quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef mcintosh het volgende:
Is er trouwens animo voor een Fok! DPC team?
Wel alleen mensen die er echt aan mee doen, en geen mensen die JA zeggen maar NEE doen
Ik denk dat ik wel blijf draaien, wellicht niet zo veel als nu, puter staat nu zowat een maand constant aan, dat gaat na de stampede wel een beetje veranderen...
Maareh, een Fok! Power Cows? Onder DPC dan wel he...
Nummer 3?quote:
yeps.... comp gaat dan wel af en toe uit... (hij staat nu al 3 weken aan)quote:
Jij bij mij hetzelfde, gaat niet meer 24/7 aan staan, maar ik laat het gewoon op de achtergrond draaienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:07 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yeps.... comp gaat dan wel af en toe uit... (hij staat nu al 3 weken aan)![]()
normaal staat ie hele week aan.... beetje tekst typen...
Kan je er niet eentje laten draaienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:50 schreef joosd het volgende:
die van mij gaat eraf, aankomende stampede doe ik weer mee en dan zet ik wat groffer in.
Kan eindelijk de airco weer wat omhoog.
Ik gebruik op findadrug de nick Mr. Ali, en ik heb idd de laatste weken geen output gehad omdat ike en programma had draaien van een maat van me wat 100% CPU nam. Nu heb ik ook niets draaien vanwege een probleem met mijn koeling, maar het komt in orden en dan draait Find-A-Drug als mijn bak aanstaat, dus bijna 24/7.quote:
* Meldtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef mcintosh het volgende:
Wel alleen mensen die er echt aan mee doen, en geen mensen die JA zeggen maar NEE doen
Ik denk dat ik wel blijf draaien, wellicht niet zo veel als nu, puter staat nu zowat een maand constant aan, dat gaat na de stampede wel een beetje veranderen...
Mooi, en met Zebbie erbij is dat 5quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:01 schreef joosd het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt
ik ga maffen zie morgen de daily stats pas![]()
Top!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:08 schreef E-Jey het volgende:
Het is de bedoeling om van het fok stampede team een fok! subteam te maken. Helaas kan ik dit niet gaan regelen aangezien ik donderdag naar barcalona ga fietsenSowieso gaat er een subteam site gemaakt worden
![]()
ehh beide. Ben niet een duidelijke fokker of gotter. Iquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Top!
Maar ben jij van Fok! of van GoT?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:10 schreef mcintosh het volgende:
We gaan groot worden, heel grootquote:
Met het warme weer zet ik hem hier op zolder ook wel eens even uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik gebruik op findadrug de nick Mr. Ali, en ik heb idd de laatste weken geen output gehad omdat ike en programma had draaien van een maat van me wat 100% CPU nam. Nu heb ik ook niets draaien vanwege een probleem met mijn koeling, maar het komt in orden en dan draait Find-A-Drug als mijn bak aanstaat, dus bijna 24/7.
DIt is de vraag die ik kreeg op tweakers.net, en gaat dus over de laatstgenoemde groep, waar jij ook bij zit.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:59 schreef whoops het volgende:
Ik ga niet eens kijken, maar ik vrees dat ik nog niet toegevoegd ben aan deFok!groep...
Enige hoop dat dit nog voor de dertigste gebeurt? Anders heb ik voor jan-met-de-korte-achternaam een beetje voor Fok! zitten stampen...
Ik neem aan dat iedereen zich correct heeft aangemeld. Degeen die de aanmeldingen verder verwerkt heeft nog niet gereageerd helaas, dus nog even wachten.quote:[message=23664507,noline]Jis schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:39[/message]:
_mcintosh_, weet je of ze ook al aangemeld waren via http://fok.gromba.nl?
maar net te weinig voor de dagtotalen #1quote:
99,37%quote:Op maandag 27 juni 2005 01:53 schreef Zebbie het volgende:
Er staat hier weer een job van 80 uur klaar(vandaag vanaf 12 uur 's ochtends gedraait en maar 6% opgeschoten).
klopt zekers, maar het is erg vreemd dat de output de laatste week behoorlijk is ingezakt.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:19 schreef devzero het volgende:
Nog maar een paar dagen voor deze stampede en de stampertjes zullen nog een hoop moeten flushen willen ze ons van de overall 2de plaats stoten.
yeps output valt wat terug... denk dat er indeed wat ppl wat bewaren voor het einde...quote:Op maandag 27 juni 2005 08:22 schreef joosd het volgende:
[..]
klopt zekers, maar het is erg vreemd dat de output de laatste week behoorlijk is ingezakt.
Ik verwacht nog wel een Mega flush van die heren,
maar wij gaan goed![]()
Met dit tempo zullen ze een mega-flush van 1 miljoen punten moeten maken. Dat is mogelijk, maar we wachten gewoon afquote:Op maandag 27 juni 2005 11:53 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yeps output valt wat terug... denk dat er indeed wat ppl wat bewaren voor het einde...
![]()
Voor iets meer dan twee dagen werk is dat best netjes hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 15:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
522 hits, 184646.00 seconden en dan maar 8822 punten
Da's lauw.![]()
Tsja, als als als. Als mvdlubbe nog op oude sterkte had geflushed waren we misschien ook wel 1 gewordenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:32 schreef mcintosh het volgende:
En weer even 1e in de daily's.... als we zo hard waren gegaan meteen vanaf het begin, hadden we zeker 1e geworden
Ja wat is daar mee gebeurd eigenlijk? Of heb ik wat gemist...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:49 schreef devzero het volgende:
Als mvdlubbe nog op oude sterkte had geflushed waren we misschien ook wel 1 geworden
@ fok.gromba.nl:quote:Op zondag 26 juni 2005 16:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
DIt is de vraag die ik kreeg op tweakers.net, en gaat dus over de laatstgenoemde groep, waar jij ook bij zit.
[..]
Ik neem aan dat iedereen zich correct heeft aangemeld. Degeen die de aanmeldingen verder verwerkt heeft nog niet gereageerd helaas, dus nog even wachten.
Een voordeel, als je eenmaal aangemeld bent in het Fok! team, krijg je wel al je punten die je tot nu toe hebt behaald te zien, dus je bent meteen flusher van de dag waarschijnlijk
Het zou mooi zijn als ik nog even voor Fok! kon flushen...quote:Naam in stats: whoops
(evt) Naam op GoT: whoops
(evt) SubTeam: ----
Stampede Team: FOK!
De aanmelding is mislukt. De gebruiker met statsnaam 'whoops' komt reeds in ons systeem voor.
Je mag dit scherm nu afsluiten
Ja inderdaad! Ik heb nu al 3 x gepost in dat topic, maar geen reactie nog helaas... maar goed, je punten komen wel DPC ten goede, dus in dat opzicht doe je gewoon mee aan de stampede...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef whoops het volgende:
[..]
@ fok.gromba.nl:
[..]
Het zou mooi zijn als ik nog even voor Fok! kon flushen...
Volgens mij houden die twiekertjes mijn punten gewoon voor zichzelf...quote:Op maandag 27 juni 2005 17:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik heb nu al 3 x gepost in dat topic, maar geen reactie nog helaas... maar goed, je punten komen wel DPC ten goede, dus in dat opzicht doe je gewoon mee aan de stampede...
Tja. Ik had een paar systemen nodig voor ietwat belangrijker doeleinden.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja wat is daar mee gebeurd eigenlijk? Of heb ik wat gemist...
Als hij nou nog even vier dagen tekeer gaat... wie weet...
Ik heb helaas maar 1 PC... maar ik ga wel voor de top 25... sta nu nog 34
Je gaat ons niet naar de 1e plek helpen?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Tja. Ik had een paar systemen nodig voor ietwat belangrijker doeleinden.
Maar ook niet echt niksquote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef devzero het volgende:
Mijn 'once-a-week' machine heeft net geflushed. 32K, ook niet echt iets om over naar huis te schrijven.
Alle puntjes zijn meegenomenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:45 schreef GotC het volgende:
Het gaat hier ook wat beter, al issie nog steeds verslaafd aan slapen
Maar het vervelendste zijn nog wel de mensen die msn codes gebruiken op fokquote:Op maandag 27 juni 2005 21:47 schreef joosd het volgende:
(Y)
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef devzero het volgende:
Mijn 'once-a-week' machine heeft net geflushed, ik betwijfel of die in de nieuwe stats komt. 32K, ook niet echt iets om over naar huis te schrijven.
Ik had graag geholpen...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef mcintosh het volgende:
Ja we moeten in ieder geval nog even TechImo meepakken hoor!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |