangemaakt, maar op de 17e open gegaan.
16 juli ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hoe kwam je erop dan? 16 juni 22:55?
Geeft niks hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ok, in me vorige post ook weer juNiik typ te snel zonder even na te denken.
Morgen weten we dus als hij definitief doorgaat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef Brechtje het volgende:
Ja, ik dacht al, hij is in de middag gemaakt. Niet laat 's avonds.
PUB is misschien wel 16 juni avond aangemaakt, maar toen was het nog niet open, toen zagen alleen de moderators etc zo'n leeg forum staan.op de 17e is het open gegaan. Dus ik weet niet echt wat nou de echte dag is, de 16e of de 17e. Op de 16e dus aangemaakt, maar op de 17e open gegaan.
Jaja, juLiquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
16 juli ja.![]()
Pubers & Tieners - FAQ - Kijken AUB ;-)
Als wie/wat doorgaat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen weten we dus als hij definitief doorgaat.
whehehe.
ik wil evt een duomod worden
in de korte broekquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Renesite het volgende:
wauwwwwwwwwwwww
Wat een zomerse dag morgen!
DRIEENTWINTIGGRADEN!
Die topzomerdag
ZESENTWINTIG GRADEN.
Hadden minstens 1 week 10 graden warmer![]()
![]()
Wheheheheheheh
Het forum, eerste idee was dat hij maar een maandje door gaat.quote:
denk het nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het forum, eerste idee was dat hij maar een maandje door gaat.
Potver dikkie zegquote:
Oh, op zo'n fiets.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het forum, eerste idee was dat hij maar een maandje door gaat.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
denk het niet
het loopt toch goed
Stuur maar een sollicitatie-mail, en PUB is een blijvend forum, heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen weten we dus als hij definitief doorgaat.
whehehe.
ik wil evt een duomod worden
In FB is gezegd dat het geen zin heeft om een open sollicitatie te doen voor mod.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Stuur maar een sollicitatie-mail, en PUB is een blijvend forum, heel waarschijnlijk.En er is idd nog een mod nodig, want ik kan niet in me 1tje heel de dag bagger opruimen, gezellig meeposten, topics sluiten etc.
Eensch.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
16 zeg ik
Ik ben nog altijd een beetje donker van die 1ne warme weekquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Potver dikkie zeg![]()
Ik ga gelijk factor 24 opsmerenen mijn bruine kleurtje bijwerken
Ik ben ook wel geschikt kandidaat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Stuur maar een sollicitatie-mail, en PUB is een blijvend forum, heel waarschijnlijk.En er is idd nog een mod nodig, want ik kan niet in me 1tje heel de dag bagger opruimen, gezellig meeposten, topics sluiten etc.
Ik zie het als een mooie kans om hogerop te komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Renesite het volgende:
Wie wil nou niet met brecht modden!
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Brechtje het volgende:
forum is GESTART op 16 juni, en GEOPEND (zodat iedereen het zag) op 17 juli.
Die heeft z'n handen al vol aan Klussen en baggeren in ONZ.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef Renesite het volgende:
Conflict is een goede duomod!
Er zijn genoeg begonnen als putjesschepper en later minister van milieu gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het als een mooie kans om hogerop te komen.
Is Veerman ook zo begonnen dus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zijn genoeg begonnen als putjesschepper en later minister van milieu geworden![]()
Ja, hou je mond eensquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is Veerman ook zo begonnen dus?![]()
Niet zoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zijn genoeg begonnen als putjesschepper en later minister van milieu geworden![]()
Een heel forum voor rokers? Er is wel een speciaal rokerstopic in GC volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet zo
Ik ben ervaren fokker , en wil eens wat anders dan alleen maar posten
Ik hoopte zelf een nieuwe rokershoek te starten en daar zelf mod te worden maar dat mislukte,
Nu is PUB mijn doel.
Dit is toch wel mijn vaste stek geworden.
En lekker gezelli hier
Doeiquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Bagger wordt saai
En nu zoek ik iets serieus
In GN staat een topic van mij met dat idee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een heel forum voor rokers? Er is wel een speciaal rokerstopic in GC volgens mij.
Geen idee of die wilt, omdat hij eerst zei dat hij het leuk vond om te helpen, maar niet wist of hij ook echt duo mod wou zijn, omdat hij zelf wat ouder is en hij de pubers niet echt begrijpt zegt hij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef Renesite het volgende:
Conflict is een goede duomod!
focus je er maar goed opquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet zo
Ik ben ervaren fokker , en wil eens wat anders dan alleen maar posten
Ik hoopte zelf een nieuwe rokershoek te starten en daar zelf mod te worden maar dat mislukte,
Nu is PUB mijn doel.
Dit is toch wel mijn vaste stek geworden.
En lekker gezelli hier
Porque = spaans voor waarom.quote:
Maar alle pubers zijn overdag op school, dus heb je een volwassene nodig te modden anders heb je overdag een hele beestenboel natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen idee of die wilt, omdat hij eerst zei dat hij het leuk vond om te helpen, maar niet wist of hij ook echt duo mod wou zijn, omdat hij zelf wat ouder is en hij de pubers niet echt begrijpt zegt hij.
Had ze dat zelf wel danquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Brechtje, is moderator-ervaring een pré?
Oh maar zo bedoel ik dat niet hoor. Ik vroeg het me ff af.quote:
Ik ben dat op zwart staan wel zat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:10 schreef Chanandler het volgende:
Wie wil er nou moderator worden? :/
je zit te lang op zwart zaad?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben dat op zwart staan wel zat.
welke?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
En de fokkers hebben respect voor me.
Ik heb status
Check, staat erbij in Wikiquote:
Ik ben die jonge stoere fokker met al die tattoeage'squote:Op maandag 15 augustus 2005 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
welke?
Puhlease! Je bent Limburger!
Lijkt mij niet echtquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:18 schreef -Mo- het volgende:
Is zo'n lijst met alle vorige topics nog echt nodig?
pfffft...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben die jonge stoere fokker met al die tattoeage's
En een beetje beroemd
Correctie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
WOw gaat hard en ff een tijdje weg en we zijn bij deeltje 100
racist !quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
pfffft...
Ik wil geen tattoo boy persoontje voetbal fannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |