Ik had de firstpost/quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
JOEPIE:D:D
Hippe OP![]()
Je ben t wel te vroeg
Dankje! Nee joh, niet te vroegquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
JOEPIE:D:D
Hippe OP![]()
Je ben t wel te vroeg
Gabry is n kloon van Mo!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef -Mo- het volgende:
Bij deze wel ik even de diehard posters bedanken:
Mo en zijn tweelingbroer Gabry, goed gedaan jongens!
We zullen het niet weten!quote:
Ik heb geprobeerd hem te wijzigen maar als ik op Invoeren klik dan gebeurt er helemaal niks. Ligt aan Fokm die heeft moeite met wijzigen. Je staat iig wel gewijzigd in Wiki.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
J mijn avatar even aanpassen in de OP
* Jaguarized trakteert op champagne.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We zullen het niet weten!
Maare? moeten we niet het 100ste slowchat topic vieren?
Oke...doen we gek!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We zullen het niet weten!
Maare? moeten we niet het 100ste slowchat topic vieren?
whehehequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er moet nog in dat ik de eerste was die, begonnen is met de op zoals we die nu kennen
vanaf topic 11 was dat
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef saaw het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100
hoiik was ff mn broer naar de trein brengen
heb ik nog spannende dingen gemisd?
met een citroenschijfje condoom om het glasquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke...doen we gek!![]()
Ik trakteer je op een breezer gek!![]()
Lekkerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke...doen we gek!![]()
Ik trakteer je op een breezer gek!![]()
Owquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd hem te wijzigen maar als ik op Invoeren klik dan gebeurt er helemaal niks. Ligt aan Fokm die heeft moeite met wijzigen. Je staat iig wel gewijzigd in Wiki.
Wow...you're the man!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.
maar moet wel ff gek doen om t te vieren dus...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow...you're the man!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.
maar moet wel ff gek doen om t te vieren dus...
Je kan grote posts/OPs niet wijzigen door n bug. Je kan wel t zelfde plaatje uploaden onder de naam zoals deze nu in de OP staat, dan zie je m wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow
Ik dacht dat je gewoon http://members.lycos.nl/kevinvroomen/tlkvrmontella.gif deze moest plaatsen en de vorige moest weghalen.
en dan met [[url= ]afbeelding[/url]]
Alleen deel 99 volgemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef saaw het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100
hoiik was ff mn broer naar de trein brengen
heb ik nog spannende dingen gemisd?
Respect homie!11!!!111!1!11!1!!!111!quote:
Heb ik gedaan, ik heb gewoon die linkjes vervangen maar dat werkt dus niet. Heeft niet met die link te maken maar is een Fok! probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow
Ik dacht dat je gewoon http://members.lycos.nl/kevinvroomen/tlkvrmontella.gif deze moest plaatsen en de vorige moest weghalen.
en dan met [[url= ]afbeelding[/url]]
Beier!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen deel 99 volgemaakt
BIER !
Ik heb laatst ook een OP gemaakt met [img] [/img] op die manier en het luktequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Je kan grote posts/OPs niet wijzigen door n bug. Je kan wel t zelfde plaatje uploaden onder de naam zoals deze nu in de OP staat, dan zie je m wel.
Heeft Zwolle geen voetbalploeg ofsow?quote:
Zwolle voor in de GGDquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Heeft Zwolle geen voetbalploeg ofsow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |