Ik had de firstpost/quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
JOEPIE:D:D
Hippe OP![]()
Je ben t wel te vroeg
Dankje! Nee joh, niet te vroegquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
JOEPIE:D:D
Hippe OP![]()
Je ben t wel te vroeg
Gabry is n kloon van Mo!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef -Mo- het volgende:
Bij deze wel ik even de diehard posters bedanken:
Mo en zijn tweelingbroer Gabry, goed gedaan jongens!
We zullen het niet weten!quote:
Ik heb geprobeerd hem te wijzigen maar als ik op Invoeren klik dan gebeurt er helemaal niks. Ligt aan Fokm die heeft moeite met wijzigen. Je staat iig wel gewijzigd in Wiki.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
J mijn avatar even aanpassen in de OP
* Jaguarized trakteert op champagne.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We zullen het niet weten!
Maare? moeten we niet het 100ste slowchat topic vieren?
Oke...doen we gek!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We zullen het niet weten!
Maare? moeten we niet het 100ste slowchat topic vieren?
whehehequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er moet nog in dat ik de eerste was die, begonnen is met de op zoals we die nu kennen
vanaf topic 11 was dat
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef saaw het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100
hoiik was ff mn broer naar de trein brengen
heb ik nog spannende dingen gemisd?
met een citroenschijfje condoom om het glasquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke...doen we gek!![]()
Ik trakteer je op een breezer gek!![]()
Lekkerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke...doen we gek!![]()
Ik trakteer je op een breezer gek!![]()
Owquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd hem te wijzigen maar als ik op Invoeren klik dan gebeurt er helemaal niks. Ligt aan Fokm die heeft moeite met wijzigen. Je staat iig wel gewijzigd in Wiki.
Wow...you're the man!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.
maar moet wel ff gek doen om t te vieren dus...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow...you're the man!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Euh neu. Deeltje 100 werd geopend en ik had de fipo.
maar moet wel ff gek doen om t te vieren dus...
Je kan grote posts/OPs niet wijzigen door n bug. Je kan wel t zelfde plaatje uploaden onder de naam zoals deze nu in de OP staat, dan zie je m wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow
Ik dacht dat je gewoon http://members.lycos.nl/kevinvroomen/tlkvrmontella.gif deze moest plaatsen en de vorige moest weghalen.
en dan met [[url= ]afbeelding[/url]]
Alleen deel 99 volgemaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef saaw het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100
hoiik was ff mn broer naar de trein brengen
heb ik nog spannende dingen gemisd?
Respect homie!11!!!111!1!11!1!!!111!quote:
Heb ik gedaan, ik heb gewoon die linkjes vervangen maar dat werkt dus niet. Heeft niet met die link te maken maar is een Fok! probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow
Ik dacht dat je gewoon http://members.lycos.nl/kevinvroomen/tlkvrmontella.gif deze moest plaatsen en de vorige moest weghalen.
en dan met [[url= ]afbeelding[/url]]
Beier!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen deel 99 volgemaakt
BIER !
Ik heb laatst ook een OP gemaakt met [img] [/img] op die manier en het luktequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Je kan grote posts/OPs niet wijzigen door n bug. Je kan wel t zelfde plaatje uploaden onder de naam zoals deze nu in de OP staat, dan zie je m wel.
Heeft Zwolle geen voetbalploeg ofsow?quote:
Zwolle voor in de GGDquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Heeft Zwolle geen voetbalploeg ofsow?
FC Zwollequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Heeft Zwolle geen voetbalploeg ofsow?
GGD? Verrek, ik heb nog SOA voorlichtings blaadjes van de GGD gister gekregen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zwolle voor in de GGD
PSV voor in de HCE
Bij t invoeren komt er een Database error.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk ga naar edit en dan mijn vorige avatar deleten en dan [[url= url ]afbeelding[/url]] en voila !
geloof me maar.
Raar was bij mij niet bij PSV topicquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij t invoeren komt er een Database error.![]()
* -Mo- draait die nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized draait VA - Alexandra Knallrotes Gummiboot![]()
FS mag van mij 2de wordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hebben Fortuna Sittard![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hebben Fortuna Sittard![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
FS mag van mij 2de worden![]()
Me vader en diens familie komen allemaal uit Sittard
Gouden Gids Divisiequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Eix het volgende:
[..]
GGD? Verrek, ik heb nog SOA voorlichtings blaadjes van de GGD gister gekregen.![]()
Precies !quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ze slurpen dan wel de kas leeg bij de gemeente, maar t blijft dn Zittisje club.
neequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand die het Yvonne en Iteejer plaatje heeft gezien?![]()
ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
Jij had hem al in de sneak gezien.quote:
Ah, ik zie net dat er een gratis condoom bij de voorlichtingsblaadjes zat.quote:
zeg je dat dan ook hardop?quote:
precies.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij had hem al in de sneak gezien.
Toen was ie al grappig.quote:
nu niet meerquote:
Gooi maar weg...heb jij toch niks aanquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, ik zie net dat er een gratis condoom bij de voorlichtingsblaadjes zat.![]()
veel te groot.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gooi maar weg...heb jij toch niks aan
Doe je niet aan?quote:
Flauw.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gooi maar weg...heb jij toch niks aan
Tuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
nee absoluut niet maar de pil werkt ook primaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij wilt jong moeder worden.
jazeker. Kijk maar in mijn postgeschiedenisquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En zaten daar ook nog wat kwaliteitsposts tussen?![]()
Bijna altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Tuurlijk
Want ik lees altijd netjes de OP door
Zeg saaw, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef saaw het volgende:
[..]
nee absoluut niet maar de pil werkt ook prima
Tegen soa's niet hequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb nog een leven naast Fok!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit al over de 26000
jammer genoeg welquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Kom maar op met je 'jammer genoeg wel' reactie![]()
Als ik met verschillende meisjes slaap over korte periode gebruik ik toch liever een condoom dan dat ze allemaal aan de pil zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef saaw het volgende:
[..]
sure, of ik antwoord geef zien we daarna welquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg saaw, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
Ik lees ook bijna alleen maar, behalve hierquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik heb nog een leven naast Fok!
In vergelijking met jullie lees ik teveel in verhouding toot mijn post aantal
kenmerk der kwaliteitsusers.
ja qua SOA's maar dat heeft verder niets met zwanger raken te makenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik met verschillende meisjes slaap over korte periode gebruik ik toch liever een condoom dan dat ze allemaal aan de pil zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |