Mjah, de datum van de 15de was in eerste instantie gekozen omdat ik dan weer thuis zou zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:22 schreef Sanne het volgende:
toen er hier paniek uit brak of jij wel op tijd terug was om te flushen ben ik vriendinnetjes gaan ronselen, uit Oldbies maar vooral uit het Lush topic.
Ach, dat maakt voor de puntjes niets uit. En het is een mooie weerspiegeling van Fok, wannabe-nerds zoals ik en zeep meisjesquote:Echte meisje-meisjes die laatsten.![]()
Niet alleen Fjolle, ik ook, ik heb je net toegevoegd als nummer 68quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef teckna het volgende:
Fjolleloop je de queue van die mailtjes continue te F5'en in de hoop voor nieuwe leden?
![]()
Mooie... ehm... positiequote:
Da's oke mcintosh, dan hoef ik alleen de mail-lijst in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Niet alleen Fjolle, ik ook, ik heb je net toegevoegd als nummer 68![]()
had je niet door dat ik daar weinig zin in hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk ook gaan inlezen
Zoiets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef teckna het volgende:
Fjolleloop je de queue van die mailtjes continue te F5'en in de hoop voor nieuwe leden?
![]()
Gaat ie echt helemaal niet verder dan bv. 99,01%?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik een job die al een paar dagen op 99% staat niet op een bepaalde manier een slinger geven?
Andere jobs gaan zonder problemen verder.
99,51%quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gaat ie echt helemaal niet verder dan bv. 99,01%?
Je kan er weinig aan doen, maar soms gaat het einde langezaam..
Komt vanzelf goed. Wat voor kleur heeft het balkje in het que schermpje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
99,51%
41.619 seconds.
CPU rating 118
blauw en groen, net als de andere running jobs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed. Wat voor kleur heeft het balkje in het que schermpje?
Nee hoor, dat doet ie als ie een job bijna klaar heeft, dan zet ie vast een nieuwe in de wachtrij, de que dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef rickyB het volgende:
En nu zegt ie dat er eentje queued staat?
moet ik dan iets doen?
Dan is er niets aan de hand volgens mij..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
blauw en groen, net als de andere running jobs.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef rickyB het volgende:
98.42%
74746 sec.
cpu rating 225
Duurt dus nog niet zo lang
Als je alle rode en gele bolletjes bedoelt op de DPC stats pagina; ja, dat kan een dreun geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef sk888er het volgende:
sanne:
Er zit een dreun aan te komen, nee niet een ordinair plofje maar een echte dreun zoals ze die hier nog nooit hebben meegemaakt...Nog 0 dagen...
![]()
tx, helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef sk888er het volgende:
sanne:
Er zit een dreun aan te komen, nee niet een ordinair plofje maar een echte dreun zoals ze die hier nog nooit hebben meegemaakt...Nog 0 dagen...
![]()
[stampede] Help Fok! mee zoeken naar een medicijn tegen HIV!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:40 schreef Molluck het volgende:
Waar komt die naam eigenlijk vandaan?
Alles wat ik zelf kon bedenken heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:33 schreef Rednazzz het volgende:
@ Rabrynil
Er wordt geloof ik een nieuwe client getest 1.30 ofzo.
Misschien een idee om die uit te proberen?
Dat ziet er al goed uit!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef Gromba het volgende:
Ben bezig met FoK!Schaap stats:
http://fok.gromba.nl
Wauw. Die ziet er tof uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef Gromba het volgende:
zit er tussen het insturen van je eerste job en de mogelijkheid om te registreren ook nog een soort wacht/verwerkingstijd?? heb net mijn eerste job ingestuurd en hij kan mijn username niet vindenquote:Stap 3:
Je hebt je eerste job af (100%). Het programma stuurt die automatisch op en begint vanzelf aan je volgende job. Je kunt je nu gaan aanmelden bij Fokschaap!
Stap 4:
Registreer je op: http://fad.qik.nl
Dat doe je door in de rechterkolom van de site op "register" te klikken. Volg de aanwijzingen, vul je FaD username in.
De stats worden om de 6 uur geupdate, de volgende update is ergens om 2 uur 's nachts Nederlandse tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
zit er tussen het insturen van je eerste job en de mogelijkheid om te registreren ook nog een soort wacht/verwerkingstijd?? heb net mijn eerste job ingestuurd en hij kan mijn username niet vinden
ok probeer ik het morgen weerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef Gromba het volgende:
[..]
De stats worden om de 6 uur geupdate, de volgende update is ergens om 2 uur 's nachts Nederlandse tijd
ziet er geweldig uit, en laad lekker snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef Gromba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |