En daar gaat het omquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:34 schreef Boink het volgende:
Haal dan wel niet zoveel punten maar ik heb het tenminste nog aanstaan

idd ik haal ook niet zoveel punten meer de laatste dagen maar dat komt door een aantal grote jobsquote:

afgerond met 398 hitsquote:

Funtracker (degene op GoT die de subteams bijhoudt) loopt een beetje achter. Misschien is het handig als iedereen zich meldt die wel bezig is maar nog niet in de stats staat (denk er aan dat de stats een beetje stil staan momenteel).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:52 schreef inkie1010 het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de statistiekjes

De find-a-drug.com site is over zijn toegestane bandbreedte. Aangezien daar de stats van worde n geript/parsed staan die ook even stilquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:28 schreef tazmanian het volgende:
maar idd de stats zijn al sinds 12:15 niet geupdate![]()

http://www.find-a-drug.org.uk/frame.htmlquote:Op zaterdag 18 juni 2005 06:59 schreef devzero het volgende:
[..]
De find-a-drug.com site is over zijn toegestane bandbreedte. Aangezien daar de stats van worde n geript/parsed staan die ook even stil

Waarom krijg ik nou nooit dat soort jobs, de langste job die ik had was geloof ik iets van 1 a 1.5 dag.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:53 schreef Zebbie het volgende:
2 computers draaien al een week en staan op 50 en 90%

Tijd voor een dikkere fanquote:Op zondag 19 juni 2005 11:06 schreef Beezz het volgende:
De stats zijn er weer, alleen hebben ze 2 dagen bij elkaar opgeteld.
Ik sta op 28.000 punten voor 1 dag![]()
Maar ik heb de afgelopen dagen de FaD client doorlopend uit moeten zetten. M'n P4 kan het niet meer aan. Express vannacht uitgezet, omdat ik niet wilde dat ie ging smelten. Ik zet 'em aan, FaD start zich op, binnen 1 minuut op de 70 graden en mn fan gaat nu zo hard dat je 'em bij de buren in de tuin hoort![]()
Zelfs bij 50% CPU geheugen trekt ie het niet.![]()
Ach, je moet er wat voor over hebben![]()

Mja ik weet het, maar ondertussen is mijn computer gloednieuw, 3/4 maanden oud, niet overgeclockt. Ik doe geen rare dingen, dus ik vind het onzin om een nieuwe fan te kopen. Want deze hoort gewoon te werken. En niet zo'n pokke geluid te maken.quote:

AMD 64 3200+ staat al heel lang te draaien non stop op 39 gradenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:32 schreef Beezz het volgende:
[..]
Mja ik weet het, maar ondertussen is mijn computer gloednieuw, 3/4 maanden oud, niet overgeclockt. Ik doe geen rare dingen, dus ik vind het onzin om een nieuwe fan te kopen. Want deze hoort gewoon te werken. En niet zo'n pokke geluid te maken.
De eerst volgende processor die ik koop is van AMD, omdat ik dit echt te debiel vind. Je maakt een processor, en levert een fan erbij die het gewoon niet aankan. Intel is bij sinds mijn nieuwe comp, een plaatsje gezakt.

Iemand al een idee?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:37 schreef Zebbie het volgende:
Is er een manier om van een speciale computer die op mijn account staat het totaal aantal punten tot nu toe te zien? Op www.fadstats.com is het namelijk alleen van de laatste 2 weken.

Gewoon op die computer op history klikken toch? Zie je alle jobs die die PC heeft gedaan verschijnen...quote:

Het ging eigenlijk meer om het totaal aantal punten en hits (anders moet ik het zelf uitrekenenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Gewoon op die computer op history klikken toch? Zie je alle jobs die die PC heeft gedaan verschijnen...

Staat allemaal onder history hoor, heb je er al eens gekekenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk meer om het totaal aantal punten en hits (anders moet ik het zelf uitrekenen)

http://home.kabelfoon.nl/~bmans/FAD/Scores/UMRobert.htmquote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat allemaal onder history hoor, heb je er al eens gekeken

zal ik dan maar eens een keertje op send klikken???quote:Op maandag 20 juni 2005 05:23 schreef devzero het volgende:
De Fok! uitvoer begint een beetje af te nemen en de voorsprong op de stampertjes begint erg klein te worden. Waar is mvdlubbe?

Nog steeds niemand?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:37 schreef Zebbie het volgende:
Is er een manier om van een speciale computer die op mijn account staat het totaal aantal punten tot nu toe te zien? Op www.fadstats.com is het namelijk alleen van de laatste 2 weken.

als je FADdict hebt, staat het aantal geuploade punten erbij.....quote:

Het is wel de bedoeling dat je hem op "When Online" zet wat betreft versturen van jobs.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:10 schreef Eronymus het volgende:
[..]
zal ik dan maar eens een keertje op send klikken???
m'n comp staat al vanaf donderdag te draaien zonder wat verstuurd te hebben... heb atm 9 jobs die klaar zijn.... dunno hoeveel punten het zijn... Faddict zegt: 13642,tja en FADspy dunno waar je het kunt zien....![]()
misschien wacht ik nog tot vanavond... denk dat ie dan weer wat af heeft...

en dat wil ik niet....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je hem op "When Online" zet wat betreft versturen van jobs.

Is dat een kwestie van willen dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef Eronymus het volgende:
[..]
en dat wil ik niet....![]()
was donderdag al naar m'n ouders gegaan...(vrijdag trein gedoe) en heb comp aangelaten...

waar blijf je met je hoge scores?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Hm. De website waar in de OP naar gelinkt wordt bestaat niet meer.
http://www.find-a-drug.com/fadv125g.exe
http://www.find-a-drug.com

Dat moet idd http://www.find-a-drug.org.uk zijn. Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Hm. De website waar in de OP naar gelinkt wordt bestaat niet meer.
Dat kan iedereen even aanpassen in de OP op de wikiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 21:07 schreef mcintosh het volgende:
Voor degene die een nieuw topic gaat aanmaken straks

Jij bent ook eindelijk genoemd in het tweakers stampede topicquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat moet idd http://www.find-a-drug.org.uk zijn. Onder welke steen kom jij vandaan

Ik heb nog nooit zoveel op tweakers gepost als de laatste tijd, al iets van 5 postsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jij bent ook eindelijk genoemd in het tweakers stampede topic![]()

Lijst:quote:Op maandag 20 juni 2005 16:13 schreef whoops het volgende:
Ik sta ook nogsteeds niet op de Fok! lijsten... Vraag me af of dat uberhaupt gaat lukken voor de dertigste...
Niet dat ik denk dat het heel veel invloed zal hebben, maar iets is beter dan niets...

[stampede] Doneer hier je cpu cycles voor het find-a-drug project deel ...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:29 schreef devzero het volgende:
Dat kan iedereen even aanpassen in de OP op de wiki

Mja en als het goed is kunnen wij toch nog leden toe blijven voegen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijst:
- Inkie1010
- Fuxl (roolio)
- whoops
Funcracker loopt een beetje achter, maar ondertussen zouden jullie toch wel bij de lijst mogen.

quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[stampede] Doneer hier je cpu cycles voor het find-a-drug project deel ...
Staat nu op Wiki
Die vind ik ook niet duidelijk voor de leek.... en dat zijn we hier wel overwegend, en we willen nóg meer leden, dus ik ga em lekker weer veranderen

Ik had laatst een job van 1,5 dag, zegt ie op het laatst "failed"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Eronymus het volgende:
[..]
hup hup, you can do it!!!!!!!
![]()
FADdict zegt dat ik nog zo'n 18202 punten heb om te versturen...
helaas kan ik dat bij Fadspy niet zienben benieuwd hoeveel het straks is....
Proteome 1u7t lijkt me lang te gaan duren: atm 5.42% en al 9159 (2.5 uur) schatting van fadspy nog 2 dagen en 10 uur en faddict 3 dagen en 4 uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |