De stampede stats staan bij: http://fad.lospetitos.net/stampstats.phpquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:07 schreef MrAli het volgende:
Ik doe ook mee aan FaD
[..]
Edit: Kan ik dus ook toegevoegd worden aan het lijstje?
Edit2: Ik zie mezelf al staan op stats.findadrug.org.uk, is dat zegmaar dé site waar je moet zijn voor resultaten etc.? Waar dus alles bijgehouden wordt?
Is een goede want ik vind de volgenden niet:quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:28 schreef Mist het volgende:
Controleer voor het doorgeven aub wel even of ze ook echt bij DPC zitten, bijv via de membersearch
Ik heb het lijstje toegevoegd op Tweakers, bedankt devzero voor het werkquote:
zekers de vele handjes maken licht werk en verzetten veel!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:53 schreef mcintosh het volgende:
En Fokkers.... er kunnen nog veel meer leden bij hoor, plek zateven nog een weekje meedoen!
Goed werk kerelquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef joosd het volgende:
[..]
zekers de vele handjes maken licht werk en verzetten veel!!![]()
JEU 2de in daily top
en inmiddels 5de overall van FOK en nu 00:15 heb ik 4 processen in de eind 90 % draaien
en nog wat 80'ers![]()
Die daily top begint een beetje saai te wordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:22 schreef joosd het volgende:
JEU 2de in daily top
Nou zet em op, ik heb van 0 - 3:15 nog maar 30K geflushed dus dat kan beterquote:en inmiddels 5de overall van FOK en nu 00:15 heb ik 4 processen in de eind 90 % draaien
en nog wat 80'ers![]()
Stamp On!quote:Op donderdag 23 juni 2005 05:13 schreef devzero het volgende:
Maar alvast 1 hoogtepunt: het Fok! team gaat vandaag over de 10 miljoen punten
Volgens mij mis ik ook een paar jobs, maar de eerste paar heb ik volgens mij zonder teamnummer uitgevoerd..quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:58 schreef joosd het volgende:
ik vraag me af of de statistieken wel kloppen.
volgens de internet statistiek heb ik 18.664 punten verzameld.
als ik in de job history lokaal kijk heeft mijn queueserver inmiddels 20.000 + punten geupload de 23ste ( voor 12 uur smiddags)
iemand nog meer van dat soort acties?
Er zit wel overal een delay in, heb ik gemerkt. Dus zodra jij een job flushed duurt het even voor het op find-a-drug staat en daar pakken de stats hun cijfertjes van. Zie je je jobs wel bij je find-a-drug site?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:58 schreef joosd het volgende:
ik vraag me af of de statistieken wel kloppen.
volgens de internet statistiek heb ik 18.664 punten verzameld.
als ik in de job history lokaal kijk heeft mijn queueserver inmiddels 20.000 + punten geupload de 23ste ( voor 12 uur smiddags)
sorry maar de 800.000 red ik niet nee op voor je 1 mln Certificaatquote:Op donderdag 23 juni 2005 05:13 schreef devzero het volgende:
Die daily top begint een beetje saai te worden![]()
[..]
Maar alvast 1 hoogtepunt: het Fok! team gaat vandaag over de 10 miljoen punten
Die hoop ik zondag/maandag oid binnen te halen jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef joosd het volgende:
op voor je 1 mln Certificaat
Zal je erbij zetten, maa duurt ff voor je in de Fok! stats te zien bent, maar welkomquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:23 schreef ioko het volgende:
Ik sta als het goed is ook bij het team, als mezelf --> Ioko
alles kleinquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zal je erbij zetten, maa duurt ff voor je in de Fok! stats te zien bent, maar welkom
Is het trouwens met hoofdletter 'i' of niet?
Tenzij iffy nog even flushed zal dat ook wel zo blijvenquote:
Is wel tegen de regels ja... mij benieuwen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:43 schreef devzero het volgende:
Hoewel het schijnbaar niet mag, heb ik toch een vermoeden dat een aantal stampertjes aan het sparen zijn voor een mega flush vlak voor het einde.
Ik zag het welquote:
Ik ook op al m'n computers, het lijkt wel alsof ze aan het eind allemaal zo groot wordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:24 schreef mcintosh het volgende:
Job van 7000 punten af
Heb wel grote steeds zeg
Het zijn er maar een stuk of 15 (simpele PCtjes)quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:21 schreef Zebbie het volgende:
Mja, tegen mensen met hele lokalen valt voor een simpel PCtje niet op te knokken
De stampede eindigt deze maand maar fad niet. Toch heb je wel gelijk, de laatste tijd zie ik ook steeds meer grote jobs, maar niet de 16192 punten die jij hadquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:44 schreef Zebbie het volgende:
het lijkt wel alsof ze aan het eind allemaal zo groot worden
521 hitsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 05:26 schreef devzero het volgende:
http://stats.findadrug.org.uk/jobs1.php?Nickname=devzero&day=31&Order=Points
mijn prognose ziet er nog niet al te slecht uitquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef joosd het volgende:
[..]
damn wat heb jij draaienik ga voor de 3de plaats overall
Zijn we al met z'n tweeënquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:17 schreef Youssef het volgende:
Ik laat hem ook gewoon draaien na de stampede...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |