Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Hier jij lekker jong dingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef Sanne het volgende:
ik heb op msn een koetjessmiley met pompons zoals die van static.
maar kan hem niet vinden, zou hem graag hier gebruiken, maar lijkt genesteld in msn...
enne behhhh fad.qik.nl is nog niet aangepast behhhhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Eronymus het volgende:
wie waar wat whoezo....![]()
pssssst heeft iedereen signature aangepast...
Dat is idd de smiley die ik bedoelde. Tx!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef Maggie het volgende:
[..]
Hier jij lekker jong ding [afbeelding]
Houd ik jullie aan.quote:'t is weer geweldig fjoll, ge bent turbo....... Als er straks 100 leden zijn mag je 1 dag gratis vrij nemen
En hier houd ik je zeker aan.quote:en als haar man het toestaat, dan zal ik fjolle een massage geven
béééééééhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:16 schreef joosd het volgende:
[..]
enne behhhh fad.qik.nl is nog niet aangepast behhhh
Ik zou wel willen maar na 90.000 sec en nog steeds een rating van 225 is ie nog niet klaar (99.42%....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef mcintosh het volgende:
Nieuw deel, nieuwe deelnemers!!!
Wie wordt nummer 75??!
Houdt moed, je krijgt er genoeg punten voor denk ik! Hoeveel is ie opgeschoten ten op zichte van gisteren?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef rickyB het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar na 90.000 sec en nog steeds een rating van 225 is ie nog niet klaar (99.42%....![]()
Voor de punten dan maar....![]()
Ik heb em vannacht niet aangelaten, maar vanaf 17:00 uur tot nu.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Houdt moed, je krijgt er genoeg punten voor denk ik! Hoeveel is ie opgeschoten ten op zichte van gisteren?
Done !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Fjolle het volgende:
Maggie, maak je even een linkje naar deze pagina in de laatste post?
Dat kan ze niet, topic is gesloten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Maggie, maak je even een linkje naar deze pagina in de laatste post?
Vannacht uitgezetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef rickyB het volgende:
[..]
Ik heb em vannacht niet aangelaten, maar vanaf 17:00 uur tot nu.....![]()
0.41%
![]()
Wat nou dat kan ze niet, dat kan ze wél!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat kan ze niet, topic is gesloten.
Ik doe het wel ff.
Ken ze wel gek joh héquote:
Heeft de nacht daarvoor al de hele tijd aangestaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vannacht uitgezet![]()
![]()
Mwah zal ie einde van de avond wel klaar zijn...
beter van niet, anders wacht iedereen af tot we bij de 99 zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:13 schreef Delnoy het volgende:
jeetje.. deeltje 9 alweer! mooi mooi mooi...
kunnen osn beter niet afvragen wie #75 wordt! WE kunnen ons beter afvragen wie de #100 wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Top, veel plezier terwijl je voor het goede doel aan het werk gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:41 schreef Troel het volgende:
Okok, ik doe mee...
Tja, daar is niks aan te doen. Maar eigenlijk maakt het helemaal niks uit, je krijgt ook veel meer punten voor een grote job...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:49 schreef Molluck het volgende:
Ik word er ook een beetje simpel van hoor, hij is echt al een paar uur bezig met die laatste procent
Ik zit nu vanaf 17:00 van 99.01 naar 99.60....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Hij loopt wel door, hij staat iig niet stil, ik hoop hem vanavond nog af te maken en me dan te registreren (99.40%)
Maar ik heb nu al 111 hits, zo'n gouden vondst lijkt dit programma me dan eigenlijk toch niet, als ze die reacties allemaal in het echt moeten uit gaan proberen
Zo werkt het niet. Des te meer hits, des te groter de kans dat er wat met die molecuul wat te doen valt mbt een medicijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Hij loopt wel door, hij staat iig niet stil, ik hoop hem vanavond nog af te maken en me dan te registreren (99.40%)
Maar ik heb nu al 111 hits, zo'n gouden vondst lijkt dit programma me dan eigenlijk toch niet, als ze die reacties allemaal in het echt moeten uit gaan proberen
Ja dat principe snap ik wel en ookal zullen ze waarschijnlijk ik die laboratoria van die 'megapipetten' gebruiken (10 naast elkaar, waar je zonder bij te vullen meerdere 'Uppjes' (minireageeerbuisjes) kunt vullen) maar dan nog wordt het veel werk om alle gegevens daadwerkelijk te testenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Des te meer hits, des te groter de kans dat er wat met die molecuul wat te doen valt mbt een medicijn.
Dus het is wel een gouden vondst, want op deze manier helpen heel veel mensen met het zoeken naar de goede moleculen, waardoor je geen enorme supercomputer hoeft te hebben. Die zijn wij namelijk met zijn allen. Dus iedereen doet een klein beetje, en met zijn allen, enkele duizenden mensen, doen een heeeeleboel
Dat zal ongetwijfeld, maar je moet zo denken, zonder ons allemaal zou het nog veeel meer werk zijn, misschien wel onmogelijk werk.. en het enige wat je hoeft te doen is je computer aan hebben staan, mooi tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat principe snap ik wel en ookal zullen ze waarschijnlijk ik die laboratoria van die 'megapipetten' gebruiken (10 naast elkaar, waar je zonder bij te vullen meerdere 'Uppjes' (minireageeerbuisjes) kunt vullen) maar dan nog wordt het veel werk om alle gegevens daadwerkelijk te testen
zoals ik het begreep is dat ze nu eerst de stoffen pakken die de meeste hits hebben... bij deze is de kans groter dat er wat gebeurd, ipv gewoon alles in lab uit te proberen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat principe snap ik wel en ookal zullen ze waarschijnlijk ik die laboratoria van die 'megapipetten' gebruiken (10 naast elkaar, waar je zonder bij te vullen meerdere 'Uppjes' (minireageeerbuisjes) kunt vullen) maar dan nog wordt het veel werk om alle gegevens daadwerkelijk te testen
Ja absoluut, maar als je er over nadenkt dan is de belofte dat je de grondslag legt aan het eerste medicijn voor een ziekte die al miljoenen levens heeft gekost een beetje overdreven...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar je moet zo denken, zonder ons allemaal zou het nog veeel meer werk zijn, misschien wel onmogelijk werk.. en het enige wat je hoeft te doen is je computer aan hebben staan, mooi toch
Lees dit eens rustig door, zul je zien dat dat toch wel degelijk de bedoeling is, en dat we daar bezig voor zijn...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja absoluut, maar als je er over nadenkt dan is de belofte dat je de grondslag legt aan het eerste medicijn voor een ziekte die al miljoenen levens heeft gekost een beetje overdreven...
Je hoeft je compu ook niet speciaal aan te zetten hiervoor als je dat niet wilt, alle kleine beetjes helpen in ieder gevalquote:En in dit daglicht zou ik ook nooit mijn pc hier 24/7 voor laten draaien of er zelfs meerdere pc's alleen voor inzetten, het is dat ik vanacht downloads had lopen en hij toch aanstond...
zelfs meer dan het dubbele...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef joosd het volgende:
en alweer nog steeds eerste in de daily tot vanaag 21:45
1. 261260 [DPC] Fokschaap 18813619
2. 117490 Team Elteor Borislav 25371705
Behh
Kan het zijn dat je je laptop dan niet aan de stroom hebt hangen? Als die van mij alleen op batterij draait gaat think automatisch uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:44 schreef Bruce117 het volgende:
Ook ik heb nu een raar probleempje te pakken.
Als mijn laptop niet aan het internet hangt, dan wil Think niet meer starten.
Dat wil zeggen de applicatie loopt wel, maar hij staat op snooze en daar krijg ik hem niet meer vanaf. Als ik hem daarna aan het netwerk koppel is het probleem weer opgelost. De vraag is alleen voor hoelang.
Iemand hier ervaring mee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |