Het ging mij er meer om dat ik 32K een beetje mager vond voor een week. Op zich klopt het wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
![]()
Ik was vandaag al trots dat m'n job van 14k af was en jij loopt 32k de grond in te stampen alsof het niets is![]()
Op oude vertrouwde kracht?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik doe nog even mee.
Neeeeee, we moeten eerste wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef devzero het volgende:
Dat is goed, want vandaag zal mijn output wat minder zijn.
Ik denk dat ze expres die 10 man niet meer hebben toegevoegd, dat zou ons de 1e plek hebben opgeleverd denk ik...quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze expres die 10 man niet meer hebben toegevoegd, dat zou ons de 1e plek hebben opgeleverd denk ik...
Heb ik ook een keer gehad, maar dan wel met een jpb van ruim 48 uurquote:Vandaag een of andere gare error met file corrupt, 10 uur CPU rating naar de knoppen
Iets minder sterk, zoals je ziet. Maar meedoen is belangrijker dan winnen.quote:
Het is te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik doe nog even mee.
Dat verbaasde me wel eigenlijkquote:
En vandaag dus nog een keerquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Zebbie het volgende:
Vandaag een of andere gare error met file corrupt, 10 uur CPU rating naar de knoppen.
Uit de OPquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef Boink het volgende:
Al sinds zaterdag bezig met 1 job over de 200 hits tot hoelang duurt het nog?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:09 schreef mcintosh het volgende:
Nuttig programma:
FADdict hiermee kun je zien hoe lang je job nog duur en hoeveel punten je ervoor krijgt!
Idee was al geopperd door mij om een Fok! subteam te maken onder DPC.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:05 schreef Rampestamper het volgende:
Ja! Hallo, ik ben er even uitgeweest, uit de topics dan, de pc's blijven gewoon doorgaan, al is het er één minder (R.I.P.).
Gaan we gewoon als zelfstandig team verder of blijven we bij die koeien hangen?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Idee was al geopperd door mij om een Fok! subteam te maken onder DPC.
Er was wel animo voor, dus ik denk dat het er wel van gaat komen.
Maar het hoe en wat is nog onduidelijk...
Dan hoef ik maar van 1 computer het account over te schakelen he, toch niet op allemaal?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Idee was al geopperd door mij om een Fok! subteam te maken onder DPC.
Er was wel animo voor, dus ik denk dat het er wel van gaat komen.
Maar het hoe en wat is nog onduidelijk...
Die kan in time nog minstends verdubbelen, het eind is altijd het traagst.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:41 schreef joosd het volgende:
[afbeelding]
dat wordt lang wachten op (veel) punten
Goed punt dus iedereen voor 20:00uur nog op send klikken!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:32 schreef Mist het volgende:
Gisteren wederom daily #1, vandaag de laatste dag van de stampede!
Let erop dat de stats ivm verschil in tijdzones in feite altijd lopen tot 20:00. Dus als je jobs hebt klaarstaan, send ze dan (ruim) voor die tijd. Zo ook natuurlijk ff handmatig senden als je het op eens in de 12 uur oid hebt ingesteld!
deze maand.... vandaag de laatste dag....quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:53 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik bedoelde tot wanneer deze stampede duurdeNiet mijn job
Tot 1 juliquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:53 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik bedoelde tot wanneer deze stampede duurdeNiet mijn job
Jep, en als het goed is maken we een Fok! team, of je moet je aan willen sluiten bij een subteam van tweakersquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Zebbie het volgende:
Wat gebeurt er nou hierna, draai je dan gewoon door voor DPC, alleen zonder stampede?
Ik kom bij het Fok! teamquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jep, en als het goed is maken we een Fok! team, of je moet je aan willen sluiten bij een subteam van tweakers
same here.... heb nog een job staan op 73% en me FADdict geeft atm aan dat ie om 20:01 klaar isquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef devzero het volgende:
Net nog met de hand een aantal voltooide jobs geflushed omdat ik straks geen tijd heb. Nog een aantal jobs in de 80% maar ik weet niet of die nog lukken vandaag.
Aan het eind lijken ze allemaal wel groter te worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef elfenvleugels het volgende:
ik hoop dat deze job hier nog door gestuurd gaat worden: is 5 dagen bezig en is op 93.36% :S nog nooit zo een zware gehad...
Die van mij net niet. Zit nu op 98,97%quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:49 schreef Eronymus het volgende:
mijn job heeft het net gehaald... nog ff wat extra puntjes....![]()
Ja, die had ik al stieken er uit geedit terwijl jij aan het typen wasquote:
Dus de statsrun draait om 24:00 CET = 22:00 GMT en dus de feitelijke stats van 20:00 CET = 18:00 GMTquote:Als het 24:00 GMT is, is het bij ons al 2 uur 's nachts. De statsrun draait om 24:00 onze tijd, en dus worden feitelijk de stats van 20:00 onze tijd gebruikt.
Ach, je moet toch ergens de lijn trekken. Maar bedankt, dit is het antwoord dat ik zochtquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:07 schreef Mist het volgende:
maar idd de stats van 20:00 CET = 18:00 GMT worden voor de dagoverzichten gebruikt. Je zou zeggen dat 0:00 GMT logischer is,
Wat de post van spar 4 posts daarvoor eigenlijk nog triester maakt.quote:van Funcracker (met ook de reden waarom het zo lang heeft geduurd...).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |