De vraag is, hoe laag willen we de drempel hebben. En aan nieuwe leden hebben we niet veel als ze niet worden toegevoegdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[stampede] Doneer hier je cpu cycles voor het find-a-drug project deel ...
Staat nu op Wiki
Die vind ik ook niet duidelijk voor de leek.... en dat zijn we hier wel overwegend, en we willen nóg meer leden, dus ik ga em lekker weer veranderen
I know, maar meer paste nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:11 schreef devzero het volgende:
Ik vind alleen HIV een beetje eenzijdig. In al mijn jobs is die nog niet voorgekomen
Goed dat je meedoetquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik doet meeZelfde Nickname als van Fok!: RoOoYtJuH
Wat het allemaal inhoud zou ik niet weten en ik snap er ook niks vanmaar als ik kan helpen tegen die ziektes, Graag!
Jep, denk het ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef devzero het volgende:
Misschien tijd om bovenstaand lijstje maar eens opnieuw op tweakers topic te gooien.
Ik wel iig, Ik sta in het DPC team, maar nog niet in fok..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:45 schreef devzero het volgende:
Dus de lijst met fokkers die nog niet in de stats staan:
- Inkie1010
- Fuxl (roolio)
- whoops
- TheTh1ng
- RoOoYtJuH
Staan jullie allemaal bij team 2047 en hebben jullie allemaal (op RoOoYtJuH na neem ik aan) al 1 of meerdere jobs geflushed?
Misschien tijd om bovenstaand lijstje maar eens opnieuw op tweakers topic te gooien.
Topquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:48 schreef Conorach het volgende:
Ik doe mee @ nickname Conorach
Onder de naam Disher, of een andere nick?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:00 schreef Disher het volgende:
ik doet ook mee
Echt super die titelquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef mcintosh het volgende:
Mooi, zal zo even een lijstje maken met de nieuwe aanmeldingen voor op tweakers.
Als nieuwe mensen vragen hebben, gewoon stellen
http://www.find-a-drug.org.uk/certify.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:09 schreef Knoekie het volgende:
Hebben ze in het verleden al resultaten geboekt?
Staat in de OPquote:
En sturen ze die op naar een lab ofzoiets.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
http://www.find-a-drug.org.uk/certify.html
hier staan leden die bruikbare moleculen hebben gevonden door het programma
Lees dit maar even :quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En sturen ze die op naar een lab ofzoiets.
Nemen die dit wel serieus.
met computer simulaties uitvoeren is sneller en goedkoper dan willekeurig wat stoffen gaan proberen.... de jobs die je draait en veel hits opleveren zijn dus veel interessanter om te proberen op die manier kunnen ze dus veel sneller een medicijn ontwikkelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En sturen ze die op naar een lab ofzoiets.
Nemen die dit wel serieus.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:57 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb nu een job en daar heb ik een 'hit' op gehad. Wat is dat?
Is dus een molecuul die bindt met de proteïne, en das dus goed, dwz hoe meer hits hoe beter !quote:What is a hit?
- This is a molecule which is predicted to interact or bind with the protein receptor.
Bedankt voor de snelle uitlegquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[..]
Is dus een molecuul die bindt met de proteïne, en das dus goed, dwz hoe meer hits hoe beter !
Hoe het exact zit weet ik ook niet, ik weet dat als je heel veel hits hebt, dat goed is! De rest is mij te technisch
Maar hits of niet, punten krijg je toch wel, want die worden berekend aan de hand van hoeveel tijd je er in hebt gestoken ( of je computer liever gezegd )
zie ook bovenstaande reacties...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:57 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb nu een job en daar heb ik een 'hit' op gehad. Wat is dat?
Is denk ik hoger dan gemiddeld, dus goed ja. De mijne is 188 maar das dan ook een AMD 64 3200+quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle uitleg![]()
Mijn cp rating is nu 140. Is dat goed?
Bij mij staan er ook nog wat programmatjes aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is denk ik hoger dan gemiddeld, dus goed ja. De mijne is 188 maar das dan ook een AMD 64 3200+![]()
Des te meer puntenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef Knoekie het volgende:
Ik zal hem ook even uittesten op de laptop
Ik heb em 4 keer moeten downloaden voor ik wist waar die heen gedownload wasquote:
als je wat progs aan hebt is ie wat lager... maar dat maakt niet uit voor de punten...quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij mij staan er ook nog wat programmatjes aan.
Ik zal hem ook even uittesten op de laptop
ff wakker worden pak eenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb em 4 keer moeten downloaden voor ik wist waar die heen gedownload was
Het begint laat te worden
Ja zag je al staan vrij hoog in de stats van gisteren ofzo, stats lopen een beetje raar laatste dagen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:20 schreef joosd het volgende:
hopelijk komen "vandaag" namens mij weer flink wat fok puntjes binnen.
(gebruikersnaam Joost;2)
Mijn hoogste aantal is 392quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:29 schreef Knoekie het volgende:
8 hits is dat veel?
ik heb de hoogste op 560 hits zittenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mijn hoogste aantal is 392
En er zijn er die ver over de 400 zijn gegaan, en wellicht nog wel verder, maar dat weet ik niet
quote:AlliedComputers schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:05:
Meet the Fokkers! Staan met stip op #1 vandaag.
Blijft tock leuk, want het bestek team staat ineens op #3.
Er word dus weer hard gestreden om te kijken wie er nu de beste is.
- Inkie1010quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:18 schreef mcintosh het volgende:
Vanavond maak ik ff een lijstje van de nieuw aangemelde mensen, zodat die ook bij ons team kunnen worden toegevoegd
damn wat heb jij draaienquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:58 schreef mcintosh het volgende:
Gisteren 1e geworden in de daily's!
En die kut computer van mij heeft de hele nacht niks gedaan gedaan, was weer eens vast gelopen
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef mcintosh het volgende:
Maar tegen mvdlubbe is niemand opgewassen zo lijkt het... de kerel gaat maar door
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=t&tid=8&d=20050622quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:38 schreef devzero het volgende:
nog een paar pcs gevonden, kijken of ik wat dichter bij mvdlubbe kan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |