eerdere speurtochten naar fokschaaplogo's werden bemoeilijkt door copyright (c) issues. Als deze daar geen last van heeft,.... lijkt hij me helemaal te gekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:00 schreef Roeji het volgende:
@ rickyb: geweldige achtergrond!!! Zelf gemaakt of ergens gevonden. indien het laatste dan mag je de link hier posten wat mij betreft!
CPU rating is afhankelijk van je processor snelheid en hoe intensief hij gebruikt wordt....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:49 schreef mschol het volgende:
uhm hoe wordt die cpu rating verzonnen???
ik heb hier kennelijk een rating van 175 op een 1.9ghz bak..??
Welkom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:14 schreef Rednazzz het volgende:
Zo, na al een tijdje gluren ook aangemeld!
Heerlijk zo'n actief forum
Nixxxje beeb lievie!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:37 schreef nixxx het volgende:
Na Sannes radio optreden vanochtend ook maar geinstalleerd. we zullen eens zien
Eindeljk. Het duurde wel even Marty26, maar vooruit ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Marty26 het volgende:
Nou Ik heb me ook maar eens ff aangemeld en ben dus nu ook van de Party
Het kan toch niet dat er geen Modje van Dig aan mee doet.
Dus bij deze
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:29 schreef mcintosh het volgende:
Fjolle heeft het druk! Ik kan helaas weinig betekenen.. maar beter te druk in deze, dan te rustig
Jah, voor je het weet wil je een 36 urige werkweekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
(Moeten het toch eens gaan hebben over vrije dagen.
)
Nee hoor, 40 uur mag wel. Ik ben een brave hond, Woef.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jah, voor je het weet wil je een 36 urige werkweek![]()
Maareh, heb 2 schaapjes toegevoegd, scheelt je weer
Een digitale golf dan?quote:
a ha dus als ik zeg:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:15 schreef Eronymus het volgende:
[..]
CPU rating is afhankelijk van je processor snelheid en hoe intensief hij gebruikt wordt....
Hoe meer proggramma's je draait hoe lager de CPU rating.
Dat is correctquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
a ha dus als ik zeg:
een aantal keer een landshap in 3d laat renderen zal de rating lager zijn dan wanneer ik het maar 1 keer doe.?
of is het hoemeer programma's p[en tegelijkertijd hoe lager de score?
Allebei, als je programma's draait die veel CPU kracht vragen, zal je rating iets dalen. Maar op zich maakt dat niet zo heel veel uit, want de job duurt dan ook langer, wat de mindere rating weer goed maakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
welke?
de eerste , de tweede of allebie ??
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:07 schreef Fjolle het volgende:
Een digitale golf dan?
toen er hier paniek uit brak of jij wel op tijd terug was om te flushen ben ik vriendinnetjes gaan ronselen, uit Oldbies maar vooral uit het Lush topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou vooruit dan![]()
Ik heb toch al een tijdje het idee dat het nerd gehalte in het fokschaap team aan het teruglopen is en de dames de overhand krijgen
Het kan in een paar uurtjes gedaan zijn, je kan er een week over doen, ligt aan een heleboel dingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:18 schreef rickyB het volgende:
Net terug van weggeweest staat ie met een rating van 225 en 57 hits na
70000 sec = 1166.67 minuten = 19.44 uur op 96.83% (-> 1e job.)
Mên...wa duurt da lang. Zeg in stap 2 van de dummiehandleiding maar: "Start THINK en kijk over 24 uur nog maar es.
Ik hoop dat het wat puntjes oplevert
Ieder molecuul wordt ook echt in alle richtingen gegooid en laat het nou een groot molecuul zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Het kan in een paar uurtjes gedaan zijn, je kan er een week over doen, ligt aan een heleboel dingen
Mjah, de datum van de 15de was in eerste instantie gekozen omdat ik dan weer thuis zou zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:22 schreef Sanne het volgende:
toen er hier paniek uit brak of jij wel op tijd terug was om te flushen ben ik vriendinnetjes gaan ronselen, uit Oldbies maar vooral uit het Lush topic.
Ach, dat maakt voor de puntjes niets uit. En het is een mooie weerspiegeling van Fok, wannabe-nerds zoals ik en zeep meisjesquote:Echte meisje-meisjes die laatsten.![]()
Niet alleen Fjolle, ik ook, ik heb je net toegevoegd als nummer 68quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef teckna het volgende:
Fjolleloop je de queue van die mailtjes continue te F5'en in de hoop voor nieuwe leden?
![]()
Mooie... ehm... positiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |