Er zijn genoeg begonnen als putjesschepper en later minister van milieu gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het als een mooie kans om hogerop te komen.
Is Veerman ook zo begonnen dus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zijn genoeg begonnen als putjesschepper en later minister van milieu geworden![]()
Ja, hou je mond eensquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is Veerman ook zo begonnen dus?![]()
Niet zoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zijn genoeg begonnen als putjesschepper en later minister van milieu geworden![]()
Een heel forum voor rokers? Er is wel een speciaal rokerstopic in GC volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet zo
Ik ben ervaren fokker , en wil eens wat anders dan alleen maar posten
Ik hoopte zelf een nieuwe rokershoek te starten en daar zelf mod te worden maar dat mislukte,
Nu is PUB mijn doel.
Dit is toch wel mijn vaste stek geworden.
En lekker gezelli hier
Doeiquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Bagger wordt saai
En nu zoek ik iets serieus
In GN staat een topic van mij met dat idee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een heel forum voor rokers? Er is wel een speciaal rokerstopic in GC volgens mij.
Geen idee of die wilt, omdat hij eerst zei dat hij het leuk vond om te helpen, maar niet wist of hij ook echt duo mod wou zijn, omdat hij zelf wat ouder is en hij de pubers niet echt begrijpt zegt hij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef Renesite het volgende:
Conflict is een goede duomod!
focus je er maar goed opquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet zo
Ik ben ervaren fokker , en wil eens wat anders dan alleen maar posten
Ik hoopte zelf een nieuwe rokershoek te starten en daar zelf mod te worden maar dat mislukte,
Nu is PUB mijn doel.
Dit is toch wel mijn vaste stek geworden.
En lekker gezelli hier
Porque = spaans voor waarom.quote:
Maar alle pubers zijn overdag op school, dus heb je een volwassene nodig te modden anders heb je overdag een hele beestenboel natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geen idee of die wilt, omdat hij eerst zei dat hij het leuk vond om te helpen, maar niet wist of hij ook echt duo mod wou zijn, omdat hij zelf wat ouder is en hij de pubers niet echt begrijpt zegt hij.
Had ze dat zelf wel danquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Brechtje, is moderator-ervaring een pré?
Oh maar zo bedoel ik dat niet hoor. Ik vroeg het me ff af.quote:
Ik ben dat op zwart staan wel zat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:10 schreef Chanandler het volgende:
Wie wil er nou moderator worden? :/
je zit te lang op zwart zaad?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben dat op zwart staan wel zat.
welke?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
En de fokkers hebben respect voor me.
Ik heb status
Check, staat erbij in Wikiquote:
Ik ben die jonge stoere fokker met al die tattoeage'squote:Op maandag 15 augustus 2005 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
welke?
Puhlease! Je bent Limburger!
Lijkt mij niet echtquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:18 schreef -Mo- het volgende:
Is zo'n lijst met alle vorige topics nog echt nodig?
pfffft...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben die jonge stoere fokker met al die tattoeage's
En een beetje beroemd
Correctie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
WOw gaat hard en ff een tijdje weg en we zijn bij deeltje 100
racist !quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
pfffft...
Ik wil geen tattoo boy persoontje voetbal fannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |