Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Wat 'gebeurd' er als je opstart , je pc, en wat gebeurd er als je handmatig wil starten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Maerycke het volgende:
Hoi
Ik doe sinds een week mee, maar nu heb ik vanochtend m'n pc opnieuw opgestart en nu krijg ik dus het programma niet meer werkende. Ik heb al (op aanraden van Sanne) geprobeerd het programma opnieuw te installeren met behoud van de datadirectory, maar dat werkt dus niet. Ben er bang voor dat wanneer ik 'm helemaal clean installeer de punten dus weg zijn.
Automatisch opstarten doet hij niet en handmatig werkt ook niet. Iemand die nog briljante ideeën heeft?
Nou ik zie wel dat 'Think" window voorbijkomen en dat het toegang krijgt via de firewall, maar verder gebeurt er helemaal niets. Ik heb de firewall ook al helemaal uit gehad, maar ook dan gebeurt er verder helemaal niets.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat 'gebeurd' er als je opstart , je pc, en wat gebeurd er als je handmatig wil starten?
Als je naar dat mapje van FaD gaat, kan je dan eens 'fadsetup.exe' aanklikken, en dan naar 'general'. Kun je daarna ervoor kiezen om de 'job queue server' van 'hidden' naar 'window' te zetten . Dan zou dat schermpje tevoorschijn moeten komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nou ik zie wel dat 'Think" window voorbijkomen en dat het toegang krijgt via de firewall, maar verder gebeurt er helemaal niets. Ik heb de firewall ook al helemaal uit gehad, maar ook dan gebeurt er verder helemaal niets.
We komen er wel uit, ff naar de AH, lees zo verderquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:11 schreef Maerycke het volgende:
Nee, hij was (voordat ik rebootte (had ik dat dus nou maar niet gedaan)) met een klein jobje bezig, dus dat zou het niet moeten zijn. Ik ga even die andere tip van jou proberen (bedankt voor je hulp trouwens!)
thanx MarcyDarcy!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef MarcyDarcy het volgende:
Complimenten voor deze, tot nu toe al, zeer strakke flush
Mooie prestatie waar veel leden aan hebben bijgedragen. Voor mij valt ie ver boven verwachting uit
Enige smetje is dat we (LA) hierdoor de 1e plaats in de MegaFlush top5 moeten afstaan aan jullie Fokschapen.
Go Fok!![]()
Dank voor de lovende woorden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef MarcyDarcy het volgende:
Complimenten voor deze, tot nu toe al, zeer strakke flush
Mooie prestatie waar veel leden aan hebben bijgedragen. Voor mij valt ie ver boven verwachting uit
Enige smetje is dat we (LA) hierdoor de 1e plaats in de MegaFlush top5 moeten afstaan aan jullie Fokschapen.
Go Fok!![]()
Dankjewel voor de troostende woordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
thanx MarcyDarcy!
Veel sterkte op die tweede plaats.
Een glaasje champagne? Wie...wat...waar...hoe?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:27 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dank voor de lovende woorden.![]()
Nou jullie mogen hier vanavond ook wel een glaasje champagne komen drinken hoor.![]()
Hebben julie het plekkie al schoon gepoetst?
http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleidingquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik mis nog even hoe ik het fokschaap kan bij voederen , ik heb nu als team 2047 staan , wat moet ik doen om schaapje extra gras te geven
Ik zie je niet bij het Fokschaap team zitten morpheus, laten we daar eerst mee beginnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik mis nog even hoe ik het fokschaap kan bij voederen , ik heb nu als team 2047 staan , wat moet ik doen om schaapje extra gras te geven
10 uur half 11 ofzoquote:
Top!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef Fjolle het volgende:
Ik ben morpheus via MSN aan het helpen.
Wie weet red ie het net... is wat spannender nuquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik word een beetje erg moe van de job die ik nu heb draaien. Die stond gisteravond ook al op 99%. Ik geloof dat ie nu toch al 0,3% vooruit is gegaan.
Hier kun je ook in de gaten houden of er al geupdate isquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef wiqu2 het volgende:nou ik hbe net nog 10 jobs verstuurd ... dus ik hoop nog es 30K punten te ontvange
Ik dacht net hetzelfde bij het zien van jouw naamquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef DukeBox het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleiding
Hey wat grappig Marcy Darcy ook hiero
heej, jou ken ik nogquote:
Thank u. Ik hoop dat het je goed zal doen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:25 schreef Fjolle het volgende:
Met complimenten aan Joosd voor het plaatje.![]()
ik ga een potje bbq-en, dus die champie neem ik meequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Fjolle het volgende:
Ok dames en heren schaap. Houden jullie de glazen even op, dan kom ik langs met de champagne. Hij is goed koud nu, dus die moet wel smaken.Ook alle gasten hier mogen best een glaasje pakken.
We are the champions aanvragen, Sanne?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Sanne het volgende:
Vanavond in de uitzending van Fokradio aandacht voor Fokschaap en de megaflush.
Tune in op: www.actionradio.nl
chatten kan op irc: #fokradio
Ow dat is wel een hele leuke. Ga meteen ff kijken of die er bij zit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:13 schreef Fjolle het volgende:
[..]
We are the champions aanvragen, Sanne?
heb hem ook ff aangekliktquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:16 schreef Sanne het volgende:
Ow dat is wel een hele leuke. Ga meteen ff kijken of die er bij zit.
Hij zit erbij!!!
Iemand?quote:Helaas deze artiest is het afgelopen uur al te horen geweest op Actionradio. Natuurlijk kunt u uit onze database nu een andere plaat kiezen. Onze excuses voor het ongemak.
Nog niet, het is hier nog geen 3 uur 's middags. moet nog een paar uur werken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef Fjolle het volgende:
Dank namens alle schaapjes devzero. Ook een champie?
Wanneer komt het item ??quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:49 schreef Sanne het volgende:
We are the champions is er ff uitgehaald, die wordt gedraaid voor het item komt.
gelezen en vervangen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:59 schreef joosd het volgende:
Sanne wil je even je mail lezen please? ik vrees anders een rekening thuis
THNKS voor de aanpassingquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
gelezen en vervangen.
u've got mail.
En het werk om ze aan de praat te krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:23 schreef Fjolle het volgende:
Nou dat wordt wachten op de berg nieuwe leden.![]()
Daar is ie dan!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:46 schreef iisschots het volgende:
Pffff, het is gelukt
Nu wel allemaal mee gaan doenen nog meer flushen
/offtopic: ja zo schrijf je het
4 uur is niet lang hoor. Ik heb ook wel eens jobs van meer dan een dag (met cpurating iets boven de 200). En sommigen hier hebben jobs van een paar dagen gehad.quote:
Da's nog niks. Heb deze nu nog steeds staan:quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef rickyB het volgende:
Zeg duurt die eerste nou echt zo lang of doe ik iets niet goed (me computer dan)?
Think Job info:
progress: 63.62%
Time 14000 seconds
cpu rating 218
punten is de job duur (in uren) maal de gemiddelde CPU rating....quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef rickyB het volgende:
Hoe scoor je dan precies punten??
Ligt dat aan het type job?
ik heb een vrij nieuwe pc (AMD64 3800+ en een breedbandverbinding)
En sommige jobs zijn idd zo klaar en sommigen nemen wat meer tijd in beslag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef rickyB het volgende:
Ligt dat aan het type job?
Daar zeg je wat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef devzero het volgende:
Bijna tijd om fokschaap.nl te claimen
Al die stats programmaatjes gebruiken dat en die zijn niet erg nauwkeurig. De hoeveelheid werk (het percentage wat je ziet) is niet evenredig met de tijd die nodig is; je probeert mutaties van moleculen te mappen op een enzym en soms is direct duidelijk dat een match niet mogelijk is en soms moet je wat langer rekenen. Ook de gemiddelde cpu rating is pas na afloop goed te bepalen (tenzij je je computer altijd aanhebt en niets anders doet).quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:03 schreef sk888er het volgende:
zet da dan ff groot in de op
cpu*tijd=punten
Eerst een job versturen als ie af is en dan helpen we je wel verder hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef mother-mother het volgende:
ja behhh ik heb me aangemeld maar duurt ff voor ie uitgethinked is![]()
* 1-of-6Billion checkt fokschaap.tk, want da's gratis.... Maar die's al vergeven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef devzero het volgende:
Bijna tijd om fokschaap.nl te claimen
Ja, dank je.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:48 schreef joosd het volgende:
slaap goed ieders! we made it!
uiteindelijk warebn het: 19. (2) 43487 gateway:3 82647 (38) puntjes... [sub] wat zijn nou de punten??[/quote] naja voor de gene die willen wetyen hoever faddcit ernaast zat: Zoek het maar uit, julie weten ws wel wat en hoequote:gateway schreef vanmorgen:
WOEI Dit wordt een maga knaller!!
Voro de flush 39160 puntjes volgens de stats..... faddict voorspelt 96407, die heb ik net geflushed.... straks maar een even kijken hoeveel het er daadwerkelik waren....
van links naar rechts:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:03 schreef gateway het volgende:
[..]
uiteindelijk warebn het: 19. (2) 43487 gateway:3 82647 (38) puntjes... [sub] wat zijn nou de punten??naja voor de gene die willen wetyen hoever faddcit ernaast zat: Zoek het maar uit, julie weten ws wel wat en hoe
Okeej! Faddcit voorspelde dus 96407 punten, het waren er 43487, dus faddcit zat er 45,11 procent naast!! (zou goed kunnen, beide pc's hebben niet 24/7 aangestaan)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
van links naar rechts:
huidige plaats in het dagelijks overzicht
aantal behaalde punten van vandaag
username
totaal aantal punten
en je huidige plaats in het totaaloverzicht
Thank youquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef Fjolle het volgende:
Mr_Rammstein gefeliciteerd met je 2 Million Molecules certificaat.![]()
Fjolle heeft zelf 1 Year of Computer Time.![]()
Je kan ook overdrijven natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:48 schreef joosd het volgende:
slaap goed ieders! we made it!![]()
Ik ben trots op de Fokkers die de tweakertjes in keer hebben laten zien dat er niet gefokt mag worden met fokkers!
58,7% van de schaapjes heeft geflushed.
Precies, we zijn goed bezig met FaD, maar de tweakers zijn over de gehele lijn goed bezig natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:04 schreef HBM het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk
Als je tweakers tegenover fokkers zet , dan moet je ook elke keer de totale output van de tweakers nemen
FaD user daily stats (15 August 2005)quote:Kijk wat er gebeurd als er één schaapje over de dam is..........dan huppelen er nog 61 achteraan
Wat dat voor een ravage wordt is te zien in deze DPCH: ruim 3 miljoen punten weten de leden van Fokschaap te flushen. Ben blij dat de servers het hebben gehouden
Fokschaap is binnen gekomen bij de stampede die we hier hebben gehouden, ze hebben vanaf de eerste dag in de top meegedraaid. Met deze flush bewijzen ze dat ze er nog steeds zin in hebben en dat het beslist géén ééndagsschaapjes zijn.
Well done Fokschaap!!
Wie nu denkt dat het hier bij zal blijven heeft het mis. Gisteravond was er ook nog een interview met Sanshine en iisschots op FoK-radio. Na dit interview weten alle FoK-ers wat Distributed Computing is (behalve de verslaggever..) dus weldra zal de kudde van Fokschaap wel gaan lammeren....
De plaats winst is voor Fokschaap.
De eerste plek in de megaflush top-5 is voor Fokschaap
In de schaduw van Fokschaap doen ook de Cureseekers nog een aardig partijtje meeblazen maar ach. Eigenlijk zijn het allemaal maar kruimeltjes
17 mijlpalen zijn er gescoord maar daar staat tegenover dat we helaas geen nieuwe leden hebben mogen verwelkomen.
* Sanne doet vandaag een zonnebril op.quote:
Waarschijnlijk doordat jouw koeling harder gaat draaien als je processor warmer wordt. en aangezien een programma als deze je idle cpu tijd pakt draait jouw processor 100% ipv maar 10% ofzo, afhankelijk van wat je aan het doen bent op de pc. en als je processor warmer wordt, dan gaat de koeling harderquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:15 schreef tonks het volgende:
verneukt dit mijn pc niet ? als ik dit aan heb staan komt er een kut geluid uit maar zodra ik het uitzet is de computer stil
Als je bij de geschiedenis van de pagina kijkt, dan zie je dat iemand deze vanmorgen om half elf leeggemaakt heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:06 schreef FipoDeClown het volgende:
ik wilde ook eens kijken naar aanleiding van het bericht op de frontpage
maar de http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleiding is leeg :s
Maar deze doet het nu toch weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:06 schreef FipoDeClown het volgende:
ik wilde ook eens kijken naar aanleiding van het bericht op de frontpage
maar de http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleiding is leeg :s
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Chemische verbindingen? In dat geval doet het met denken aan Hollow Man. Daar moesten ze een medicijn ontwerpen waardoor de mensaap (en daarna Kevin Bacon zelf) onzichtbaar kon worden en vervolgens een middel dat hem weer zichtbaar maakte, hetgeen natuurlijk niet lukte, bladiebla, het blijft een Hollywoodfilm.quote:In dit project zoeken mensen met een gewone computer gezamenlijk naar nieuwe kandidaat-medicijnen voor bijvoorbeeld AIDS, kanker en malaria. Veelbelovende verbindingen worden vervolgens in echte non-profit laboratoria, zoals in het National Cancer Institute, onderzocht. Door de voorselectie die FAD mogelijk maakt, kan er veel efficiënter en sneller naar medicijnen gezocht worden.
Ok toegevoegd. Gefeliciteerd.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:31 schreef Molluck het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om 8 pagina's door te lezen, maar ik ben wel geinteresseerd geraakt in dit project. (Uiteraard sinds dat FP-bericht)
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Chemische verbindingen? In dat geval doet het met denken aan Hollow Man. Daar moesten ze een medicijn ontwerpen waardoor de mensaap (en daarna Kevin Bacon zelf) onzichtbaar kon worden en vervolgens een middel dat hem weer zichtbaar maakte, hetgeen natuurlijk niet lukte, bladiebla, het blijft een Hollywoodfilm.
Ik weet dat de visualisering in die film volledig op de fantasie van de vormgevers berust, maar het principe is wel intrigerend. Is dat een beetje te vergelijken?
Nou ja krijg je voor je eerste job meteen veel puntjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 06:53 schreef rickyB het volgende:
20% verder gekomen van 23:30 tot 6:45.![]()
Duurt wel lang zeg die eerste job.
Met nog steeds 220 cpu-rating
Ja, ik bedoelde het principe ja, niet de uitwerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:45 schreef Mist het volgende:
[..]
Chemische verbindingen ja. De software simuleert chemische reacties. Enerzijds is er een proteïne waarvan bekend is dat het te maken heeft met de ontwikkeling van een ziekte. Anderzijds zijn er miljoenen moleculen die ze een voor een virtueel tegen zo'n proteïne aangooien. Als er dan iets gebeurt (molecuul bindt zich aan proteïne, chemische reactie) zou dit (heel misschien) kunnen betekenen dat de betreffende molecuul als basis voor een medicijn kan dienen.
Dus met dien verschil dat we hier ziektes niet onzichtbaar willen maken, maar liever een geneesmiddel ontdekkenis het wel een beetje te vergelijken ja.
Jep zoiets. Doe je mee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het principe ja, niet de uitwerking![]()
Maar dan begrijp ik dus ook waarom er zoveel rekenkracht nodig is, als elke bekende stof getest moet worden (+alle isotopen) dan valt er idd een hoop te berekenen.
Een soort SETI@home dus? Ik hoop dat dit wat geslaagder afloopt![]()
Ja, ik heb me net aangemeld, met enige verbeelding lijkt het nog op Hollow Man ookquote:
Dit is juist de bedoeling van het programma. Het neemt al de idle tijd in beslag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:44 schreef Molluck het volgende:
Ja, ik heb me net aangemeld, met enige verbeelding lijkt het nog op Hollow Man ook![]()
Volgens taakbeheer neemt ie wel veel processorspeed in gebruik, maar ik heb kwa prestaties nog nergens last van, ik zal eens kijken wat dit gaat worden
Nee, het gaat op de tijd die je bezig bent maal je processorsnelheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:24 schreef KixAss456 het volgende:
Is 1 hit trouwens 1 punt of hoe zit dat?
Nee, aantal punten = CPU-rating * aantal uur. Wat de hits precies betekenen zie: http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=366quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:24 schreef KixAss456 het volgende:
Is 1 hit trouwens 1 punt of hoe zit dat?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor het programma op dit team. Dus ik ben binnenkort ook van de partij
Onder welke nick? En waar ben je in het aanmeldings-proces?quote:
Jullie houden me wel van de straat hier he.quote:
ach ben je teminste bezigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:00 schreef Fjolle het volgende:
[..]Jullie houden me wel van de straat hier he.![]()
Je bent toegevoegd. Gefeliciteerd.
![]()
mvdlubbe heeft 2 Years of Computer Time.![]()
Dat is geen probleem hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:04 schreef Eronymus het volgende:
[..]
alle nieuwe peoplelaat je computer(s) maar draaien!
nee het kan niet zo zijn dat er geen Dig modje meedoet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Marty26 het volgende:
Nou Ik heb me ook maar eens ff aangemeld en ben dus nu ook van de Party
Het kan toch niet dat er geen Modje van Dig aan mee doet.
Dus bij deze
Tnx manquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef Eronymus het volgende:
[..]
nee het kan niet zo zijn dat er geen Dig modje meedoet..Welkom dus
Welkom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Marty26 het volgende:
Dus bij deze
Zeker welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:42 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Welkom.(Zijn er niet nog meer modjes bij dig?
)
aha, de goede stresstest voor nieuwe pcquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zeker wel
Jump en Slari maar ik zal het ze eens ff vragen.
Juist. Kom erbij. Het is best gezellig hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:45 schreef Jump het volgende:
[..]
aha, de goede stresstest voor nieuwe pc
Niet nodig. Niet doen. Zie vorig topic geloof ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:49 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensen vraagje he kan ik Meerdere Think vensters openen? En zo ja HOE?
Ja je punten komen daar aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:23 schreef rickyB het volgende:
Even resumé omdat ie bijna klaar is.
Ik heb nu mijn eerste job al een flinke poos lopen, wat dus waarschijnlijk veel punten geeft.
Ik wil wel dat die punten strax bij die van fokschaap komen.
Ik ga dus na deze job naar stap 3 van die handleiding, maar komen die punten daar dan ook aan.
Houdt de computer die punten dan nog even vast?
Ik heb me daar nl. nog niet aangemeld (wel dat teamnumber van DPC)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef devzero het volgende:
En nu weer gewoon rustig verder rekenen/opsturen. Hoewel ik er wel aan zit te denken om een aantal pcs over te hevelen naar folding@home, het andere project waar 1 cpu van fokschaap aan werkt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, tegen zoveel overredingskracht kan ik niet op
eerdere speurtochten naar fokschaaplogo's werden bemoeilijkt door copyright (c) issues. Als deze daar geen last van heeft,.... lijkt hij me helemaal te gekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:00 schreef Roeji het volgende:
@ rickyb: geweldige achtergrond!!! Zelf gemaakt of ergens gevonden. indien het laatste dan mag je de link hier posten wat mij betreft!
CPU rating is afhankelijk van je processor snelheid en hoe intensief hij gebruikt wordt....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:49 schreef mschol het volgende:
uhm hoe wordt die cpu rating verzonnen???
ik heb hier kennelijk een rating van 175 op een 1.9ghz bak..??
Welkom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Rednazzz het volgende:
Zo, na al een tijdje gluren ook aangemeld!
Heerlijk zo'n actief forum
Nixxxje beeb lievie!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:37 schreef nixxx het volgende:
Na Sannes radio optreden vanochtend ook maar geinstalleerd. we zullen eens zien
Eindeljk. Het duurde wel even Marty26, maar vooruit ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Marty26 het volgende:
Dus bij deze
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:29 schreef mcintosh het volgende:
Fjolle heeft het druk! Ik kan helaas weinig betekenen.. maar beter te druk in deze, dan te rustig
Jah, voor je het weet wil je een 36 urige werkweekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
(Moeten het toch eens gaan hebben over vrije dagen.
)
Nee hoor, 40 uur mag wel. Ik ben een brave hond, Woef.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jah, voor je het weet wil je een 36 urige werkweek![]()
Maareh, heb 2 schaapjes toegevoegd, scheelt je weer
Een digitale golf dan?quote:
a ha dus als ik zeg:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:15 schreef Eronymus het volgende:
[..]
CPU rating is afhankelijk van je processor snelheid en hoe intensief hij gebruikt wordt....
Hoe meer proggramma's je draait hoe lager de CPU rating.
Dat is correctquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
a ha dus als ik zeg:
een aantal keer een landshap in 3d laat renderen zal de rating lager zijn dan wanneer ik het maar 1 keer doe.?
of is het hoemeer programma's p[en tegelijkertijd hoe lager de score?
Allebei, als je programma's draait die veel CPU kracht vragen, zal je rating iets dalen. Maar op zich maakt dat niet zo heel veel uit, want de job duurt dan ook langer, wat de mindere rating weer goed maakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
welke?
de eerste , de tweede of allebie ??
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:07 schreef Fjolle het volgende:
Een digitale golf dan?
toen er hier paniek uit brak of jij wel op tijd terug was om te flushen ben ik vriendinnetjes gaan ronselen, uit Oldbies maar vooral uit het Lush topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou vooruit dan![]()
Ik heb toch al een tijdje het idee dat het nerd gehalte in het fokschaap team aan het teruglopen is en de dames de overhand krijgen
Het kan in een paar uurtjes gedaan zijn, je kan er een week over doen, ligt aan een heleboel dingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:18 schreef rickyB het volgende:
Net terug van weggeweest staat ie met een rating van 225 en 57 hits na
70000 sec = 1166.67 minuten = 19.44 uur op 96.83% (-> 1e job.)
Mên...wa duurt da lang. Zeg in stap 2 van de dummiehandleiding maar: "Start THINK en kijk over 24 uur nog maar es.
Ik hoop dat het wat puntjes oplevert
Ieder molecuul wordt ook echt in alle richtingen gegooid en laat het nou een groot molecuul zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Het kan in een paar uurtjes gedaan zijn, je kan er een week over doen, ligt aan een heleboel dingen
Mjah, de datum van de 15de was in eerste instantie gekozen omdat ik dan weer thuis zou zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:22 schreef Sanne het volgende:
toen er hier paniek uit brak of jij wel op tijd terug was om te flushen ben ik vriendinnetjes gaan ronselen, uit Oldbies maar vooral uit het Lush topic.
Ach, dat maakt voor de puntjes niets uit. En het is een mooie weerspiegeling van Fok, wannabe-nerds zoals ik en zeep meisjesquote:Echte meisje-meisjes die laatsten.![]()
Niet alleen Fjolle, ik ook, ik heb je net toegevoegd als nummer 68quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef teckna het volgende:
Fjolleloop je de queue van die mailtjes continue te F5'en in de hoop voor nieuwe leden?
![]()
Mooie... ehm... positiequote:
Da's oke mcintosh, dan hoef ik alleen de mail-lijst in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Niet alleen Fjolle, ik ook, ik heb je net toegevoegd als nummer 68![]()
had je niet door dat ik daar weinig zin in hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook gaan inlezen
Zoiets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef teckna het volgende:
Fjolleloop je de queue van die mailtjes continue te F5'en in de hoop voor nieuwe leden?
![]()
Gaat ie echt helemaal niet verder dan bv. 99,01%?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik een job die al een paar dagen op 99% staat niet op een bepaalde manier een slinger geven?
Andere jobs gaan zonder problemen verder.
99,51%quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gaat ie echt helemaal niet verder dan bv. 99,01%?
Je kan er weinig aan doen, maar soms gaat het einde langezaam..
Komt vanzelf goed. Wat voor kleur heeft het balkje in het que schermpje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
99,51%
41.619 seconds.
CPU rating 118
blauw en groen, net als de andere running jobs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed. Wat voor kleur heeft het balkje in het que schermpje?
Nee hoor, dat doet ie als ie een job bijna klaar heeft, dan zet ie vast een nieuwe in de wachtrij, de que dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef rickyB het volgende:
En nu zegt ie dat er eentje queued staat?
moet ik dan iets doen?
Dan is er niets aan de hand volgens mij..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
blauw en groen, net als de andere running jobs.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef rickyB het volgende:
98.42%
74746 sec.
cpu rating 225
Duurt dus nog niet zo lang
Als je alle rode en gele bolletjes bedoelt op de DPC stats pagina; ja, dat kan een dreun geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef sk888er het volgende:
sanne:
Er zit een dreun aan te komen, nee niet een ordinair plofje maar een echte dreun zoals ze die hier nog nooit hebben meegemaakt...Nog 0 dagen...
![]()
tx, helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef sk888er het volgende:
sanne:
Er zit een dreun aan te komen, nee niet een ordinair plofje maar een echte dreun zoals ze die hier nog nooit hebben meegemaakt...Nog 0 dagen...
![]()
[stampede] Help Fok! mee zoeken naar een medicijn tegen HIV!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:40 schreef Molluck het volgende:
Waar komt die naam eigenlijk vandaan?
Alles wat ik zelf kon bedenken heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:33 schreef Rednazzz het volgende:
@ Rabrynil
Er wordt geloof ik een nieuwe client getest 1.30 ofzo.
Misschien een idee om die uit te proberen?
Dat ziet er al goed uit!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef Gromba het volgende:
Ben bezig met FoK!Schaap stats:
http://fok.gromba.nl
Wauw. Die ziet er tof uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef Gromba het volgende:
zit er tussen het insturen van je eerste job en de mogelijkheid om te registreren ook nog een soort wacht/verwerkingstijd?? heb net mijn eerste job ingestuurd en hij kan mijn username niet vindenquote:Stap 3:
Je hebt je eerste job af (100%). Het programma stuurt die automatisch op en begint vanzelf aan je volgende job. Je kunt je nu gaan aanmelden bij Fokschaap!
Stap 4:
Registreer je op: http://fad.qik.nl
Dat doe je door in de rechterkolom van de site op "register" te klikken. Volg de aanwijzingen, vul je FaD username in.
De stats worden om de 6 uur geupdate, de volgende update is ergens om 2 uur 's nachts Nederlandse tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
zit er tussen het insturen van je eerste job en de mogelijkheid om te registreren ook nog een soort wacht/verwerkingstijd?? heb net mijn eerste job ingestuurd en hij kan mijn username niet vinden
ok probeer ik het morgen weerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef Gromba het volgende:
[..]
De stats worden om de 6 uur geupdate, de volgende update is ergens om 2 uur 's nachts Nederlandse tijd
ziet er geweldig uit, en laad lekker snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef Gromba het volgende:
iig meer. Of het veel is, is discutabelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:40 schreef schvvmert het volgende:
Gebruikt zo'n PC met die constant 100% cpu belasting dan niet veel meer watts?
Heb je je al aangemeld op fad.qik.nl en een mail gekregen met user-name, password? Welke nick gebruik je? Ik kan je nl. nog niet vinden onder nixxx.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
zit er tussen het insturen van je eerste job en de mogelijkheid om te registreren ook nog een soort wacht/verwerkingstijd?? heb net mijn eerste job ingestuurd en hij kan mijn username niet vinden
ja net gedaan, ik wacht nog op het mailtjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:07 schreef Fjolle het volgende:
Heb je je al aangemeld op fad.qik.nl en een mail gekregen met user-name, password? Welke nick gebruik je? Ik kan je nl. nog niet vinden onder nixxx.
Toevallig KixAss? Die is verstuurd. Nee nixxx dus, die wordt is nu verstuurdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja net gedaan, ik wacht nog op het mailtje![]()
Je staat alleen aangezien er een flush was voordat je een fokschaap was. Misschien dat dit bij de volgende update verdwijnt, anders morgen. Maar als je op de website faq.qik.nl kijkt zie je dat je ook bij ons team staat (onderaan plaats 41).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Anoukk het volgende:
Zit ik nu al bij jullie dan? Want op de website sta ik nog in mijn eentje, zo lijkt het... Of snap ik het gewoon niet?
Sorry. Heb vooralsnog geen idee. Misschien iemand anders?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:52 schreef Molluck het volgende:
Ik krijg THINK nu op alle XP-gebruikers die zich aanmelden
edit: allemaal met een andere job
Meld de gerbuiker zich af of wissel je van gebruiker ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:52 schreef Molluck het volgende:
Ik krijg THINK nu op alle XP-gebruikers die zich aanmelden
edit: allemaal met een andere job
Een tijdje geleden "verbood" Danny het gebruik van de foktools (Einde FOK!tools). Volgens mij heb ik in een van de feedback topics naar aanleiding van dit 'verbod', gelezen dat het gebruik van het fok! logo/layout buiten fok gevoelig ligt.quote:
Tofquote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:36 schreef Gromba het volgende:
Het heeft me best veel tijd gekost (moest ook al die pijltjes in php tekenen enzo), maar ik heb ze af; de FoK-Forum-proof-DPCH-fokschaap-stats!
Weet vinden jullie ervan? Moet dit vaker gepost worden?
Alleen, wat gaan we er mee doenquote:Hierbij stellen wij u op de hoogte van een update aan één van uw domeinen.
Domein: fokschaap.nl
Status: register-ok
Bron: SIDN
Uitleg over deze status:
De registratie is voltooid. Het domein wordt bij de volgende update van het register actief. Zie de veelgestelde vragen op onze website voor de verwerkingstijd.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Gromba het volgende:
kon het gewoon even niet laten![]()
[afbeelding]
die stats van gorba gingen er wel goed uitzien!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef devzero het volgende:
Na aanleiding van een conversatie in #fokschaap gisteren:
[..]
Alleen, wat gaan we er mee doen
[afbeelding]
ROFLquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef Gromba het volgende:
[afbeelding]
Als iemand even een linkje geeft van het andere (aangepaste) logo (hoef ik niet alle topics door te spitten), zet ik hem er weer in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef Chris.nl het volgende:
Komt het logo [afbeelding] weer in de stats?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:36 schreef Gromba het volgende:
Het heeft me best veel tijd gekost (moest ook al die pijltjes in php tekenen enzo), maar ik heb ze af; de FoK-Forum-proof-DPCH-fokschaap-stats!
Weet vinden jullie ervan? Moet dit vaker gepost worden?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Als iemand even een linkje geeft van het andere (aangepaste) logo (hoef ik niet alle topics door te spitten), zet ik hem er weer in.
Edit: Laat maar. Heb hem al.![]()
Edit 2: Done
en als haar man het toestaat, dan zal ik fjolle een massage gevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef Chris.nl het volgende:
Als er straks 100 leden zijn mag je 1 dag gratis vrij nemen![]()
Het gebeurt in beide gevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef Timmo het volgende:
[..]
Meld de gerbuiker zich af of wissel je van gebruiker ?
nieuwjaarsflushquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:27 schreef Chris.nl het volgende:
winterflush met sneeuwballen en dikke wollen schapen... en in de lente weer eens wol scheren
de stats erop pleuren? info over ons team? Info over de schaapjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef devzero het volgende:
Na aanleiding van een conversatie in #fokschaap gisteren:
[..]
Alleen, wat gaan we er mee doen
Das een leuke, zal ik de rest van het jaar gaan sparenquote:
of de statistieken van de chat!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:44 schreef gateway het volgende:
[..]
de stats erop pleuren? info over ons team? Info over de schaapjes?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:29 schreef Chris.nl het volgende:
Er is sinds kort ook een heuze Fokschaap helpdesk / brainstorm / chatbox
Dus als jullie elkaar willen spreken kan dat ook op irc.tweakers.net in het #fokschaap kanaal
Kan ook via http://members.home.nl/fokschaapje/IRC/FokSchaap.html
[er wordt door verschillende mensen gewerkt aan een website en stats etc, mochten jullie deze chatapplet willen gebruiken, veranderd willen zien, of zelf hosten kan dat altijd, ik help graag een steentje mee]
Hier jij lekker jong dingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef Sanne het volgende:
ik heb op msn een koetjessmiley met pompons zoals die van static.
maar kan hem niet vinden, zou hem graag hier gebruiken, maar lijkt genesteld in msn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |