Die kwam ongelukkig uit inderdaad, aan de andere kant is het natuurlijk vreemd, dat alles op één persoon leunt, tijdens zoiets groots als een stampede.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef devzero het volgende:
Wat de post van spar 4 posts daarvoor eigenlijk nog triester maakt.
Kennenlijk zijn er 2 mensen die het bij houden en is de ander ook ineens verdwenen. Naja, toch nog allemaal goed gekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef HBM het volgende:
[..]
Die kwam ongelukkig uit inderdaad, aan de andere kant is het natuurlijk vreemd, dat alles op één persoon leunt, tijdens zoiets groots als een stampede.
quote:DukeBox schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:06:
In princiepe moet iedereen die in een subteam wil zich registreren, wanneer het account dan geactiveerd wordt (door mij, de pv-er of een andere poweruser/admin) kan die user inloggen en opgeven in welk subteam hij/zij wil.
Het aanmaken van subteams doe ik handmatig, een e-mail is voldoende en normaal gesproken binnen 1 dag geregeld. Wanneer ik op vakantie o.i.d. ben heeft iemand anders rechten om dat te doen.
Hmm, ik weet niet of daar veel tijd in gaat zitten, en wat ik zou moeten doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef devzero het volgende:
macintosh? voel je je geroepen als teamlijder teamleider?
[..]
Misschien moet je die post nog een keer van mij lezen, als je A zegt, moet je ook B zeggen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef devzero het volgende:
Wat de post van spar 4 posts daarvoor eigenlijk nog triester maakt.
Er hoeft in princiepe niet veet te gebeuren als teamleider. Iedereen kan zich zelf aanmelden op qik.nl en zich toevoegen aan een subteam. Jij hebt als teamleider de rechten om mensen toe te voegen aan het subteam maar ook om ze te verwijderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of daar veel tijd in gaat zitten, en wat ik zou moeten doen.
Als het niet teveel werk is geen probleem. Niet dat ik iets heb tegen veel werk, maar als dat vereist is, dan is het beter als iemand anders het doet, iemand die er meer tijd voor heeft
Jij geen zin?
Oké, dan ga ik meteen aan de slagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef iisschots het volgende:
[..]
Er hoeft in princiepe niet veet te gebeuren als teamleider. Iedereen kan zich zelf aanmelden op qik.nl en zich toevoegen aan een subteam. Jij hebt als teamleider de rechten om mensen toe te voegen aan het subteam maar ook om ze te verwijderen.
Dus wanneer mensen er niet uitkomen kun jij ze helpen, maar alles wijst zich wel vanzelf.
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Dukequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef Mist het volgende:
Klasse iedereen met het bereiken van de tweede plaats, ik had echt niet meer dan een plek in de middenmoot verwacht. Devzero en mvdlubbe feli met de toppresaties, maar natuurlijk ook alle "kleintjes" bedankt voor de inzet, samen hebben we het toch maar mooi gedaan. Iedereen kan natuurlijk lekker doorgaan, bijv. in het op te zetten subteam (jij ook mvdlubbe) en anders hopelijk tot een volgende keer (en dan is de eerste plaats het enige dat telt
).
Over het Fok! subteam:
zie hier (quote+reactie) de procedure. Het is dus idd zaak dat iemand bereid is teamleider te zijn. Veel werk is het niet, alleen de komende tijd is het hopelijk druk met toevoegen van nieuwelingenEr zijn dan stats als deze beschikbaar en in de hitparades is dan het subteam Fok! te vinden (een ieder individueel dus niet meer!). Iedereen die in het subteam wil, kan zich iig alvast registreren op fad.qik.nl
edit: ah dat laatste deel is dus achterhaald, goed werk mcintosh!
mooiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Duke
Alleen ff een naam verzinnen..
*Trots isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:21 schreef joosd het volgende:
Wat ik nou persoonlijk het mooiste vind van deze stampede is dat we een team van FOK! Zo gek hebben gekregen om eens bij DPC te komen kijken.
Nog mooier is eigenlijk dat ze na een slow start erg hard gingen en ook met regelmaat de #1 wisten te pakken.
Dit bewijst alleen maar weer iets wat we nog wel eens geroepen zien, maar soms wel eens vergeten word.
Veel kleintjes maakt ook groot.
En dat hebben ze echt bewezen ook.
de pit is ook wel effies uit al de werkstationsquote:
Ik draai gewoon verderquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef tazmanian het volgende:
[..]
de pit is ook wel effies uit al de werkstationshet is nu op mijn kamer zo'n 10 graden koeler nu de boel uitstaat
Ja, klinkt wel goedquote:
Oké, prima, maar geef dan meteen ff een naam die je wel goed lijkt!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:13 schreef devzero het volgende:
a) die naam is het niet
b) als ik me bij een te vormen team zou aansluiten zou ik aan meer dingen dan alleen FAD meedoen.
c) FOKschaap heeft een anti-held/underdog toon en uit de stampede bleek maar weer eens dat je underdogs niet moet onderschatten
Dat komt goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:34 schreef Youssef het volgende:
Geven jullie binnenkort even info over...
- hoe iemand zich aanmeld bij het team
- waar de overzichtelijke statistieken te vinden zijn.
Anders moet ik weer zo zoeken en nadenken
Houd rekening met 1 tot 2 dagenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:24 schreef mcintosh het volgende:
Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht terug, en kunnen we ons gaan aanmelden voor ons team..
Hoe en wat post ik dan wel even, tis gelukkig vrij simpel![]()
Het Fokschaap is geboren
quote:Met het ingaan van juli is er een eind gekomen aan de vierde DPC-stampede, die gedurende juni is gehouden op het project Find-a-Drug. Hierbij worden medicijnen gezocht tegen ziektes als HIV en kanker. Veel leden van de Dutch Power Cows bundelden zich een maand lang op dit project, enerzijds om DPC eens flink omhoog te helpen in de ranglijst en anderzijds voor een onderlinge strijd met speciale stampedeteams.
DPC begon juni op een negende plaats en de hoop was om na de stampede op zijn minst in de topvijf te staan. Sommigen dachten zelfs de oude rivalen FreeDC en AnandTech (de nummers drie en vier) in te kunnen halen, maar die hoop bleek al snel ijdel. Toch schoot DPC uit de startblokken, honderden nieuwe leden zorgden voor een verdriedubbeling van de output en al na een week waren de eerste twee teams de klos. Hierna stabiliseerde de output en werd het geduld enigszins op de proef gesteld omdat er een aardig gat was naar de volgende teams. Op 25 juni werd Ukraine gepasseerd, maar TechIMO bleef helaas buiten bereik wegens het binnenhalen van een groot nieuw lid. Zo werd de maand afgesloten op een zesde plaats, wat niet iedereen tevreden stemde.
Gelukkig was er ook nog de zeker zo interessante onderlinge strijd, met ditmaal zeven stampedeteams. Een opmerkelijke rol was hierbij weggelegd voor het team van Fok!. Voor het eerst deden zij mee met een stampede en dit gebeurde massaal ook - het was veruit het grootste team. Niemand wist wat er van hen te verwachten viel, maar het bleek al snel een geduchte concurrent voor de overige teams. Na een aarzelend begin in de middenmoot klom Fok! al snel omhoog om uiteindelijk op een fraaie tweede plaats te eindigen. Net geen winst dus, die eer was weggelegd voor The Bearhunters, welke eigenlijk vanaf de eerste dag de lakens uitdeelde. Het podium wordt gecompleteerd door De Stampertjes. De volledige uitslag is op het forum te vinden.
De stampede mag dan afgelopen zijn, het project draait gewoon door en zo ook DPC. De verwachting is dat in juli alsnog TechIMO en AnandTech ingehaald gaan worden. Wie weet verloopt het wel net als bij de vorige stampede, waar pas in de naloop TSC Russia van de eerste plaats werd verstoten. En laat datzelfde team nou ook bij Find-a-Drug bovenaan staan. Toch zal daarvoor nog heel wat moeten gebeuren, want ondanks DPC's stampede bleef dit team oppermachtig. Wie zin heeft om hier wat aan te veranderen en tegelijk zijn pc voor een goed doel in te zetten, kan in de Project-FAQ op de site van DPC meer informatie over deelname vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |