Warempel, nog echt ook.quote:

Als je iets krijgt heb je eigenlijk niks om over te klagen.quote:

Maar maar maar maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je iets krijgt heb je eigenlijk niks om over te klagen.

Haha.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik las het ook maar toevallig in de OP

Wat zijn de specs?quote:

dunno, lowbudget.quote:

Dat is klotequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
dunno, lowbudget.
Je kreeg een laptop bij een nieuwe badkamer.
Simcity3000 werkt amper hier, hij pakt de 2e cdrom steeds niet, kut dvdrom!!!

toch dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:44 schreef Renesite het volgende:
Nieuw themaforum: Puber en Tienertalk
De 17e

Bij een nieuwe badkamer....quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
dunno, lowbudget.
Je kreeg een laptop bij een nieuwe badkamer.
Simcity3000 werkt amper hier, hij pakt de 2e cdrom steeds niet, kut dvdrom!!!

Ah boeie, die ene dag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:44 schreef Renesite het volgende:
Nieuw themaforum: Puber en Tienertalk
De 17e

Juli ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef Brechtje het volgende:
Ja, ik dacht al, hij is in de middag gemaakt. Niet laat 's avonds.
PUB is misschien wel 16 juni avond aangemaakt, maar toen was het nog niet open, toen zagen alleen de moderators etc zo'n leeg forum staan.op de 17e is het open gegaan. Dus ik weet niet echt wat nou de echte dag is, de 16e of de 17e. Op de 16e dus aangemaakt, maar op de 17e open gegaan.

16 juli ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hoe kwam je erop dan? 16 juni 22:55?

Geeft niks hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ok, in me vorige post ook weer juNiik typ te snel zonder even na te denken.

Morgen weten we dus als hij definitief doorgaat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef Brechtje het volgende:
Ja, ik dacht al, hij is in de middag gemaakt. Niet laat 's avonds.
PUB is misschien wel 16 juni avond aangemaakt, maar toen was het nog niet open, toen zagen alleen de moderators etc zo'n leeg forum staan.op de 17e is het open gegaan. Dus ik weet niet echt wat nou de echte dag is, de 16e of de 17e. Op de 16e dus aangemaakt, maar op de 17e open gegaan.

Jaja, juLiquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
16 juli ja.![]()
Pubers & Tieners - FAQ - Kijken AUB ;-)

Als wie/wat doorgaat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen weten we dus als hij definitief doorgaat.
whehehe.
ik wil evt een duomod worden

in de korte broekquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Renesite het volgende:
wauwwwwwwwwwwww
Wat een zomerse dag morgen!
DRIEENTWINTIGGRADEN!
Die topzomerdag
ZESENTWINTIG GRADEN.
Hadden minstens 1 week 10 graden warmer![]()
![]()
Wheheheheheheh

Het forum, eerste idee was dat hij maar een maandje door gaat.quote:

denk het nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het forum, eerste idee was dat hij maar een maandje door gaat.

Potver dikkie zegquote:

Oh, op zo'n fiets.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het forum, eerste idee was dat hij maar een maandje door gaat.

Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
denk het niet
het loopt toch goed

Stuur maar een sollicitatie-mail, en PUB is een blijvend forum, heel waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen weten we dus als hij definitief doorgaat.
whehehe.
ik wil evt een duomod worden

In FB is gezegd dat het geen zin heeft om een open sollicitatie te doen voor mod.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Stuur maar een sollicitatie-mail, en PUB is een blijvend forum, heel waarschijnlijk.En er is idd nog een mod nodig, want ik kan niet in me 1tje heel de dag bagger opruimen, gezellig meeposten, topics sluiten etc.

Eensch.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
16 zeg ik

Ik ben nog altijd een beetje donker van die 1ne warme weekquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Potver dikkie zeg![]()
Ik ga gelijk factor 24 opsmerenen mijn bruine kleurtje bijwerken

Ik ben ook wel geschikt kandidaat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Stuur maar een sollicitatie-mail, en PUB is een blijvend forum, heel waarschijnlijk.En er is idd nog een mod nodig, want ik kan niet in me 1tje heel de dag bagger opruimen, gezellig meeposten, topics sluiten etc.

Ik zie het als een mooie kans om hogerop te komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Renesite het volgende:
Wie wil nou niet met brecht modden!

Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Brechtje het volgende:
forum is GESTART op 16 juni, en GEOPEND (zodat iedereen het zag) op 17 juli.

Die heeft z'n handen al vol aan Klussen en baggeren in ONZ.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef Renesite het volgende:
Conflict is een goede duomod!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |