abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:15:45 #201
5389 HBM
OldButNotSoWise
pi_28370938
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef devzero het volgende:
Wat de post van spar 4 posts daarvoor eigenlijk nog triester maakt.
Die kwam ongelukkig uit inderdaad, aan de andere kant is het natuurlijk vreemd, dat alles op één persoon leunt, tijdens zoiets groots als een stampede.
Ach, ik doe ook alleen maar mijn best !
pi_28371647
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef HBM het volgende:

[..]

Die kwam ongelukkig uit inderdaad, aan de andere kant is het natuurlijk vreemd, dat alles op één persoon leunt, tijdens zoiets groots als een stampede.
Kennenlijk zijn er 2 mensen die het bij houden en is de ander ook ineens verdwenen. Naja, toch nog allemaal goed gekomen.
pi_28374795
macintosh? voel je je geroepen als teamlijder teamleider?
quote:
DukeBox schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:06:
In princiepe moet iedereen die in een subteam wil zich registreren, wanneer het account dan geactiveerd wordt (door mij, de pv-er of een andere poweruser/admin) kan die user inloggen en opgeven in welk subteam hij/zij wil.

Het aanmaken van subteams doe ik handmatig, een e-mail is voldoende en normaal gesproken binnen 1 dag geregeld. Wanneer ik op vakantie o.i.d. ben heeft iemand anders rechten om dat te doen.
pi_28375227
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef devzero het volgende:
macintosh? voel je je geroepen als teamlijder teamleider?
[..]
Hmm, ik weet niet of daar veel tijd in gaat zitten, en wat ik zou moeten doen.

Als het niet teveel werk is geen probleem. Niet dat ik iets heb tegen veel werk, maar als dat vereist is, dan is het beter als iemand anders het doet, iemand die er meer tijd voor heeft

Jij geen zin?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_28377610
Helaas... een job van 18000 punten wel voor 00.00 klaar maar pas daarna verzonden...

Ach ja hij zou toch niet meer in de stats zijn gekomen....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:21:29 #206
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_28378187
QUOTE van GOT/Tweakers

Zo mensen de stampede is voorbij.

Ja ja ik weet het we zullen het missen, willen snel weer een nieuwe en we natuurlijk de beste.
Echter voor al die dingen moeten we weer even geduld hebben.
Uiteraard is het leuk als er net zoals bij elke stampede leden blijven hangen op dit project zodat we niet direct plek verlies gaan doen over een week of wat.

De eindstand zal nog wel definitief gemaakt worden, omdat ik b.v. niet zeker weet of er nog rare flushjes gefilterd moeten worden enz enz.
Maar de eindstand zal denk ik niet veel gaan verschillen in volgorde, want zelf heb ik niet echt rare flushjes gezien.

Tromgeroffel.
Teteretet.
Tromgeroffel.

#1 The Bearhunters
#2 FOK!
#3 De Stampertjes
#4 KPZee
#5 Whatever
#6 lepel
#7 Joint Forces

Wat ik nou persoonlijk het mooiste vind van deze stampede is dat we een team van FOK! Zo gek hebben gekregen om eens bij DPC te komen kijken.
Nog mooier is eigenlijk dat ze na een slow start erg hard gingen en ook met regelmaat de #1 wisten te pakken.
Dit bewijst alleen maar weer iets wat we nog wel eens geroepen zien, maar soms wel eens vergeten word.
Veel kleintjes maakt ook groot.
En dat hebben ze echt bewezen ook.

Nou hopen we natuurlijk allemaal dat veel mensen van FOK! Bij DPC zullen blijven.
Daarom toch nog even een link naar http://dutchpowercows.org/ zodat jullie daar eens onder het kopje projecten kunnen kijken of er een project is waar jullie mee willen blijven doen.
Of je blijft natuurlijk gewoon bij FaD.
Begin een subteam, of join allemaal FOK! Als iemand dat opricht en laat die DPCers maar zien wat jullie kunnen.

Fok Team: 13.570.502 punten

1. 1.483.594 devzero
2. 1.071.478 mvdlubbe
3. 463.567 joost;2 (Joosd)
4. 380.091 Corn8
5. 358.690 Timmo

pi_28378505
en op 6 Ikkuh!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:57:39 #208
2618 Beezz
Criticaster
pi_28379879
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef devzero het volgende:

Wat de post van spar 4 posts daarvoor eigenlijk nog triester maakt.
Misschien moet je die post nog een keer van mij lezen, als je A zegt, moet je ook B zeggen.

En als je het niet aankan, had je het niet moeten doen. Simpel zat toch? En dat zn schoonvader toevallig ziek is neemt niet weg dat ie een aso is, die zich niet aan zijn afspraken houdt. DPC is groot genoeg en dat had heus wel iemand anders kunnen overnemen. Maar niet dus. DPC wacht liever op iemand met privé problemen.

Mijn post was niet triest, mijn posts was to the point, of zijn het opeens geen trage Tweakers meer? Of stonden die namen niet al 15 dagen op het forum? Of denk je dat funcracker zich beledigt voelt omdat ik hem traag noemde? Ik denk dat hij wel wat anders aan zn hoofd heeft.

edit: Laat het duidelijk zijn dat ik niet wist dat iemands (schoon)vader erg ziek is. Het is een goede reden om te doen wat je moet doen. Maar waar het mij omgaat is dat DPC groter is als 1 iemand. En er duidelijk dus niet 1 man verantwoordelijk kan zijn voor zulk soort dingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beezz op 01-07-2005 10:11:53 ]
pi_28380605
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hmm, ik weet niet of daar veel tijd in gaat zitten, en wat ik zou moeten doen.

Als het niet teveel werk is geen probleem. Niet dat ik iets heb tegen veel werk, maar als dat vereist is, dan is het beter als iemand anders het doet, iemand die er meer tijd voor heeft

Jij geen zin?
Er hoeft in princiepe niet veet te gebeuren als teamleider. Iedereen kan zich zelf aanmelden op qik.nl en zich toevoegen aan een subteam. Jij hebt als teamleider de rechten om mensen toe te voegen aan het subteam maar ook om ze te verwijderen.

Dus wanneer mensen er niet uitkomen kun jij ze helpen, maar alles wijst zich wel vanzelf.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:31:59 #210
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28382471
Als het noodzakelijk is dat ik weer eens meedoe, hoor ik het wel.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_28383896
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:27 schreef iisschots het volgende:

[..]

Er hoeft in princiepe niet veet te gebeuren als teamleider. Iedereen kan zich zelf aanmelden op qik.nl en zich toevoegen aan een subteam. Jij hebt als teamleider de rechten om mensen toe te voegen aan het subteam maar ook om ze te verwijderen.

Dus wanneer mensen er niet uitkomen kun jij ze helpen, maar alles wijst zich wel vanzelf.
Oké, dan ga ik meteen aan de slag

Ik hoop dat er een hoop mensen blijven
pi_28384022
Ik weet geen goeie naam
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:21:23 #213
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_28384034
Klasse iedereen met het bereiken van de tweede plaats, ik had echt niet meer dan een plek in de middenmoot verwacht. Devzero en mvdlubbe feli met de toppresaties, maar natuurlijk ook alle "kleintjes" bedankt voor de inzet, samen hebben we het toch maar mooi gedaan. Iedereen kan natuurlijk lekker doorgaan, bijv. in het op te zetten subteam (jij ook mvdlubbe ) en anders hopelijk tot een volgende keer (en dan is de eerste plaats het enige dat telt ).

Over het Fok! subteam:
zie hier (quote+reactie) de procedure. Het is dus idd zaak dat iemand bereid is teamleider te zijn. Veel werk is het niet, alleen de komende tijd is het hopelijk druk met toevoegen van nieuwelingen Er zijn dan stats als deze beschikbaar en in de hitparades is dan het subteam Fok! te vinden (een ieder individueel dus niet meer!). Iedereen die in het subteam wil, kan zich iig alvast registreren op fad.qik.nl

edit: ah dat laatste deel is dus achterhaald, goed werk mcintosh!
pi_28384244
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef Mist het volgende:
Klasse iedereen met het bereiken van de tweede plaats, ik had echt niet meer dan een plek in de middenmoot verwacht. Devzero en mvdlubbe feli met de toppresaties, maar natuurlijk ook alle "kleintjes" bedankt voor de inzet, samen hebben we het toch maar mooi gedaan. Iedereen kan natuurlijk lekker doorgaan, bijv. in het op te zetten subteam (jij ook mvdlubbe ) en anders hopelijk tot een volgende keer (en dan is de eerste plaats het enige dat telt ).

Over het Fok! subteam:
zie hier (quote+reactie) de procedure. Het is dus idd zaak dat iemand bereid is teamleider te zijn. Veel werk is het niet, alleen de komende tijd is het hopelijk druk met toevoegen van nieuwelingen Er zijn dan stats als deze beschikbaar en in de hitparades is dan het subteam Fok! te vinden (een ieder individueel dus niet meer!). Iedereen die in het subteam wil, kan zich iig alvast registreren op fad.qik.nl

edit: ah dat laatste deel is dus achterhaald, goed werk mcintosh!
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Duke

Alleen ff een naam verzinnen..
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:50:56 #215
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_28384976
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Duke
Alleen ff een naam verzinnen..
mooi nu nog een naam.. uhmmmmmmm

[DPC] FOK! (zoiets?? of zonder DPC erbij?)
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_28387988
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:21 schreef joosd het volgende:

Wat ik nou persoonlijk het mooiste vind van deze stampede is dat we een team van FOK! Zo gek hebben gekregen om eens bij DPC te komen kijken.
Nog mooier is eigenlijk dat ze na een slow start erg hard gingen en ook met regelmaat de #1 wisten te pakken.
Dit bewijst alleen maar weer iets wat we nog wel eens geroepen zien, maar soms wel eens vergeten word.
Veel kleintjes maakt ook groot.
En dat hebben ze echt bewezen ook.
*Trots is
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_28392849
De pit is wel ineens uit de topics

pi_28393391
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:44 schreef Zebbie het volgende:
De pit is wel ineens uit de topics
de pit is ook wel effies uit al de werkstations het is nu op mijn kamer zo'n 10 graden koeler nu de boel uitstaat
pi_28393789
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef tazmanian het volgende:

[..]

de pit is ook wel effies uit al de werkstations het is nu op mijn kamer zo'n 10 graden koeler nu de boel uitstaat
Ik draai gewoon verder

vrijdag 1 juli 2005 @ 17:33:29 #220
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_28394351
heb gisterenavond de computer eens uitgezet.... mag wel eens een avond....
maaruh dit weekend laat ik hem weer eens aan....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:29:38 #221
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_28396206
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:29 schreef joosd het volgende:
fokcow
Maak er dan FOKschaap van. .
pi_28397791
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:31 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ja, klinkt wel goed

pi_28397965
quote:
FOKschaap
pi_28398107
quote:

[..]

Eensch
pi_28402769
Veel geblaat weinig wol wordt het dan uiteindelijk, das teveel een open doel

How about: [DPC]Fok! Allstars Dreamteam (FAD)
pi_28407037
a) die naam is het niet
b) als ik me bij een te vormen team zou aansluiten zou ik aan meer dingen dan alleen FAD meedoen.
c) FOKschaap heeft een anti-held/underdog toon en uit de stampede bleek maar weer eens dat je underdogs niet moet onderschatten
pi_28407077
Geven jullie binnenkort even info over...

- hoe iemand zich aanmeld bij het team
- waar de overzichtelijke statistieken te vinden zijn.

Anders moet ik weer zo zoeken en nadenken
pi_28407191
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 07:13 schreef devzero het volgende:
a) die naam is het niet
b) als ik me bij een te vormen team zou aansluiten zou ik aan meer dingen dan alleen FAD meedoen.
c) FOKschaap heeft een anti-held/underdog toon en uit de stampede bleek maar weer eens dat je underdogs niet moet onderschatten
Oké, prima, maar geef dan meteen ff een naam die je wel goed lijkt!

En je kunt gewoon meedoen aan meerdere projecten, dat gebeurd niet allemaal onder dezelfde naam, want je zult je voor andere projecten apart moeten aamelden

We kunnen het ook gewoon simpel houden: [DPC] Fok!
pi_28407195
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 07:34 schreef Youssef het volgende:
Geven jullie binnenkort even info over...

- hoe iemand zich aanmeld bij het team
- waar de overzichtelijke statistieken te vinden zijn.

Anders moet ik weer zo zoeken en nadenken
Dat komt goed
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:28:54 #231
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28407448
Ik ben een groot voorstander van de naam fokschaap.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_28407510
Oké jongens, zo te zien zijn de meesten wel blij met de naam Fok!schaap... je kunt toch niet iedereen plezieren, dus dat wordt het dan maar

En uiteindelijk gaat het om het resultaat en niet om de naam

[DPC] Fokschaap it is
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:38:51 #233
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28407531
Ik vind een underdog-aanpak ook helemaal geen probleem. Dat is toch exact de positie van Fok! ten opzichte van 'de rest van DPC'? DPC komt op mij over als een stel mensen die zichzelf bijzonder serieus neemt. Niks ten nadele van die mensen en niks ten nadele van ons, ik heb toch het idee dat dat serieusnemen wat minder is bij FOK. Maar ik kan me vergissen en enkel mijn eigen mentaliteit op de rest van FOK! projecteren, natuurlijk. .
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:40:49 #234
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28407553
Misschien draagt deze naam ook nog wel bij aan de taalkunde van een aantal mensen.
pi_28408825
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 09:35 schreef mcintosh het volgende:

[DPC] Fokschaap it is

(FOK!schaap )
pi_28408865
Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht terug, en kunnen we ons gaan aanmelden voor ons team..

Hoe en wat post ik dan wel even, tis gelukkig vrij simpel
pi_28410362
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:24 schreef mcintosh het volgende:
Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht terug, en kunnen we ons gaan aanmelden voor ons team..

Hoe en wat post ik dan wel even, tis gelukkig vrij simpel
Houd rekening met 1 tot 2 dagen
Ben benieuwd hoe hoog jullie in de stats komen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 14:17:44 #238
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_28412454
over 2 weekjes zal ik weet wat mee grazen en bleren/mekkeren.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:14:36 #239
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_28420910
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]

(FOK!schaap )
lol @ FOK!schaap
pi_28421845
Het Fokschaap is geboren

Hoe help je het Fokschaap groot te worden?? Als volgt!

1. registreer je op: http://fad.qik.nl

dat doe je door in de rechterkolom van de site op "register" te klikken. Dan kom je in een schermpje waar je je FaD username kan opzoeken. Eenmaal gevonden vul je je email adres in, enter, en er wordt er na een tijdje ( bij mij enkele uren ) een password verstuurd!

2. Login, nadat je een password hebt gekregen. Er is geen knop met daarop 'login' , gewoon een enter geven. Eenmaal ingelogd ga je weer in de rechterkolom naar 'your page' en kun je bij FaD user Sub-team affiliation kiezen voor het Fokschaap

En that's it!!

Vingers, geen vingers? Stamp on!!!!

hopelijk volgt er snel een nieuw topic om het Fokschaap onder de aandacht te brengen
pi_28422609
Deze op slot aub aangezien de stampede is afgelopen

[Fokschaap]Help Fok! mee zoeken naar medicijnen tegen HIV ..
pi_28440015
Nog een afsluiter

http://www.tweakers.net/nieuws/37896
quote:
Met het ingaan van juli is er een eind gekomen aan de vierde DPC-stampede, die gedurende juni is gehouden op het project Find-a-Drug. Hierbij worden medicijnen gezocht tegen ziektes als HIV en kanker. Veel leden van de Dutch Power Cows bundelden zich een maand lang op dit project, enerzijds om DPC eens flink omhoog te helpen in de ranglijst en anderzijds voor een onderlinge strijd met speciale stampedeteams.

DPC begon juni op een negende plaats en de hoop was om na de stampede op zijn minst in de topvijf te staan. Sommigen dachten zelfs de oude rivalen FreeDC en AnandTech (de nummers drie en vier) in te kunnen halen, maar die hoop bleek al snel ijdel. Toch schoot DPC uit de startblokken, honderden nieuwe leden zorgden voor een verdriedubbeling van de output en al na een week waren de eerste twee teams de klos. Hierna stabiliseerde de output en werd het geduld enigszins op de proef gesteld omdat er een aardig gat was naar de volgende teams. Op 25 juni werd Ukraine gepasseerd, maar TechIMO bleef helaas buiten bereik wegens het binnenhalen van een groot nieuw lid. Zo werd de maand afgesloten op een zesde plaats, wat niet iedereen tevreden stemde.

Gelukkig was er ook nog de zeker zo interessante onderlinge strijd, met ditmaal zeven stampedeteams. Een opmerkelijke rol was hierbij weggelegd voor het team van Fok!. Voor het eerst deden zij mee met een stampede en dit gebeurde massaal ook - het was veruit het grootste team. Niemand wist wat er van hen te verwachten viel, maar het bleek al snel een geduchte concurrent voor de overige teams. Na een aarzelend begin in de middenmoot klom Fok! al snel omhoog om uiteindelijk op een fraaie tweede plaats te eindigen. Net geen winst dus, die eer was weggelegd voor The Bearhunters, welke eigenlijk vanaf de eerste dag de lakens uitdeelde. Het podium wordt gecompleteerd door De Stampertjes. De volledige uitslag is op het forum te vinden.

De stampede mag dan afgelopen zijn, het project draait gewoon door en zo ook DPC. De verwachting is dat in juli alsnog TechIMO en AnandTech ingehaald gaan worden. Wie weet verloopt het wel net als bij de vorige stampede, waar pas in de naloop TSC Russia van de eerste plaats werd verstoten. En laat datzelfde team nou ook bij Find-a-Drug bovenaan staan. Toch zal daarvoor nog heel wat moeten gebeuren, want ondanks DPC's stampede bleef dit team oppermachtig. Wie zin heeft om hier wat aan te veranderen en tegelijk zijn pc voor een goed doel in te zetten, kan in de Project-FAQ op de site van DPC meer informatie over deelname vinden.
  maandag 5 september 2005 @ 12:30:01 #243
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_30284903
Oke hier nog even een late post om een oproep te doen aan alle mensen die nog geen fokschaap-lid zijn. We kunnen nog steeds alle CPU-powers goed gebruiken, om de naam van fok hoog te houden.

Het fokschaap team gaat als een speer met bijna 100 leden, maar we missen nog een hoop mensen die ooit meegedaan hebben met de stampede.

We zijn te vinden in topic: [Fokschaap]Help Fok! zoeken naar medicijnen deel 12
Via irc: irc.tweakers.net in het #fokschaap kanaal of http://fok.gromba.nl/irc/naam.php
En online help via mijn msn.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')